Hoe ver zijn we daarmee eigenlijk. Per wanneer is 50+ gevaccineerd?quote:Op zondag 11 april 2021 19:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Opa en oma zijn gevaccineerd. Of zouden gevaccineerd moeten zijn, beter gezegd.
Bovendien gebeurt dat "mengen" van kinderen toch wel. Mijn zoontje speelt ook gewoon thuis (bij ons of daar) met zijn bso vriendjes... De bso dicht heeft volgens mij alleen maar negatieve effecten.quote:Op zondag 11 april 2021 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dit dus ook.
En dat werkt gewoon averechts op de besmettingen en dus de cijfers.
BSO open voorkomt dit dus juist.
Als Sint Juttemis weer in het land is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we daarmee eigenlijk. Per wanneer is 50+ gevaccineerd?
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als Pasen, Pinksteren EN kerst op 1 dag vallen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Zo een kortzichtig beleid.quote:
Echt he, denk niet voor juli in ieder geval.quote:Op zondag 11 april 2021 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Sint Juttemis weer in het land is.
Als ik kijk naar mijn neefje, die speelt bij alle buurtkinderen, van alle scholen, zowel binnen als buiten,quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Bovendien gebeurt dat "mengen" van kinderen toch wel. Mijn zoontje speelt ook gewoon thuis (bij ons of daar) met zijn bso vriendjes... De bso dicht heeft volgens mij alleen maar negatieve effecten.
Zodat we met zn allen weer snel weer leuke dingen kunnen doen..quote:Op zondag 11 april 2021 19:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Komt dinsdag goed, Hugo voelt de pijn ook dus dat gaat hij delen met je.
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.quote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.
Volgens de Jonge hebben in juni alle 50 plussers tenminste 1 prik gehad. Zou mooi zijn als hij een keer gelijk had
Dan doen ook genoeg grootouders, tot hun grote verdriet, want het gemis is groot.quote:Op zondag 11 april 2021 19:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, door als opa en oma te zeggen: Joh, ik loop risico, ik vind het geen goed idee.
Voor het grote geheel.quote:Als opa en oma er zelf voor kiezen accepteren ze blijkbaar het risico. Waarom willen wij dat dan anders maken?
En daarom irriteer ik me mateloos aan dat telkens voorliegen op de persconferenties.quote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat de marges klein zijn, we zitten u al met een nijpend tekort aan IC plekken, het word geen code zwart maar er zal nog meer moeten worden uitgesteld, en dat zijn geen simpele operaties maar zaken die ook zeer urgent zijn. Ik verwacht dat we qua IC de 1000 zullen gaan aantikken.
Dan mag hij al bellen voor een afspraak, toch?quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.
In alle opzichten een risicopatient dus ben benieuwd.
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-makenquote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn vader is begin 70 en krijgt volgende week of de week daarop een uitnodiging als het goed is.
In alle opzichten een risicopatient dus ben benieuwd.
Kijk jij nog? Ik niet meer. Lees het wel terug via de NOS liveblog.quote:
Alles lekt toch uit. Ik kom meer om te rellen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Kijk jij nog? Ik niet meer. Lees het wel terug via de NOS liveblog.
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot en met geboortejaar 1951 mag nu een afspraak maken. Dus dat zijn 70 plussers.
Volgens de Jonge hebben in juni alle 50 plussers tenminste 1 prik gehad. Zou mooi zijn als hij een keer gelijk had
Maar ja, we hebben te maken met "kan even niet" Hugo en Mark, gesouffleerd door Japie "alles dicht".quote:Op zondag 11 april 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn neefje, die speelt bij alle buurtkinderen, van alle scholen, zowel binnen als buiten,
En ze rouleren ook wat met ouders zodat iedereen af en toe kan werken. Een uitgebreid cluster aan contacten dus.
Dus ik denk ook dat een BSO geen extra besmettingen gaat opleveren.
Ik wel, altijd vol verbazing. Hoe iemand ongevraagd een afspraak met mij maakt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.
Al tijden niet meer. Vroeger op de basisschool kwam het wel eens voor dat de hele klas streng werd toegesproken door een boze juf vanwege iets wat een handjevol kinderen had gedaan. Dit voelt ongeveer hetzelfde, met als voornaamste verschil dat de leraren Rutte en De Jonge ook zelf een rommeltje van het lokaal hebben gemaakt.quote:Op zondag 11 april 2021 19:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik zal er eens achteraan gaan. Wellicht kan het sneller idd.quote:Op zondag 11 april 2021 19:41 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dan mag hij al bellen voor een afspraak, toch?
Klopt inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 19:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarnaast is 60-65 nu ook al aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |