Hoe ver zijn we daarmee eigenlijk. Per wanneer is 50+ gevaccineerd?quote:Op zondag 11 april 2021 19:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Opa en oma zijn gevaccineerd. Of zouden gevaccineerd moeten zijn, beter gezegd.
Bovendien gebeurt dat "mengen" van kinderen toch wel. Mijn zoontje speelt ook gewoon thuis (bij ons of daar) met zijn bso vriendjes... De bso dicht heeft volgens mij alleen maar negatieve effecten.quote:Op zondag 11 april 2021 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dit dus ook.
En dat werkt gewoon averechts op de besmettingen en dus de cijfers.
BSO open voorkomt dit dus juist.
Als Sint Juttemis weer in het land is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we daarmee eigenlijk. Per wanneer is 50+ gevaccineerd?
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als Pasen, Pinksteren EN kerst op 1 dag vallen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Zo een kortzichtig beleid.quote:
Echt he, denk niet voor juli in ieder geval.quote:Op zondag 11 april 2021 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Sint Juttemis weer in het land is.
Als ik kijk naar mijn neefje, die speelt bij alle buurtkinderen, van alle scholen, zowel binnen als buiten,quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Bovendien gebeurt dat "mengen" van kinderen toch wel. Mijn zoontje speelt ook gewoon thuis (bij ons of daar) met zijn bso vriendjes... De bso dicht heeft volgens mij alleen maar negatieve effecten.
Zodat we met zn allen weer snel weer leuke dingen kunnen doen..quote:Op zondag 11 april 2021 19:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Komt dinsdag goed, Hugo voelt de pijn ook dus dat gaat hij delen met je.
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.
Volgens de Jonge hebben in juni alle 50 plussers tenminste 1 prik gehad. Zou mooi zijn als hij een keer gelijk had
Dan doen ook genoeg grootouders, tot hun grote verdriet, want het gemis is groot.quote:Op zondag 11 april 2021 19:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, door als opa en oma te zeggen: Joh, ik loop risico, ik vind het geen goed idee.
Voor het grote geheel.quote:Als opa en oma er zelf voor kiezen accepteren ze blijkbaar het risico. Waarom willen wij dat dan anders maken?
En daarom irriteer ik me mateloos aan dat telkens voorliegen op de persconferenties.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat de marges klein zijn, we zitten u al met een nijpend tekort aan IC plekken, het word geen code zwart maar er zal nog meer moeten worden uitgesteld, en dat zijn geen simpele operaties maar zaken die ook zeer urgent zijn. Ik verwacht dat we qua IC de 1000 zullen gaan aantikken.
Dan mag hij al bellen voor een afspraak, toch?quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.
In alle opzichten een risicopatient dus ben benieuwd.
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-makenquote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.
Kijk jij nog? Ik niet meer. Lees het wel terug via de NOS liveblog.quote:
Alles lekt toch uit. Ik kom meer om te rellen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Kijk jij nog? Ik niet meer. Lees het wel terug via de NOS liveblog.
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.
Volgens de Jonge hebben in juni alle 50 plussers tenminste 1 prik gehad. Zou mooi zijn als hij een keer gelijk had
Maar ja, we hebben te maken met "kan even niet" Hugo en Mark, gesouffleerd door Japie "alles dicht".quote:Op zondag 11 april 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn neefje, die speelt bij alle buurtkinderen, van alle scholen, zowel binnen als buiten,
En ze rouleren ook wat met ouders zodat iedereen af en toe kan werken. Een uitgebreid cluster aan contacten dus.
Dus ik denk ook dat een BSO geen extra besmettingen gaat opleveren.
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.
Al tijden niet meer. Vroeger op de basisschool kwam het wel eens voor dat de hele klas streng werd toegesproken door een boze juf vanwege iets wat een handjevol kinderen had gedaan. Dit voelt ongeveer hetzelfde, met als voornaamste verschil dat de leraren Rutte en De Jonge ook zelf een rommeltje van het lokaal hebben gemaakt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik zal er eens achteraan gaan. Wellicht kan het sneller idd.quote:Op zondag 11 april 2021 19:41 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dan mag hij al bellen voor een afspraak, toch?
Klopt inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat we ongevraagd een afspraak met je mogen maken hadden we laatst afgesproken toch?quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.
Al vanaf half februari zelfsquote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
- Was uw handen stukquote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Overigens net weer op het nieuws.. nog even een paar weken doorbijten
Via de huisartsen loopt dit, met AZ.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Hij hoeft niet te wachten op een uitnodiging of brief als hij de "goede" leeftijd heeftquote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zal er eens achteraan gaan. Wellicht kan het sneller idd.
quote:Online een afspraak maken
Bent u geboren in of vóór 1951 dan kunt u via dit portaal een afspraak maken.
Ja nog even volhouden tot half juni(!). Het is verdorie net april.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Gewoon doen, en als de afspraak over 4 weken is gewoon nog een paar keer bellen, mijn moeder kon er 3 weken af krijgen door een paar keer te bellen. Gewoon vragen om de snelste mogelijkheid ongeacht lokatie, misschien dat je dan een half uur moet rijden maar who cares.quote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus mijn ouders van 68 en 64 kunnen bellen met de huisarts?quote:Op zondag 11 april 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Via de huisartsen loopt dit, met AZ.
[..]
Hij hoeft niet te wachten op een uitnodiging of brief als hij de "goede" leeftijd heeft![]()
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
[..]
Ik ben er nooit geweest als kind. Maar dat wil niet zeggen dat het voor andere mensen wel belangrijk is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben daar in m’n hele schoolcarrière 2 dagen geweest.
Maar los daar van. Je moet het afwegen in het grote plaatje. School is van zeer groot belang. Ik heb niet de indruk dat dat voor de bso ook geldt...
Nee.quote:Op zondag 11 april 2021 19:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus mijn ouders van 68 en 64 kunnen bellen met de huisarts?
Zonder dat je enige inbreng hebt. En dat al meer dan een jaar.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.
En 40-45?quote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij geen digid alleen. Maar zal wel fixen dat hij deze week gevaccineerd kan worden. Hoe eerder hoe beter.quote:Op zondag 11 april 2021 19:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gewoon doen, en als de afspraak over 4 weken is gewoon nog een paar keer bellen, mijn moeder kon er 3 weken af krijgen door een paar keer te bellen. Gewoon vragen om de snelste mogelijkheid ongeacht lokatie, misschien dat je dan een half uur moet rijden maar who cares.
Idd proberen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oke helder.quote:Op zondag 11 april 2021 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee.
Je ouder van 64 wordt opgeroepen door de huisarts. Maar je kunt er altijd een belletje aan wagen.
Je ouder van 68 moet wachten tot de GGD zijn geboortejaar vrijgeven en kan dan via de GGD een afspraak maken.
Je hoort een brief te krijgen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke helder.
Fijne communicatie trouwens. Ik vernam gisteren via dit topic dat 1951 aan de beurt was dus gelijk afspraak gemaakt voor schoonvader.
Anders gehad ik het niet geweten.
Maar o wee als wij ongevraagd alvast een vaccinatieafspraak willen maken terwijl wij nog niet aan de beurt zijnquote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zonder dat je enige inbreng hebt. En dat al meer dan een jaar.
Je hoort inderdaad een brief te krijgen (tenminste de oproepen van de GGD gaan per brief), maar ook als je de brief nog niet ontvangen hebt, kun je al een afspraak maken als jouw jaar is vrijgegeven.quote:
Vorige week werd aangegeven dat mensen met geboortejaar '47 en '48 een afspraak mochten maken, alvorens het arriveren van de brief.quote:
Hij hoeft niet op de brief te wachten maar kan nu meteen al een afspraak maken. Het beste online want de wachttijd aan de foon is aanzienlijk. Hij krijgt dan een bevestigingsmail waarin in een link zit waarmee je de gezondheidsverklaring kunt downloaden en uitprinten. Die verklaring moet hij in vullen op de prikdag en meenemen. Als hij medicatie gebruikt kan hij daar van de apotheek een lijst van krijgen die heeft hij ook nodig.quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hier ook nog even op reageren. Die grafieken vallen me inderdaad nogal tegenquote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
Voor als je beetje indruk wilt krijgen hoe het gaat, dit zijn de IC besmetting per leeftijd, feitelijk zakt er gewoon helemaal niks, met een beetje goede wil kun je een kleine trend zien bij 70+ maar dat is marginaaal:
https://docs.google.com/s(...)58772350&single=true
ah als oudere niet, of als 30 plusser ?quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.quote:Op zondag 11 april 2021 20:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij hoeft niet op de brief te wachten maar kan nu meteen al een afspraak maken. Het beste online want de wachttijd aan de foon is aanzienlijk. Hij krijgt dan een bevestigingsmail waarin in een link zit waarmee je de gezondheidsverklaring kunt downloaden en uitprinten. Die verklaring moet hij in vullen op de prikdag en meenemen. Als hij medicatie gebruikt kan hij daar van de apotheek een lijst van krijgen die heeft hij ook nodig.
Solidair aan elkaar, tot straks de rekening komt.quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
Mwoah, ik wee niet, gevoelsmatig zit ik liever nu in lockdown (ik ben nu 41) dan toen ik een jaar of 17, 18 wasquote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Dat beslaat toch een relatief langere periode van de gemiddelde levensloop.quote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Andere EU landen zijn toch ook verder dan onsquote:Op zondag 11 april 2021 20:14 schreef Confetti het volgende:
Israel vandaag 86........besmettingen![]()
De vaccinaties uit handen geven aan de EU, om politieke redenen, is niets anders dan doodslag.
Ja, maar hier doen we het "zorgvuldig".quote:Op zondag 11 april 2021 20:14 schreef Confetti het volgende:
De vaccinaties uit handen geven aan de EU, om politieke redenen, is niets anders dan doodslag.
gelukkig is er geen keuze en als ze Pfizer/Moderna willen lekker achteraan sluiten.....quote:Op zondag 11 april 2021 20:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.
Komt door alle negatieve media aandacht van de laatste tijd helaas.
Misschien, maar zit zelf nú beter m'n vel dan toen ik nog een jongere was. Ik was altijd al 'anders'quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
gelul, dat verwaterd op termijn dan toch ook gewoon ?quote:Op zondag 11 april 2021 20:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat beslaat toch een relatief langere periode van de gemiddelde levensloop.
Hugo laat morgen weer 23 frikandellenbusjes rijden.quote:Op zondag 11 april 2021 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar hier doen we het "zorgvuldig".
Ja het staat in de bevestiging. Zo ver ik weet krijg je op dit moment nog steeds een afspraak voor pfizer. en de vervolg afspraak ook met pfizer. Je krijgt meteen 2 afspraken.quote:Op zondag 11 april 2021 20:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.
Komt door alle negatieve media aandacht van de laatste tijd helaas.
quote:U krijgt twee injecties met het Comirnaty-vaccin van BioNTech/Pfizer. Tussen beide vaccinaties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.
Natuurlijk. Maar ik vind een sportwedstrijd ook belangrijk. Maar wel van een ander niveau dan onderwijs.quote:Op zondag 11 april 2021 19:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest als kind. Maar dat wil niet zeggen dat het voor andere mensen wel belangrijk is.
Toen was ik -10.quote:Daarnaast kun je 30 jaar geleden moeilijk vergelijken met nu.
Iedereen raakt twee jaar kwijt.quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Ook. Maar ook binnen de EU zijn we niet meer dan een middenmoter.quote:Op zondag 11 april 2021 20:14 schreef Confetti het volgende:
Vergeet niet de achterlijke dooddoener: “dan kunnen we straks weer meer.”quote:Op zondag 11 april 2021 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
- Was uw handen stuk
- We doen dit samen
- Corona is nog niet klaar met ons
- Avondklok gaat er als eerste af
Ookal zijn wij nog lang niet zo ver, toch word ik wel heel blij van dit soort berichten. Bewijs dat vaccinatie gewoon werkt. Dat de uitweg er is. En dan we er wel komen. (dat dat gaat in het tempo van een Trabant met 3 lekke banden laat ik dan even buiten beschouwingquote:Op zondag 11 april 2021 20:14 schreef Confetti het volgende:
Solidariteit.quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Zullen we eerst eens beginnen met oprechte excuses vanuit het CDA voor Hugo de Jonge? Wat een ongehoorde prutsers is dat.quote:Op zondag 11 april 2021 20:21 schreef groenen het volgende:
Gezien de cijfers (IC en besmettingen) is deze verlenging terecht.
Het zou de heren wel sieren om te beginnen met oprechte excuses voor de vaccinatiestrategie, mede namens de EU. Deze fuck up is puur een resultaat daarvan en kost levens.
Nee natuurlijk niet haha, hoe kom je zo naar.quote:Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Solidariteit.
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
Ik had deze jaren liever gemist later in m'n leven.quote:Op zondag 11 april 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iedereen raakt twee jaar kwijt.
Al vind ik dat wel iets te overdreven verwoord voor m'n eigen situatie (ga niet oordelen over andermans situatie). Ik ben fel tegen de meeste maatregelen en tegen de huidige gang van zaken, maar als ik terugkijk naar 2020/2021 zal ik niet specifiek denken dat ik twee jaren kwijt ben geraakt. Vorige zomer konden we gewoon twee keer op vakantie en ik ga er nog steeds ergens vanuit dat er deze zomer ook wel iets mogelijk gaat zijn (en hopelijk in de herfst/winter ook gewoon - als we dan niet weer massaal dicht gaan...). Veel restaurants bezorgen tegenwoordig, dus dat was ook een schrale troost. Een fantastische partner en ook nog eens vele hobby's die we gelukkig binnen konden uitvoeren. Stukken wandelen kon ook nog gewoon. In theorie kunnen we overal naar toe reizen in NL.
Mis ik dingen? Sure. Ik heb talloze vakanties moeten annuleren. Normaal gingen we elke twee maanden wel een keer weg. Levensstijl is dus wel wat omgegooid en dat is zonde. We gingen vaak uit eten en de bios, dat missen we ook. We missen het contact met veel familieleden. Vrienden bezoeken gingen gelukkig gewoon door; alle partijen wilden daar gewoon mee doorgaan.
Maar door de lockdown zijn we wel eerder verhuisd dan gepland. Wat onwijs fijn is. En we hebben het mooie Duitsland ontdekt; terwijl we in een normaal jaar veel liever naar andere landen waren gegaan. Hadden we dat toch even gemist. Al die dingen zou ik niet willen missen ook.
Hugo is wel heel erg als hij in zijn eentje meerdere prutsers isquote:Op zondag 11 april 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens beginnen met oprechte excuses vanuit het CDA voor Hugo de Jonge? Wat een ongehoorde prutsers is dat.
De man die 23 busjes laten rondrijden een "enorme logistieke operatie" noemt.quote:Op zondag 11 april 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens beginnen met oprechte excuses vanuit het CDA voor Hugo de Jonge? Wat een ongehoorde prutsers is dat.
Ditquote:Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
23 ritjes. De lokale koerier hier doet er een veelvoudquote:Op zondag 11 april 2021 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De man die 23 busjes laten rondrijden een "enorme logistieke operatie" noemt.![]()
Ik liet die tweet van onze Hugo aan een vriend me lezen, die toevallig logistiek doet bij een grote medicijnfabrikant en die hield het bijna niet meer toen hij het las.
Oh echt wel. Graag mijn leven van januari 2020 terug, dank u wel.quote:Op zondag 11 april 2021 20:31 schreef nostra het volgende:
Dit zou je toch allemaal voor geen goud willen missen.
Ik ook. Ik ben alleenstaande vrijgezel. Vind het knap lastig en ben ook best wel depressief weer. Als ik bijvoorbeeld naar m'n vrienden kijk die een vriendin hebben dan hebben zij het toch echt veel en veel makkelijker. Of als mensen een gezinnetje hebben. Dan mis ik die jaren ook veel en veel liever later in m'n leven.quote:Op zondag 11 april 2021 20:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik had deze jaren liever gemist later in m'n leven.
Wat postnl rondom kerst doet is een enorme logistieke operatie. 23ritjes zijn dat niet. ;')quote:Op zondag 11 april 2021 20:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
23 ritjes. De lokale koerier hier doet er een veelvoud
Nogal wiedes, het was dan ook weer eens niet zo'n tactische opmerking van Hugo.quote:Op zondag 11 april 2021 20:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh echt wel. Graag mijn leven van januari 2020 terug, dank u wel.
Of wat dacht je van de logistiek van ketens als AH of Jumbo...quote:Op zondag 11 april 2021 20:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat postnl rondom kerst doet is een enorme logistieke operatie. 23ritjes zijn dat niet. ;')
Ja, en dat bedoel ik dus telkens met 'gebrek aan ambitie'.quote:Op zondag 11 april 2021 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De man die 23 busjes laten rondrijden een "enorme logistieke operatie" noemt.![]()
Ik liet die tweet van onze Hugo aan een vriend me lezen, die toevallig logistiek doet bij een grote medicijnfabrikant en die hield het bijna niet meer toen hij het las.
Hier nog één, wel heb ik het geluk dat ik voor mijn werk nog wel mensen zie, maar vooral de weekenden waren bij mij altijd wel gevuld van vrijdagavond tot en met zondagavond. Daar is niks meer van over. En ik begrijp best dat we niet kunnen versoepelen, aangezien de ziekenhuizen helemaal vol liggen. De avondklok eraf zou wel helpen om in het weekend weer met vrienden af te spreken, en vanaf volgend weekend gaat dat ook weer gebeuren. Ik neem die 90 euro wel voor lief dan, de groeten.quote:Op zondag 11 april 2021 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben alleenstaande vrijgezel. Vind het knap lastig en ben ook best wel depressief weer. Als ik bijvoorbeeld naar m'n vrienden kijk die een vriendin hebben dan hebben zij het toch echt veel en veel makkelijker. Of als mensen een gezinnetje hebben. Dan mis ik die jaren ook veel en veel liever later in m'n leven.
Mijn sociale leven met vrienden is voor mij het belangrijkste wat er is.
Dat zou wel leuk zijn om eens een keer te horen: sorry mensen, we fucken de boel zelf ook regelmatig op.quote:Op zondag 11 april 2021 20:21 schreef groenen het volgende:
Gezien de cijfers (IC en besmettingen) is deze verlenging terecht.
Het zou de heren wel sieren om te beginnen met oprechte excuses voor de vaccinatiestrategie, mede namens de EU. Deze fuck up is puur een resultaat daarvan en kost levens.
Ik lees op Hugo zijn feed alleen maar oraties over records, maximale vaccinaties en minimale voorraden, dus ik zou daar heel weinig van verwachten.quote:Op zondag 11 april 2021 20:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn om eens een keer te horen: sorry mensen, we fucken de boel zelf ook regelmatig op.
In plaats van elke keer dat vingertje wijzen naar het volk.
En ondertussen wel 700 miljoen naar FieldLabs en 20 miljard in een groeifonds.quote:Op zondag 11 april 2021 20:40 schreef GemMagic het volgende:
Ach ja.. de solidariteit zal gelden tot het moment er betaalt moet worden..
Rutte zal wel verdedigen dat juist nu het Nederlands investeringsklimaat aantrekkelijk moeten houden, dat het even doorbijten is, maar dat wij, de Nederlanders, met z'n alle deze lasten moeten en kunnen terugbetalen. Uiteraard onder het genot van onze bijdrage aan het EU coronaherstelfonds en toeziend hoe andere zuid-Europese landen zich ondanks alle beloftes weten los te maken van de beloofde herstructuringen, fluitend een basisinkomen invoeren en hun uitstaande 'waarde' papieren bij de ECB oneindig gratis mogen verlengen.
We hebben het allemaal al eens gezien en het zal wel weer opnieuw gebeuren. Een mogelijke escape is je vermogen investeren in zo laag mogelijke maandlasten zodat je op papier weinig kunt bezitten icm een laag inkomen uit arbeid.. anders ga je gewoon veel bijdragen aan alle herstelkosten.
Hey geinig om het ´keiharde klap in ons gezicht´ een keer niet van een zorgmedewerker te horen.quote:Horeca kwaad over uitstel versoepelingen: ''Klap in ons gezicht'
Dat het kabinet heeft besloten versoepelingen zoals het openen van de terrassen met zeker een week uit te stellen is 'opnieuw een keiharde klap in het gezicht van horecaondernemers.' Dat stelt Koninklijke Horeca Nederland (KHN) in een reactie.
De organisatie zegt al maanden aan te geven dat de terrassen veilig open kunnen. Recent onderzoek zou dit aantonen.
Als er per 28 april versoepelingen worden doorgevoerd, dan wil KHN niet met alleen terrassen worden 'afgescheept', aldus de organisatie. "De horeca moet dan haar deuren kunnen openen volgens fase 1 van de KHN-horecaroutekaart, dus ook binnen. In de plannen die klaarliggen, heeft KHN gekeken naar wat veilig kan."
KHN wil al 6 maanden vanalles, met hun eigen heilige routekaartquote:CATSHUIS | Uit het Catshuis overleg is naar buiten gekomen dat de opening van terrassen en de opheffing van de avondklok voorlopig met een week worden uitgesteld tot 28 april. Opnieuw een grote teleurstelling voor horecaondernemers. Als er per 28 april versoepelingen worden doorgevoerd, dan wil KHN niet met alleen terrassen worden afgescheept. De horeca moet dan haar deuren kunnen openen via fase 1 van de KHN-horecaroutekaart, dus ook binnen!
Nu ze weer in het zadel gestemd zijn, gaan ze dat al helemaal niet meer doen.quote:Op zondag 11 april 2021 20:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn om eens een keer te horen: sorry mensen, we fucken de boel zelf ook regelmatig op.
In plaats van elke keer dat vingertje wijzen naar het volk.
Tja ik snap ze wel. Volgende week mooi weer. Parken weer vol en dan mag jij niet open.quote:Op zondag 11 april 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey geinig om het ´keiharde klap in ons gezicht´ een keer niet van een zorgmedewerker te horen.
Kun je niet gewoon blijven slapen? Ik blijf gewoon meestal bij vrienden slapen in het weekend. Maandag tot en met zaterdag is bij mij altijd vrij depressief. Zaterdagavond ga ik dan naar vrienden en dan voel ik me zondag altijd voldaan en een stuk gelukkiger. Het is eigenlijk het enige wat ik nog heb nu. En ik heb het echt hard nodig want anders geraak je echt eenzaam.quote:Op zondag 11 april 2021 20:37 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hier nog één, wel heb ik het geluk dat ik voor mijn werk nog wel mensen zie, maar vooral de weekenden waren bij mij altijd wel gevuld van vrijdagavond tot en met zondagavond. Daar is niks meer van over. En ik begrijp best dat we niet kunnen versoepelen, aangezien de ziekenhuizen helemaal vol liggen. De avondklok eraf zou wel helpen om in het weekend weer met vrienden af te spreken, en vanaf volgend weekend gaat dat ook weer gebeuren. Ik neem die 90 euro wel voor lief dan, de groeten.
Welnee, KHN roept dat ook al maandenquote:Op zondag 11 april 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey geinig om het ´keiharde klap in ons gezicht´ een keer niet van een zorgmedewerker te horen.
Hé, kom op! Je corpulente, 83-jarige, kettingrokende buurman Henk blijft nu mooi langer in levenquote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Blijft bizar dat jij zo jong bent. No offence verder, maar je komt echt over als een heer van middelbare leeftijdquote:
Nationaal Groeifondsquote:Op zondag 11 april 2021 20:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
En ondertussen wel 700 miljoen naar FieldLabs en 20 miljard in een groeifonds.
Neo-liberalisme Genot
Je merkt na wat sociaal contact idd dat je wat energie krijgt.quote:Op zondag 11 april 2021 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon blijven slapen? Ik blijf gewoon meestal bij vrienden slapen in het weekend. Maandag tot en met zaterdag is bij mij altijd vrij depressief. Zaterdagavond ga ik dan naar vrienden en dan voel ik me zondag altijd voldaan en een stuk gelukkiger. Het is eigenlijk het enige wat ik nog heb nu. En ik heb het echt hard nodig want anders geraak je echt eenzaam.
Oh wacht, trein2000 staat voor geboortejaar en niet voor de treinserie? Ha, TIL.quote:Op zondag 11 april 2021 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijft bizar dat jij zo jong bent. No offence verder, maar je komt echt over als een heer van middelbare leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |