quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo, ik ben er weer, het uitwerken van de intervieuws in de streamverslagen kostte best wat tijd...
Kun je die link ff hier droppen, kunnen we weer stemmenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is maar net waar je kijkt. Die heeft maar 31 stemmen ook.![]()
[ afbeelding ]
https://strawpoll.com/cfa53e34qquote:Op woensdag 7 april 2021 16:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kun je die link ff hier droppen, kunnen we weer stemmen
Intervieuws is zonder U dank Uquote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo, ik ben er weer, het uitwerken van de intervieuws in de streamverslagen kostte best wat tijd...
Denk ga even kijken maar ze zenden het niet eens meer uit hahahaquote:Op woensdag 7 april 2021 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij begint steeds meer nep-antwerps te praten. Moeten zijn fans nu ook door hebben. Die heeft iets genomen, of is aan het doordraaien.
Als ze meeleest wil ze je het vast wel vertellen.Het zou niet netjes zijn wanneer ik dat doe.quote:
Ja dat denk ik ookquote:
Nee hoor... ze waren echt met @Mickytjuh .. anders waren ze nooit in Streamverslagen terecht gekomen. Vind de aanspreekvorm dan wel weer mooi.quote:
Verassendquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Geen punt van maken heur.
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het alleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!quote:Op woensdag 7 april 2021 16:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wilde t niet zeggen, micky die mij ooit op een fout wees als lerareszijnde![]()
Als in cremeren?quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het aleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!
heb wel grote ook, en ok haha hoeveel heb jij er ?quote:
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was hetquote:Op woensdag 7 april 2021 16:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag altijd hoor, dan pas ik het aan, dit was een typefoutje, maar als het een kennisfoutje was geweest was het aleen maar fijn geweest als je me er op wees toch!!
Ja je snapt dat het een veel voorkomend grapje is. Lulloquote:
overdrachtelijk of zoquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was het
maar jij hebt interview gedaan met de bewoners? want dat haal ik nu uit iemands post!
OMG ik verdwaalde in de pop-ups en de reclame en kon niet vinden waar het voor bedoeld wasquote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef Million_Lights het volgende:
Wie wint er morgen?
https://strawpoll.com/48wgb2djy
Burn !!!!!!!!!!!!!!quote:
dan heb je een adblocker nodigquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
OMG ik verdwaalde in de pop-ups en de reclame en kon niet vinden waar het voor bedoeld was![]()
Nee,quote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bedenk me nu dat ik leerling van je had kunnen zijn, zoiets was het
maar jij hebt interview gedaan met de bewoners? want dat haal ik nu uit iemands post!
ga ik later tellen. moet nu wegquote:Op woensdag 7 april 2021 16:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb wel grote ook, en ok haha hoeveel heb jij er ?
Ja het is goedquote:Op woensdag 7 april 2021 16:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee,
de bewoners werden door verschillende media geïnterviewd en ik heb als een razende Roeland mee liggen typen en na de interviews heb ik het nog even uitgewerkt in de streamverslagen.
Bij ons de eerste versie, wisten ze zelfs niet in het begin, dat ze constant gefilmd werden (als ik mij goed herinner).quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar toen was het ook echt iets geheel nieuws ja dat is er nu wel vanaf na alle versie's zowel hier als in verschillende landen
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
Nick wordt op de voorlaatste dag slim. Heeft zich vermomd als Jill, om zo de kijker op een dwaalspoor te brengen bij de stemming van lui persoon. Heel slim Nick !!!
[ afbeelding ]
Het is allemaal nogal onduidelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Vraag me toch af of we vanavond opnieuw moeten stemmen. Of morgen tijdens de live misschien. Nu is er nog steeds geen stemronde open.
Ik verwacht vanaf vanavondquote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef cheanny het volgende:
Vraag me toch af of we vanavond opnieuw moeten stemmen. Of morgen tijdens de live misschien. Nu is er nog steeds geen stemronde open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |