abonnement Unibet Coolblue
pi_199000652
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik vermoed iig dat de ts uit zijn nek lult hierover.
Hoop echt dat iemand die in tbs zit om ernstige zaken niet vrij is om dit soort topics te openen zonder dat de behandelaars daar een stokje voor steken.

Chemische castratie zou betekenen dat iemand met zware psychische problemen richting verlof gaat namelijk.
Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.

Het effect van chemische castratie is hetzelfde, alleen een stuk veiliger voor de gezondheid.
pi_199000689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:56 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.

Het effect van chemische castratie is hetzelfde, alleen een stuk veiliger voor de gezondheid.
Je kan ook werken aan je persoonlijkheid met hulp, want:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Weet je, @:DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.

Mijn tip: werk daar eens aan, want dat staat jezelf pas echt in de weg.
  woensdag 14 april 2021 @ 13:59:53 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199000698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:56 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Grappig hoe jullie denken experts te zijn en volledig dingen aannemen. Heb nergens gezegd dat ik het bij de huisarts kreeg, od dat het überhaupt makkelijk was. Aangezien de psychiater überhaupt wilde meewerken, aangezien hij het te drastisch vond. Maar ze boden wel een alternatief, geen chemische castratie pillen, maar wel andere medicatie wat libido verlagende bijwerkingen heeft, oftewel.

Het effect van chemische castratie is hetzelfde, alleen een stuk veiliger voor de gezondheid.
Maar als je dan geen seks meer hoeft. Waarom maak je je dan zo druk om de sekskeuzes van vrouwen
pi_199000709
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:01 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zie de genoemde dubbele standaard niet, OP.

ze neukt met een, die alleen daarvoor is. die maakt dus sowieso geen kans op een relatie.

kom jij, jij maakt wel kans op een relatie. maar jij moet eerst laten zien dat het je niet alleen om het neuken gaat.
dus eerst daten. kan ze makkelijk volhouden, omdat ze die andere heeft voor het neuken.

ik vind het wel grappig eigenlijk, stoere dame die weet wat ze wil en schijt heeft. ik zou ervoor gaan.
maar je kan ook gewoon zeggen; ik ga wel een keer met jou daten, maar maar een keer. en als je dna een tweede wil, eerst die andere gast weg.
Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.
pi_199000745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:01 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.
Ja dat is toch ook wat iedereen zegt. Jij bent echt letterlijk de enige die zich hier druk om maakt.

Kan je ze wel leuk uit maken voor "Simps", maar blijkbaar staan ze wel gelukkiger in het leven.
pi_199000763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:01 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, dan is dat toch mooi. Dan heb jij dat soort vrouwen voor jezelf.
ja je wilde toch advies... zoek t maar lekker uit hoor, haha
  woensdag 14 april 2021 @ 14:05:36 #157
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_199000767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:53 schreef DW457 het volgende:

[..]

Welke? Ik heb er nogal wat.
Weet ik veel.. jij hebt het hier over je huidige ex die de leukste is: :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:07 schreef DW457 het volgende:
Maar mijn huidige is natuurlijk wel de leukste tot nu toe!
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_199000788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef DjVero het volgende:
Waarom zou je als oudere man een jong hertje willen :? Vrouwen van boven de 30 zijn veel natuurlijker mooi, gerijpter als ik het wat oneerbiedig mag zeggen. Bovendien zijn ze - over het algemeen - veel completer en bieden ze je veel meer dan die jonge hertjes, zoals vastigheid, geborgenheid, genegenheid, stabiliteit, levenservaring, etc. etc. Dat kun je misschien als saai bestempelen, maar het is ook maar wat je belangrijk vindt aan/in het leven. Jij blijft ook niet voor altijd dertiger. Of zoek de uitzonderingen op bovenstaande op; je kansen zullen ongetwijfeld een stuk groter zijn dan vissen in een vijver waar jij te groot voor bent (geworden).
Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.

En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
pi_199000808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:30 schreef DjVero het volgende:
Waarom zou je als oudere man een jong hertje willen :? Vrouwen van boven de 30 zijn veel natuurlijker mooi, gerijpter als ik het wat oneerbiedig mag zeggen. Bovendien zijn ze - over het algemeen - veel completer en bieden ze je veel meer dan die jonge hertjes, zoals vastigheid, geborgenheid, genegenheid, stabiliteit, levenservaring, etc. etc. Dat kun je misschien als saai bestempelen, maar het is ook maar wat je belangrijk vindt aan/in het leven. Jij blijft ook niet voor altijd dertiger. Of zoek de uitzonderingen op bovenstaande op; je kansen zullen ongetwijfeld een stuk groter zijn dan vissen in een vijver waar jij te groot voor bent (geworden).
Ik ben zelf 28, maar ik merk dat mijn voorkeur ook vaak uit gaat naar de wat oudere vrouwen. Gewoon toch die levenservaring en volwassenheid trekt mij aan.

Plus ze weten vaak wat ze willen en hebben hun zaakjes op orde.
pi_199000818
Ondertussen ben jij hier de enige maagd.
pi_199000821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:05 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Weet ik veel.. jij hebt het hier over je huidige ex die de leukste is: :')
[..]

Oh zo, neeeee, mijn huidige partner is de leukste van allemaal.
pi_199000830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.

En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
Aankomende zaterdag een date gepland staan met een lekkere cougar van 46. Ik zal je verontwaardigheid aan haar doorgeven.
pi_199000831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:35 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Want beta mannen in een relatie hebben allemaal nooit seks?
In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
pi_199000842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.

En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:09 schreef Azula het volgende:
Ondertussen ben jij hier de enige maagd.
En negeert ie volledig mijn post met de suggestie om aan zichzelf te werken. Tsja, dan verandert de wereld om je heen natuurlijk ook niet.
pi_199000853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat is toch ook wat iedereen zegt. Jij bent echt letterlijk de enige die zich hier druk om maakt.

Kan je ze wel leuk uit maken voor "Simps", maar blijkbaar staan ze wel gelukkiger in het leven.
Er zijn blogs, video's, websites van media met allemaal mannen die er ook zo over denken.

En als je het op google zoekt, zul he ook links zien naar artikelen waar vrouwen klagen over dat de seksuele geschiedenis van een vrouw niet belangrijk is.

Omdat zij erover klagen dat zoveel mensen dat belangrijk vinden.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 14:14:21 #166
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199000856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Maar ook die beta man is dan nog steeds de moeite waard om haar benen voor te openen. Voor jou blijkbaar niet. Ondertussen ben je dan 'chemisch gecastreerd', dus neuken is er hoe dan ook niet bij, waarom je dan druk maken over wat vrouwen allemaal wel of niet doen met iedereen behalve met jou?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199000864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:13 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Er zijn blogs, video's, websites van media met allemaal mannen die er ook zo over denken.

En als je het op google zoekt, zul he ook links zien naar artikelen waar vrouwen klagen over dat de seksuele geschiedenis van een vrouw niet belangrijk is.

Omdat zij erover klagen dat zoveel mensen dat belangrijk vinden.
Omdat het ook gewoon totaal niet belangrijk is. De enige die zich daar druk over maken zijn onzekere maagden.

Je merkt er niks van, je ziet er niks van, je voelt er niks van.
pi_199000880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarom maak je je er zo druk om.

Is een lieve, grappige en charmante vrouw ineens minder leuk als ze met meer mannen seks had dan jouw eis?
Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.

Maar als iemand mij wilt fixen met een rijke, oudere vrouw dan is dat uiteraard welkom.😏
pi_199000885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:17 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.

Maar als iemand mij wilt fixen met een rijke, oudere vrouw dan is dat uiteraard welkom.😏
Fix nou eerst jezelf maar eens, want zoals je nu bent walgt iedereen van je ;)
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 14:18:18 #170
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199000888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:17 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ligt eraan, vind jij het aantrekkelijk als jou vriendin van jou walgt? Ik niet namelijk. Ik waardeer dat niet echt.

Maar als iemand mij wilt fixen met een rijke, oudere vrouw dan is dat uiteraard welkom.😏
Die rijke oudere vrouw heeft ook standaarden natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199000889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Weet je, @:DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.

Mijn tip: werk daar eens aan, want dat staat jezelf pas echt in de weg.
Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?

Dit is een forum, de perfecte plek om dit soort dingen te bespreken.
pi_199000890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Echt wat zeg jij allemaal joh. Alsof iedere beta lelijk is en alsof een Alpha geen provider kan zijn. Die komen ook op een leeftijd dat ze gaan settelen.

Als alles dan in de tussentijd verder is wit gewassen want het zijn blijkbaar badboys kan hij en goed neuken en goed providen is winwin.
pi_199000906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?

Dit is een forum, de perfecte plek om dit soort dingen te bespreken.
Is vaak wel een afspiegeling van je persoonlijkheid en dit alles komt toch ergens vandaan? Als dat niet zo is en je in het echt wel leuk bent, is dat alleen maar fijn voor jou en je omgeving.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 14:20:13 #174
441859 crew  Lenny77
pi_199000911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Nou, zo simpel is het nu ook weer niet. Je kan wel wat meegroeien in je smaak en die kan evolueren.
Ik vond Tom Cruise vroeger echt knap maar nu vind ik m niets meer, zelfs niet zoals m was op jongere leeftijd.
Maar de stap van: niet meer op Tom Cruise vallen naar een man die je niet in het licht wil zien is wel heel erg groot he. Vaak vind je de mannen op leeftijd nog steeds aantrekkelijk, alleen tellen de puberale normen niet meer zoals een leuk kapsel, blauwe ogen of een jas van Millet (ja, zo simpel is het als puber). Maar je partner is wel aantrekkelijk voor je en laat je bloed stromen.
En de vrouw die toch zo een man kiest (een totaal onaantrekkelijke) die bv veel geld heeft, daar moet je sowieso ver van weg blijven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199000920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat het ook gewoon totaal niet belangrijk is. De enige die zich daar druk over maken zijn onzekere maagden.

Je merkt er niks van, je ziet er niks van, je voelt er niks van.
Laat ik het nog een keer zeggen. Mannen mogen ook selectief zijn, net als vrouwen. Mannen mogen ook eisen hebben, net als vrouwen.

Betekent niet dat elke man dezelfde eisen en voorkeuren moet hebben. Dus wat is er met moraalridders als jij die andere mannen gaat shamen omdat zij eisen of voorkeuren hebben die jou biet bevallen?
  woensdag 14 april 2021 @ 14:21:47 #176
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_199000922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Kerel... doe wat met je leven en laat het allemaal eventjes los. Je hele fucking denkwijze is compleet naar de vaantjes. Sowieso denken in termen als alfa, beta etc is rechtstreeks afkomstig van mannetjes die een verdienmodel maken van misogynie. Ik snap het allemaal wel hoor, je hebt trauma's of issues met vrouwen en dan moet je de tijd nemen om daar overheen te komen. Maar doe ff normaal :') _O-
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_199000952
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:21 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Laat ik het nog een keer zeggen. Mannen mogen ook selectief zijn, net als vrouwen. Mannen mogen ook eisen hebben, net als vrouwen.

Betekent niet dat elke man dezelfde eisen en voorkeuren moet hebben. Dus wat is er met moraalridders als jij die andere mannen gaat shamen omdat zij eisen of voorkeuren hebben die jou biet bevallen?
Je bent super hypocriet. Je hebt het er nu over dat ik ineens mannen aan het shamen bent, maar je shamed zelf de vrouwen allemaal.
pi_199000994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je bent super hypocriet. Je hebt het er nu over dat ik ineens mannen aan het shamen bent, maar je shamed zelf de vrouwen allemaal.
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.

Issues van mannen zijn totaal niet belangrijk.😑

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 14-04-2021 14:45:56 ]
pi_199001043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker kanker krijgen.

Issues van mannen zijn totaal niet belangrijk.😑
Als je mannen weg zet als beta's, cucks en simps lijk je ze zelf te shamen. Ik denk echt dat je verder komt als je een en ander anders verwoord.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 14:35:35 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199001056
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.

Issues van mannen zijn totaal niet belangrijk.😑
Dus wat wil je dan, dat andere mensen tegen je zeggen 'ja, je hebt gelijk hoor, het is allemaal erg oneerlijk, echt wel'.

Oke, prima, wil ik best zeggen. En dan? Slaap je dan vannacht beter, of wat wil je precies bereiken?

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 14-04-2021 14:46:06 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199001059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:33 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ik heb alleen van deze gehoord : finasteride
Maar misschien is het een andere.
Ja, dat is volgens mij degene die eerder genoemd werd in een ander topic ja. Bedankt voor het noemen, want ik kon het zelf zo snel niet vinden.
pi_199001068
Vreemd topic
pi_199001080
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ik in real-life ook zo praat tegen mensen?

Dit is een forum, de perfecte plek om dit soort dingen te bespreken.
De meeste mensen op dit forum zijn nog altijd in staat coherent te redeneren en zitten duidelijk niet meters diep in een of ander konijnenhol (incl. eigen vocabulaire) en hebben nog enige binding met de realiteit en de maatschappij.

Ik heb mijn vriendin gevonden door haar inhoudelijk sterke posts en comments op Reddit. Als ze daar de vrouwelijke variant van jou aan het uithangen was had ik haar nooit een privébericht gestuurd naar aanleiding van een reactie. Ik was namelijk geïnteresseerd in iets wat ze uiteenzette, maar het was een beetje offtopic in de draad zelf. Maar dat had ik niet gedaan als ze duidelijk een zure gefrustreerde mannenhatende teef was geweest.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 14 april 2021 @ 14:39:50 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199001107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.

En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
Vrouwen willen niet per se een bad boy.

Ze willen vooral geen zeikerige, saaie, vervelende, ballenloze vent die de schuld van zijn onvermogen aan anderen geeft.
pi_199001231
DeVragensteller,

ik kwam op dit topic terecht en lees met stijgende verbazing jouw berichten. Ik denk dat de reden waarom je geen vrouw kan vinden is omdat je uiterst onsympathiek overkomt en vrouwen slechts voor je eigen genot ziet. Ik kan me ook niet voorstellen dat welke vrouw dan ook met jou een relatie zou aangaan.
pi_199001284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef lisexxx het volgende:
DeVragensteller,

ik kwam op dit topic terecht en lees met stijgende verbazing jouw berichten. Ik denk dat de reden waarom je geen vrouw kan vinden is omdat je uiterst onsympathiek overkomt en vrouwen slechts voor je eigen genot ziet. Ik kan me ook niet voorstellen dat welke vrouw dan ook met jou een relatie zou aangaan.
Waar heb ik dat gezegd? Of zijn dat jou eigen aannames?
pi_199001347
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:54 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd? Of zijn dat jou eigen aannames?
Dat is hoe je op mij overkomt in dit topic.

ik wens je alle geluk maar je komt gewoon niet leuk over
pi_199001433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:58 schreef lisexxx het volgende:

[..]

Dat is hoe je op mij overkomt in dit topic.

ik wens je alle geluk maar je komt gewoon niet leuk over
Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 15:07:19 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199001456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Dat heb je alleen in die 20 jarige grietjes, dus als je mét zo'n meid praat in plaats van over haar, dan heb je daar wél seksuele interesse in, ben je dan net zoals je hier overkomt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199001458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In mijn jongere jaren vond ik dikke vrouwen nooit seksueel aantrekkelijk, en nu ook niet.

Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn? Zoals al eerder gezegd is, de ene is goed voor het neuken, en de ander voor relaties.

Oftewel, ze kiest de beta man niet uit omdat zij hem seksueel aantrekkelijk vind, maar meer om andere kwaliteiten. Dus seks met hem is meer een klus, niet omdat zij het graag wilt.
Ik denk dat de meeste mensen zich ook na de puberteit door blijven ontwikkelen. Misschien niet op details als te dik, maar misschien wel breder (hihaho) als in iets zwaarder minder erg vinden. Maar begin twintig selecteren de meeste mensen denk ik anders voor relaties dan in de dertig. Het is gewoon een totaal andere levensfase en ik denk dat bepaalde uiterlijkheden simpelweg niet meer zo een heet hangijzer zijn, dus of wel muy importante of afstotelijk worden. Dan zijn een paar kilootjes meer niet zo afstotelijk of misschien zelfs aantrekkelijk(er) geworden, omdat je weet wat voor een positieve invloed op de lifestyle heeft om een voorbeeld te noemen. Tijdens je jonge jaren lijkt het geil om zo een afgetraind model te hebben, maar als je daarmee samenwoont krijg je dat sport- en dieetschema er wel bij. Niet iedereen vindt dat het dan nog zoveel waard zeg maar.

Zelfde idee met hobby's, in de jongere jaren gaat men gemiddeld meer uit dus dan kan het ook belangrijker zijn om dat samen te kunnen delen. Wanneer je fulltime werkt en een gezin ambieert, dan kan het dus ook minder belangrijk worden om exact dat zelfde leuk te vinden en vervangen worden door iets anders. In plaats van in de kroeg of disco hangen, kun je dan thuis een bierproeverij doen of dansen in de woonkamer. Die laatste twee activiteiten zullen huismussen wellicht eerder aanspreken dan naar de kroeg gaan, dus dan kun je ipv een kroegtijger een rustiger type ineens leuker gaan vinden. En zo kan je scope zich aanpassen en op een andere doelgroep uitkomen.
pi_199001492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Maar waarom dan zon topic over vrouwen? Heb je echt geen seksuele interesse in vrouwen?
pi_199001520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Dit klinkt wat ongelukkig verwoord, of kun je ook gewoon praten met meiden waar je wel seksuele interesse in hebt? Ben wel benieuwd naar het verschil in conversatie dan..
pi_199001541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:09 schreef lisexxx het volgende:

[..]

Maar waarom dan zon topic over vrouwen? Heb je echt geen seksuele interesse in vrouwen?
In jonge vrouwen, ja. Maar aangezien de kans dat dat gaat gebeuren laag is, dan maar geen libido.
  woensdag 14 april 2021 @ 15:12:44 #194
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199001571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is dan ook een forum, met vrouwelijke collega's kan ik ook gewoon normaal praten. Aangezien ik toch geen seksuele interesse heb in hun.
Jij wilt alleen 20 jarige chicks maar die zitten niet te wachten op een sexueel gefrustreerde man van in de 30 zonder noemenswaardig uiterlijk. En ik plaats van aan jezelf te werken zoals mensen hier aansragen is het allemaal hun schuld en ben je de enige hier in het topic die dat vreemd vind :')

Snap niet dat de 15e versie van ditzelfde topic nog steeds open is hier, kan beter naar klaagbaak
pi_199001586
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, waarom willen vrouwen de lekkere, gespierde, dominante bad boy's? Ik hoop dat jij ook even bezoekjes brengt aan uitgaansgelegenheden (wanneer ze weer open zijn) en de vrouwen erop aanspreekt, voor hun oppervlakkige criteria.

En dat jij persoonlijk vrouwen van 30+ mooier vind, dat is een persoonlijke mening, geen feit.
Da's helemaal niet waar. Ga naar normale uitgaansgelegenheden, zoals een kroeg, en je zult genoeg integere vrouwen zien die helemaal niet op zoek zijn naar de lekkere, gespierde, dominante bad boys, als ze al op zoek zijn... Ja, als je naar van die danstoko's of zuipketen gaat waar alleen maar twintigjarigen lopen dan heb je inderdaad een overschot aan bimbo's die aan jouw beschrijving voldoen, maar jammer joh, die boot heb je gemist. Tijd om op een andere boot te stappen.

Dat laatste is wel helemaal waar, maar misschien heb je een leeftijd bereikt waarop je je mening bij zou kunnen stellen.
pi_199001601
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat heb je alleen in die 20 jarige grietjes, dus als je mét zo'n meid praat in plaats van over haar, dan heb je daar wél seksuele interesse in, ben je dan net zoals je hier overkomt?
Nou, aangezien ik geen libido heb. En dus zo'n 1x per maand seksuele behoeftes heb. Heb ik ook geen behoefte aan vrouwelijk contact. Dus dan zoek ik het ook niet op.
pi_199001735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit klinkt wat ongelukkig verwoord, of kun je ook gewoon praten met meiden waar je wel seksuele interesse in hebt? Ben wel benieuwd naar het verschil in conversatie dan..
Als ik er interesse in had, ging ik wel flirten en haar aan het lachen maken. Maar ook over serieuze onderwerpen, en ook onthouden as ze wat verteld over haarzelf. En keek er ook wel naar uit om met haar te praten.

Maar blijkbaar werkt dat dus niet, althans. Verder dan enkel vriendschap ben ik nooit gekomen.
pi_199001748
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vrouwen willen niet per se een bad boy.

Ze willen vooral geen zeikerige, saaie, vervelende, ballenloze vent die de schuld van zijn onvermogen aan anderen geeft.
Plus die hele gedachte van "bad boy" is ook achterhaald. Het gaat helemaal niet om een klootzak zijn.

Die kerels hebben gewoon veel zelfvertrouwen en durven/kunnen daardoor veel meer.
pi_199001837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef DjVero het volgende:

[..]

Da's helemaal niet waar. Ga naar normale uitgaansgelegenheden, zoals een kroeg, en je zult genoeg integere vrouwen zien die helemaal niet op zoek zijn naar de lekkere, gespierde, dominante bad boys, als ze al op zoek zijn... Ja, als je naar van die danstoko's of zuipketen gaat waar alleen maar twintigjarigen lopen dan heb je inderdaad een overschot aan bimbo's die aan jouw beschrijving voldoen, maar jammer joh, die boot heb je gemist. Tijd om op een andere boot te stappen.

Dat laatste is wel helemaal waar, maar misschien heb je een leeftijd bereikt waarop je je mening bij zou kunnen stellen.
Oftewel, gewoon de ervaringen uit mijn verleden negeren en net doen alsof ik een normale formatieve periode gehad heb.

En nog een bijkomend probleem, er bestaat nog zoiets als "hypergamie", oftewel. Stel je hebt een zakenvrouw, dan zal zij geen relatie aangaan met een loodgieter of dergelijke. Maar enkel met een man van gelijke status of hoger.
pi_199001840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:25 schreef 01100101 het volgende:
Juist niet. Als je net zoals ik op die leeftijd de teller op één hebt staan, dan zit daar een andere reden achter dan hoe TS redeneert. TS heeft een gefrustreerde kijk op het hebben van seks en houdt daardoor een dubbele standaard op na. Bij mij is het zo gelopen en ik maak mij er verder niet druk om dat ik veel gemist zou hebben. Laat staan dat ik de de behoefte voel mezelf met anderen te vergelijken of met weemoed terugdenk aan mijn twintiger jaren met zogenaamde gemiste kansen. TS is gewoon ontevreden met zijn leven, want hij denkt dat het leven ophoudt zodra je geen twintig meer bent. Dat is uiteraard stierenpoep en een jonge meid of maagdelijke vrouw gaat die pessimistische houding niet veranderen. Dus nee, vrouwen van 30 met een lage teller staan op de negatieve kijk van TS ook niet te wachten.
Precies. K ben zelf ook over de 30 en nog biologisch gezien maagd. Maar ik zou TS nog niet willen als hij de laatste man op aarde was. Waarom niet? Shortlist van de belangrijkste:
1. Hij valt op 10 jaar jongere vrouwen, dus stel dat hij genoegen met mij zou nemen, dan is er niet eens aantrekkingskracht vanuit zijn kant
2. Hij is denk ik lelijk. En aangezien hij extreem oppervlakkig is, kan hij op dat gebied dus extreme oppervlakkigheid terugverwachten.
3. Als hij niet oppervlakkig was geweest, dan was zijn persoonlijkheid in mijn ogen alsnog walgelijk. Hij heeft extreem veel medelijden met zichzelf en nul empathie voor anderen.
4. Hij is seksistisch. Vrouwen kunnen werkelijk niets goed doen bij hem. Het is zo erg dat de enige die qua persoonlijkheid bij hem past een man zou zijn maar dan wel een man die ook exact zo’n incel zou zijn als hijzelf want voor chads, simps, cucks whatever heeft hij ook al minachting. Of iemand met uberhaupt geen persoonlijkheid... een realistische robot is denk ik het enige wat bij hem past.

En als ik een 20 jarige vrouw was geweest, zou ik hem ook niet hoeven. Waarom niet?
1. Hij is oud en valt zelf ook niet op 10 jaar oudere vrouwen “omdat dit voor mannen anders is”.
2. Hij is nu al te oud om nog aantrekkelijk te zijn
3. Hij is te oud om te gamen
4. Hij is te oud voor zijn sneue leven
5. Hij is oud maar van binnen nog 20
6. Hij is te oud voor zijn zelfmedelijden
7. Hij is te oud om nog zulke topics op fok aan te maken
8. Hij is te oud om te denken in termen als cuck simp enz.
9. Hij is chemisch gecastreerd
10. Hij is een troll

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-04-2021 15:37:08 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')