Top, goede inhoudelijke reactie van nota bene een moderator.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef Fugue het volgende:
Aangezien je topic toch weer op slot gaat, ga ik niet veel tijd besteden aan het verzinnen van een inhoudelijke reactie.
van mij toch wel ijsbeertjequote:Op dinsdag 13 april 2021 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
omdat je niet van iedereen direct nat wordt.
Dat wel, maar jij bent dan ook een geil klootzakje.quote:
Nou, vertel. Wat was dan de reden dat jij zo'n dubbele datingstrategie erop na hield? Aangezien het waarschijnlijk wel meerdere factoren heeft, dan enkel jong en onoverwinnelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Joh die standaard heb ik ook heel lang gehanteerd toen ik wat jonger was. Die arrogantie komt voort uit het feit dat je je jong, geweldig en onoverwinnelijk voelt, dat is niet alleen aan vrouwen vergeven.
gelukkig maar ik was al bijna onzeker gewordenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat wel, maar jij bent dan ook een geil klootzakje.
Neem aan dat het sarcasme is? Als zij nou bij iedereen dat doet, althans, bij mannen in wie zij interesse heeft. Dan is het goed, maar als ik een date zou hebben met haar, en ik moet zolang wachten om iets seksueels te doen. Terwijl een gozer die zij zelf een klootzak noemt haar de hoeken van de kamer laat zien, vanaf dag 1, dan zie ik dat niet als een compliment.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:01 schreef hoechst het volgende:
Jezus vertelde ze dat gewoon zonder schaamte??
Wat een slet zeg.
Mensen met wie je alleen wilt neuken, neuk je. Mensen die misschien meer kunnen zijn dan iemand om mee te neuken, daar doe je voorzichtig mee, daar hanteer je een andere volgorde mee, in de (misschien wat ijdele) hoop dat ze je dan meer respecteren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:00 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat was dan de reden dat jij zo'n dubbele datingstrategie erop na hield? Aangezien het waarschijnlijk wel meerdere factoren heeft, dan enkel jong en onoverwinnelijk zijn.
Dat zou dus betekenen dat er een vrouw was die dacht.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mensen met wie je alleen wilt neuken, neuk je. Mensen die misschien meer kunnen zijn dan iemand om mee te neuken, daar doe je voorzichtig mee, daar hanteer je een andere volgorde mee, in de (misschien wat ijdele) hoop dat ze je dan meer respecteren.
Zo zal dating werken voor heel veel mensen. Het is niet echt een bewuste strategie, het is gewoon hoe voor veel mensen het ontdekken van liefde en seksualiteit werkt, en onderdeel van het proces om volwassener in je relaties te worden. It ain't pretty, maar als je een beetje een vlot type bent, kom je ermee weg. All is fair in love and war.
Als je het helemaal kapot analyseert en verwijten gaat maken, dan wordt je er al gauw verdrietig van. Iedereen heeft recht op z'n eigen gedrag, kut of niet kut. En alles is maar tijdelijk. Iedereen heeft recht op fout en immoreel gedrag in de liefde en seks, dat is hoe je ontdekt wie je bent, en waar je kader ligt.
En als je het niet leuk vind, dan neuk je die mensen die zo doen niet. Dan zoek je het in een andere hoek.
Klopt. Daarom hebben vissen het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
omdat je niet van iedereen direct nat wordt.
Ja, dan trek ik vrouwen aan van mijn eigen leeftijd of ouder. Oftewel, vrouwen waar ik niet op val.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:36 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, sowieso moet je niet bezig zijn met of vrouwen altijd consequent zijn. Ook al zijn ze dat niet. Je komt er toch geen steek verder mee.
Beter zorg je dat je een leuk leven hebt en zorg je goed voor jezelf. Profileer je als een aantrekkelijke vent en dan trek je vrouwen aan.
Tijd om volwassen te wordenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:42 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik vrouwen aan van mijn eigen leeftijd of ouder. Oftewel, vrouwen waar ik niet op val.
Zeg je dat ook tegen vrouwen?quote:
Doe je niet aan mee? Heb je een vrouw die je aantrekkelijk vindt momenteel waar je seks mee hebt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:48 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen vrouwen?
Grappig, kritiek geven op vrouwen, is slot. Mannen afzeiken en gaslighten, nee....is helemaal prima.
Wat jij zegt komt op hetzelfde neer als "man up", ik doe niet mee aan dat soort seksistische onzin.
Ik heb het tegen jou want het is jouw topicquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:48 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen vrouwen?
Tje je kan wanhopig en kansloos op de jonge meiden blijven geilen omdat je er dacht recht op te hebben.quote:Grappig, kritiek geven op vrouwen, is slot. Mannen afzeiken en gaslighten, nee....is helemaal prima.
Wat jij zegt komt op hetzelfde neer als "man up", ik doe niet mee aan dat soort seksistische onzin.
en niet tegen een
Ja, dit. De vrouwen die TS wil willen hem niet en de andere vrouwen boeien hem niet. Net als dat de vrouwen die hij wel wil niet geïnteresseerd zijn in hem. Kun je nog 4000 topics openen en daar over huilen maar daar denken die vrouwen niet van 'oh nou dan wil ik wel'.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:52 schreef Hexagon het volgende:
Tje je kan wanhopig en kansloos op de jonge meiden blijven geilen omdat je er dacht recht op te hebben.
Maar je kan ook eens kijken hoe je van je toekomst nog wat kan maken. Wat je wel kan krijgen in plaats van in het verleden niet kreeg.
Sowieso altijd typisch hoe er allerlei theorieen bedacht worden over het gedrag van vrouwen en zogenaamde nice guys om je eigen onvermogen te gaan wegpraten. Uiteindelijk schiet je er niks mee op.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dit. De vrouwen die TS wil willen hem niet en de andere vrouwen boeien hem niet. Net als dat de vrouwen die hij wel wil niet geïnteresseerd zijn in hem. Kun je nog 4000 topics openen en daar over huilen maar daar denken die vrouwen niet van 'oh nou dan wil ik wel'.
Die gaan door met hun leven, en neuken. TS niet. Tja.
Inderdaad. Je wint er niks mee. Maar, TS doet exact hetzelfde. Hij wil een bepaalde categorie vrouwen en de rest niet. Nou, dié categorie vrouwen willen een bepaalde categorie man, waar TS niet in valt. Dus pot, ketel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso altijd typisch hoe er allerlei theorieen bedacht worden over het gedrag van vrouwen en zogenaamde nice guys om je eigen onvermogen te gaan wegpraten. Uiteindelijk schiet je er niks mee op.
Het idee voor die lui dat ze misschien zelf iets structureel verkeerd doen willen ze absoluut niet kennen.
Er is geen haast, kan in de toekomst ook nog. Heb geen behoefte aan trouwen en kinderen, dus heb ook geen tijdsdruk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het tegen jou want het is jouw topic
[..]
Tje je kan wanhopig en kansloos op de jonge meiden blijven geilen omdat je er dacht recht op te hebben.
Maar je kan ook eens kijken hoe je van je toekomst nog wat kan maken. Wat je wel kan krijgen in plaats van in het verleden niet kreeg.
Neuken gaat een beetje moeilijk als je chemisch gecastreerd bent, niet waar?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wint er niks mee. Maar, TS doet exact hetzelfde. Hij wil een bepaalde categorie vrouwen en de rest niet. Nou, dié categorie vrouwen willen een bepaalde categorie man, waar TS niet in valt. Dus pot, ketel.
Uiteindelijk neukt die categorie vrouw wel. Alleen niet met TS. Daar ligt er maar 1 wakker van, en dat is niet die vrouw.
Waarom maak je je er dan zo druk om met wie de vrouwen seks willen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:15 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Neuken gaat een beetje moeilijk als je chemisch gecastreerd bent, niet waar?
Kijk, en vrouwen willen, net als mannen, ook gewoon neuken. Niet met jou en als ze het wel zouden willen, dan zou het niet kunnen. Dus die kiezen, zeker in de categorie waar jij het zoekt voor iemand anders. Das pech voor jou, maar dat zeg ik, die vrouwen hebben daar geen last van, jij wel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:15 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waarom heb je daar meer binding mee dan? Omdat je zelf ook geestelijk in hun leeftijd blijft hangen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:13 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Er is geen haast, kan in de toekomst ook nog. Heb geen behoefte aan trouwen en kinderen, dus heb ook geen tijdsdruk.
En tsja, jonge meiden zijn nou eenmaal veel leuker om mee om te gaan, en heb er ook meer binding mee.
Als je gaat zitten afwachten ben je sowieso al af. Een paar dates om elkaar te leren kennen om te kijken of er iets is voor serieus (en jezelf even in een goed daglicht zetten) en zodra dat blijkt hophop gas erop. Claimen die poes.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:04 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Neem aan dat het sarcasme is? Als zij nou bij iedereen dat doet, althans, bij mannen in wie zij interesse heeft. Dan is het goed, maar als ik een date zou hebben met haar, en ik moet zolang wachten om iets seksueels te doen. Terwijl een gozer die zij zelf een klootzak noemt haar de hoeken van de kamer laat zien, vanaf dag 1, dan zie ik dat niet als een compliment.
Zij is er tenminste eerlijk over, een hoop doen er schijnheilig over.
Omdat die meer aansluiten qua ervaring, die hebben niet zoveel ervaring als vrouwen van mijn leeftijd. Beter gevoel voor humor, gedeelde hobbies en over het algemeen een meer positieve instelling.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom heb je daar meer binding mee dan? Omdat je zelf ook geestelijk in hun leeftijd blijft hangen?
Dit is gewoon hoe het werkt. Een man met een meisje van 21 gaat gewoon niet werken qua relatie. Ze zitten allebei in een andere levensfase.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:42 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik vrouwen aan van mijn eigen leeftijd of ouder. Oftewel, vrouwen waar ik niet op val.
Dit. De eisenlijst en wachten met seks is voor degene waar je een relatie mee wil, als het alleen ons/fwb is boeit persoonlijkheid ed wat minder en is seks op de eerste date wel de bedoeling. Dat impliceert niet dat de man voor de relatie als lelijk gezien wordt, maar meer dat er een vage regel is dat als je iets serieus wil, je niet gelijk seks moet hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mensen met wie je alleen wilt neuken, neuk je. Mensen die misschien meer kunnen zijn dan iemand om mee te neuken, daar doe je voorzichtig mee, daar hanteer je een andere volgorde mee, in de (misschien wat ijdele) hoop dat ze je dan meer respecteren.
Hoe weet je dat eigenlijk. Ga je zoveel met ze om dan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:27 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Omdat die meer aansluiten qua ervaring, die hebben niet zoveel ervaring als vrouwen van mijn leeftijd. Beter gevoel voor humor, gedeelde hobbies en over het algemeen een meer positieve instelling.
Ja, ken ze al jaren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk. Ga je zoveel met ze om dan?
Dus dat meisje wilt kennelijk een relatie opbpuwen met DeVragensteller.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit. De eisenlijst en wachten met seks is voor degene waar je een relatie mee wil, als het alleen ons/fwb is boeit persoonlijkheid ed wat minder en is seks op de eerste date wel de bedoeling. Dat impliceert niet dat de man voor de relatie als lelijk gezien wordt, maar meer dat er een vage regel is dat als je iets serieus wil, je niet gelijk seks moet hebben.
Met welk doel? Ik doe dat soort dingen meer met andere mannen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien eens wat dingen gaan doen die mensen van 30 doen. Kan een wereld voor je open gaan.
30 is net die leeftijd wanneer mensen ongelooflijk saai worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien eens wat dingen gaan doen die mensen van 30 doen. Kan een wereld voor je open gaan.
Nou nee, dat is gewoon mensen in hokjes stoppen. Oftewel, de alfa man is goed voor het neuken, maar beta mannen zijn goed voor een langdurige, stabiele relatie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit. De eisenlijst en wachten met seks is voor degene waar je een relatie mee wil, als het alleen ons/fwb is boeit persoonlijkheid ed wat minder en is seks op de eerste date wel de bedoeling. Dat impliceert niet dat de man voor de relatie als lelijk gezien wordt, maar meer dat er een vage regel is dat als je iets serieus wil, je niet gelijk seks moet hebben.
Spiegel je aan de niet saaie exemplaren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:52 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
30 is net die leeftijd wanneer mensen ongelooflijk saai worden.
Zo, pittige situatie, en dat komt door?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:15 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Naja tenzij de beta man gewoon een langdurige stabiele relatie wil? Niet iedereen wil alleen betekenisloos neuken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:53 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou nee, dat is gewoon mensen in hokjes stoppen. Oftewel, de alfa man is goed voor het neuken, maar beta mannen zijn goed voor een langdurige, stabiele relatie.
Dus de beta man verliest altijd dus eigenlijk.
Je denkt zelf teveel in hokjes over vrouwen, alfamannen en betamannenquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:53 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou nee, dat is gewoon mensen in hokjes stoppen. Oftewel, de alfa man is goed voor het neuken, maar beta mannen zijn goed voor een langdurige, stabiele relatie.
Want dat doen vrouwen niet? Die maken enkel heel logische en rationele beslissingen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je denkt zelf teveel in hokjes over vrouwen, alfamannen en betamannen
Uiteindelijk gaat het erom jezelf als aantrekkelijk te profileren. Doe je dat dan trek je vrouwen aan. Doe je dat niet dan niet.
Of vrouwen rationeel beslissen is niet van belang. Je gaat het toch niet veranderen dus je bereikt niks met al je boze betogen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:09 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Want dat doen vrouwen niet? Die maken enkel heel logische en rationele beslissingen?
Het gaat erom om jezelf verplaatsen in de positie van de vrouw en hoe zij denken.
Aan een libido heb ik niks als ik er niks mee doe he? Haal er zelf ook geen genot uit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, pittige situatie, en dat komt door?
Ja, wat levert het mij op? Een aantrekkelijke man worden voor vrouwen die ik niet wil?🤔quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of vrouwen rationeel beslissen is niet van belang. Je gaat het toch niet veranderen dus je bereikt niks met al je boze betogen.
Focus op wat je wel kan beinvloeden. Het zijn van een aantrekkelijk persoon.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:15 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat in het proces naar aantrekkelijke man worden ook wat schakelaars in je hoofd omgezet worden waarmee je de aantrekkelijkheid van vrouwen van 30 ziet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:17 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ja, wat levert het mij op? Een aantrekkelijke man worden voor vrouwen die ik niet wil?🤔
Wat levert het een vrouw op om met een lelijke kerel zonder ballen te gaan neuken? Behalve een droge kut...quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:17 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ja, wat levert het mij op? Een aantrekkelijke man worden voor vrouwen die ik niet wil?🤔
Juist, net zoals dat het zijn van een aardige, zorgzame, intelligente en grappige man aantrekkelijk is voor jonge vrouwen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat in het proces naar aantrekkelijke man worden ook wat schakelaars in je hoofd omgezet worden waarmee je de aantrekkelijkheid van vrouwen van 30 ziet.
Ben jij serieus zo'n domme trol dat jij het verschil tussen castratie en chemische castratie niet weet?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat levert het een vrouw op om met een lelijke kerel zonder ballen te gaan neuken? Behalve een droge kut...
Van ongeveer hun eigen leeftijd zijn is waarschijnlijk critrium 1. Daarna komt de rest pas.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:25 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Juist, net zoals dat het zijn van een aardige, zorgzame, intelligente en grappige man aantrekkelijk is voor jonge vrouwen?
Net als zij hun smaak niet veranderen, denk ik niet dat dat wel voor mij gaat gebeuren.
Hun smaak lijkt te veranderen bij ouder worden. Jij bent degene die stil blijft staan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:25 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Juist, net zoals dat het zijn van een aardige, zorgzame, intelligente en grappige man aantrekkelijk is voor jonge vrouwen?
Net als zij hun smaak niet veranderen, denk ik niet dat dat wel voor mij gaat gebeuren.
Opeens begrijp ik die chemische castratie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Al jaren? Terwijl ze nu net aan volwassen zijn?
Een man zonder libido, die meer zeurt dan een vrouw = een man zonder ballen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:26 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ben jij serieus zo'n domme trol dat jij het verschil tussen castratie en chemische castratie niet weet?
Haha, my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:28 schreef Azula het volgende:
[..]
Opeens begrijp ik die chemische castratie.
Zat ik me ook al te bedenken, maar ik hield me braaf in. Jij zegt het gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:28 schreef Azula het volgende:
[..]
Opeens begrijp ik die chemische castratie.
Wat netjes van je.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat ik me ook al te bedenken, maar ik hield me braaf in. Jij zegt het gewoon
Tsja, en als ik nou een "normale" ontwikkeling had in mijn jongere jaren, dan zou ik op 1 lijn zitten met hun.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hun smaak lijkt te veranderen bij ouder worden. Jij bent degene die stil blijft staan.
Nee, lijkt me niet. Niet zijn stijl.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:35 schreef Azula het volgende:
Is TS die venfiguur die vindt dat studentes vrijwillig seks moeten hebben met beperkte mensen?
De rest vd wereld -waaronder de dames die 10 jaar jonger zijn dan jij-, is daar niet schuldig aan noch zijn ze je iets verplicht.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:40 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik nou een "normale" ontwikkeling had in mijn jongere jaren, dan zou ik op 1 lijn zitten met hun.
Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:40 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik nou een "normale" ontwikkeling had in mijn jongere jaren, dan zou ik op 1 lijn zitten met hun.
Maar dat is dus niet zo. Net als dat blijkbaar geen enkele vrouw interesse in je heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:40 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.
Je focust teveel op een specifieke groep vrouwen die je verafgood
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 14 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.
Een raar antwoord is dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom jezelf als aantrekkelijk te profileren. Doe je dat dan trek je vrouwen aan. Doe je dat niet dan niet.
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:29 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Een raar antwoord is dat eigenlijk.
[ afbeelding ]![]()
Het heeft weinig nut voor ze om erover te liegen.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hun smaak lijkt te veranderen bij ouder worden. Jij bent degene die stil blijft staan.
En anders gewoon naar de sportschool gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?quote:Op woensdag 14 april 2021 00:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.
Dat vind ik ook zoiets raars. Mannen en zelfs jonge mannen nemen niet voor niets anabolen voor spiergroei. Dit is omdat ze op een natuurlijke wijze geen modellook kunnen trainen. Dit gaat bij hun fysiologisch gewoon niet. De meeste mensen hebben al moeite met vetverlies laat staan een sixpack trainen (iets wat vrouwen toch wel mooi vinden wat ze ook beweren)quote:Op woensdag 14 april 2021 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En anders gewoon naar de sportschool gaan.
Tje lijkt me nogal een opgave dan om te gaan trouwen met een vent die ze totaal niet aantrekkelijk vinden alleen omdat ie geld heeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:35 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.
DJ Jean bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 april 2021 00:37 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?
Voor het neuken vinden ze het leuk voor relatie hebben ze waarschijnlijk minder strengere eisen en aangezien TS dames wilt neuken do boven zijn stand zijn zal hij denk ik maar naar de sportschool moeten.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:42 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoiets raars. Mannen en zelfs jonge mannen nemen niet voor niets anabolen voor spiergroei. Dit is omdat ze op een natuurlijke wijze geen modellook kunnen trainen. Dit gaat bij hun fysiologisch gewoon niet. De meeste mensen hebben al moeite met vetverlies laat staan een sixpack trainen (iets wat vrouwen toch wel mooi vinden wat ze ook beweren)
Dat is gewoon zo, zijn meestal de middelmatige mensen die in relaties zitten. Niks mis mee, zelfs wat lui, maar zo is hetquote:Op woensdag 14 april 2021 00:37 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?
Dat mag zo zijn, maar alsnog is het percentage vrouwen dat de relatiemarkt zo ziet een heel stuk groter, dan het percentage mannen voor wie het zo aanvoelt. 50 versus 5% ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Joh die standaard heb ik ook heel lang gehanteerd toen ik wat jonger was. Die arrogantie komt voort uit het feit dat je je jong, geweldig en onoverwinnelijk voelt, dat is niet alleen aan vrouwen vergeven.
Onzin. Het percentage mannen dat zich zulk gedrag kan aanmatigen, is buitengewoon veel lager dan bij vrouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:16 schreef BrandX het volgende:
In al je topics:
Vervang het woord vrouw door man, en je OP blijft net zo goed stand houden.
Bij beide sexen (you see what I did there?) heb je zo'n categorie mannen/vrouwen.
Succes met het stoppen met het in je hoofd onjuist stigmatiseren van vrouwen, en geef die andere 98% die niet zo is als jij denkt, een kans![]()
Lukt dat je niet, ga eens naar een betere relatietherapeut of psychotherapeut. Want ik raak er steeds meer van overtuigd dat die hulp het enige is wat je gaat helpen.![]()
Opgelost, slotje.
Nou doe je net alsof die chemische castratie je eigen keuze is, terwijl je het min of meer als klacht opperde.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:11 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Aan een libido heb ik niks als ik er niks mee doe he? Haal er zelf ook geen genot uit.
Interesseert mij het nou of jij het gelooft.quote:Op woensdag 14 april 2021 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof die chemische castratie je eigen keuze is, terwijl je het min of meer als klacht opperde.
Not buying.
Geloof er niets van dat dit een zelfgekozen methode is om je libido onder de duim te houden.
Waarom wel dus, en door wie opgelegd?
Jawel, aangezien zij zelf ook wel weten dat hun kans op een relatie daardoor wordt verlaagd.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut voor ze om erover te liegen.
Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.quote:
Dus seks met zo’n type zou je natuurlijk direct afslaan? Want dat kan natuurlijk niet want strookt niet met je eisen?quote:Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.
Een vaardigheid die jij duidelijk niet bezig. Sowieso, termen als alpha en beta gebruiken... Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:09 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Het gaat erom om jezelf verplaatsen in de positie van de vrouw en hoe zij denken.
Ik kan niet voor andere dames praten maar mijn smaak veranderd wel degelijk wat leeftijd betreft. Ik val op mijn leeftijd tot ongeveer een jaar of 5 jonger, maar het is niet zo dat ik nog steeds op 20 jarige jochies val zoals toen ik 25 was.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:35 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.
En hoe werken die eisen voor je tot nu toe, in je leven?quote:Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.
Je bent niet de laatste man op aarde voor zequote:Op woensdag 14 april 2021 02:57 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Jawel, aangezien zij zelf ook wel weten dat hun kans op een relatie daardoor wordt verlaagd.
Maar waarom maak je je er zo druk om.quote:Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
‘De staat’ niet. Maar in de forensische psychiatrie gebeurt het wel als onderdeel van een behandeling.quote:Op woensdag 14 april 2021 02:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou of jij het gelooft.
Volgens mij kan de staat of dergelijke niet eens iemand dwingen om chemisch gecastreerd te worden. Het is de jaren 50 niet meer.
Chemische castratie is een nogal zwaar middel met stevige bijwerkingen, dat wordt niet zomaar even gegeven als je bij de arts binnen loopt en zegt dat je toch niets te neuken hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 02:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou of jij het gelooft.
Volgens mij kan de staat of dergelijke niet eens iemand dwingen om chemisch gecastreerd te worden. Het is de jaren 50 niet meer.
Het word ook vaak ingezet in geval van teelbal of prostaatkanker. Mannen krijgen er trouwens vaak wel vrouwelijke vormen van.quote:Op woensdag 14 april 2021 07:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Chemische castratie is een nogal zwaar middel met stevige bijwerkingen, dat wordt niet zomaar even gegeven als je bij de arts binnen loopt en zegt dat je toch niets te neuken hebt.
Sterker nog, naar mijn weten wordt het amper tot niet toegepast bij mensen, buiten ernstige zedendelinquenten om die in tbs zitten (ivm evt verlof). Maar zelfs daar is men terughoudend.
Je lult uit je nek dus. Je verzint het of hebt zulke zware psychische problemen dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent.
Enkel bij zeer ernstige zaken idd. En heeft wel meer bijwerkingen dan vrouwelijke vormen krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2021 08:05 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Het word ook vaak ingezet in geval van teelbal of prostaatkanker. Mannen krijgen er trouwens vaak wel vrouwelijke vormen van.
Maar mag die opmerking over chemische castratie wel?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Die osodevo verwijzingen zijn nu klaar. Even los van of TS osodevo is of niet, wat ik persoonlijk ook niet denk, doet dat er voor de rest niet toe dus die opmerkingen mogen gewoon achterwege blijven. [/modbreak]
Heb ik die opmerking anders dan die van TS zelf gemist? De opmerking op zich is niet tegen de policy als ik het goed heb. Continue zitten te zeiken over vermeende kloons wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar mag die opmerking over chemische castratie wel?
Want dat is nogal een ding.
Ok meneer. Zal het niet meer doen. Sorryquote:Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Die osodevo verwijzingen zijn nu klaar. Even los van of TS osodevo is of niet, wat ik persoonlijk ook niet denk, doet dat er voor de rest niet toe dus die opmerkingen mogen gewoon achterwege blijven. [/modbreak]
Ok! Helemaal goed!quote:Op woensdag 14 april 2021 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb ik die opmerking anders dan die van TS zelf gemist? De opmerking op zich is niet tegen de policy als ik het goed heb. Continue zitten te zeiken over vermeende kloons wel.
Juist niet. Als je net zoals ik op die leeftijd de teller op één hebt staan, dan zit daar een andere reden achter dan hoe TS redeneert. TS heeft een gefrustreerde kijk op het hebben van seks en houdt daardoor een dubbele standaard op na. Bij mij is het zo gelopen en ik maak mij er verder niet druk om dat ik veel gemist zou hebben. Laat staan dat ik de de behoefte voel mezelf met anderen te vergelijken of met weemoed terugdenk aan mijn twintiger jaren met zogenaamde gemiste kansen. TS is gewoon ontevreden met zijn leven, want hij denkt dat het leven ophoudt zodra je geen twintig meer bent. Dat is uiteraard stierenpoep en een jonge meid of maagdelijke vrouw gaat die pessimistische houding niet veranderen. Dus nee, vrouwen van 30 met een lage teller staan op de negatieve kijk van TS ook niet te wachten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.
Je focust teveel op een specifieke groep vrouwen die je verafgood
Waarom een slet? Er zijn ook veel mannen die zo even met een vrouw naar bed gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:01 schreef hoechst het volgende:
Jezus vertelde ze dat gewoon zonder schaamte??
Wat een slet zeg.
Was het ook niet zo een bijwerking van haargroeimiddel oid?quote:Op woensdag 14 april 2021 08:05 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Het word ook vaak ingezet in geval van teelbal of prostaatkanker. Mannen krijgen er trouwens vaak wel vrouwelijke vormen van.
Ik denk niet dat ze daar echt opletten, de vader van mn oudste heeft 6 jaar in de kijvelanden gezeten en die kon gewoon internetten zonder dat iemand daar op lette.quote:Op woensdag 14 april 2021 08:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik vermoed iig dat de ts uit zijn nek lult hierover.
Hoop echt dat iemand die in tbs zit om ernstige zaken niet vrij is om dit soort topics te openen zonder dat de behandelaars daar een stokje voor steken.
Chemische castratie zou betekenen dat iemand met zware psychische problemen richting verlof gaat namelijk.
Lichaamshaar valt ervan uit. Maar bij de mensen die ik ken die chemisch gecastreerd waren door kanker was dat niet van toepassing omdat het meeste haar al uitgevallen was door de chemo’s en bestralingen. Maar ik heb ts inderdaad niet gehoord over kanker dus misschien is er een andere reden voor chemische castratie en heeft Cause-Mayhem gelijk en is elke reactie potentieel een risico.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was het ook niet zo een bijwerking van haargroeimiddel oid?
Ja mannen jaquote:Op woensdag 14 april 2021 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom een slet? Er zijn ook veel mannen die zo even met een vrouw naar bed gaan.
onzekere mannen noemen vrouwen die doen wat zij zouden willen doen als man, al gauw een slet....quote:Op woensdag 14 april 2021 10:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom een slet? Er zijn ook veel mannen die zo even met een vrouw naar bed gaan.
Precies. Iemand een slet noemen en vervolgens er zelf bovenop liggen zegt ook wel genoeg over die persoon.quote:
Daar heb je zeker een punt.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onzekere mannen noemen vrouwen die doen wat zij zouden willen doen als man, al gauw een slet....
Volgens mij heeft minimaal een andere user hier ooit geschreven over een medicijn wat niet als hoofddoel chemisch castreren had, maar wel libidoverlagend zou werken. Dat was een haarstimulerings- of anti-haaruitvalmiddel.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:55 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Lichaamshaar valt ervan uit. Maar bij de mensen die ik ken die chemisch gecastreerd waren door kanker was dat niet van toepassing omdat het meeste haar al uitgevallen was door de chemo’s en bestralingen. Maar ik heb ts inderdaad niet gehoord over kanker dus misschien is er een andere reden voor chemische castratie en heeft Cause-Mayhem gelijk en is elke reactie potentieel een risico.
Een coole gastquote:Op woensdag 14 april 2021 11:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Precies. Iemand een slet noemen en vervolgens er zelf bovenop liggen zegt ook wel genoeg over die persoon.
[..]
Daar heb je zeker een punt.
Een hypocriete gast die degene waar hij bovenop gaat liggen slet noemt is geen coole gast.quote:
Wat mij betreft wel. Ik waardeer het als iemand voor haar seksualiteit en seksuele behoeftes staat.quote:
Waarom alleen cool voor hem?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:50 schreef hoechst het volgende:
[..]
Opzich wel.
Maar dan alleen cool voor hem.
Geen idee want ik volg mijn exen niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef hoechst het volgende:
[..]
Geniet jij ervan dan als je ex met een andere gast neukt?
Wacht, hoe is degene, die jij als slet ziet, waar je een ONS mee had ineens je ex? Of waar komt die ex ineens vandaan in dit verhaal?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef hoechst het volgende:
[..]
@hoechst is gewoon een kneus die geen vrouw kan krijgen. Daarom gebruikt hij het woord "slet".quote:Op woensdag 14 april 2021 12:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wacht, hoe is degene, die jij als slet ziet, waar je een ONS mee had ineens je ex? Of waar komt die ex ineens vandaan in dit verhaal?
Denk jij aan je ex als jij een ander neukt? Of voel je je dan schuldig naar je ex toe?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef hoechst het volgende:
[..]
Soms en nooit. Jij niet?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk jij aan je ex als jij een ander neukt? Of voel je je dan schuldig naar je ex toe?
Ik heb dan ook een aantal hele leuke en knappe exenquote:
Je huidige ex?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een aantal hele leuke en knappe exen![]()
Maar mijn huidige is natuurlijk wel de leukste tot nu toe!
Ik heb alleen van deze gehoord : finasteridequote:Op woensdag 14 april 2021 10:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was het ook niet zo een bijwerking van haargroeimiddel oid?
Want beta mannen in een relatie hebben allemaal nooit seks?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:53 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, als de alpha man de man is die de vrouwtjes krijgt, en de vrouwtjes komen achter in hun 20'er jaren / vooraan in de 30'er jaren, en ze gaan mannen nu op andere kwaliteiten uitzoeken, worden daarmee de 'beta' mannen van toen niet de 'alpha' mannen van nu?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:35 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Want beta mannen in een relatie hebben allemaal nooit seks?
Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.quote:Op woensdag 14 april 2021 08:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik vermoed iig dat de ts uit zijn nek lult hierover.
Hoop echt dat iemand die in tbs zit om ernstige zaken niet vrij is om dit soort topics te openen zonder dat de behandelaars daar een stokje voor steken.
Chemische castratie zou betekenen dat iemand met zware psychische problemen richting verlof gaat namelijk.
Je kan ook werken aan je persoonlijkheid met hulp, want:quote:Op woensdag 14 april 2021 13:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.
Het effect van chemische castratie is hetzelfde, alleen een stuk veiliger voor de gezondheid.
quote:Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Weet je, @:DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.
Mijn tip: werk daar eens aan, want dat staat jezelf pas echt in de weg.
Maar als je dan geen seks meer hoeft. Waarom maak je je dan zo druk om de sekskeuzes van vrouwenquote:Op woensdag 14 april 2021 13:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.
Het effect van chemische castratie is hetzelfde, alleen een stuk veiliger voor de gezondheid.
Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:01 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zie de genoemde dubbele standaard niet, OP.
ze neukt met een, die alleen daarvoor is. die maakt dus sowieso geen kans op een relatie.
kom jij, jij maakt wel kans op een relatie. maar jij moet eerst laten zien dat het je niet alleen om het neuken gaat.
dus eerst daten. kan ze makkelijk volhouden, omdat ze die andere heeft voor het neuken.
ik vind het wel grappig eigenlijk, stoere dame die weet wat ze wil en schijt heeft. ik zou ervoor gaan.
maar je kan ook gewoon zeggen; ik ga wel een keer met jou daten, maar maar een keer. en als je dna een tweede wil, eerst die andere gast weg.
Ja dat is toch ook wat iedereen zegt. Jij bent echt letterlijk de enige die zich hier druk om maakt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:01 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.
ja je wilde toch advies... zoek t maar lekker uit hoor, hahaquote:Op woensdag 14 april 2021 14:01 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.
Weet ik veel.. jij hebt het hier over je huidige ex die de leukste is:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:07 schreef DW457 het volgende:
Maar mijn huidige is natuurlijk wel de leukste tot nu toe!
Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef DjVero het volgende:
Waarom zou je als oudere man een jong hertje willenVrouwen van boven de 30 zijn veel natuurlijker mooi, gerijpter als ik het wat oneerbiedig mag zeggen. Bovendien zijn ze - over het algemeen - veel completer en bieden ze je veel meer dan die jonge hertjes, zoals vastigheid, geborgenheid, genegenheid, stabiliteit, levenservaring, etc. etc. Dat kun je misschien als saai bestempelen, maar het is ook maar wat je belangrijk vindt aan/in het leven. Jij blijft ook niet voor altijd dertiger. Of zoek de uitzonderingen op bovenstaande op; je kansen zullen ongetwijfeld een stuk groter zijn dan vissen in een vijver waar jij te groot voor bent (geworden).
Ik ben zelf 28, maar ik merk dat mijn voorkeur ook vaak uit gaat naar de wat oudere vrouwen. Gewoon toch die levenservaring en volwassenheid trekt mij aan.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef DjVero het volgende:
Waarom zou je als oudere man een jong hertje willenVrouwen van boven de 30 zijn veel natuurlijker mooi, gerijpter als ik het wat oneerbiedig mag zeggen. Bovendien zijn ze - over het algemeen - veel completer en bieden ze je veel meer dan die jonge hertjes, zoals vastigheid, geborgenheid, genegenheid, stabiliteit, levenservaring, etc. etc. Dat kun je misschien als saai bestempelen, maar het is ook maar wat je belangrijk vindt aan/in het leven. Jij blijft ook niet voor altijd dertiger. Of zoek de uitzonderingen op bovenstaande op; je kansen zullen ongetwijfeld een stuk groter zijn dan vissen in een vijver waar jij te groot voor bent (geworden).
Oh zo, neeeee, mijn huidige partner is de leukste van allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:05 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Weet ik veel.. jij hebt het hier over je huidige ex die de leukste is:
[..]
Aankomende zaterdag een date gepland staan met een lekkere cougar van 46. Ik zal je verontwaardigheid aan haar doorgeven.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.
En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:35 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Want beta mannen in een relatie hebben allemaal nooit seks?
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.
En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
En negeert ie volledig mijn post met de suggestie om aan zichzelf te werken. Tsja, dan verandert de wereld om je heen natuurlijk ook niet.quote:
Er zijn blogs, video's, websites van media met allemaal mannen die er ook zo over denken.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook wat iedereen zegt. Jij bent echt letterlijk de enige die zich hier druk om maakt.
Kan je ze wel leuk uit maken voor "Simps", maar blijkbaar staan ze wel gelukkiger in het leven.
Maar ook die beta man is dan nog steeds de moeite waard om haar benen voor te openen. Voor jou blijkbaar niet. Ondertussen ben je dan 'chemisch gecastreerd', dus neuken is er hoe dan ook niet bij, waarom je dan druk maken over wat vrouwen allemaal wel of niet doen met iedereen behalve met jou?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.
Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.
Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Omdat het ook gewoon totaal niet belangrijk is. De enige die zich daar druk over maken zijn onzekere maagden.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:13 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Er zijn blogs, video's, websites van media met allemaal mannen die er ook zo over denken.
En als je het op google zoekt, zul he ook links zien naar artikelen waar vrouwen klagen over dat de seksuele geschiedenis van een vrouw niet belangrijk is.
Omdat zij erover klagen dat zoveel mensen dat belangrijk vinden.
Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.quote:Op woensdag 14 april 2021 07:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je er zo druk om.
Is een lieve, grappige en charmante vrouw ineens minder leuk als ze met meer mannen seks had dan jouw eis?
Fix nou eerst jezelf maar eens, want zoals je nu bent walgt iedereen van jequote:Op woensdag 14 april 2021 14:17 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.
Maar als iemand mij wilt fixen met een rijke, oudere vrouw dan is dat uiteraard welkom.😏
Die rijke oudere vrouw heeft ook standaarden natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:17 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.
Maar als iemand mij wilt fixen met een rijke, oudere vrouw dan is dat uiteraard welkom.😏
Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?quote:Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Weet je, @:DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.
Echt wat zeg jij allemaal joh. Alsof iedere beta lelijk is en alsof een Alpha geen provider kan zijn. Die komen ook op een leeftijd dat ze gaan settelen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.
Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.
Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Is vaak wel een afspiegeling van je persoonlijkheid en dit alles komt toch ergens vandaan? Als dat niet zo is en je in het echt wel leuk bent, is dat alleen maar fijn voor jou en je omgeving.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:18 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?
Dit is een forum, de perfecte plek om dit soort dingen te bespreken.
Nou, zo simpel is het nu ook weer niet. Je kan wel wat meegroeien in je smaak en die kan evolueren.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Laat ik het nog een keer zeggen. Mannen mogen ook selectief zijn, net als vrouwen. Mannen mogen ook eisen hebben, net als vrouwen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Omdat het ook gewoon totaal niet belangrijk is. De enige die zich daar druk over maken zijn onzekere maagden.
Je merkt er niks van, je ziet er niks van, je voelt er niks van.
Kerel... doe wat met je leven en laat het allemaal eventjes los. Je hele fucking denkwijze is compleet naar de vaantjes. Sowieso denken in termen als alfa, beta etc is rechtstreeks afkomstig van mannetjes die een verdienmodel maken van misogynie. Ik snap het allemaal wel hoor, je hebt trauma's of issues met vrouwen en dan moet je de tijd nemen om daar overheen te komen. Maar doe ff normaalquote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Je bent super hypocriet. Je hebt het er nu over dat ik ineens mannen aan het shamen bent, maar je shamed zelf de vrouwen allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:21 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Laat ik het nog een keer zeggen. Mannen mogen ook selectief zijn, net als vrouwen. Mannen mogen ook eisen hebben, net als vrouwen.
Betekent niet dat elke man dezelfde eisen en voorkeuren moet hebben. Dus wat is er met moraalridders als jij die andere mannen gaat shamen omdat zij eisen of voorkeuren hebben die jou biet bevallen?
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je bent super hypocriet. Je hebt het er nu over dat ik ineens mannen aan het shamen bent, maar je shamed zelf de vrouwen allemaal.
Als je mannen weg zet als beta's, cucks en simps lijk je ze zelf te shamen. Ik denk echt dat je verder komt als je een en ander anders verwoord.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker kanker krijgen.
Issues van mannen zijn totaal niet belangrijk.😑
Dus wat wil je dan, dat andere mensen tegen je zeggen 'ja, je hebt gelijk hoor, het is allemaal erg oneerlijk, echt wel'.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.
Ja, dat is volgens mij degene die eerder genoemd werd in een ander topic ja. Bedankt voor het noemen, want ik kon het zelf zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:33 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ik heb alleen van deze gehoord : finasteride
Maar misschien is het een andere.
De meeste mensen op dit forum zijn nog altijd in staat coherent te redeneren en zitten duidelijk niet meters diep in een of ander konijnenhol (incl. eigen vocabulaire) en hebben nog enige binding met de realiteit en de maatschappij.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:18 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?
Dit is een forum, de perfecte plek om dit soort dingen te bespreken.
Vrouwen willen niet per se een bad boy.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Of zijn dat jou eigen aannames?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef lisexxx het volgende:
DeVragensteller,
ik kwam op dit topic terecht en lees met stijgende verbazing jouw berichten. Ik denk dat de reden waarom je geen vrouw kan vinden is omdat je uiterst onsympathiek overkomt en vrouwen slechts voor je eigen genot ziet. Ik kan me ook niet voorstellen dat welke vrouw dan ook met jou een relatie zou aangaan.
Dat is hoe je op mij overkomt in dit topic.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Of zijn dat jou eigen aannames?
Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:58 schreef lisexxx het volgende:
[..]
Dat is hoe je op mij overkomt in dit topic.
ik wens je alle geluk maar je komt gewoon niet leuk over
Dat heb je alleen in die 20 jarige grietjes, dus als je mét zo'n meid praat in plaats van over haar, dan heb je daar wél seksuele interesse in, ben je dan net zoals je hier overkomt?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Ik denk dat de meeste mensen zich ook na de puberteit door blijven ontwikkelen. Misschien niet op details als te dik, maar misschien wel breder (hihaho) als in iets zwaarder minder erg vinden. Maar begin twintig selecteren de meeste mensen denk ik anders voor relaties dan in de dertig. Het is gewoon een totaal andere levensfase en ik denk dat bepaalde uiterlijkheden simpelweg niet meer zo een heet hangijzer zijn, dus of wel muy importante of afstotelijk worden. Dan zijn een paar kilootjes meer niet zo afstotelijk of misschien zelfs aantrekkelijk(er) geworden, omdat je weet wat voor een positieve invloed op de lifestyle heeft om een voorbeeld te noemen. Tijdens je jonge jaren lijkt het geil om zo een afgetraind model te hebben, maar als je daarmee samenwoont krijg je dat sport- en dieetschema er wel bij. Niet iedereen vindt dat het dan nog zoveel waard zeg maar.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Maar waarom dan zon topic over vrouwen? Heb je echt geen seksuele interesse in vrouwen?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Dit klinkt wat ongelukkig verwoord, of kun je ook gewoon praten met meiden waar je wel seksuele interesse in hebt? Ben wel benieuwd naar het verschil in conversatie dan..quote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
In jonge vrouwen, ja. Maar aangezien de kans dat dat gaat gebeuren laag is, dan maar geen libido.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef lisexxx het volgende:
[..]
Maar waarom dan zon topic over vrouwen? Heb je echt geen seksuele interesse in vrouwen?
Jij wilt alleen 20 jarige chicks maar die zitten niet te wachten op een sexueel gefrustreerde man van in de 30 zonder noemenswaardig uiterlijk. En ik plaats van aan jezelf te werken zoals mensen hier aansragen is het allemaal hun schuld en ben je de enige hier in het topic die dat vreemd vindquote:Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar. Ga naar normale uitgaansgelegenheden, zoals een kroeg, en je zult genoeg integere vrouwen zien die helemaal niet op zoek zijn naar de lekkere, gespierde, dominante bad boys, als ze al op zoek zijn... Ja, als je naar van die danstoko's of zuipketen gaat waar alleen maar twintigjarigen lopen dan heb je inderdaad een overschot aan bimbo's die aan jouw beschrijving voldoen, maar jammer joh, die boot heb je gemist. Tijd om op een andere boot te stappen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik geen libido heb. En dus zo'n 1x per maand seksuele behoeftes heb. Heb ik ook geen behoefte aan vrouwelijk contact. Dus dan zoek ik het ook niet op.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat heb je alleen in die 20 jarige grietjes, dus als je mét zo'n meid praat in plaats van over haar, dan heb je daar wél seksuele interesse in, ben je dan net zoals je hier overkomt?
Als ik er interesse in had, ging ik wel flirten en haar aan het lachen maken. Maar ook over serieuze onderwerpen, en ook onthouden as ze wat verteld over haarzelf. En keek er ook wel naar uit om met haar te praten.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit klinkt wat ongelukkig verwoord, of kun je ook gewoon praten met meiden waar je wel seksuele interesse in hebt? Ben wel benieuwd naar het verschil in conversatie dan..
Plus die hele gedachte van "bad boy" is ook achterhaald. Het gaat helemaal niet om een klootzak zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet per se een bad boy.
Ze willen vooral geen zeikerige, saaie, vervelende, ballenloze vent die de schuld van zijn onvermogen aan anderen geeft.
Oftewel, gewoon de ervaringen uit mijn verleden negeren en net doen alsof ik een normale formatieve periode gehad heb.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar. Ga naar normale uitgaansgelegenheden, zoals een kroeg, en je zult genoeg integere vrouwen zien die helemaal niet op zoek zijn naar de lekkere, gespierde, dominante bad boys, als ze al op zoek zijn... Ja, als je naar van die danstoko's of zuipketen gaat waar alleen maar twintigjarigen lopen dan heb je inderdaad een overschot aan bimbo's die aan jouw beschrijving voldoen, maar jammer joh, die boot heb je gemist. Tijd om op een andere boot te stappen.
Dat laatste is wel helemaal waar, maar misschien heb je een leeftijd bereikt waarop je je mening bij zou kunnen stellen.
Precies. K ben zelf ook over de 30 en nog biologisch gezien maagd. Maar ik zou TS nog niet willen als hij de laatste man op aarde was. Waarom niet? Shortlist van de belangrijkste:quote:Op woensdag 14 april 2021 10:25 schreef 01100101 het volgende:
Juist niet. Als je net zoals ik op die leeftijd de teller op één hebt staan, dan zit daar een andere reden achter dan hoe TS redeneert. TS heeft een gefrustreerde kijk op het hebben van seks en houdt daardoor een dubbele standaard op na. Bij mij is het zo gelopen en ik maak mij er verder niet druk om dat ik veel gemist zou hebben. Laat staan dat ik de de behoefte voel mezelf met anderen te vergelijken of met weemoed terugdenk aan mijn twintiger jaren met zogenaamde gemiste kansen. TS is gewoon ontevreden met zijn leven, want hij denkt dat het leven ophoudt zodra je geen twintig meer bent. Dat is uiteraard stierenpoep en een jonge meid of maagdelijke vrouw gaat die pessimistische houding niet veranderen. Dus nee, vrouwen van 30 met een lage teller staan op de negatieve kijk van TS ook niet te wachten.
Neem aan dat deze persoon ook een 48-uur ban krijgt? Aangezien het een lap tekst vol beledigingen is en denigrerende opmerkingen?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Precies. K ben zelf ook over de 30 en nog biologisch gezien maagd. Maar ik zou TS nog niet willen als hij de laatste man op aarde was. Waarom niet? Shortlist van de belangrijkste:
1. Hij valt op 10 jaar jongere vrouwen, dus stel dat hij genoegen met mij zou nemen, dan is er niet eens aantrekkingskracht vanuit zijn kant
2. Hij is denk ik lelijk. En aangezien hij extreem oppervlakkig is, kan hij op dat gebied dus extreme oppervlakkigheid terugverwachten.
3. Als hij niet oppervlakkig was geweest, dan was zijn persoonlijkheid in mijn ogen alsnog walgelijk. Hij heeft extreem veel medelijden met zichzelf en nul empathie voor anderen.
4. Hij is seksistisch. Vrouwen kunnen werkelijk niets goed doen bij hem. Het is zo erg dat de enige die qua persoonlijkheid bij hem past een man zou zijn maar dan wel een man die ook exact zo’n incel zou zijn als hijzelf want voor chads, simps, cucks whatever heeft hij ook al minachting. Of iemand met uberhaupt geen persoonlijkheid... een realistische robot is denk ik het enige wat bij hem past.
En als ik een 20 jarige vrouw was geweest, zou ik hem ook niet hoeven. Waarom niet?
1. Hij is oud en valt zelf ook niet op 10 jaar oudere vrouwen “omdat dit voor mannen anders is”.
2. Hij is nu al te oud om nog aantrekkelijk te zijn
3. Hij is te oud om te gamen
4. Hij is te oud voor zijn sneue leven
5. Hij is oud maar van binnen nog 20
6. Hij is te oud voor zijn zelfmedelijden
7. Hij is te oud om nog zulke topics op fok aan te maken
8. Hij is te oud om te denken in termen als cuck simp enz.
9. Hij is chemisch gecastreerd
10. Hij is een troll
Waarop baseer je dat hij lelijk is? Want dat hij lelijk zou zijn volgens jou is een zinloze toevoeging, aangezien de rest van je zin gaat over oppervlakkigheid, niet over lelijkheid. Beetje jammer dit wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Precies. K ben zelf ook over de 30 en nog biologisch gezien maagd. Maar ik zou TS nog niet willen als hij de laatste man op aarde was. Hier komen de redenen:
1. Hij valt op 10 jaar jongere vrouwen, dus stel dat hij genoegen met mij zou nemen, dan is er niet eens aantrekkingskracht vanuit zijn kant
2. Hij is denk ik lelijk. En aangezien hij extreem oppervlakkig is, kan hij op dat gebied dus extreme oppervlakkigheid terugverwachten.
3. Als hij niet oppervlakkig was geweest, dan was zijn persoonlijkheid in mijn ogen alsnog walgelijk. Hij heeft extreem veel medelijden met zichzelf en nul empathie voor anderen.
4. Hij is seksistisch. Vrouwen kunnen werkelijk niets goed doen bij hem. Het is zo erg dat de enige die qua persoonlijkheid bij hem past een man zou zijn maar dan wel een man die ook exact zo’n incel zou zijn als hijzelf want voor chads, simps, cucks whatever heeft hij ook al minachting. Of iemand met uberhaupt geen persoonlijkheid... een realistische robot is denk ik het enige wat bij hem past.
En als ik een 20 jarige vrouw was geweest, zou ik hem ook niet hoeven. Waarom niet?
1. Hij is oud en valt zelf ook niet op 10 jaar oudere vrouwen “omdat dit voor mannen anders is”.
2. Hij is nu al te oud om nog aantrekkelijk te zijn
3. Hij is te oud om te gamen
4. Hij is te oud voor zijn sneue leven
5. Hij is oud maar van binnen nog 20
6. Hij is te oud voor zijn zelfmedelijden
7. Hij is te oud om nog zulke topics op fok aan te maken
8. Hij is te oud om te denken in termen als cuck simp enz.
9. Hij is chemisch gecastreerd
10. Hij is een troll
1. Daar hoef jij je niet druk over te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:39 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Neem aan dat deze persoon ook een 48-uur ban krijgt? Aangezien het een lap tekst vol beledigingen is en denigrerende opmerkingen?
Hij schrijft zelf dat hij lelijk is:quote:Op woensdag 14 april 2021 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
Waarop baseer je dat hij lelijk is? Want dat hij lelijk zou zijn volgens jou is een zinloze toevoeging, aangezien de rest van je zin gaat over oppervlakkigheid, niet over lelijkheid. Beetje jammer dit wel.
En daar komt dan nog eens bij dat lelijk subjectief is.
Als hij niet echt lelijk is, klopt zijn theorie voor dubbele standaarden uberhaupt niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef DeVragensteller het volgende:
En zo bleef de discussie doorgaan, aangezien zij gewoon niet wilde accepteren dat het voor een man beledigend is. Aangezien ze dan eigenlijk zegt "nee, jij bent te lelijk, dus jij moet het verdienen. Maar hij is veel beter en lekkerder dan jij, dus met hem neuk ik gelijk".
Dus, waarom hanteren vrouwen zo'n dubbele standaard? oftewel, een hele lijst met eisen en regels voor de ene, en niks voor de andere?
Samenvatting van TSquote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onzekere mannen noemen vrouwen die doen wat zij zouden willen doen als man, al gauw een slet....
Volgens mij is zijn punt dat vrouwen als ze jong zijn gaan voor de alpha's, waar hij zich niet toe rekent, en vervolgens als ze ouder zijn ze gaan voor mannen met andere kwaliteiten, en dat vindt hij niet eerlijk, want als je als man die keuzes maakt, dan is dat ineens oppervlakkig.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hij schrijft zelf dat hij lelijk is:
[..]
Als hij niet echt lelijk is, klopt zijn theorie voor dubbele standaarden uberhaupt niet.
Maar al je berichten gaan wel over vrouwen. Ook zo de topics die je opent. Toch moet er ergens iets dwarszitten. Ik zeg dit niet om je te bashen maar omdat ik probeer te begrijpen waar het vandaan komtquote:Op woensdag 14 april 2021 15:14 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik geen libido heb. En dus zo'n 1x per maand seksuele behoeftes heb. Heb ik ook geen behoefte aan vrouwelijk contact. Dus dan zoek ik het ook niet op.
Jammer dat het niet werkte, maar afgezien van het flirten zijn dit ook wel dingen die vriendschappelijk over kunnen komen. Plus, alleen praten kan ook beperkend werken, zeker als het alleen online is en niet live tegen over elkaar. Dan mis je mimiek en intonatie, wat zeker bij flirten toch echt een meerwaarde kan geven hoe serieus het flirten genomen kan worden. Samen er op uit gaan en leuke dingen doen kunnen een stukje verdieping geven, waarin het verbale flirten ondersteund kan worden met aanrakingen die weer tot meer zouden kunnen leiden enzo.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:21 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Als ik er interesse in had, ging ik wel flirten en haar aan het lachen maken. Maar ook over serieuze onderwerpen, en ook onthouden as ze wat verteld over haarzelf. En keek er ook wel naar uit om met haar te praten.
Maar blijkbaar werkt dat dus niet, althans. Verder dan enkel vriendschap ben ik nooit gekomen.
Toevoeging, het is niet sekse afhankelijk, want genoeg mannen die net zo goed jagen op het lekkerste grietje. Overigens kan dit op latere leeftijd nog net zo goed voorkomen. Op een 40+ party gaat men ook niet collectief ineens puur voor het innerlijk ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Da's helemaal niet waar. Ga naar normale uitgaansgelegenheden, zoals een kroeg, en je zult genoeg integere vrouwen zien die helemaal niet op zoek zijn naar de lekkere, gespierde, dominante bad boys, als ze al op zoek zijn... Ja, als je naar van die danstoko's of zuipketen gaat waar alleen maar twintigjarigen lopen dan heb je inderdaad een overschot aan bimbo's die aan jouw beschrijving voldoen, maar jammer joh, die boot heb je gemist. Tijd om op een andere boot te stappen.
Dat laatste is wel helemaal waar, maar misschien heb je een leeftijd bereikt waarop je je mening bij zou kunnen stellen.
Ja ik vraag mij echt af (als het geen troll is) of het mogelijk is om een reactie te geven in dit topic waar TS blij mee is en zo ja welke dat dan is.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:47 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij is zijn punt dat vrouwen als ze jong zijn gaan voor de alpha's, waar hij zich niet toe rekent, en vervolgens als ze ouder zijn ze gaan voor mannen met andere kwaliteiten, en dat vindt hij niet eerlijk, want als je als man die keuzes maakt, dan is dat ineens oppervlakkig.
Volgens mij is het zoiets. Maar, toegegeven, het wordt mij ook niet echt duidelijk wat TS nou precies wil. Wil hij een onderwerp aan de kaak stellen, wil hij gewoon ranten, wil hij advies, wil hij iets bereiken? Ik heb geen idee.
Het lastige is denk ik dat mensen bij zichzelf ook niet zo snel nadenken wat precies, gedetailleerd maakt dat iemand wel/of niet het type is en daar uitleg over kunnen geven. Want het is meer dan alleen ja of nee. Het gevoel wordt onbewust bepaald, maar achteraf de patronen zien en zien aankomen kan wel gewoon met het verstand.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Hmmm, dit gaat misschien wat zeikerig overkomen, maar dat is niet zo bedoeld.
Ik heb al wat situaties ervaren waarbij ik de schuld ook bij vrouwen zou kunnen leggen, maar dat klopt niet en heeft geen zin.
- Meid loopt te klagen dat ze altijd op foute mannen valt, ik toon interesse, ze heeft geen interesse in mij en loopt nu weer moet een foute. Mijn type laat bij haar geen vonkje af gaan, jammer maar helaas.
- Andere meid zegt dat ze een keer meer diepgang wil ipv alleen maar kerels die 'op 1 ding uit zijn'. Kom ik om de hoek, geen interesse. Maar ik krijg van een scharrel van haar die me lekker wil maken wel foto's te zien in lingerie die ze stuurt. Succes met elkaar, maar dan kom je idd niet uit die cirkel.
- Laatste voorbeeld, ik toon weer eens interesse in een meid, zegt ze dat ze niet toe is aan een relatie. 8 maanden later zie ik haar weer: 'hey, dit is mijn vriend, we hebben nu 5 maanden'. Eventjes terug rekenen, dat heeft ze snel opgelost. Oftewel, er was een vonk nodig die hij wel en ik niet kon maken.
- eidt: nog eentje dan, ook een mooie. Ik was 6 jaar ouder dan haar, ze vond het leeftijdsverschil te groot. Ze loopt nu met iemand die 8 jaar ouder is. Dit kan ik hypocriet / naïef en heel vervelend gaan vinden, maar waarom? Op dat moment voelt ze dat zo, later en bij een ander blijkbaar niet. Je mening kan bijstellen afhankelijk van de omstandigheden.
Dit alles vind ik dus niet vervelend, trek ik me niet persoonlijk aan. Ik ben hun type niet, de eerste 2 vinden het zelf ook vervelend dat waar ze wat voor voelen geen goede resultaten oplevert. Dat kan en ga ik niet oplossen, dus vervalt die optie simpelweg. Ik kom dit vaak genoeg tegen en ben het gewoon gaan accepteren. Dit is niet hun fout, je doet niks aan waar je wat voor gaat voelen. Je zou nog kunnen denken dat ik moet veranderen, is een optie. Maar ik ben tevreden met mezelf, wil niet anders doen dan ik ben, dus dit is het en dan bijft het er maar bij. Dat betekent gewoon doorgaan tot er wel iemand komt die denkt EN voelt dat ik een goeie ben voor haar.
Nou, heb momenteel sowieso vrij weinig behoefte aan vrouwelijk contact. Vriendschap kan ik met mannen ook sluiten, heb ik geen vrouw bij nodig. Aangezien er ook seksuele aantrekkingskracht moet zijn om je aangetrokken te voelen tot een persoon.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer dat het niet werkte, maar afgezien van het flirten zijn dit ook wel dingen die vriendschappelijk over kunnen komen. Plus, alleen praten kan ook beperkend werken, zeker als het alleen online is en niet live tegen over elkaar. Dan mis je mimiek en intonatie, wat zeker bij flirten toch echt een meerwaarde kan geven hoe serieus het flirten genomen kan worden. Samen er op uit gaan en leuke dingen doen kunnen een stukje verdieping geven, waarin het verbale flirten ondersteund kan worden met aanrakingen die weer tot meer zouden kunnen leiden enzo.
Als het flirten op zich niet voldoende chemie suggereert, dan kan een gedeelde interesse soms wel helpen alsnog meerwaarde te creëren. Niet voor de snelle neuk, maar wel een naturelle mogelijkheid om vaker in elkaars gezelschap het leuk te hebben en vanwaar uit alsnog iets kan opbloeien. Naturel omdat je niet alleen bij elkaar bent voor die seksuele of verliefde interesse, maar omdat je sowieso een leuke tijd hebt met die activiteit en het dus niet alleen afhangt van er wel of niet op mogen. En daar ligt denk ik een prima kans om je meerwaarde als niet ripped alpha badboy of geil pornowijf te laten zien.
Jij doet net alsof jij met die vrouwen persoonlijk heb gesproken en zij jou dat verteld hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef Hexagon het volgende:
Tja de basis is dat je met je gedrag en houding geen aantrekkingskracht op welke vrouw dan ook uitoefent. Dan kun je het bij 1000 vrouwen uit 10 doelgroepen proberen. Maar steeds gaat precies hetzelfde fout.
Nee ik heb gewoon de nodige ervaring met succes hebben bij en afgewezen worden door vrouwen. Het ligt aan meerdere dingen en geen enkele man kan iedere vrouw voor zich winnen.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:46 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Jij doet net alsof jij met die vrouwen persoonlijk heb gesproken en zij jou dat verteld hebben.
Ik wel hoor paling.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon de nodige ervaring met succes hebben bij en afgewezen worden door vrouwen. Het ligt aan meerdere dingen en geen enkele man kan iedere vrouw voor zich winnen.
Maan mannen die echt nooit een vrouw kunnen scoren doen toch echt iets zelf verkeerd.
Dan is een mooi compromis dat ik een vrouw neem van mijn eigen leeftijd, maar dat ik mijn pillen blijf slikken. Oftewel, een seksloze relatie. Maar dat willen ze dan ook weer niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon de nodige ervaring met succes hebben bij en afgewezen worden door vrouwen. Het ligt aan meerdere dingen en geen enkele man kan iedere vrouw voor zich winnen.
Maan mannen die echt nooit een vrouw kunnen scoren doen toch echt iets zelf verkeerd.
Tja iets aan je onvolwassen mensbeeld doen is ook een optie.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:04 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Dan is een mooi compromis dat ik een vrouw neem van mijn eigen leeftijd, maar dat ik mijn pillen blijf slikken. Oftewel, een seksloze relatie. Maar dat willen ze dan ook weer niet.
Ik bedoelde bovenstaande ook meer in het algemeen, gezien de aard van dit topic. Begrijpelijk dat je er geen behoefte aan hebt, maar als je mannen en vrouwen als zulke verschillende wezens beschouwt mis je dan bepaalde dingen niet als je alleen met mannen vriendschappelijk omgaat?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:37 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Nou, heb momenteel sowieso vrij weinig behoefte aan vrouwelijk contact. Vriendschap kan ik met mannen ook sluiten, heb ik geen vrouw bij nodig. Aangezien er ook seksuele aantrekkingskracht moet zijn om je aangetrokken te voelen tot een persoon.
Goed dat je verschillende dingen uit hebt geprobeerd en niet te lang blijft hangen als het niet werkt.quote:Maar wat ik doe, ik probeer het bij verschillende soorten vrouwen. Werkt het niet, sluit ik het hoofdstuk en ga ik verder na de andere. Dus vroeger viel ik op leeftijdsgenoten, werkte niet. Toen schakelde ik over op oudere vrouwen, toen kreeg ik elke keer denigrerende opmerkingen te horen over "jonkie", dus dat werkte ook niet.
De wat striktere moslima's zitten denk ik ook vaker in een gemeenschap waar men minder open staat voor een niet bekeerde partner, wat niet mee helpt. Maar in de christelijke hoek heb je dat denk ik net iets minder. Heb je iets als Funky Fish wel eens geprobeerd bijvoorbeeld? Als je daar de nadruk legt op de normen en waarden die je gemeen hebt ipv de verschillen, heb je misschien meer succes. Misschien niet bij de jongere dames, maar wel bij de iets oudere dames die meer waarde hechten aan de lifestyle zelf dan aan het gelooflabeltje actief uitdragen zeg maar.quote:Toen dacht ik "hmm, misschien moslima's", aangezien ik geen alcohol drink, niet rook, en geen drugs gebruik en nog volledig maagd was. Nam ik aan dat zij het misschien wel aantrekkelijk vonden, en ik had ook getrouwd kunnen zijn, meerdere keren. Maar dan zou ik mij wel moeten bekeren, en ik ga als overtuigd atheïst niet bekeren tot een geloof enkel voor een vrouw. Dus dat hoofdstuk ook gesloten, dus nu bij de jongere meiden.
Maar dat schiet ook niet echt op.
Kan dat ook te maken hebben met intimiteitsbeleving en bijvoorbeeld een kinderwens? Er zijn best mensen met een lager tot niet bestaand libido. Kan gebeuren, maar hoe vang je die intimiteit op? In plaats van op voorhand te zeggen ik wil geen seks met je, kun je de nadruk leggen op wat je wel zou willen. Ik ben vooral een knuffelbeer klinkt aantrekkelijker dan nee, ik wil geen seks met je zeg maar.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:04 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Dan is een mooi compromis dat ik een vrouw neem van mijn eigen leeftijd, maar dat ik mijn pillen blijf slikken. Oftewel, een seksloze relatie. Maar dat willen ze dan ook weer niet.
Niet echt, aangezien het vrouwelijk perspectief niet echt van toepassing is op mij. En als ik praat met leeftijdsgenoten gaat het meer over politiek, of beetje praten tijdens het gamen. Niet echt iets waar ik een vrouw bij nodig heb.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde bovenstaande ook meer in het algemeen, gezien de aard van dit topic. Begrijpelijk dat je er geen behoefte aan hebt, maar als je mannen en vrouwen als zulke verschillende wezens beschouwt mis je dan bepaalde dingen niet als je alleen met mannen vriendschappelijk omgaat?
[..]
Goed dat je verschillende dingen uit hebt geprobeerd en niet te lang blijft hangen als het niet werkt.
Overigens heb ik dingen als jonkie en meissie ook vaak gehoord. Niet opwindend en zelfs een beetje akward als ze dan alsnog je broekje in willen komen.
[..]
De wat striktere moslima's zitten denk ik ook vaker in een gemeenschap waar men minder open staat voor een niet bekeerde partner, wat niet mee helpt. Maar in de christelijke hoek heb je dat denk ik net iets minder. Heb je iets als Funky Fish wel eens geprobeerd bijvoorbeeld? Als je daar de nadruk legt op de normen en waarden die je gemeen hebt ipv de verschillen, heb je misschien meer succes. Misschien niet bij de jongere dames, maar wel bij de iets oudere dames die meer waarde hechten aan de lifestyle zelf dan aan het gelooflabeltje actief uitdragen zeg maar.
Ik heb geen kinderwens, noch via de natuurlijke weg, noch via andere middelen en mogelijkheden(zoals adoptie).quote:Op woensdag 14 april 2021 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan dat ook te maken hebben met intimiteitsbeleving en bijvoorbeeld een kinderwens? Er zijn best mensen met een lager tot niet bestaand libido. Kan gebeuren, maar hoe vang je die intimiteit op? In plaats van op voorhand te zeggen ik wil geen seks met je, kun je de nadruk leggen op wat je wel zou willen. Ik ben vooral een knuffelbeer klinkt aantrekkelijker dan nee, ik wil geen seks met je zeg maar.
Plus, doorgaans heb je ook seks om kinderen te krijgen. Sluit je het krijgen van kinderen dan ook uit? Als dat op voorhand niet op de natuurlijke weg kan dat net als überhaupt geen kinderen willen krijgen ook afschrikken.
Helder. Sla je vriendschappelijk contact, zoals een praatje tijdens gamen, ook per definitie af als het een vrouw betreft? Of maakt het je niet uit, maar doe je geen moeite om te onderhouden zodat het vanzelf doodbloed ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien het vrouwelijk perspectief niet echt van toepassing is op mij. En als ik praat met leeftijdsgenoten gaat het meer over politiek, of beetje praten tijdens het gamen. Niet echt iets waar ik een vrouw bij nodig heb.
Snap ik, maar vanwege je gedachtengang mbt moslima's vroeg ik me af of je dit al geprobeerd had. Er zijn stromingen en gemeenschappen waar ze toegankelijker zijn dan bij moslims, plus de lifestyle van geen alcohol etc kan het toch een poging waard maken misschien. En op Funky Fish staan meer vrouwen dan mannen ingeschreven.quote:Een christelijke datingsite, van wat ik zie. Ik ben overtuigd atheïst, dus heb daar niks te zoeken. Heb niks met gristenen.
Is het niet denkbaar voor je dat een 30 jarige vrouw ook gewoon mooi kan zijn en aantrekkelijk? En ja, zelfs zichzelf bewarend voor maar enkelen of eentje?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:04 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens verhalen van anderen over mannen die al bij een beetje haar op de benen gaan steigeren of er aparte voorkeuren op nahouden. Vaak zijn dat mannen die bijna nooit verder zijn gekomen dan een eerste date en wanneer ze eens success hebben, niet weten hoe ze er mee moeten omgaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Zou het liggen aan te weinig ervaring en te veel porno kijken? Dat daarom sommige mannen denken dat ze hem alleen maar omhoog kunnen krijgen bij jonge vrouwen met een bepaald uiterlijk? En dat ze soms zelfs zo bang zijn om tussen de lakens te falen dat ze zich nog liever vrijwillig hun libido laten ontnemen?
Dat maakt de pool ook flink kleiner denk ik. Tenminste, ik weet het uit eigen ervaring (als vrouw) dat het nogal beperkend werkt. Zeker in de jongere generaties die het vooralsnog niet uit willen sluiten of actief op een gezinsleven inclusief kinderen aan willen sturen.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:21 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderwens, noch via de natuurlijke weg, noch via andere middelen en mogelijkheden(zoals adoptie).
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het niet denkbaar voor je dat een 30 jarige vrouw ook gewoon mooi kan zijn en aantrekkelijk? En ja, zelfs zichzelf bewarend voor maar enkelen of eentje?
Ik kan wel gewoon praten, maar dan hou ik het gewoon serieus. Focussen op het gamen, geen flirten en dergelijke.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Helder. Sla je vriendschappelijk contact, zoals een praatje tijdens gamen, ook per definitie af als het een vrouw betreft? Of maakt het je niet uit, maar doe je geen moeite om te onderhouden zodat het vanzelf doodbloed ofzo?
[..]
Snap ik, maar vanwege je gedachtengang mbt moslima's vroeg ik me af of je dit al geprobeerd had. Er zijn stromingen en gemeenschappen waar ze toegankelijker zijn dan bij moslims, plus de lifestyle van geen alcohol etc kan het toch een poging waard maken misschien. En op Funky Fish staan meer vrouwen dan mannen ingeschreven.
Vandaar dat ik het toch even genoemd wilde hebben.
Ik zie allerlei dingen in jouw lijstje voorbij komen, die je zowel bij man als vrouw regelmatig aantreft:quote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien het vrouwelijk perspectief niet echt van toepassing is op mij. En als ik praat met leeftijdsgenoten gaat het meer over politiek, of beetje praten tijdens het gamen. Niet echt iets waar ik een vrouw bij nodig heb.
Een christelijke datingsite, van wat ik zie. Ik ben overtuigd atheïst, dus heb daar niks te zoeken. Heb niks met gristenen.
Niet voor mij.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:42 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk subjectief maar zij is toch wel knap?
Ik mag het maar hopen. Zelfs een verzoek bij de psychiater om het libido kunstmatig omlaag te brengen, wordt niet zomaar uitgevoerd.quote:
Maar dit is toch niet alleen bij mannen? Sowieso, omdat het ook een dynamiek betreft. Maar ook bij vrouwen zelf meen ik die invloed terug te zien. 16-jarige cassières die overdag met een heftig geplamuurd gezicht inclusief sexy glanzende rode lippenstift en fikse nepwimpers zag ik vroeger nooit bijvoorbeeld. Het schreeuwt niet uitsluitend porno, maar er zit in mijn ogen wel degelijk een seksuele ondertoon in.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:32 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Valt mij op dat sommige mannen er inderdaad beelden op nahouden die alleen op porno zijn gebaseerd dan de werkelijkheid. Ik hoor wel eens verhalen van anderen over mannen die al bij een beetje haar op de benen gaan steigeren of er aparte voorkeuren op nahouden. Vaak zijn dat mannen die bijna nooit verder zijn gekomen dan een eerste date en eens bij success, niet weten hoe ze er mee moeten omgaan.
Of je kan eerst lezen voordat je ergens een mening over hebt? Aangezien ik nergens heb gezegd dat het makkelijk was, dat ik binnen liep en het binnen vijf minuten kreeg. Dat vullen jullie allemaal zelf in.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik mag het maar hopen. Zelfs een verzoek bij de psychiater om het libido kunstmatig omlaag te brengen, wordt niet zomaar uitgevoerd.
Het kan ook iets zeggen over hoe ernstig de last en het leed is als je dat libido niet kan uiten bij iemand. Dat moet dan wel vast gesteld worden als zijnde erg genoeg voor zo een medicijn, maar hangt wellicht ook af in hoeverre er alternatieven zouden zijn. Lijkt me best een nare situatie als je psych van mening is dat je bijvoorbeeld eerst nog eens een dvp moet proberen voor je dat voorgeschreven krijgt, terwijl dat je dat zelf geen optie vindt. Geen idee, hoe dat in de praktijk werkt en of er überhaupt richtlijnen zijn voor dit soort problematiek. (Wat ook van invloed kan zijn op de eventuele vergoeding vanuit de verzekering).quote:Op woensdag 14 april 2021 17:51 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik mag het maar hopen. Zelfs een verzoek bij de psychiater om het libido kunstmatig omlaag te brengen, wordt niet zomaar uitgevoerd.
Tienermeisjes kopieren deze beelden vooral van Instagram, niet zozeer porno. Bovendien gaat het vooral om uiterlijk vertoon. Het experimenteren met een taboe/fetish zijn dingen die vooral jongens van porno lijken over te nemen. Maar je hebt wel gelijk dat het van hetzelfde pak laken is. De Kardashianfamilie is begonnen met het pornoficeren van kleding en make-up op social media, wat uiteindelijk het onrealistische beeld over seks aanvult aan het beeld dat tienerjongens hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet alleen bij mannen? Sowieso, omdat het ook een dynamiek betreft. Maar ook bij vrouwen zelf meen ik die invloed terug te zien. 16-jarige cassières die overdag met een heftig geplamuurd gezicht inclusief sexy glanzende rode lippenstift en fikse nepwimpers zag ik vroeger nooit bijvoorbeeld. Het schreeuwt niet uitsluitend porno, maar er zit in mijn ogen wel degelijk een seksuele ondertoon in.
Kijkend naar een nieuw seizoen van Ex on the beach, zie ik meiden ook hun stinkende best doen om vooral lekker over te komen. Ja, niet representatief en natuurlijk op geselecteerd, maar het is wel op nationale tv en niet zoals de Pin Up Club uit de jaren '80 rondom middernacht. Meiden als Channah krijgen kennelijk fanmail van meisjes van 11. Het is op een bepaalde manier niet alleen soort van genormaliseerd, maar wordt ook geadoreerd. Clips zijn volgens mij ook aardig impliciet en niet alleen de eyecandymeisjes bij rappers, ook vrouwelijke rappers zelf als Cardi B en Nicki Minaj buiten zo een imago uit. Best een verschilletje met hoe porno-actrice Blu Cantrell zich destijds presenteerde met Sean Paul. Geen verwijt, gewoon een constatering.
Was Vanessa vroeger net als Kim en Kylie Kardashian zo een voorbeeld voor tienermeisjes?
Ik durf het hier bijna niet neer te pennen en ik hoop dan ook van harte dat TS dit loopt te verzinnen, maar de medicatie die TS beschrijft krijg je alleen voorgeschreven als je een TBS-klant bent of op een gesloten inrichting zit.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het kan ook iets zeggen over hoe ernstig de last en het leed is als je dat libido niet kan uiten bij iemand. Dat moet dan wel vast gesteld worden als zijnde erg genoeg voor zo een medicijn, maar hangt wellicht ook af in hoeverre er alternatieven zouden zijn. Lijkt me best een nare situatie als je psych van mening is dat je bijvoorbeeld eerst nog eens een dvp moet proberen voor je dat voorgeschreven krijgt, terwijl dat je dat zelf geen optie vindt. Geen idee, hoe dat in de praktijk werkt en of er überhaupt richtlijnen zijn voor dit soort problematiek. (Wat ook van invloed kan zijn op de eventuele vergoeding vanuit de verzekering).
Het lijkt me ook tricky in deze tijden dat je als behandelaar of verzekeraar zo een medicijn kan weigeren, terwijl je als patiënt in het zwarte circuit het alsnog en zelfs goedkoper zou kunnen krijgen.
Hoe heet die medicatie dan? Eigenlijk vind ik dat raar. Wat is er nou zo’n probleem aan om zo’n medicijn voor te schrijven als iemands libido dysfunctioneel is en niets positiefs bijdraagt aan de samenleving. Tegenwoordig kost alles wat psychiatrisch voorgeschreven wordt en alle andere zorg teveel geld. Alsof mensen er voor hun lol om vragen.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:17 schreef 01100101 het volgende:
Tienermeisjes kopieren deze beelden vooral van Instagram, niet zozeer porno. Bovendien gaat het vooral om uiterlijk vertoon. Het experimenteren met een taboe/fetish zijn dingen die vooral jongens van porno lijken over te nemen. Maar je hebt wel gelijk dat het van hetzelfde pak laken is. De Kardashianfamilie is begonnen met het pornoficeren van kleding en make-up op social media, wat uiteindelijk het onrealistische beeld over seks aanvult aan het beeld dat tienerjongens hebben.
Ik durf het hier bijna niet neer te pennen en ik hoop dan ook van harte dat TS dit loopt te verzinnen, maar de medicatie die TS beschrijft krijg je alleen voorgeschreven als je een TBS-klant bent of op een gesloten inrichting zit.
Dat beweert dan ook niemand. En iedereen m/v selecteert. Niemand valt op alle anderen die op de wereld rondlopen.quote:Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
De naam van het medicijn weet ik niet, alleen de juridische procedure rondom het accepteren van dit soort zaken. Mijn ex werkte in de advocatuur en bij twijfelgevallen rondom psychiatrische patienten met een niet zo leuk verleden kwamen er redelijk wat comités aan te pas eer een besluit werd genomen voor het geven van zo'n medicijn. Patienten met een dossier waarin deze optie aan de orde was zijn mensen die hun hele leven begeleiding nodig zullen hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoe heet die medicatie dan? Eigenlijk vind ik dat raar. Wat is er nou zo’n probleem aan om zo’n medicijn voor te schrijven als iemands libido dysfunctioneel is en niets positiefs bijdraagt aan de samenleving. Tegenwoordig kost alles wat psychiatrisch voorgeschreven wordt en alle andere zorg teveel geld. Alsof mensen er voor hun lol om vragen.
Maar waarom was er dan zo’n gedoe omheen? Alleen maar om het geld of om andere redenen. Wat bespraken ze dan in zo’n comite. Waarom zou je zo’n medicijn niet gewoon voorschrijven als het vrijwillig is? Deze comites gingen denk ik over mensen die het gedwongen kregen toegediend net zoals ze andere mensen waarschijnlijk hadden gedwongen? Of echt over mensen die er zelf om vroegen net als ts?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:36 schreef 01100101 het volgende:
De naam van het medicijn weet ik niet, alleen de juridische procedure rondom het accepteren van dit soort zaken. Mijn ex werkte in de advocatuur en bij twijfelgevallen rondom psychiatrische patienten met een niet zo leuk verleden kwamen er redelijk wat comités aan te pas eer een besluit werd genomen voor het geven van zo'n medicijn. Patienten met een dossier waarin deze optie aan de orde was zijn mensen die hun hele leven begeleiding nodig zullen hebben.
Nee, omdat het nergens op slaat.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:04 schreef DeVragensteller het volgende:
Dan nog komt die look ergens vandaan en vinden ze er offline ook iets in. Porno is ook uiterlijk vertoon en daar zie ik een link in de make up naar de zwaar aangezette mond etc.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:17 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Tienermeisjes kopieren deze beelden vooral van Instagram, niet zozeer porno. Bovendien gaat het vooral om uiterlijk vertoon. Het experimenteren met een taboe/fetish zijn dingen die vooral jongens van porno lijken over te nemen. Maar je hebt wel gelijk dat het van hetzelfde pak laken is. De Kardashianfamilie is begonnen met het pornoficeren van kleding en make-up op social media, wat uiteindelijk het onrealistische beeld over seks aanvult aan het beeld dat tienerjongens hebben.
Misschien heb ik het gemist, maar heeft hij aangegeven dat het echt om de chemische castratie zelf gaat en niet het door Vimbavimba en mij aangehaalde finasteride wat het meer als bijwerking geeft? Lijkt me best nog een verschil tussen zitten.quote:[..]
Ik durf het hier bijna niet neer te pennen en ik hoop dan ook van harte dat TS dit loopt te verzinnen, maar de medicatie die TS beschrijft krijg je alleen voorgeschreven als je een TBS-klant bent of op een gesloten inrichting zit.
Je kan jezelf ook afvragen waarom jij het zo belangrijk vindt dat een man dit soort dingen onbelangrijk vindt.quote:
Ik vind dit eigenlijk wel een goed voorstel. Je kan daten met een 21 jarige die jou ziet staan. Mocht er een klik zijn op de 1e date en zij wil meer dates, is dit geen onredelijk voorstel.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:01 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zie de genoemde dubbele standaard niet, OP.
ze neukt met een, die alleen daarvoor is. die maakt dus sowieso geen kans op een relatie.
kom jij, jij maakt wel kans op een relatie. maar jij moet eerst laten zien dat het je niet alleen om het neuken gaat.
dus eerst daten. kan ze makkelijk volhouden, omdat ze die andere heeft voor het neuken.
ik vind het wel grappig eigenlijk, stoere dame die weet wat ze wil en schijt heeft. ik zou ervoor gaan.
maar je kan ook gewoon zeggen; ik ga wel een keer met jou daten, maar maar een keer. en als je dna een tweede wil, eerst die andere gast weg.
2 maanden geleden zei je in het dating topic nog tegen @Sounddragon dat je al enkele maanden een vriendin hebt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag een date gepland staan met een lekkere cougar van 46. Ik zal je verontwaardigheid aan haar doorgeven.
Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
Je kan jezelf ook afvragen waarom jij het zo belangrijk vindt dat een man dit soort dingen onbelangrijk vindt.
Er zijn niet alleen mannen die hierover panikeren, ook vrouwen. Met een simpele Google zoekopdracht vind je vele topics van vrouwen die met het hoge aantal bedpartners van hun mannelijke lief te doen hebben of dat hun liefjes hoeren hebben aangedrukt in het verleden en dat ze het maar niet kunnen accepteren.
Leven en laten leven zou ik zeggen.
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel een goed voorstel. Je kan daten met een 21 jarige die jou ziet staan. Mocht er een klik zijn op de 1e date en zij wil meer dates, is dit geen onredelijk voorstel.
@:TS, je denkt te zwart wit en in uitersten. Als je hiermee blijft doorgaan zal het je kapotmaken als mens.
Date en neuk gewoon elke vrouw die jou wil daten en neuken. Je hoeft er niet direct een (heel lange) relatie, een huwelijk of kinderen mee. Je zit nergens aan vast, zelfs niet als je getrouwd bent en kinderen hebt, alles kan kapot, het is aan jou of je het kapotgaan waard vind. Kijk waar het schip strand, stel je open voor iemand buiten jouw horizon.
Je bent nog jong. Als je in een lange relatie nog steeds niet kan verkroppen dat iemand zich in het verleden heeft laten gaan, kan je alsnog kiezen de relatie te verbreken en naar een volgende persoon op zoek te gaan, en dat doe je net zo lang tot je iemand tegenkomt waar je mee kan leven qua alles. En dan ben je nog steeds relatief jong, mocht je kinderen willen. Tussendoor krik je jouw eigen aantallen op en ga je vanzelf levelen met de rest.
Een andere methode is gewoon zoveel mogelijk betaalde seks doen. Dat vinden aardig wat vrouwen niet leuk. Zij verbergen dan iets, jij ook. Ook een vorm van leveling.
Dat doen best veel mensen want de kwaliteit van relaties is tegenwoordig best ondermaats. Hij zou niet de enige zijn. Niet dat dat zo'n actie rechtvaardigt. Maar als je in een relatie met een leugen stapt weet je wat de prijs kan zijn, tenzij hij bewust vooraf vraagt, antwoord krijgt en de relatie doorzet. Dan is het niet piepen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.
Dat klopt, maar dat is klaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 maanden geleden zei je in het dating topic nog tegen @:sounddragon dat je al enkele maanden een vriendin hebt.
Ik vind dit raar maar waar goed advies. Het klinkt in de eerste plaats hard maar eigenlijk is het gewoon realistisch en doen we dat allemaal. Je stapt ergens in met de beste bedoelingen maar als het uiteindelijk niet blijkt te werken dan kappen we er ook mee.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een goed voorstel. Je kan daten met een 21 jarige die jou ziet staan. Mocht er een klik zijn op de 1e date en zij wil meer dates, is dit geen onredelijk voorstel.
@:TS, je denkt te zwart wit en in uitersten. Als je hiermee blijft doorgaan zal het je kapotmaken als mens.
Date en neuk gewoon elke vrouw die jou wil daten en neuken. Je hoeft er niet direct een (heel lange) relatie, een huwelijk of kinderen mee. Je zit nergens aan vast, zelfs niet als je getrouwd bent en kinderen hebt, alles kan kapot, het is aan jou of je het kapotgaan waard vind. Kijk waar het schip strand, stel je open voor iemand buiten jouw horizon.
Je bent nog jong. Als je in een lange relatie nog steeds niet kan verkroppen dat iemand zich in het verleden heeft laten gaan, kan je alsnog kiezen de relatie te verbreken en naar een volgende persoon op zoek te gaan, en dat doe je net zo lang tot je iemand tegenkomt waar je mee kan leven qua alles. En dan ben je nog steeds relatief jong, mocht je kinderen willen. Tussendoor krik je jouw eigen aantallen op en ga je vanzelf levelen met de rest.
Een andere methode is gewoon zoveel mogelijk betaalde seks doen. Dat vinden aardig wat vrouwen niet leuk. Zij verbergen dan iets, jij ook. Ook een vorm van leveling.
Het is niet eens dat je het expres doet om te verbreken he, in dat geval ga je gewoon geen relaties aan.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.
Maar waarom zou je uberhaupt iets van ondermaatse kwaliteit (wanneer het gaat om iets dat van ondermaatse kwaliteit is dat echt heel belangrijk is voor je) willen?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:57 schreef Gruj0 het volgende:
Dat doen best veel mensen want de kwaliteit van relaties is tegenwoordig best ondermaats. Hij zou niet de enige zijn. Niet dat dat zo'n actie rechtvaardigt. Maar als je in een relatie met een leugen stapt weet je wat de prijs kan zijn, tenzij hij bewust vooraf vraagt, antwoord krijgt en de relatie doorzet. Dan is het niet piepen.
Nou, hoe Gruj0 het bracht kwam het over alsof hij van tevoren dan al zou weten dat het niets zou worden. Maar goed, dan is er inderdaad ook geen enkele reden om de relatie uberhaupt te beginben en veel lopen idd ook stuk. Tja, het is moeilijk. Ik ben denk ik toch wel een uitzondering hierin. Ik heb heel erg veel moeite met dingen doen en in de realiteit leven. Misschien dat dit mijn mening hierover sterk beinvloed.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:19 schreef Lenny77 het volgende:
Het is niet eens dat je het expres doet om te verbreken he, in dat geval ga je gewoon geen relaties aan.
Ja maar daar ben je echt niet alleen in he, het doet evenzeer pijn als het misgaat. Je gaat dat niet voor je plezier bewust doen (en als wel: toch wel beetje psycho-alarm).quote:Op woensdag 14 april 2021 21:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nou, hoe Gruj0 het bracht kwam het over alsof hij van tevoren dan al zou weten dat het niets zou worden. Maar goed, dan is er inderdaad ook geen enkele reden om de relatie uberhaupt te beginben en veel lopen idd ook stuk. Tja, het is moeilijk. Ik ben denk ik toch wel een uitzondering hierin. Ik heb heel erg veel moeite met dingen doen en in de realiteit leven. Misschien dat dit mijn mening hierover sterk beinvloed.
Nou bij deze dan, we vinden jou ook zielig.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef lisexxx het volgende:
[..]
Maar al je berichten gaan wel over vrouwen. Ook zo de topics die je opent. Toch moet er ergens iets dwarszitten. Ik zeg dit niet om je te bashen maar omdat ik probeer te begrijpen waar het vandaan komt
Goede post.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En omdat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Als TS dit simpelweg eerlijk had gezegd, dan kreeg hij alle respect van mij. Helaas is dit simpelweg een verwijten-fest.
Brutale en pure postquote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En om dat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Als TS dit simpelweg eerlijk had gezegd, dan kreeg hij alle respect van mij. Helaas is dit simpelweg een verwijten-fest.
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En om dat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Het is gewoon menselijk gedrag, wat zowel mannen als vrouwen tentoonstellen. Een heleboel mensen genieten van aandacht, vrouwen verwijten mannen dat net zo goed.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?
Dat is ook zo, maar voor mij voelde het nooit goed, als iemand gebruiken. Terwijl als die ander ook alleen voor de eigen aandacht jou aandacht geeft ben je dan dus samen vooral met jezelf bezig. Bizar.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Het is gewoon menselijk gedrag, wat zowel mannen als vrouwen tentoonstellen. Een heleboel mensen genieten van aandacht, vrouwen verwijten mannen dat net zo goed.
Als je duidelijk bent over je intenties kan de ander zelf beslissen in hoeverre die het leuk vindt en dan gebruik je elkaar als het feestje door kan gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar voor mij voelde het nooit goed, als iemand gebruiken.
Maar dat gebeurt volgens mij echt zelden. “Hey, wat leuk dat je die foto van mij zo sexy vond. Ik werd zelf in eerste instantie niet echt enthousiast van die van jou ofzo, maar nu ik weet dat ik van jou aandacht kan krijgen ga ik die toch ook liken zodat ik nog meer aandacht krijg. Ik hoop dat ik je lang genoeg aan het lijntje kan houden om m’n zelfvertrouwen een boost te geven en me een aantrekkelijke vrouw te voelen”quote:Op donderdag 15 april 2021 00:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je duidelijk bent over je intenties kan de ander zelf beslissen in hoeverre die het leuk vindt en dan gebruik je elkaar als het feestje door kan gaan.
Edit, maar je bent toch altijd op de een of andere manier met en voor jezelf bezig?
Middelmatige mensen, dan heb je het over de overgrote middenmoot waar zeker 70 procent van de mensen toe behoort. Ze behoren weliswaar niet tot de superknapsten maar ze zijn ook niet lelijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, zijn meestal de middelmatige mensen die in relaties zitten. Niks mis mee, zelfs wat lui, maar zo is het
Ik ben ook een persoon die niet erg blij is met zijn situatie. Ik heb echter nooit gemerkt dat mensen dit direkt aan mij zouden zien. En mij hiervoor ontwijken. Dit doen zij namelijk niet. Het is eerder dat ik mij te min voel en daarom liever contact met mensen vermijd. Mischien verschilt per individu hoe frustratie zich uit.quote:Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Maar je waarde als mens gaat toch verder dan uiterlijk hoop ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:43 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Middelmatige mensen, dan heb je het over de overgrote middenmoot waar zeker 70 procent van de mensen toe behoort. Ze behoren weliswaar niet tot de superknapsten maar ze zijn ook niet lelijk.
Over Dj Jean. Het kan ook zijn dat zijn partner een golddiger is. En geld heeft Jean ook wel.
Ongetwijfeld speelt bovenstaande in meer of mindere mate mee tijdens het daten (leuk beschreven trouwens, moest lachen).quote:Op donderdag 15 april 2021 00:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt volgens mij echt zelden. “Hey, wat leuk dat je die foto van mij zo sexy vond. Ik werd zelf in eerste instantie niet echt enthousiast van die van jou ofzo, maar nu ik weet dat ik van jou aandacht kan krijgen ga ik die toch ook liken zodat ik nog meer aandacht krijg. Ik hoop dat ik je lang genoeg aan het lijntje kan houden om m’n zelfvertrouwen een boost te geven en me een aantrekkelijke vrouw te voelen”
“Tja, ik likete je foto niet omdat ik die nou echt bijzonder vond ofzo, maar omdat ik iedere vrouw er wel lekker uit vind zien. Voor mij ben je niet speciaal maar ik hoopte alleen dat je dmv mijn like mij eindelijk de complimenten gaat geven waar ik echt naar smachtte en die ik nodig heb om zelfverzekerd te kunnen zijn en van nog meer vrouwen complimenten te kunnen verzamelen”.
Ja je bent wel altijd met jezelf bezig of je het nou wil of niet maar de kern lijkt me nou juist dat je ..minder.. met jezelf bezig bent, niet meer.
Maar goed, als het puur gaat om het plaatje naar de buitenwereld en het fysieke tja... dan maakt wat iemand denkt niet uit. Dat kun je ook niet controleren. Behalve als je complimenten wil. Maar dan ben je zelf dus ook narcistisch. Ik heb daar moeite mee. Terwijl het nergens op slaat, maar ik ervaar een soort weerstand erbij.
Daar gaat het hier niet om.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar waarom was er dan zo’n gedoe omheen? Alleen maar om het geld of om andere redenen. Wat bespraken ze dan in zo’n comite. Waarom zou je zo’n medicijn niet gewoon voorschrijven als het vrijwillig is? Deze comites gingen denk ik over mensen die het gedwongen kregen toegediend net zoals ze andere mensen waarschijnlijk hadden gedwongen? Of echt over mensen die er zelf om vroegen net als ts?
Dat wordt mij dus niet duidelijk uit zijn posts. Ik vind het in ieder geen verwaarloosbar statement om zoiets in een topic over het niet kunnen krijgen van vrouwen te schrijven. In R&P wordt er met onderwerpen als zelfmoord en eetstoornissen zeer voorzichtig mee omgegaan (terechte overigens) en ik vind persoonlijk dat een post over zo'n behandelmethode net zo goed in dat rijtje thuishoort. Mijn ex kwam weliswaar uit een ander land, maar in genoeg landen wordt het principe gehanteerd dat zo'n behandelmethode alleen in uitzonderlijke gevallen wordt uitgesproken. Omdat het gaat om een patient die een levenslange behandeling nodig heeft (en dat is al op zich juridisch een hele kluif om dat voor mekaar te krijgen) en bovendien een behandeling ondergaat die een behoorlijke impact heeft op de kwaliteit van leven. Kortom, TS kan best beweren dat hij dat graag zou willen, maar dan moet zijn behandelend team daar al onafhankelijk van TS over hebben nagedacht. Overigens snap ik ook niet vanuit de TS waarom hij zoiets over zichzelf zou neerpennen voor wat ik aanneem het troll of schockelement van dit topic, want een rondje Googlen laat zien dat deze methode niet bedoelt is voor de boze incel die staat te mokken in de hoek van een cafe.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:50 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar heeft hij aangegeven dat het echt om de chemische castratie zelf gaat en niet het door Vimbavimba en mij aangehaalde finasteride wat het meer als bijwerking geeft? Lijkt me best nog een verschil tussen zitten.
En ook als het wel zo een tbs-behandeling is, dan kan het nog steeds een schreeuw om hulp zijn. Om erger te voorkomen, niet terug te vallen, om rust te kunnen krijgen en weer een beetje te kunnen helen hopelijk.
Het spreekt vooral over ernstige problematiek. Dat je het niet zomaar even kreeg is wel duidelijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Of je kan eerst lezen voordat je ergens een mening over hebt? Aangezien ik nergens heb gezegd dat het makkelijk was, dat ik binnen liep en het binnen vijf minuten kreeg. Dat vullen jullie allemaal zelf in.
En al wisten we het wel, we kennen de ins en outs niet, het dossier niet, zijn niet ter zake kundig, etc, want dan kom je al snel op het medisch vlak, en dat gaat dan te ver voor hier.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het spreekt vooral over ernstige problematiek. Dat je het niet zomaar even kreeg is wel duidelijk.
Het maakt het een beetje lastig om inhoudelijk te reageren op je omdat er blijkbaar zulke ernstige problematiek onder zit dat dit soort middelen voorgeschreven worden. En wij hier niet weten wat voor problematiek dat is.
Omdat bij verreweg de meeste van dat soort medicatie er ook nadelen aan vast zitten. Het zijn vergaande middelen waarbij men voorzichtig moet zijn of het middel niet erger is dan de kwaal.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoe heet die medicatie dan? Eigenlijk vind ik dat raar. Wat is er nou zo’n probleem aan om zo’n medicijn voor te schrijven als iemands libido dysfunctioneel is en niets positiefs bijdraagt aan de samenleving. Tegenwoordig kost alles wat psychiatrisch voorgeschreven wordt en alle andere zorg teveel geld. Alsof mensen er voor hun lol om vragen.
Op zich wel mee eens.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:52 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
Ik ben ook een persoon die niet erg blij is met zijn situatie. Ik heb echter nooit gemerkt dat mensen dit direkt aan mij zouden zien. En mij hiervoor ontwijken. Dit doen zij namelijk niet. Het is eerder dat ik mij te min voel en daarom liever contact met mensen vermijd. Mischien verschilt per individu hoe frustratie zich uit.
Ik denk dat onderwerpen over vrouwelijk/mannelijk gedrag niet persé ongefundeerd zijn. Ze passen alleen niet in het wereldbeeld van mensen met een normaal romantische/sex leven. Als je ergens zelf geen last van hebt betekent nog niet dat een ander er niet mee te maken kan hebben.
Dat ligt er denk ik maar net aan met welke mensen je te maken krijgt en wat hun gevoel bij hem is. Maar goed, als hij zf ook 10 jaar jongere vrouwen opzoekt (wat ZeC deed dat ook, random jongere vrouwen in de metro) dan zoekt hij de oppervlakkigheid zelf op en zeurt er daarna over.quote:Op donderdag 15 april 2021 07:21 schreef Avianflu het volgende:
Maar je waarde als mens gaat toch verder dan uiterlijk hoop ik.
Dank je het was serieus bedoeld want ik heb echt het gevoel dat mensen zo denken maar het scheelt dat je er in ieder geval nog om kon lachen.quote:Op donderdag 15 april 2021 07:23 schreef Avianflu het volgende:
Ongetwijfeld speelt bovenstaande in meer of mindere mate mee tijdens het daten (leuk beschreven trouwens, moest lachen).
Alleen denk ik dat de meeste mensen niet voldoende zelfinzicht hebben en dat dit enkel onderbewust speelt.
Je hoeft trouwens geen middelmatige mannen te liken als je gewoon likes van mannen krijgt die je wel aantrekkelijk vindt.
Het gaat dus gewoon om het geven van jouw mening en als daar vragen over komen hoef je ze niet te beantwoorden. Ok.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij overdrijft om het aan te dikken zodat mensen de situstie ernstig vinden. Je hebt verschillende supplementen die testosteron verminderen, waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:09 schreef 01100101 het volgende:
Dat wordt mij dus niet duidelijk uit zijn posts. Ik vind het in ieder geen verwaarloosbar statement om zoiets in een topic over het niet kunnen krijgen van vrouwen te schrijven. In R&P wordt er met onderwerpen als zelfmoord en eetstoornissen zeer voorzichtig mee omgegaan (terechte overigens) en ik vind persoonlijk dat een post over zo'n behandelmethode net zo goed in dat rijtje thuishoort. Mijn ex kwam weliswaar uit een ander land, maar in genoeg landen wordt het principe gehanteerd dat zo'n behandelmethode alleen in uitzonderlijke gevallen wordt uitgesproken. Omdat het gaat om een patient die een levenslange behandeling nodig heeft (en dat is al op zich juridisch een hele kluif om dat voor mekaar te krijgen) en bovendien een behandeling ondergaat die een behoorlijke impact heeft op de kwaliteit van leven. Kortom, TS kan best beweren dat hij dat graag zou willen, maar dan moet zijn behandelend team daar al onafhankelijk van TS over hebben nagedacht. Overigens snap ik ook niet vanuit de TS waarom hij zoiets over zichzelf zou neerpennen voor wat ik aanneem het troll of schockelement van dit topic, want een rondje Googlen laat zien dat deze methode niet bedoelt is voor de boze incel die staat te mokken in de hoek van een cafe.
Welke nadelen dan? Waarom kan het erger zijn dan de kwaal? Ik vind niet dat ts wilsonbekwaam overkomt, maar oke.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Omdat bij verreweg de meeste van dat soort medicatie er ook nadelen aan vast zitten. Het zijn vergaande middelen waarbij men voorzichtig moet zijn of het middel niet erger is dan de kwaal.
Dat je een keer verliefd wordt op een 20 jarige is wel wat anders dan dat je als 30 jarige al je leeftijdsgenotes per definitie niet aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:56 schreef Godshand het volgende:
Wat is er mis als 30er te vallen op iemand in de 20? 19 jaar is wel te jong, maar dame van 21 met een man van 29-30 komt zat voor.
Verschil is alleen dat TS dit niet lukt, maar het gebeurt zat genoeg.
Ik vraag me af in hoeverre in zo een gedachtengang echt bewust gaat van lang genoeg aan het lijntje houden voor voldoende egoboost.quote:Op donderdag 15 april 2021 00:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt volgens mij echt zelden. “Hey, wat leuk dat je die foto van mij zo sexy vond. Ik werd zelf in eerste instantie niet echt enthousiast van die van jou ofzo, maar nu ik weet dat ik van jou aandacht kan krijgen ga ik die toch ook liken zodat ik nog meer aandacht krijg. Ik hoop dat ik je lang genoeg aan het lijntje kan houden om m’n zelfvertrouwen een boost te geven en me een aantrekkelijke vrouw te voelen”
“Tja, ik likete je foto niet omdat ik die nou echt bijzonder vond ofzo, maar omdat ik iedere vrouw er wel lekker uit vind zien. Voor mij ben je niet speciaal maar ik hoopte alleen dat je dmv mijn like mij eindelijk de complimenten gaat geven waar ik echt naar smachtte en die ik nodig heb om zelfverzekerd te kunnen zijn en van nog meer vrouwen complimenten te kunnen verzamelen”.
Ik snap je weerstand, maar ik ben het niet met je eens dat het per se narcisme is. Dat bedoelde ik eerder ook met tegenwicht. Het uiterlijk is makkelijk scoren als het op dat vlak een beetje mee zit, maar verder? Mensen die vooral op hun looks scoren, weten misschien niet beter dan dat hun sterke punten zijn. Dat kan een vicieuze cirkel zijn, laten zien wat je denkt dat er van je verwacht wordt en/of waarvan je weet dat het scoort. En wat je minder of zelfs niet laat zien, kan moeilijker bevestigd worden. Net zoals we zelf de nadruk op uiterlijk blijven leggen door bijvoorbeeld flatteuze foto's op social media te posten. Dat ligt denk ik ook echt aan ons als maatschappij en bijvoorbeeld de hoeveel tijd die men doorbrengt op social media waarin dat benadrukt wordt, en komt niet puur vanuit narcisme van het individu.quote:Ja je bent wel altijd met jezelf bezig of je het nou wil of niet maar de kern lijkt me nou juist dat je ..minder.. met jezelf bezig bent, niet meer.
Maar goed, als het puur gaat om het plaatje naar de buitenwereld en het fysieke tja... dan maakt wat iemand denkt niet uit. Dat kun je ook niet controleren. Behalve als je complimenten wil. Maar dan ben je zelf dus ook narcistisch. Ik heb daar moeite mee. Terwijl het nergens op slaat, maar ik ervaar een soort weerstand erbij.
Zonder te weten welk land het is, zou ik er niet standaard van uit gaan dat hier exact hetzelfde mee omgegaan wordt. Ook omdat we niet weten welk middel het is en daarmee hoofddoel is zeg maar of bijwerking van een ander middel. Het laatste lijkt me niet per se aan de forensische kant te hoeven blijven.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:09 schreef 01100101 het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt mij dus niet duidelijk uit zijn posts. Ik vind het in ieder geen verwaarloosbar statement om zoiets in een topic over het niet kunnen krijgen van vrouwen te schrijven. In R&P wordt er met onderwerpen als zelfmoord en eetstoornissen zeer voorzichtig mee omgegaan (terechte overigens) en ik vind persoonlijk dat een post over zo'n behandelmethode net zo goed in dat rijtje thuishoort. Mijn ex kwam weliswaar uit een ander land, maar in genoeg landen wordt het principe gehanteerd dat zo'n behandelmethode alleen in uitzonderlijke gevallen wordt uitgesproken. Omdat het gaat om een patient die een levenslange behandeling nodig heeft (en dat is al op zich juridisch een hele kluif om dat voor mekaar te krijgen) en bovendien een behandeling ondergaat die een behoorlijke impact heeft op de kwaliteit van leven. Kortom, TS kan best beweren dat hij dat graag zou willen, maar dan moet zijn behandelend team daar al onafhankelijk van TS over hebben nagedacht. Overigens snap ik ook niet vanuit de TS waarom hij zoiets over zichzelf zou neerpennen voor wat ik aanneem het troll of schockelement van dit topic, want een rondje Googlen laat zien dat deze methode niet bedoelt is voor de boze incel die staat te mokken in de hoek van een cafe.
Zelfinzicht is een ding, maar het vergt ook discipline om door te zetten en andere keuzes te maken. Daar speelt ook in mee dat je voor die andere keuzes alternatieven wil en niet iedereen ziet die even goed voor zich. Momenteel met corona is het met een stuk moeilijker om mensen in het echie te ontmoeten, dus dan ben je afhankelijker van datingapps dan voorheen. Dan kun je die datingapps wel kut vinden, maar als er weinig alternatief is en je daar potentieel de grootste pool hebt..quote:Op donderdag 15 april 2021 10:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dank je het was serieus bedoeld want ik heb echt het gevoel dat mensen zo denken maar het scheelt dat je er in ieder geval nog om kon lachen.
Dat onvoldoende zelfinzicht vind ik echt een probleem. Er is behoefte aan, gezien alle drama met friendzonen, sexzonen (gebruik maar even de term die Gruj0 gebruikte) enz maar alsnog hebben mensen het niet. Waarom niet? Ik begrijp dat niet. Ik denk dat je achteraf in het onderbewuste best patronen kunt zien, je gevoelens en gedrag zijn immers wel bewust.
Dat is ook zo en dat deed ik ook nooit. Maar die middelmatige mannen (of beter gezegd: voor mij ongeschikte, niet mijn type mannen) praten vrouwen dan daarover vaak een schuldgevoel aan. Maar zoals ik al eerde schreef in ander topic; Ze klagen dat vrouwen teveel likes hebben en dan liken ze teveel vrouwen omdat ze denken anders geen kans te maken. Ze houden zelf het in stand.
Niet lullig bedoeld, maar ik vind dit een aparte opmerking van iemand die professionals met een opleiding, toegang het dossier en face to face contact hebben gehad niet vertrouwt. Wij hebben een nog veel beperkter en eenzijdiger beeld hier, dus moeilijk inschatten lijkt me.quote:[..]
Welke nadelen dan? Waarom kan het erger zijn dan de kwaal? Ik vind niet dat ts wilsonbekwaam overkomt, maar oke.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van ongeveer hun eigen leeftijd zijn is waarschijnlijk critrium 1. Daarna komt de rest pas.
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef DjVero het volgende:
Zie de geciteerde posts boven jequote:Op donderdag 15 april 2021 14:02 schreef Stepperoller het volgende:
Waar wordt in dit topic dan gesteld dat er op zichzelf iets mis mee is om op dames in de 20 te vallen? Ik heb het hele topic gelezen, maar ik kom geen claim van die strekking tegen.
Nee, mijn post ging over de gevoelens van TS, niet over jouw obsessie betreft de zogenaamde (volgens jou, negatieve) oppervlakkigheid en egoïsme van aantrekking en seksualiteit. Ik ga dus niet mee in jouw poging dit topic over jouw denkbeelden te laten gaan.quote:Het gaat dus gewoon om het geven van jouw mening en als daar vragen over komen hoef je ze niet te beantwoorden. Ok.
Daarin lees ik geen claim dat er per definitie is mis mee is om op dames van in de 20 te vallen.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie de geciteerde posts boven je
Overigens zijn er voldoende vrouwen van 18-25 die niet vies zijn van een 30+ man.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:02 schreef Stepperoller het volgende:
Waar wordt in dit topic dan gesteld dat er op zichzelf iets mis mee is om op dames in de 20 te vallen? Ik heb het hele topic gelezen, maar ik kom geen claim van die strekking tegen.
Hoe zeg ik daar dat het verkeerd is om op dames in de 20 te vallen?quote:Op donderdag 15 april 2021 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie de geciteerde posts boven je
Het is criterium 1?quote:Op donderdag 15 april 2021 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zeg ik daar dat het verkeerd is om op dames in de 20 te vallen?
quote:
Zo las ik het niet. Meer dat je dat standaard doet ofzo. Maar criterium 1, kan je divers interpreteren.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daarin lees ik geen claim dat er per definitie is mis mee is om op dames van in de 20 te vallen.
Post van Whiskers: geeft aan dat op je eigen leeftijd vallen de norm is.
Post van DjVero: vraagtekens bij TS vreemde fixatie op een bepaalde leeftijd en het per definitie afwijzen vanaf een bepaalde leeftijd
Tsja, en als ik gewoon een normale ontwikkeling zou hebben gehad, zou ik vrouwen van mijn eigen leeftijd wel aantrekkelijk hebben gevonden. Aangezien ik dan gedeelde levenservaring heb, en er meer binding mee heb.quote:Op donderdag 15 april 2021 13:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat je een keer verliefd wordt op een 20 jarige is wel wat anders dan dat je als 30 jarige al je leeftijdsgenotes per definitie niet aantrekkelijk vind.
Genoeg vrouwen van 30 die nog nooit een relatie hebben gehad en enkel een paar losse flodders. Dus dat verschilt niet veel.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:23 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik gewoon een normale ontwikkeling zou hebben gehad, zou ik vrouwen van mijn eigen leeftijd wel aantrekkelijk hebben gevonden. Aangezien ik dan gedeelde levenservaring heb, en er meer binding mee heb.
Oftewel, vrouwen van mijn leeftijd en ik zitten in een andere levensfase.
Ja, dus? Leeftijdsgenoten zijn de norm voor de meeste mensen. Die zijn niet op zoek naar iemand die veel jonger of veel ouder is. Dus leeftijd is vaak criterium 1.quote:
Aanname of je dan niet zo zou denken.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:23 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik gewoon een normale ontwikkeling zou hebben gehad, zou ik vrouwen van mijn eigen leeftijd wel aantrekkelijk hebben gevonden. Aangezien ik dan gedeelde levenservaring heb, en er meer binding mee heb.
Oftewel, vrouwen van mijn leeftijd en ik zitten in een andere levensfase.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Streng religieuze vrouwen zeker?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen van 30 die nog nooit een relatie hebben gehad en enkel een paar losse flodders. Dus dat verschilt niet veel.
Wat zijn leeftijdsgenoten voor jou? Is 5 of 6 jaar jonger "veel jonger" voor jou?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dus? Leeftijdsgenoten zijn de norm voor de meeste mensen. Die zijn niet op zoek naar iemand die veel jonger of veel ouder is. Dus leeftijd is vaak criterium 1.
Ik zeg nergens dat het op 1 of andere manier verkeerd is om op veel jonger of ouder te vallen (mits beide 18+ uiteraard). En dus ook niet dat er iets mis mee is om op meiden van in de 20 te vallen.
Hoe jonger je bent, hoe sneller een leeftijdsverschil groot is (groot voelt). Je zit dan in totaal andere levensfases.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zijn leeftijdsgenoten voor jou? Is 5 of 6 jaar jonger "veel jonger" voor jou?
Ook dat niet. Gewoon vrouwen die nog niemand zijn tegengekomen waarmee het matchte voor een relatie en die iets meer muurbloem waren. Maagd zijn ze doorgaans niet. Maar geen relaties gehad.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:58 schreef Gruj0 het volgende:
Streng religieuze vrouwen zeker?Daar haal je je alleen meer problemen mee op de hals. Jij of zij diep ongelukkig of jullie allebei.
Je brengt het zo simpel maar TS kan moeilijk met een "maagd / relatieloos" bord om zijn lijf gaan lopen om zo iemand te vinden.
Het hardnekkige idee dat alle meisjes/vrouwen horden aanbiddende jongens/mannen achter zich aan hebben lopen waar ze uit kunnen kiezen is ook wel aan een portie realiteitszin toe..quote:Op donderdag 15 april 2021 19:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
De meeste vrouwen kunnen zich er niks bij voorstellen want de meeste vrouwen zijn bij de meeste mannen een object van lust. Als je dat bent weet je niet beter en kan je je een ander perspectief moeilijk aanmeten. Het gebrek daaraan is wel jammer, want er gaan best wat deelnemers onnodig hard tegen TS in.
TS doet zelf natuurlijk ook veel suiker bij de koffie door dingen op een baldadige manier te verwoorden.Het probleem in dit soort topics, waarbij het uit de hand loopt, komt van 2 kanten, door TS en de deelnemers.
[..]
Streng religieuze vrouwen zeker?Daar haal je je alleen meer problemen mee op de hals. Jij of zij diep ongelukkig of jullie allebei.
Je brengt het zo simpel maar TS kan moeilijk met een "maagd/relatieloos" bord om zijn lijf gaan lopen om zo iemand te vinden.
Ik heb het over lust, niet over aanbidden.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het hardnekkige idee dat alle meisjes/vrouwen horden aanbiddende jongens/mannen achter zich aan hebben lopen waar ze uit kunnen kiezen is ook wel aan een portie realiteitszin toe..
True.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het hardnekkige idee dat alle meisjes/vrouwen horden aanbiddende jongens/mannen achter zich aan hebben lopen waar ze uit kunnen kiezen is ook wel aan een portie realiteitszin toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |