abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198965813
Israel vandaag 86........besmettingen :')

De vaccinaties uit handen geven aan de EU, om politieke redenen, is niets anders dan doodslag.
pi_198965815
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Mwoah, ik wee niet, gevoelsmatig zit ik liever nu in lockdown (ik ben nu 41) dan toen ik een jaar of 17, 18 was :D

Edit: wel een grote kanttekening daarbij. Als ik nu in een situatie was waarbij mijn baan of inkomsten in gevaar waren, zou ik er waarschijnlijk wel anders over denken. Als je 17/18 bent hoef je over het algemeen nog niet zelfvoorzienend te zijn, laat staan een gezin te onderhouden.
  zondag 11 april 2021 @ 20:15:11 #153
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_198965827
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ah als oudere niet, of als 30 plusser ?
Dat beslaat toch een relatief langere periode van de gemiddelde levensloop.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_198965828
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:14 schreef Confetti het volgende:

De vaccinaties uit handen geven aan de EU, om politieke redenen, is niets anders dan doodslag.
Andere EU landen zijn toch ook verder dan ons
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:16:34 #155
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198965846
quote:

Ja, maar hier doen we het "zorgvuldig". :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198965857
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.
Komt door alle negatieve media aandacht van de laatste tijd helaas.
gelukkig is er geen keuze en als ze Pfizer/Moderna willen lekker achteraan sluiten.....
laten we nu gewoon maar Pfizer/Moderna gebruiken voor de echte risicogroepen.

ik heb trouwens gewoon AZ gehad als verzorger zijnde, net na de eerste prikstop
9 juni de 2de.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 11 april 2021 @ 20:18:04 #157
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198965862
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
Misschien, maar zit zelf nú beter m'n vel dan toen ik nog een jongere was. Ik was altijd al 'anders' :')
(Un)masking for the greater good.
pi_198965866
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat beslaat toch een relatief langere periode van de gemiddelde levensloop.
gelul, dat verwaterd op termijn dan toch ook gewoon ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 11 april 2021 @ 20:18:16 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198965867
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 20:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, maar hier doen we het "zorgvuldig". :')
Hugo laat morgen weer 23 frikandellenbusjes rijden.
  zondag 11 april 2021 @ 20:18:28 #160
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198965869
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is idd beter. Staat daar ook in welk vaccin je krijgt? Nu weet ik niet hoe het met 70+ zit maar alle 60+ers in mijn familie willen absoluut geen astrazeneca maar pfizer/moderna.
Komt door alle negatieve media aandacht van de laatste tijd helaas.
Ja het staat in de bevestiging. Zo ver ik weet krijg je op dit moment nog steeds een afspraak voor pfizer. en de vervolg afspraak ook met pfizer. Je krijgt meteen 2 afspraken.
quote:
U krijgt twee injecties met het Comirnaty-vaccin van BioNTech/Pfizer. Tussen beide vaccinaties zitten ongeveer 35 tot 42 dagen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198965890
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben er nooit geweest als kind. Maar dat wil niet zeggen dat het voor andere mensen wel belangrijk is.
Natuurlijk. Maar ik vind een sportwedstrijd ook belangrijk. Maar wel van een ander niveau dan onderwijs.
quote:
Daarnaast kun je 30 jaar geleden moeilijk vergelijken met nu.
Toen was ik -10.
zie email 27 oktober
pi_198965904
quote:
Als jongere ben je mooi even twee jaar kwijt van wat door velen wordt beschouwd als de 'mooiste tijd van het leven'.
Iedereen raakt twee jaar kwijt.

Al vind ik dat wel iets te overdreven verwoord voor m'n eigen situatie (ga niet oordelen over andermans situatie). Ik ben fel tegen de meeste maatregelen en tegen de huidige gang van zaken, maar als ik terugkijk naar 2020/2021 zal ik niet specifiek denken dat ik twee jaren kwijt ben geraakt. Vorige zomer konden we gewoon twee keer op vakantie en ik ga er nog steeds ergens vanuit dat er deze zomer ook wel iets mogelijk gaat zijn (en hopelijk in de herfst/winter ook gewoon - als we dan niet weer massaal dicht gaan...). Veel restaurants bezorgen tegenwoordig, dus dat was ook een schrale troost. Een fantastische partner en ook nog eens vele hobby's die we gelukkig binnen konden uitvoeren. Stukken wandelen kon ook nog gewoon. In theorie kunnen we overal naar toe reizen in NL.

Mis ik dingen? Sure. Ik heb talloze vakanties moeten annuleren. Normaal gingen we elke twee maanden wel een keer weg. Levensstijl is dus wel wat omgegooid en dat is zonde. We gingen vaak uit eten en de bios, dat missen we ook. We missen het contact met veel familieleden. Vrienden bezoeken gingen gelukkig gewoon door; alle partijen wilden daar gewoon mee doorgaan.

Maar door de lockdown zijn we wel eerder verhuisd dan gepland. Wat onwijs fijn is. En we hebben het mooie Duitsland ontdekt; terwijl we in een normaal jaar veel liever naar andere landen waren gegaan. Hadden we dat toch even gemist. Al die dingen zou ik niet willen missen ook.
pi_198965913
quote:

Ook. Maar ook binnen de EU zijn we niet meer dan een middenmoter.
zie email 27 oktober
pi_198965916
Gezien de cijfers (IC en besmettingen) is deze verlenging terecht.

Het zou de heren wel sieren om te beginnen met oprechte excuses voor de vaccinatiestrategie, mede namens de EU. Deze fuck up is puur een resultaat daarvan en kost levens.
- verwijderd door admin -
pi_198965919
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

- Was uw handen stuk
- We doen dit samen
- Corona is nog niet klaar met ons
- Avondklok gaat er als eerste af
Vergeet niet de achterlijke dooddoener: “dan kunnen we straks weer meer.”

Waarbij straks al een halfjaar tot nader order is uitgesteld.
zie email 27 oktober
pi_198965922
quote:

Ookal zijn wij nog lang niet zo ver, toch word ik wel heel blij van dit soort berichten. Bewijs dat vaccinatie gewoon werkt. Dat de uitweg er is. En dan we er wel komen. (dat dat gaat in het tempo van een Trabant met 3 lekke banden laat ik dan even buiten beschouwing ;)
pi_198965932
twitter
pi_198965957
quote:
Solidariteit.
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
zie email 27 oktober
pi_198965968
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:21 schreef groenen het volgende:
Gezien de cijfers (IC en besmettingen) is deze verlenging terecht.

Het zou de heren wel sieren om te beginnen met oprechte excuses voor de vaccinatiestrategie, mede namens de EU. Deze fuck up is puur een resultaat daarvan en kost levens.
Zullen we eerst eens beginnen met oprechte excuses vanuit het CDA voor Hugo de Jonge? Wat een ongehoorde prutsers is dat.
zie email 27 oktober
pi_198965983
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Solidariteit.
Eens kijken of dat de ook de geldende moraal blijft de komende 10 jaar, wanneer de rekening betaald moet worden.
Nee natuurlijk niet haha, hoe kom je zo naar.

Groetjes van de boomers.
  zondag 11 april 2021 @ 20:28:38 #171
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_198965995
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Iedereen raakt twee jaar kwijt.

Al vind ik dat wel iets te overdreven verwoord voor m'n eigen situatie (ga niet oordelen over andermans situatie). Ik ben fel tegen de meeste maatregelen en tegen de huidige gang van zaken, maar als ik terugkijk naar 2020/2021 zal ik niet specifiek denken dat ik twee jaren kwijt ben geraakt. Vorige zomer konden we gewoon twee keer op vakantie en ik ga er nog steeds ergens vanuit dat er deze zomer ook wel iets mogelijk gaat zijn (en hopelijk in de herfst/winter ook gewoon - als we dan niet weer massaal dicht gaan...). Veel restaurants bezorgen tegenwoordig, dus dat was ook een schrale troost. Een fantastische partner en ook nog eens vele hobby's die we gelukkig binnen konden uitvoeren. Stukken wandelen kon ook nog gewoon. In theorie kunnen we overal naar toe reizen in NL.

Mis ik dingen? Sure. Ik heb talloze vakanties moeten annuleren. Normaal gingen we elke twee maanden wel een keer weg. Levensstijl is dus wel wat omgegooid en dat is zonde. We gingen vaak uit eten en de bios, dat missen we ook. We missen het contact met veel familieleden. Vrienden bezoeken gingen gelukkig gewoon door; alle partijen wilden daar gewoon mee doorgaan.

Maar door de lockdown zijn we wel eerder verhuisd dan gepland. Wat onwijs fijn is. En we hebben het mooie Duitsland ontdekt; terwijl we in een normaal jaar veel liever naar andere landen waren gegaan. Hadden we dat toch even gemist. Al die dingen zou ik niet willen missen ook.
Ik had deze jaren liever gemist later in m'n leven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:29:25 #172
5428 crew  miss_sly
pi_198966010
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zullen we eerst eens beginnen met oprechte excuses vanuit het CDA voor Hugo de Jonge? Wat een ongehoorde prutsers is dat.
Hugo is wel heel erg als hij in zijn eentje meerdere prutsers is :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:29:56 #173
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198966016
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De man die 23 busjes laten rondrijden een "enorme logistieke operatie" noemt. :')
Ik liet die tweet van onze Hugo aan een vriend me lezen, die toevallig logistiek doet bij een grote medicijnfabrikant en die hield het bijna niet meer toen hij het las.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198966028
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:25 schreef trein2000 het volgende:
Dit :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198966039
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 20:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De man die 23 busjes laten rondrijden een "enorme logistieke operatie" noemt. :')
Ik liet die tweet van onze Hugo aan een vriend me lezen, die toevallig logistiek doet bij een grote medicijnfabrikant en die hield het bijna niet meer toen hij het las.
23 ritjes. De lokale koerier hier doet er een veelvoud :')
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')