After all this time?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heeft echt een unieke betekenis, ben denk ik de enige daarmee
Ssstt, straks wil Mollie met jou trouwenquote:
Vechten vechten!!quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ssstt, straks wil Mollie met jou trouwen
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ben echt benieuwd welke pareltjes jij nu nog niet kent
Ik ben veuls te oud voor Molletjequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ssstt, straks wil Mollie met jou trouwen
Nee ik kon ook echt al niks vinden netquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:47 schreef Dave het volgende:
Hoe ik bij Jamie kom weet ik niet, in de U S versie heette hij Justin.
quote:
Ik ook al hoorquote:
Nooit met Sjorsquote:
De playlist is randomquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nooit met Sjors![]()
Dat wordt gewoon een gezellig spelletje ofzo
Dus we krijgen Jobi en Maobhin reviews?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De playlist is randomMaar volgens mij moeten veel van de favorieten nog.
Mams hoort veel voor het eerst. Ben benieuwd wat die van Duitsland vindt bijv.
Wie is dit?quote:
Een voetbalwedstrijd samen kijken en dan zijn we elk voor een anderquote:
Deze versie is zo goed. Terwijl ik bij andere versies het nog steeds niet echt voel.quote:
Van mij sowieso!quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dus we krijgen Jobi en Maobhin reviews?
Jij misschien ietsie. Ik VEULSTEVEUL te oudquote:
Zoals @Koen66 zou zeggen "age is just a number"quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij misschien ietsie. Ik VEULSTEVEUL te oud
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd samen kijken en dan zijn we elk voor een ander
Ja, maar het gaat zo schnellquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoals @:Koen66 zou zeggen "age is just a number"
Jaaa maar dan kiezen we geen Ajax he? Gewoon twee clubjes waarvan we beide zoiets hebben van "wie?"quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Dan sluit ik een vechtpartij niet uit
Truequote:
quote:After being told that Madonna was singing the Die Another Day theme in 2002, the Duke of Edinburgh asked: "Are we going to need earplugs?"
Oeh dank!quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze versie is zo goed. Terwijl ik bij andere versies het nog steeds niet echt voel.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:58 schreef sportfreak het volgende:
Prins Philip kon al ver voor het Songfestival de kwaliteiten van Madonna op waarde schatten
[..]
Toppie, doen we!quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa maar dan kiezen we geen Ajax he? Gewoon twee clubjes waarvan we beide zoiets hebben van "wie?"
Bibian-stylequote:
Ah op die manierquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toppie, doen we!
Ik heb eigenlijk geen echte favoriete club. Ajax zit als enige Nederlandse club in een League. Dan juich ik daarvoor.
En ik heb Bayern en PSG zien voetballen woensdag, daar word ik wel blij van. Ik hou van die manier van spelen en niet met z’n allen voor de goal liggen.
Ik snap dat het soms niet anders kan, maar ik hou er zo niet van
Bibian godinquote:
Iemand uit Queervas Folk, op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wie is dit?
Of heb ik weer iets gemist?
Zaten dan ook echt mooie films tussenquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:09 schreef Dave het volgende:
Alle films uit het Queer cinema item uit de Vooravond al gezien.
Nu al benieuwd naar dingen als Denemarkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij sowieso!Met Maoibhin quotes erbij
Ik ben ook heel erg chauvinistischquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manierDacht even dat je echt een Ajacied was
![]()
Ik ben internationaal ook vaak gewoon voor een NLse club
Die ken ik al wel, maar liet me een beetje koud. Maar inmiddels is @koffieleuk ook enthousiast, dus ik geef het een kansquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar dingen als Denemarken
Ah zoquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg chauvinistischen verder ben ik voor de club die het beste voetbal laat zien en dat is Ajax voor mij.
Op het EK komt vast wel wat voorbijquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Maar goed, voor onze niet-knokpartij moeten we gewoon even iets stoms uitzoeken
PSV - Vitesse zeg ik als matige voetbal fan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Maar goed, voor onze niet-knokpartij moeten we gewoon even iets stoms uitzoeken
Jaaaaquote:
Een van de twee kwam net voorbijquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
PSV - Vitesse zeg ik als matige voetbal fan.
Duitsland heeft verloren van Noord-****-Macedonië. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaOf straks blijkt een San Marino daar ineens ook de verrassing van de eeuw
Jullie zijn hier dus nog wel even zoet meequote:Op vrijdag 9 april 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik speel een nummer af en mams moet het land raden.
"Dit is Oost-Europees!"
"Ja mam"
"Maar die hebben we toch allemaal al gehad?"
"Noem ze eens allemaal nog een keer op"
*Maoibhin tien minuten bezig met een hele opsomming van Europa, en Moldavië zat er nog steeds niet bij*
Mijn hemelquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Duitsland heeft verloren van Noord-****-Macedonië. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Scherpquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jullie zijn hier dus nog wel even zoet mee
Ik kan het alleen maar met Maoibhin eens zijn dat ze Moldavië vergeet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik speel een nummer af en mams moet het land raden.
"Dit is Oost-Europees!"
"Ja mam"
"Maar die hebben we toch allemaal al gehad?"
"Noem ze eens allemaal nog een keer op"
*Maoibhin tien minuten bezig met een hele opsomming van Europa, en Moldavië zat er nog steeds niet bij*
Hebben anders best leuke inzendingen gehad. Zdob si Zdubquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar met Maoibhin eens zijn dat ze Moldavië vergeet.
Op zich is het op het ESF wel minder ongebruikelijkquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Gaat op het ESF vast niet gebeuren
Had jij eigenlijk die topshow met Kirkorov gemist toen de inzending van dit jaar werd gepresenteerd?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben anders best leuke inzendingen gehad. Zdob si ZdubSunStroke Project
Toen was ik volgens mij een andere NSF aan het volgen en die bijna volledig gemistquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk die topshow met Kirkorov gemist toen de inzending van dit jaar werd gepresenteerd?
Heb je ook weer gelijk in. Maar dit jaarquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben anders best leuke inzendingen gehad. Zdob si ZdubSunStroke Project
Ik werd er ook niet warm of koud van neequote:Op vrijdag 9 april 2021 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Maar dit jaar
Dat was echt Jiskefet voorbij inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen was ik volgens mij een andere NSF aan het volgen en die bijna volledig gemistJammer, want de comments achteraf waren echt goud
Ja achteraf echt jammer dat ik dat moest missen. Dit jaar miste ook echt al zo'n Belarus voorronde of die van San Marino ooitquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was echt Jiskefet voorbij inderdaad
quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hurricane zingt iets met "Sam Sam Sam"
Mijn kat die Samba heet, komt serieus nog aanrennen ook
San Marino krijgt voor volgend jaar weer een voorronde, dan weet je het vastquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja achteraf echt jammer dat ik dat moest missen. Dit jaar miste ook echt al zo'n Belarus voorronde of die van San Marino ooit
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
San Marino krijgt voor volgend jaar weer een voorronde, dan weet je het vast
Je bent niet de enige in de familie met een goede smaakquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
"Dit was Georgië"
"Serieus? Ik vond het helemaal niet Georgisch klinken. Ik vond dit best goed."
Liefquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige in de familie met een goede smaak
Ik ben niet zo op de hoogte van de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie, maar Ado is niet best volgens mijquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de twee kwam net voorbijMet volgens mij ADO Den Haag
@:GeorgeM of vindt jij die ook te goed?
Nou dan mag jij die en krijg ik Vitessequote:Op vrijdag 9 april 2021 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie, maar Ado is niet best volgens mij
Sgoe. Hup Adooooowquote:Op vrijdag 9 april 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dan mag jij die en krijg ik Vitesse
Ze knallen beide nog niet echt he?quote:
Mijn vader is uit '52. Valt ie er weer net buiten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor iedereen die ouders, vrienden heeft uit 1951 of daarvoor
Als je nog ergens tijd gaat vinden. Kijk dit:quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoals @:Koen66 zou zeggen "age is just a number"
ditquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je nog ergens tijd gaat vinden. Kijk dit:
Thanks voor het delen, kan vast iemand helpen!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor iedereen die ouders, vrienden heeft uit 1951 of daarvoor
Ja, nu doe je het wel goed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word oud genoemd
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1637 Prikken
@:momo is ook actief daar
quote:
quote:
ah spellingquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bekijk deze twee zinnen nog eens na.
[..]
[..]
Zelfs modquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word oud genoemd
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1637 Prikken
@:momo is ook actief daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |