Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
Je kan jezelf ook afvragen waarom jij het zo belangrijk vindt dat een man dit soort dingen onbelangrijk vindt.
Er zijn niet alleen mannen die hierover panikeren, ook vrouwen. Met een simpele Google zoekopdracht vind je vele topics van vrouwen die met het hoge aantal bedpartners van hun mannelijke lief te doen hebben of dat hun liefjes hoeren hebben aangedrukt in het verleden en dat ze het maar niet kunnen accepteren.
Leven en laten leven zou ik zeggen.
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel een goed voorstel. Je kan daten met een 21 jarige die jou ziet staan. Mocht er een klik zijn op de 1e date en zij wil meer dates, is dit geen onredelijk voorstel.
@:TS, je denkt te zwart wit en in uitersten. Als je hiermee blijft doorgaan zal het je kapotmaken als mens.
Date en neuk gewoon elke vrouw die jou wil daten en neuken. Je hoeft er niet direct een (heel lange) relatie, een huwelijk of kinderen mee. Je zit nergens aan vast, zelfs niet als je getrouwd bent en kinderen hebt, alles kan kapot, het is aan jou of je het kapotgaan waard vind. Kijk waar het schip strand, stel je open voor iemand buiten jouw horizon.
Je bent nog jong. Als je in een lange relatie nog steeds niet kan verkroppen dat iemand zich in het verleden heeft laten gaan, kan je alsnog kiezen de relatie te verbreken en naar een volgende persoon op zoek te gaan, en dat doe je net zo lang tot je iemand tegenkomt waar je mee kan leven qua alles. En dan ben je nog steeds relatief jong, mocht je kinderen willen. Tussendoor krik je jouw eigen aantallen op en ga je vanzelf levelen met de rest.
Een andere methode is gewoon zoveel mogelijk betaalde seks doen. Dat vinden aardig wat vrouwen niet leuk. Zij verbergen dan iets, jij ook. Ook een vorm van leveling.
Dat doen best veel mensen want de kwaliteit van relaties is tegenwoordig best ondermaats. Hij zou niet de enige zijn. Niet dat dat zo'n actie rechtvaardigt. Maar als je in een relatie met een leugen stapt weet je wat de prijs kan zijn, tenzij hij bewust vooraf vraagt, antwoord krijgt en de relatie doorzet. Dan is het niet piepen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.
Dat klopt, maar dat is klaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 maanden geleden zei je in het dating topic nog tegen @:sounddragon dat je al enkele maanden een vriendin hebt.
Ik vind dit raar maar waar goed advies. Het klinkt in de eerste plaats hard maar eigenlijk is het gewoon realistisch en doen we dat allemaal. Je stapt ergens in met de beste bedoelingen maar als het uiteindelijk niet blijkt te werken dan kappen we er ook mee.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:48 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een goed voorstel. Je kan daten met een 21 jarige die jou ziet staan. Mocht er een klik zijn op de 1e date en zij wil meer dates, is dit geen onredelijk voorstel.
@:TS, je denkt te zwart wit en in uitersten. Als je hiermee blijft doorgaan zal het je kapotmaken als mens.
Date en neuk gewoon elke vrouw die jou wil daten en neuken. Je hoeft er niet direct een (heel lange) relatie, een huwelijk of kinderen mee. Je zit nergens aan vast, zelfs niet als je getrouwd bent en kinderen hebt, alles kan kapot, het is aan jou of je het kapotgaan waard vind. Kijk waar het schip strand, stel je open voor iemand buiten jouw horizon.
Je bent nog jong. Als je in een lange relatie nog steeds niet kan verkroppen dat iemand zich in het verleden heeft laten gaan, kan je alsnog kiezen de relatie te verbreken en naar een volgende persoon op zoek te gaan, en dat doe je net zo lang tot je iemand tegenkomt waar je mee kan leven qua alles. En dan ben je nog steeds relatief jong, mocht je kinderen willen. Tussendoor krik je jouw eigen aantallen op en ga je vanzelf levelen met de rest.
Een andere methode is gewoon zoveel mogelijk betaalde seks doen. Dat vinden aardig wat vrouwen niet leuk. Zij verbergen dan iets, jij ook. Ook een vorm van leveling.
Het is niet eens dat je het expres doet om te verbreken he, in dat geval ga je gewoon geen relaties aan.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar je laat zo een spoor van half afgemaakte dingen en/of vernieling achter. Ik zelf zou er niet aan moeten denken om lukraak een relatie aan te gaan met wat mannen, het dan weer te verbreken, enz. Vroeger vond ik dat al moeilijk als het alleen maar daten was. Maar ja, je hebt gewoon 2 soorten mensen. Mensen die dit willen/kunnen en mensen die dit een verschrikking lijken.
Maar waarom zou je uberhaupt iets van ondermaatse kwaliteit (wanneer het gaat om iets dat van ondermaatse kwaliteit is dat echt heel belangrijk is voor je) willen?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:57 schreef Gruj0 het volgende:
Dat doen best veel mensen want de kwaliteit van relaties is tegenwoordig best ondermaats. Hij zou niet de enige zijn. Niet dat dat zo'n actie rechtvaardigt. Maar als je in een relatie met een leugen stapt weet je wat de prijs kan zijn, tenzij hij bewust vooraf vraagt, antwoord krijgt en de relatie doorzet. Dan is het niet piepen.
Nou, hoe Gruj0 het bracht kwam het over alsof hij van tevoren dan al zou weten dat het niets zou worden. Maar goed, dan is er inderdaad ook geen enkele reden om de relatie uberhaupt te beginben en veel lopen idd ook stuk. Tja, het is moeilijk. Ik ben denk ik toch wel een uitzondering hierin. Ik heb heel erg veel moeite met dingen doen en in de realiteit leven. Misschien dat dit mijn mening hierover sterk beinvloed.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:19 schreef Lenny77 het volgende:
Het is niet eens dat je het expres doet om te verbreken he, in dat geval ga je gewoon geen relaties aan.
Ja maar daar ben je echt niet alleen in he, het doet evenzeer pijn als het misgaat. Je gaat dat niet voor je plezier bewust doen (en als wel: toch wel beetje psycho-alarm).quote:Op woensdag 14 april 2021 21:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nou, hoe Gruj0 het bracht kwam het over alsof hij van tevoren dan al zou weten dat het niets zou worden. Maar goed, dan is er inderdaad ook geen enkele reden om de relatie uberhaupt te beginben en veel lopen idd ook stuk. Tja, het is moeilijk. Ik ben denk ik toch wel een uitzondering hierin. Ik heb heel erg veel moeite met dingen doen en in de realiteit leven. Misschien dat dit mijn mening hierover sterk beinvloed.
Nou bij deze dan, we vinden jou ook zielig.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:29 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Wijzen op de consequenties van daden is geen shamen. En krijgen mannen dezelfde ondersteuning in de maatschappij en media als vrouwen? Want ik lees veel artikelen waarin vrouwen als zielige slachtoffer worden gepresenteerd, maar mannen kunnen lekker de hik krijgen.
Issues van mannen zijn totaal niet belangrijk.😑
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef lisexxx het volgende:
[..]
Maar al je berichten gaan wel over vrouwen. Ook zo de topics die je opent. Toch moet er ergens iets dwarszitten. Ik zeg dit niet om je te bashen maar omdat ik probeer te begrijpen waar het vandaan komt
Goede post.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En omdat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Als TS dit simpelweg eerlijk had gezegd, dan kreeg hij alle respect van mij. Helaas is dit simpelweg een verwijten-fest.
Brutale en pure postquote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
TS voelt zich niet gewaardeerd. Hij wil ook een keer ervaren dat een vrouw (seksueel) in de ban is van hem. Dit heeft hij nooit ervaren.
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En om dat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Als TS dit simpelweg eerlijk had gezegd, dan kreeg hij alle respect van mij. Helaas is dit simpelweg een verwijten-fest.
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef Cockwhale het volgende:
Echte lust is één van de meest eerlijke gevoelens. Het is puur gericht op lust en niets anders. En om dat object van lust te zijn, geeft (een man) zelfvertrouwen. Je voelt je een echte man. Relaties zijn anders voor mannen. Ratio speelt een rol in relaties, vooral op latere leeftijd, als ook secundaire behoeftes (van de vrouw) die niets te maken hebben met de 'mannelijkheid van een man'. Het is niet zo primair en primitief als lust. Oftewel TS wil als een (waardige) man gezien worden.
Het is gewoon menselijk gedrag, wat zowel mannen als vrouwen tentoonstellen. Een heleboel mensen genieten van aandacht, vrouwen verwijten mannen dat net zo goed.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?
Dat is ook zo, maar voor mij voelde het nooit goed, als iemand gebruiken. Terwijl als die ander ook alleen voor de eigen aandacht jou aandacht geeft ben je dan dus samen vooral met jezelf bezig. Bizar.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Het is gewoon menselijk gedrag, wat zowel mannen als vrouwen tentoonstellen. Een heleboel mensen genieten van aandacht, vrouwen verwijten mannen dat net zo goed.
Als je duidelijk bent over je intenties kan de ander zelf beslissen in hoeverre die het leuk vindt en dan gebruik je elkaar als het feestje door kan gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar voor mij voelde het nooit goed, als iemand gebruiken.
Maar dat gebeurt volgens mij echt zelden. “Hey, wat leuk dat je die foto van mij zo sexy vond. Ik werd zelf in eerste instantie niet echt enthousiast van die van jou ofzo, maar nu ik weet dat ik van jou aandacht kan krijgen ga ik die toch ook liken zodat ik nog meer aandacht krijg. Ik hoop dat ik je lang genoeg aan het lijntje kan houden om m’n zelfvertrouwen een boost te geven en me een aantrekkelijke vrouw te voelen”quote:Op donderdag 15 april 2021 00:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je duidelijk bent over je intenties kan de ander zelf beslissen in hoeverre die het leuk vindt en dan gebruik je elkaar als het feestje door kan gaan.
Edit, maar je bent toch altijd op de een of andere manier met en voor jezelf bezig?
Middelmatige mensen, dan heb je het over de overgrote middenmoot waar zeker 70 procent van de mensen toe behoort. Ze behoren weliswaar niet tot de superknapsten maar ze zijn ook niet lelijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, zijn meestal de middelmatige mensen die in relaties zitten. Niks mis mee, zelfs wat lui, maar zo is het
Ik ben ook een persoon die niet erg blij is met zijn situatie. Ik heb echter nooit gemerkt dat mensen dit direkt aan mij zouden zien. En mij hiervoor ontwijken. Dit doen zij namelijk niet. Het is eerder dat ik mij te min voel en daarom liever contact met mensen vermijd. Mischien verschilt per individu hoe frustratie zich uit.quote:Op woensdag 14 april 2021 07:41 schreef DW457 het volgende:
Weet je, @:DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.
Mijn tip: werk daar eens aan, want dat staat jezelf pas echt in de weg.
Maar je waarde als mens gaat toch verder dan uiterlijk hoop ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 06:43 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Middelmatige mensen, dan heb je het over de overgrote middenmoot waar zeker 70 procent van de mensen toe behoort. Ze behoren weliswaar niet tot de superknapsten maar ze zijn ook niet lelijk.
Over Dj Jean. Het kan ook zijn dat zijn partner een golddiger is. En geld heeft Jean ook wel.
Ongetwijfeld speelt bovenstaande in meer of mindere mate mee tijdens het daten (leuk beschreven trouwens, moest lachen).quote:Op donderdag 15 april 2021 00:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt volgens mij echt zelden. “Hey, wat leuk dat je die foto van mij zo sexy vond. Ik werd zelf in eerste instantie niet echt enthousiast van die van jou ofzo, maar nu ik weet dat ik van jou aandacht kan krijgen ga ik die toch ook liken zodat ik nog meer aandacht krijg. Ik hoop dat ik je lang genoeg aan het lijntje kan houden om m’n zelfvertrouwen een boost te geven en me een aantrekkelijke vrouw te voelen”
“Tja, ik likete je foto niet omdat ik die nou echt bijzonder vond ofzo, maar omdat ik iedere vrouw er wel lekker uit vind zien. Voor mij ben je niet speciaal maar ik hoopte alleen dat je dmv mijn like mij eindelijk de complimenten gaat geven waar ik echt naar smachtte en die ik nodig heb om zelfverzekerd te kunnen zijn en van nog meer vrouwen complimenten te kunnen verzamelen”.
Ja je bent wel altijd met jezelf bezig of je het nou wil of niet maar de kern lijkt me nou juist dat je ..minder.. met jezelf bezig bent, niet meer.
Maar goed, als het puur gaat om het plaatje naar de buitenwereld en het fysieke tja... dan maakt wat iemand denkt niet uit. Dat kun je ook niet controleren. Behalve als je complimenten wil. Maar dan ben je zelf dus ook narcistisch. Ik heb daar moeite mee. Terwijl het nergens op slaat, maar ik ervaar een soort weerstand erbij.
Daar gaat het hier niet om.quote:Op woensdag 14 april 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar heeft het dan nog wel iets met de desbetreffende vrouw als individu te maken, of is de vrouw die dan een man zich mannelijk moet laten voelen nog steeds inwisselbaar? Zo ja waarom verwijten mannen vrouwen dan zo vaak dat ze van de aandacht genieten op apps als tinder?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar waarom was er dan zo’n gedoe omheen? Alleen maar om het geld of om andere redenen. Wat bespraken ze dan in zo’n comite. Waarom zou je zo’n medicijn niet gewoon voorschrijven als het vrijwillig is? Deze comites gingen denk ik over mensen die het gedwongen kregen toegediend net zoals ze andere mensen waarschijnlijk hadden gedwongen? Of echt over mensen die er zelf om vroegen net als ts?
Dat wordt mij dus niet duidelijk uit zijn posts. Ik vind het in ieder geen verwaarloosbar statement om zoiets in een topic over het niet kunnen krijgen van vrouwen te schrijven. In R&P wordt er met onderwerpen als zelfmoord en eetstoornissen zeer voorzichtig mee omgegaan (terechte overigens) en ik vind persoonlijk dat een post over zo'n behandelmethode net zo goed in dat rijtje thuishoort. Mijn ex kwam weliswaar uit een ander land, maar in genoeg landen wordt het principe gehanteerd dat zo'n behandelmethode alleen in uitzonderlijke gevallen wordt uitgesproken. Omdat het gaat om een patient die een levenslange behandeling nodig heeft (en dat is al op zich juridisch een hele kluif om dat voor mekaar te krijgen) en bovendien een behandeling ondergaat die een behoorlijke impact heeft op de kwaliteit van leven. Kortom, TS kan best beweren dat hij dat graag zou willen, maar dan moet zijn behandelend team daar al onafhankelijk van TS over hebben nagedacht. Overigens snap ik ook niet vanuit de TS waarom hij zoiets over zichzelf zou neerpennen voor wat ik aanneem het troll of schockelement van dit topic, want een rondje Googlen laat zien dat deze methode niet bedoelt is voor de boze incel die staat te mokken in de hoek van een cafe.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:50 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar heeft hij aangegeven dat het echt om de chemische castratie zelf gaat en niet het door Vimbavimba en mij aangehaalde finasteride wat het meer als bijwerking geeft? Lijkt me best nog een verschil tussen zitten.
En ook als het wel zo een tbs-behandeling is, dan kan het nog steeds een schreeuw om hulp zijn. Om erger te voorkomen, niet terug te vallen, om rust te kunnen krijgen en weer een beetje te kunnen helen hopelijk.
Het spreekt vooral over ernstige problematiek. Dat je het niet zomaar even kreeg is wel duidelijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef DeVragensteller het volgende:
[..]
Of je kan eerst lezen voordat je ergens een mening over hebt? Aangezien ik nergens heb gezegd dat het makkelijk was, dat ik binnen liep en het binnen vijf minuten kreeg. Dat vullen jullie allemaal zelf in.
En al wisten we het wel, we kennen de ins en outs niet, het dossier niet, zijn niet ter zake kundig, etc, want dan kom je al snel op het medisch vlak, en dat gaat dan te ver voor hier.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het spreekt vooral over ernstige problematiek. Dat je het niet zomaar even kreeg is wel duidelijk.
Het maakt het een beetje lastig om inhoudelijk te reageren op je omdat er blijkbaar zulke ernstige problematiek onder zit dat dit soort middelen voorgeschreven worden. En wij hier niet weten wat voor problematiek dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |