Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:40 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik nou een "normale" ontwikkeling had in mijn jongere jaren, dan zou ik op 1 lijn zitten met hun.
Maar dat is dus niet zo. Net als dat blijkbaar geen enkele vrouw interesse in je heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:40 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Tsja, en als ik nou een "normale" ontwikkeling had in mijn jongere jaren, dan zou ik op 1 lijn zitten met hun.
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.
Je focust teveel op een specifieke groep vrouwen die je verafgood
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 14 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.
Een raar antwoord is dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom jezelf als aantrekkelijk te profileren. Doe je dat dan trek je vrouwen aan. Doe je dat niet dan niet.
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:29 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Een raar antwoord is dat eigenlijk.
[ afbeelding ]![]()
Het heeft weinig nut voor ze om erover te liegen.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
En hoe ga ik daarachter komen of zij ook daadwerkelijk zo onervaren zijn? Niet iedere vrouw is zo eerlijk als die van in het topic.
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hun smaak lijkt te veranderen bij ouder worden. Jij bent degene die stil blijft staan.
En anders gewoon naar de sportschool gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?quote:Op woensdag 14 april 2021 00:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Het klopt wel. Er zijn heel middelmatig of zelfs op het eerste oog niet aantrekkelijke mensen die echt bakken met vrouwen kunnen krijgen door gedrag en uitstraling.
Dat vind ik ook zoiets raars. Mannen en zelfs jonge mannen nemen niet voor niets anabolen voor spiergroei. Dit is omdat ze op een natuurlijke wijze geen modellook kunnen trainen. Dit gaat bij hun fysiologisch gewoon niet. De meeste mensen hebben al moeite met vetverlies laat staan een sixpack trainen (iets wat vrouwen toch wel mooi vinden wat ze ook beweren)quote:Op woensdag 14 april 2021 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En anders gewoon naar de sportschool gaan.
Tje lijkt me nogal een opgave dan om te gaan trouwen met een vent die ze totaal niet aantrekkelijk vinden alleen omdat ie geld heeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:35 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.
DJ Jean bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 april 2021 00:37 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?
Voor het neuken vinden ze het leuk voor relatie hebben ze waarschijnlijk minder strengere eisen en aangezien TS dames wilt neuken do boven zijn stand zijn zal hij denk ik maar naar de sportschool moeten.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:42 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoiets raars. Mannen en zelfs jonge mannen nemen niet voor niets anabolen voor spiergroei. Dit is omdat ze op een natuurlijke wijze geen modellook kunnen trainen. Dit gaat bij hun fysiologisch gewoon niet. De meeste mensen hebben al moeite met vetverlies laat staan een sixpack trainen (iets wat vrouwen toch wel mooi vinden wat ze ook beweren)
Dat is gewoon zo, zijn meestal de middelmatige mensen die in relaties zitten. Niks mis mee, zelfs wat lui, maar zo is hetquote:Op woensdag 14 april 2021 00:37 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar vragen. Heb je daarvoor bewijs?
Dat mag zo zijn, maar alsnog is het percentage vrouwen dat de relatiemarkt zo ziet een heel stuk groter, dan het percentage mannen voor wie het zo aanvoelt. 50 versus 5% ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Joh die standaard heb ik ook heel lang gehanteerd toen ik wat jonger was. Die arrogantie komt voort uit het feit dat je je jong, geweldig en onoverwinnelijk voelt, dat is niet alleen aan vrouwen vergeven.
Onzin. Het percentage mannen dat zich zulk gedrag kan aanmatigen, is buitengewoon veel lager dan bij vrouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:16 schreef BrandX het volgende:
In al je topics:
Vervang het woord vrouw door man, en je OP blijft net zo goed stand houden.
Bij beide sexen (you see what I did there?) heb je zo'n categorie mannen/vrouwen.
Succes met het stoppen met het in je hoofd onjuist stigmatiseren van vrouwen, en geef die andere 98% die niet zo is als jij denkt, een kans![]()
Lukt dat je niet, ga eens naar een betere relatietherapeut of psychotherapeut. Want ik raak er steeds meer van overtuigd dat die hulp het enige is wat je gaat helpen.![]()
Opgelost, slotje.
Nou doe je net alsof die chemische castratie je eigen keuze is, terwijl je het min of meer als klacht opperde.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:11 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Aan een libido heb ik niks als ik er niks mee doe he? Haal er zelf ook geen genot uit.
Interesseert mij het nou of jij het gelooft.quote:Op woensdag 14 april 2021 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof die chemische castratie je eigen keuze is, terwijl je het min of meer als klacht opperde.
Not buying.
Geloof er niets van dat dit een zelfgekozen methode is om je libido onder de duim te houden.
Waarom wel dus, en door wie opgelegd?
Jawel, aangezien zij zelf ook wel weten dat hun kans op een relatie daardoor wordt verlaagd.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut voor ze om erover te liegen.
Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.quote:
Dus seks met zo’n type zou je natuurlijk direct afslaan? Want dat kan natuurlijk niet want strookt niet met je eisen?quote:Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.
Een vaardigheid die jij duidelijk niet bezig. Sowieso, termen als alpha en beta gebruiken... Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:09 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Het gaat erom om jezelf verplaatsen in de positie van de vrouw en hoe zij denken.
Ik kan niet voor andere dames praten maar mijn smaak veranderd wel degelijk wat leeftijd betreft. Ik val op mijn leeftijd tot ongeveer een jaar of 5 jonger, maar het is niet zo dat ik nog steeds op 20 jarige jochies val zoals toen ik 25 was.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:35 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ondanks hun eindeloze gezeur om alles toch een zeer pragmatisch karakter merk ik. Dan verwijs ik naar de vrouwen in de leeftijd van 30-45 jaar. Dit hoeft echter nog niet te betekenen dat ze een jonge gozer voor erbij op middelbare leeftijd zullen afslaan. Ik denk dus niet dat hun smaak veranderd. Maar wel hun leven en de situatie waar zij in verkere . En dat daarom een man met een huis en inkomen (de 'beta') dan een betere partnerkeuze voor ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |