Mag van mij hoor !quote:Op woensdag 7 april 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ze haar komische kant wilt aandikken gaat ze meer Amsterdams praten.
Bonte verhalen over het gesmak van Nick en de scheten van Jill.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pers stelt vragen via het screen
verbinding is slecht
de Hemsters vertellen
. @:grey.. welkte TT wil je
damn sorry struissquote:Op woensdag 7 april 2021 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pers stelt vragen via het screen
verbinding is slecht
de Hemsters vertellen
. @:grey.. welkte TT wil je
Was eigenlijk een duidelijk opmerking van Liese naar Nick toe met zijn boerse tafelmanieren.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:37 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Bonte verhalen over het gesmak van Nick en de scheten van Jill.
nee, maar onze hoog Iq meneer weet dat nie hequote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef suzi1 het volgende:
psychiatrisch patienten die heel blij zijn
en dan heeftie t weer over downies he...
of is down ook psychisch
Nick doet ook altijd alsof hij echt antwerps kan praten. Niet dus. Hij doet nu voor de pers wel opvallend moeite om nederlands te praten. Kon hij in het huis de voorbije drie maanden niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar het valt me wel vaker op.
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Wel leuk dat we mee kunnen kijken
Maar ik mis Irma Sluis bij de persco
wie ? hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Wel leuk dat we mee kunnen kijken
Maar ik mis Irma Sluis bij de persco
Werkt in het psychiatrisch ziekenhuis van Geel in belgië (blijkt wereldvermaard over thuisverpleging). Daar zijn wel andere bewoners dan downies.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef suzi1 het volgende:
of is down ook psychisch
me2quote:Op woensdag 7 april 2021 15:40 schreef suzi1 het volgende:
gotver ik zit weer te luisteren zonder te luisteren
Ah, dus ook een typetje aanzetten.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick doet ook altijd alsof hij echt antwerps kan praten. Niet dus. Hij doet nu voor de pers wel opvallend moeite om nederlands te praten. Kon hij in het huis de voorbije drie maanden niet.
Is geen echt persoon als ge 2 alter ego's hebt volgens mij. Had acteur moeten worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah, dus ook een typetje aanzetten.
Maar idd ik kan hem nu wel verstaan
Ik ook ,weet niet eens van wie deze man isquote:Op woensdag 7 april 2021 15:40 schreef suzi1 het volgende:
gotver ik zit weer te luisteren zonder te luisteren
Als je elkaar kust, dan kus je toch samen. Wie er dan begint doet er dan toch niet toe. Dom gelul dus weer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill zegt dus dat Thomas haar aan het zoenen was,
terwijl zij hem aan het kussen was.
ik ga het even opzoeken. vind het een beetje raar dat hij ze onder de zelfde noemer noemt.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Werkt in het psychiatrisch ziekenhuis van Geel in belgië (blijkt wereldvermaard over thuisverpleging). Daar zijn wel andere bewoners dan downies.
showbiss sitequote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook ,weet niet eens van wie deze man is
Lijkt me nu niet het fragment om over door te bomen. Neem dan fragmenten van Mies en Julie in bed. Was veel intiemer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef tasebi het volgende:
het kussen is ondertussen wereldwijd bekeken en bekend, ze zal het filmpje moeten zien om haar geheugen op te frissen, ofwel wil ze het zich haar niet herinneren![]()
![]()
![]()
![]()
Nee denk ik ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is geen echt persoon als ge 2 alter ego's hebt volgens mij. Had acteur moeten worden.
ze heeft een ruttertje gedaanquote:Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef tasebi het volgende:
het kussen is ondertussen wereldwijd bekeken en bekend, ze zal het filmpje moeten zien om haar geheugen op te frissen, ofwel wil ze het zich haar niet herinneren![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.opzgeel.be/nl(...)pleging/geschiedenisquote:Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ga het even opzoeken. vind het een beetje raar dat hij ze onder de zelfde noemer noemt.
staat dat ook in het dsm boekske?
Wie?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet.
Denk meer als bv Andre Verduin als Andre Verduin. En Andre Verduin als een typetje
Oh daar is ie weer hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je elkaar kust, dan kus je toch samen. Wie er dan begint doet er dan toch niet toe. Dom gelul dus weer.
Zal mij niet verbazen of hij zit in zijn onderbroek voor de camera..quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
Over tongworstelen, kijk hem genieten
Weet ff niet voor wie hij vragen stelt
-edit- lees hier dat het is: Showbizzsite.be
[ afbeelding ]
Wat bedoel je daarmee?quote:
Verduin of van Duinquote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet.
Denk meer als bv Andre Verduin als Andre Verduin. En Andre Verduin als een typetje
Is ook schokkend nieuwsquote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
hoe sneu is het dat de eerste vraag van een journalist gaat over de kus![]()
gaat echt nergens meer over
Blijkbaar had Thomas iets tegen Jill gezegd dit weekend over iets dat niet was uitgezonden. Hij wilde weten wat dat was.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
was dat voor journalist want papa moment was wel uitgezonden
Beetje inlezen hier of twitter en je weet genoegquote:
Ja echtquote:Op woensdag 7 april 2021 15:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zal mij niet verbazen of hij zit in zijn onderbroek voor de camera..
blijkt ook wel weer welke journalisten ze nog hebben kunnen vinden.. hoe erg leeft BB .. NOTquote:
Punt 1 Ik scheld nergens en geef mijn mening op je posting en wat ik er van vind.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Oh daar is ie weer hoor.
Ik praat over BB en utopia2.0 is er weer met zijn persoonlijke gescheld tegenover cossers.
2 opties jongen:
Ofwel doe je nu je DM terug open en praten we het privé uit, zodat de COS niet wéér verziekt wordt door jouw gescheld.
Ofwel kap je meteen met je gescheld.
Ben helemaal klaar met je fake alfa-gedrag hier.
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef suzi1 het volgende:
ik heb zo ook weleens mn mond dichtgehouden toen een ander zn tong er probeerde in te duwen
Ja, niet iedereen vindt zeetong lekker hè Suzi ;-)quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef suzi1 het volgende:
ik heb zo ook weleens mn mond dichtgehouden toen een ander zn tong er probeerde in te duwen
Arghhhhhh en dan voelen dat die warme natte flap zijn weg dringend naar binnen wil wurmenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef suzi1 het volgende:
welneequote:Op woensdag 7 april 2021 15:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ga het even opzoeken. vind het een beetje raar dat hij ze onder de zelfde noemer noemt.
staat dat ook in het dsm boekske?
BB leeft helemaal niet meer zoals vroeger. BB leeft alleen nog onder de cossers en een verdwaalde kijker.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkt ook wel weer welke journalisten ze nog hebben kunnen vinden.. hoe erg leeft BB .. NOT
herkenbaarquote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef suzi1 het volgende:
Moeilijk?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:48 schreef danilel het volgende:
als er nu al zo moeilijk gedaan wordt over de kus dan kan ze zich beter in een keukenkastje verstoppen en er niet meer uitkomen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef suzi1 het volgende:
oh ok zal dat van matt wezen dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar had Thomas iets tegen Jill gezegd dit weekend over iets dat niet was uitgezonden. Hij wilde weten wat dat was.
dus datquote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
BB leeft helemaal niet meer zoals vroeger. BB leeft alleen nog onder de cossers en een verdwaalde kijker.
Ik veroordeel geen van beiden, maar de Cos dient om van mening te verschillen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Punt 1 Ik scheld nergens en geef mijn mening op je posting en wat ik er van vind.
Punt 2 Ik hoef je niet in mijn DM
Punt 3 Kom met een goed tegenargument in plaats van dom gezwets zoals dit
ja en pauper twitter doet nog meequote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
BB leeft helemaal niet meer zoals vroeger. BB leeft alleen nog onder de cossers en een verdwaalde kijker.
Denk je dat nou echt? Kijkers houden nu eenmaal van koppeltjes op tv, goed voor de stemmen!! Eenmaal terug buiten zal er niks van relatie komen. Of het zal een zeer korte zijn. Wacht tot jill buiten is en haar ware aard toont, mensen zullen nog schrikken hoe ze echt is.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef tiki het volgende:
Dat geouwehoer van die verslaggever over een zoen of kus........wat doet het ertoe.
Ze vinden elkaar leuk en ze willen het na BB rustig uitzoeken.
Klaar, volgende onderwerp.
verbaast me niks als ze een diner krijgenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Nou dat was het dan wel weer voor nu.
Straks puzzel afmaken, vliegtuig spotten, bankhangen en wat te eten verzinnen
In België is er een keigoed programma Down the road, Waarin Dieter Coppens op reis gaat met mensen met het downsyndroom. Dieter doet dat geweldig, Nick kan daar niet aan tippenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef suzi1 het volgende:
of is down ook psychisch
nou AD hier is wel groot en telegraaf word ook veel gelezenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkt ook wel weer welke journalisten ze nog hebben kunnen vinden.. hoe erg leeft BB .. NOT
Oh sorry op die fiets, wilde niet bijdehand overkomen hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 15:48 schreef Ebinas het volgende:
Oh
[..]
Oh fuck ja, man3
Nou begrijp ik @:Yolk ook![]()
Van Duin
Goeie, lijkt me meer voor de hand liggendquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaast me niks als ze een diner krijgen
Dus datquote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik veroordeel geen van beiden, maar de Cos dient om van mening te verschillen.
Straks puzzel afmaken, vliegtuig spotten, bankhangen en wat te eten verzinnen dat weer door een restaurant zal aangeboden worden via BB.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Nou dat was het dan wel weer voor nu.
Straks puzzel afmaken, vliegtuig spotten, bankhangen en wat te eten verzinnen
Wij zijn eigenlijk ook een beetje pauperquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en pauper twitter doet nog mee
en de karens op FB![]()
triest hequote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeilijk?
Vergeleken met de vorige edities tonen ze met 1 x zoenen de pure armoede van deze.
zou werkelijk knap zijn als je 10 weken lang 24 uur per dag je ware zelf verborgen kunt houdenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Kijkers houden nu eenmaal van koppeltjes op tv, goed voor de stemmen!! Eenmaal terug buiten zal er niks van relatie komen. Of het zal een zeer korte zijn. Wacht tot jill buiten is en haar ware aard toont, mensen zullen nog schrikken hoe ze echt is.
was ze voor bb zo een trut jaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Kijkers houden nu eenmaal van koppeltjes op tv, goed voor de stemmen!! Eenmaal terug buiten zal er niks van relatie komen. Of het zal een zeer korte zijn. Wacht tot jill buiten is en haar ware aard toont, mensen zullen nog schrikken hoe ze echt is.
Geen journalist die over het liggen van Nick gaat blijkbaar ?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef tiki het volgende:
En Nick die beweert zich altijd de volle 100 procent te hebben ingezet..........ook al zo iets.
Ja, liggend als een zichzelf ingebeelde Caesar.....
Weet ik hoor, was zelf ff niet bijdehand.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh sorry op die fiets, wilde niet bijdehand overkomen hoor
Oh je kent haar persoonlijk??quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
wij hebben down met Johnnyquote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
In België is er een keigoed programma Down the road, Waarin Dieter Coppens op reis gaat met mensen met het downsyndroom. Dieter doet dat geweldig, Nick kan daar niet aan tippen
Ach nog 2 dagen. Dan 8 maanden bezinning en misschien wie weet komt er weer een nieuwe BBquote:
Want jij kent haar persoonlijk?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
is gewoon de showbiz gedeeltequote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou AD hier is wel groot en telegraaf word ook veel gelezen
Absoluut 1 van de topprogramma's op de belgische TV. Stel dat Nick daar het woord voert, geen enkele downie die weet waarover het gaat met zijn taalgebruik.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
In België is er een keigoed programma Down the road, Waarin Dieter Coppens op reis gaat met mensen met het downsyndroom. Dieter doet dat geweldig, Nick kan daar niet aan tippen
Is ook in Nederland uitgezonden. Mooi programma ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
wij zijn Tokkiesquote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk ook een beetje pauper
Huh? Nick is toch alleen chauffeur in die instelling?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verschillen van meningen.quote:
Dat vind ik echt zo'n leuk programma.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
de volgende cos gaan we losquote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach nog 2 dagen. Dan 8 maanden bezinning en misschien wie weet komt er weer een nieuwe BB
Waar mensen van schrikken is nogal persoonlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Fight FIght FIghtquote:
nou denk toch wel dat het iets meer zal wezen, tuurlijk niet zoals de 1ste maar wel aardig wat hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ben absoluut geen fan van Johnny de MOl, maar dat doet hij echt heel erg leukquote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
En doet ie het zo goed als onze Dieter ? Nooit van Johnny de Mol gezien, vandaar.
Is ook in NL uitgezonden op NPO 3quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Thomas denkt even mee te liften op de fame van Jill,quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, weer streamen en Cossen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach nog 2 dagen. Dan 8 maanden bezinning en misschien wie weet komt er weer een nieuwe BB
Maar wil nu een programma op tv. Bij hem heet het nog VT4, maar is tijdens zijn verblijf is de naam veranderd naar Play4.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huh? Nick is toch alleen chauffeur in die instelling?
AD en Telegraaf waren er ook zou 4 om 4 zijn als goed wasquote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef Angel79 het volgende:
Alleen maar belgische interviews of heb ik de nederlandse gemist?
Wat een bullshitquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Thomas denkt even mee te liften op de fame van Jill,
dus probeert op deze manier te scoren.
Het was een ongemakkelijk moment.
Niks moois of romantisch aan.
Net 2 groep 8ers die voor het eerst probeerden te tongen.
Oh jij kent Jill persoonlijk . Interessant.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Gemiste kans ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen journalist die over het liggen van Nick gaat blijkbaar ?
Ga je in de slachtofferrol. Je gaat maar door en door. Het ligt altijd aan een ander, maar in de spiegel kijken is je vreemd.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verschillen van meningen.
Het gaat over het schelden en het beledigen.
Hou het gewoon netjes. Stop met mensen te beledigen wanneer jij iets niet begrijpt.
ja moet gewoon ik ga endemol stalken gewoon hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ook de enigste 2 die er af en toe wat over schrijven.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
AD en Telegraaf waren er ook zou 4 om 4 zijn als goed was
ach ja ik lees het hahaha maar nee toch word het nog wel veel gelezenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon de showbiz gedeelte
televaag is ook verworden naar een rioolblad
en ook AD is hard op weg
De eerste BB keken meer dan een paar miljoen mensen naar. Hier max 300.000quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk toch wel dat het iets meer zal wezen, tuurlijk niet zoals de 1ste maar wel aardig wat hoor
Denken jullie altijd zo negatief over de motieven van mensen? Wat een laag leven heb je danquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zal het even missen en dan weer door. Kijk ook graag naar de livestreams vanuit de natuur. Beleef de lente bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, weer streamen en Cossen.
Ga het missen
Mies eruit en de haat is terug?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou die ene niet de gesprekken bedoelen van Matt ,Thomas en Jill op dat feestavond je dacht dat eruit op te maken hoor,of ze het erg vond dat dat uitgezonden was
Kunnen jullie niet gewoon doorscrollen,en negeren?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga je in de slachtofferrol. Je gaat maar door en door. Het ligt altijd aan een ander, maar in de spiegel kijken is je vreemd.
Ik zal je een voorstel doen. We laten elkaar maar even twee dagen met rust, dan is het avontuur voorbij en kunnen we weer door met het normale leven.
Ga je door, dan voorzie ik je van repliek.
Nu maar weer cossen.
Als hij het dan nog bij zichzelf houdt..Een kookprogramma met eetwensen van de cliënten?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar wil nu een programma op tv. Bij hem heet het nog VT4, maar is tijdens zijn verblijf is de naam veranderd naar Play4.
wat stond hier, inhoud is tijdelijk niet bereikbaarquote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef tasebi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8787598844916&type=3
vermoed dat dat meerr aan thomas ligt dan aan jill wat dat betreftquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
oneensquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat lees je in mijn posting?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon doorscrollen,en negeren?
is een foto van de opbouw aldaar van t podium voor morgenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
wat stond hier, inhoud is tijdelijk niet bereikbaar
elke keer spaghetti met rode saus makenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als hij het dan nog bij zichzelf houdt..Een kookprogramma met eetwensen van de cliënten?
Ik ben het hier wel mee eens. Ik denk niet dat ze iets "wil" van Thomas en een heel toneelstuk heeft opgevoerd toen hij het huis uit ging. Ze ging ook raar los toen Thomas terug was.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Is toch maar een simpele aanname ditquote:Op woensdag 7 april 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
dat gaat ook pittig worden ... een 24-uurs opdracht voor de CoS!!!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie niet teveel dm doen
we halen anders de 1ooo niet
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
wat stond hier, inhoud is tijdelijk niet bereikbaar
Ik zit niet in DM. Alleen Soury valt mij lastig in DM, maar die negeer ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef suzi1 het volgende:
willen jullie niet teveel dm doen
we halen anders de 1ooo niet
ik heb je gelikt voor een extra pintje!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat gaat ook pittig worden ... een 24-uurs opdracht voor de CoS!!!
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n finale trekt wel een bepaald soort volk aan he ... hier in de CoS
Ja..precies...quote:Op woensdag 7 april 2021 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
elke keer spaghetti met rode saus maken
Lolquote:Op woensdag 7 april 2021 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit niet in DM. Alleen Soury valt mij lastig in DM, maar die negeer ik.
ik doe meequote:Op woensdag 7 april 2021 16:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb je gelikt voor een extra pintje!
Ja jammer. Waarom moet er zoveel achter gezocht worden. Vond het gewoon een leuk momentje en paste bij ze. En die vergelijking met groep 8ers. Maakt toch niet uit wat voor leeftijd ze hebben. Sommige 14 jarigen zijn verder dan andere 20 jarigen tegenwoordig. En ligt ook aan de persoon die je tegenover je hebt.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef magnaal het volgende:
Denken jullie altijd zo negatief over de motieven van mensen? Wat een laag leven heb je dan
Mag ik ook een keer. Heb hier bijna 8 weken Michel moeten verdedigen tegen dezelfde bullshit.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denken jullie altijd zo negatief over de motieven van mensen? Wat een laag leven heb je dan
Dat ik de dm's van die kamper liever niet wilquote:
en in die acht weken heb je rete je best gedaan Jill onderuit te halenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer. Heb hier bijna 8 weken Michel moeten verdedigen tegen dezelfde bullshit.
Amaai, al die dagen acteren, da’s straf. (Heb haar er geen terugslag van zien hebben.)quote:Op woensdag 7 april 2021 15:52 schreef Dadietn het volgende:
[..]
ja maar toen was het ook echt iets geheel nieuws ja dat is er nu wel vanaf na alle versie's zowel hier als in verschillende landenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De eerste BB keken meer dan een paar miljoen mensen naar. Hier max 300.000
wist je nog niet dan Soury dat we allemaal Tokkies zijn in de COS?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik de dm's van die kamper liever niet wil
Ik begon met "mijn mening"!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
en in die acht weken heb je rete je best gedaan Jill onderuit te halen
Het is soms wel leuk om tokkie te zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist je nog niet dan Soury dat we allemaal Tokkies zijn in de COS?
is ons laatst verteld
Waarom?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ben nu wel zo benieuwd naar de lichamen van velen hier, hoe vol gekliederd ze zijn
zeker mag datquote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik begon met "mijn mening"!
Die mag ik hebben toch?
Ik geen eentje hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 16:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ben nu wel zo benieuwd naar de lichamen van velen hier, hoe vol gekliederd ze zijn
En jij vooral Jill naar beneden haalde ? Geen enkel bericht was beschaafd..quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer. Heb hier bijna 8 weken Michel moeten verdedigen tegen dezelfde bullshit.
Oh. Volgens mij is tatoo loos een uitstervend rasquote:
Nick ging dat voor Michel oplossen die puzzel, maar die heeft andere prioriteiten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
"Liese, helaas"
[ afbeelding ]
"Liese, succes"
Zou ik ook niet willen. Kutvolk is het.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik de dm's van die kamper liever niet wil
Misschien was het wel terecht. Jill is soms een draak van een vrouwquote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
En jij vooral Jill naar beneden haalde ? Geen enkel bericht was beschaafd..
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ons laatst verteld
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen. Kutvolk is het.
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.quote:
Is niet zo moeilijk. Soury heet een muis op haar rug. Ik heb een woonwagen op mijn voorhoofd. enzv.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:12 schreef suzi1 het volgende:
All in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
En jij vooral Jill naar beneden haalde ? Geen enkel bericht was beschaafd..
dat komt omdat hij op het laatst meer naar jill trok. zoals anderen op een gegeven moment ook hadden gedaan en leuker werden. zie bijv een juliequote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.
Tattoo is TOK volgens sommigenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.
Vind sommige mooi bij een ander en ik heb zelfs een paar getekend voor dochter en vriendin dochter maar ik hoef ze nietquote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
geen probleem. niet iedereen heeft het nodig
wel een fok?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.
Eens, en dat heb ik nu ook, ik vind ze alledrie wel grappig..quote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.
Ja, maar 1 van de dromen van Nick is om een tv-programma maken; op reis gaan met mensen met een handicapquote:Op woensdag 7 april 2021 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huh? Nick is toch alleen chauffeur in die instelling?
Wie boeit ditquote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef Million_Lights het volgende:
Wie wint er morgen?
https://strawpoll.com/48wgb2djy
Deze dame is zeker geen TOK,jullie kennen haar allemaal.quote:
en we zijn allemaal "dat volk "quote:Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ons laatst verteld
dacht ook net...die is niet goedquote:Op woensdag 7 april 2021 16:18 schreef Jockari het volgende:
Nick ligt alleen in de sauna, en begint weer "plat" te praten tegen zichzelf. Denk dat hij niet de chauffeur is, maar een "gebrekkige" van die instelling waar hij is/zit..
Een Cosser.quote:
Klopt. Julie is een heel mooi voorbeeld. Ze kon eindelijk weer oprecht lachen en gek doen zonder dat ze zich daar rot over hoefde te voelen. Heeft voor haar heel veel betekend. En Mies zag ik bij Jill ook echt leuker worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:17 schreef suzi1 het volgende:
dat komt omdat hij op het laatst meer naar jill trok. zoals anderen op een gegeven moment ook hadden gedaan en leuker werden. zie bijv een julie
we hebben ons er maar bij neergelegd dat we Tokkies zijn.. tis niet andersquote:Op woensdag 7 april 2021 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze dame is zeker geen TOK,jullie kennen haar allemaal.
Kook zequote:Op woensdag 7 april 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
ik ga pannenkoeken bakken bye bye tokkies van me![]()
Ach toch..laat hem gaan dan...op de fietsquote:Op woensdag 7 april 2021 16:18 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, maar 1 van de dromen van Nick is om een tv-programma maken; op reis gaan met mensen met een handicap
ik heb er 8 hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 16:12 schreef suzi1 het volgende:
Krijg ook dat idee zoals hij bezig is. Van chauffeur tot passagier gaat hij in die instelling.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick is langzaam aan het .... gek worden?
Ja,jullie zijn dinnetjes.quote:
Ach toch..laat hem gaan dan...op de LIGfietsquote:Op woensdag 7 april 2021 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach toch..laat hem gaan dan...op de fiets
Waar komt deze poll vandaan? Viva forumquote:
Busje komt zoquote:Op woensdag 7 april 2021 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijg ook dat idee zoals hij bezig is. Van chauffeur tot passagier gaat hij in die instelling.
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ach toch..laat hem gaan dan...op de LIGfiets
quote:
Schouderklopjequote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo, ik ben er weer, het uitwerken van de intervieuws in de streamverslagen kostte best wat tijd...
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo, ik ben er weer, het uitwerken van de intervieuws in de streamverslagen kostte best wat tijd...
Kun je die link ff hier droppen, kunnen we weer stemmenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is maar net waar je kijkt. Die heeft maar 31 stemmen ook.![]()
[ afbeelding ]
https://strawpoll.com/cfa53e34qquote:Op woensdag 7 april 2021 16:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kun je die link ff hier droppen, kunnen we weer stemmen
Intervieuws is zonder U dank Uquote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Denk ga even kijken maar ze zenden het niet eens meer uit hahahaquote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij begint steeds meer nep-antwerps te praten. Moeten zijn fans nu ook door hebben. Die heeft iets genomen, of is aan het doordraaien.
Als ze meeleest wil ze je het vast wel vertellen.Het zou niet netjes zijn wanneer ik dat doe.quote:
Ja dat denk ik ookquote:
Nee hoor... ze waren echt met @Mickytjuh .. anders waren ze nooit in Streamverslagen terecht gekomen. Vind de aanspreekvorm dan wel weer mooi.quote:
Verassendquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Geen punt van maken heur.
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het alleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wilde t niet zeggen, micky die mij ooit op een fout wees als lerareszijnde![]()
Als in cremeren?quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het aleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!
heb wel grote ook, en ok haha hoeveel heb jij er ?quote:
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was hetquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het aleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!
Ja je snapt dat het een veel voorkomend grapje is. Lulloquote:
overdrachtelijk of zoquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was het
maar jij hebt interview gedaan met de bewoners? want dat haal ik nu uit iemands post!
OMG ik verdwaalde in de pop-ups en de reclame en kon niet vinden waar het voor bedoeld wasquote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef Million_Lights het volgende:
Wie wint er morgen?
https://strawpoll.com/48wgb2djy
Burn !!!!!!!!!!!!!!quote:
dan heb je een adblocker nodigquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
OMG ik verdwaalde in de pop-ups en de reclame en kon niet vinden waar het voor bedoeld was![]()
Nee,quote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was het
maar jij hebt interview gedaan met de bewoners? want dat haal ik nu uit iemands post!
ga ik later tellen. moet nu wegquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb wel grote ook, en ok haha hoeveel heb jij er ?
Ja het is goedquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee,
de bewoners werden door verschillende media geïnterviewd en ik heb als een razende Roeland mee liggen typen en na de interviews heb ik het nog even uitgewerkt in de streamverslagen.
Bij ons de eerste versie, wisten ze zelfs niet in het begin, dat ze constant gefilmd werden (als ik mij goed herinner).quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar toen was het ook echt iets geheel nieuws ja dat is er nu wel vanaf na alle versie's zowel hier als in verschillende landen
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
Nick wordt op de voorlaatste dag slim. Heeft zich vermomd als Jill, om zo de kijker op een dwaalspoor te brengen bij de stemming van lui persoon. Heel slim Nick !!!
[ afbeelding ]
Het is allemaal nogal onduidelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Vraag me toch af of we vanavond opnieuw moeten stemmen. Of morgen tijdens de live misschien. Nu is er nog steeds geen stemronde open.
Ik verwacht vanaf vanavondquote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Vraag me toch af of we vanavond opnieuw moeten stemmen. Of morgen tijdens de live misschien. Nu is er nog steeds geen stemronde open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |