Dat we ongevraagd een afspraak met je mogen maken hadden we laatst afgesproken toch?quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.
Al vanaf half februari zelfsquote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.
- Was uw handen stukquote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Overigens net weer op het nieuws.. nog even een paar weken doorbijten
Via de huisartsen loopt dit, met AZ.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Hij hoeft niet te wachten op een uitnodiging of brief als hij de "goede" leeftijd heeftquote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zal er eens achteraan gaan. Wellicht kan het sneller idd.
quote:Online een afspraak maken
Bent u geboren in of vóór 1951 dan kunt u via dit portaal een afspraak maken.
Ja nog even volhouden tot half juni(!). Het is verdorie net april.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Gewoon doen, en als de afspraak over 4 weken is gewoon nog een paar keer bellen, mijn moeder kon er 3 weken af krijgen door een paar keer te bellen. Gewoon vragen om de snelste mogelijkheid ongeacht lokatie, misschien dat je dan een half uur moet rijden maar who cares.quote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus mijn ouders van 68 en 64 kunnen bellen met de huisarts?quote:Op zondag 11 april 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Via de huisartsen loopt dit, met AZ.
[..]
Hij hoeft niet te wachten op een uitnodiging of brief als hij de "goede" leeftijd heeft![]()
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
[..]
Ik ben er nooit geweest als kind. Maar dat wil niet zeggen dat het voor andere mensen wel belangrijk is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben daar in m’n hele schoolcarrière 2 dagen geweest.
Maar los daar van. Je moet het afwegen in het grote plaatje. School is van zeer groot belang. Ik heb niet de indruk dat dat voor de bso ook geldt...
Nee.quote:Op zondag 11 april 2021 19:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus mijn ouders van 68 en 64 kunnen bellen met de huisarts?
Zonder dat je enige inbreng hebt. En dat al meer dan een jaar.quote:Op zondag 11 april 2021 19:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.
En 40-45?quote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.
Hij heeft volgens mij geen digid alleen. Maar zal wel fixen dat hij deze week gevaccineerd kan worden. Hoe eerder hoe beter.quote:Op zondag 11 april 2021 19:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Gewoon doen, en als de afspraak over 4 weken is gewoon nog een paar keer bellen, mijn moeder kon er 3 weken af krijgen door een paar keer te bellen. Gewoon vragen om de snelste mogelijkheid ongeacht lokatie, misschien dat je dan een half uur moet rijden maar who cares.
Idd proberen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Oke helder.quote:Op zondag 11 april 2021 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee.
Je ouder van 64 wordt opgeroepen door de huisarts. Maar je kunt er altijd een belletje aan wagen.
Je ouder van 68 moet wachten tot de GGD zijn geboortejaar vrijgeven en kan dan via de GGD een afspraak maken.
Je hoort een brief te krijgen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke helder.
Fijne communicatie trouwens. Ik vernam gisteren via dit topic dat 1951 aan de beurt was dus gelijk afspraak gemaakt voor schoonvader.
Anders gehad ik het niet geweten.
Maar o wee als wij ongevraagd alvast een vaccinatieafspraak willen maken terwijl wij nog niet aan de beurt zijnquote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zonder dat je enige inbreng hebt. En dat al meer dan een jaar.
Je hoort inderdaad een brief te krijgen (tenminste de oproepen van de GGD gaan per brief), maar ook als je de brief nog niet ontvangen hebt, kun je al een afspraak maken als jouw jaar is vrijgegeven.quote:
Vorige week werd aangegeven dat mensen met geboortejaar '47 en '48 een afspraak mochten maken, alvorens het arriveren van de brief.quote:
Hij hoeft niet op de brief te wachten maar kan nu meteen al een afspraak maken. Het beste online want de wachttijd aan de foon is aanzienlijk. Hij krijgt dan een bevestigingsmail waarin in een link zit waarmee je de gezondheidsverklaring kunt downloaden en uitprinten. Die verklaring moet hij in vullen op de prikdag en meenemen. Als hij medicatie gebruikt kan hij daar van de apotheek een lijst van krijgen die heeft hij ook nodig.quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.
In alle opzichten een risicopatient dus ben benieuwd.
Hier ook nog even op reageren. Die grafieken vallen me inderdaad nogal tegenquote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
Voor als je beetje indruk wilt krijgen hoe het gaat, dit zijn de IC besmetting per leeftijd, feitelijk zakt er gewoon helemaal niks, met een beetje goede wil kun je een kleine trend zien bij 70+ maar dat is marginaaal:
https://docs.google.com/s(...)58772350&single=true
ah als oudere niet, of als 30 plusser ?quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.quote:Op zondag 11 april 2021 20:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij hoeft niet op de brief te wachten maar kan nu meteen al een afspraak maken. Het beste online want de wachttijd aan de foon is aanzienlijk. Hij krijgt dan een bevestigingsmail waarin in een link zit waarmee je de gezondheidsverklaring kunt downloaden en uitprinten. Die verklaring moet hij in vullen op de prikdag en meenemen. Als hij medicatie gebruikt kan hij daar van de apotheek een lijst van krijgen die heeft hij ook nodig.
Solidair aan elkaar, tot straks de rekening komt.quote:Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |