potverquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste topic of kletsen we er nog een paar vol?
hahha hetzelfde en ze gaat lekker door hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn bezig met iets opbouwen buiten het huis (o.a. lampen) voor de finale. Jill heeft het erover, maar blijkbaar mag dat niet.
Nick: "Zendercheck"
Patje had (ivm de opdrachten die ze in hun "groepje" aan elkaar geven) ook al laten weten dat ze met z'n allen buiten de finalisten gaan staan opwachten. Het lijkt er dus op dat de live-show morgen buiten zal doorgaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn bezig met iets opbouwen buiten het huis (o.a. lampen) voor de finale. Jill heeft het erover, maar blijkbaar mag dat niet.
Ze hebben er wel een stickertje opgeplaktquote:Op woensdag 7 april 2021 13:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel de moeilijkste taak van Michel in het huis.
Morgen nog een hele dag, pas morgenavond laat gaat daar de deur dichtquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
@Lavenderr wil gewoon van ons afquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen nog een hele dag, pas morgenavond laat gaat daar de deur dicht
buiten zijn ze dingen aan het opbouwen voor de live show blijkbaarquote:
is het geen banketbakkersroom??quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs de slagroom heeft hij verkloot lijkt wel boter telang geklopt
Dat wil ze niet. Wel lief zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lavenderr wil gewoon van ons af
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs de slagroom heeft hij verkloot lijkt wel boter telang geklopt
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slagroom vd spatel proeven
Jill.. mmm ik hou wel van geslchtsroom
24/7 grappig
. bordjes . Waffels,..
JIll kirrt verder .. aandacht .iemand vd productie
Liese waarschuwd .. je mag geen contact he
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lavenderr wil gewoon van ons af
wij jou ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missen
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missen
deze geweldige streamdagenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
"laten we de politiek maar overslaan.. zo triestig wordt je daar van.. het weer trouwens ookquote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze geweldige streamdagen
met ruimte om over vanalles te tokken
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Voorzitterschap is al beslist.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Goed idee!!!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Joyce rij er is heen![]()
en neem effe foto's
Sla mij dan ook maar overquote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
"laten we de politiek maar overslaan.. zo triestig wordt je daar van.. het weer trouwens ook
We hebben geen auto hahaha scooter en tomosquote:Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee!!!
ff op de auto gaan staan dan kun je misschien in de tuin zien
das wel jammer.. of ff een vrachtwagen aanhouden en daar op klimmenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
We hebben geen auto hahaha scooter en tomos
dat weten ze ook niet..quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel of welke ‘pers’ ze uitgenodigd hebben.
4 Nederlandse en 4 Belgische kranten zeggen ze nu. Blijkbaar zijn ze net ingelicht over het persmoment.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel of welke ‘pers’ ze uitgenodigd hebben.
Denk hetzelfde als bij de launch.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Kan ze zelf kopen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
er moet 1 blikje Nalu overblijven..
dan kan Nick dei meenemen naar de live show voor noompje
ja er MOET 1 blikje overblijven voor Noompjequote:
ja als ik auto had wel jahquote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Joyce rij er is heen![]()
en neem effe foto's
ja heb dus geen auto anders was ik al gegaan met scooter waai je weg langs die weg daaheenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee!!!
ff op de auto gaan staan dan kun je misschien in de tuin zien
moet nog gebeurenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:26 schreef tiki het volgende:
Dus er is een soort 'persconferentie' voor ze gehouden?![]()
En morgen een uitbundig onthaal bij de finale.....
Die gasten denken straks echt dat ze minstens zo populair zijn als een voetbalelftal dat het EK heeft gewonnen....proest.
marlyn monroe momentje hahaquote:
Belachelijk toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja er MOET 1 blikje overblijven voor Noompje
zat jill er toch niet ver naastquote:Op woensdag 7 april 2021 14:29 schreef Tamiro het volgende:
Het vliegveld waar ze het over hebben is op Sint Maarten.
Blijkbaar is er al iemand gestorven: Tourist killed by jet blast at notorious Caribbean airport
ze hebben de wafels denk ik net opquote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek zit ,...![]()
en eet niks
das RaaaaaaaaaaaaaaaR
Naomi past wel beter bij zijn smaak dan zijn huidige vriendin.quote:
naomi is niet van de mannen tochquote:Op woensdag 7 april 2021 14:32 schreef tiki het volgende:
[..]
Naomi past wel beter bij zijn smaak dan zijn huidige vriendin.
Hij heeft gezegd dat hij vooral van een naturelle look houd, dus wie weet, wordt het nog wat met N&N
toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:29 schreef greysbones het volgende:
aaah ze mogen toch kleding doorpassen
Net even google erbij gepakt en Skiathos Airport lijkt er wat op maar is heul geen strand.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat jill er toch niet ver naast
Nick had het over griekenland
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Net even google erbij gepakt en Skiathos Airport lijkt er wat op maar is heul geen strand.
Volgens mij is ze BIquote:
Klopt, net als Jill.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef tiki het volgende:
[..]
Volgens mij is ze BI
Maar ik weet het niet zeker eigenlijk.
Kan ook dat hij Skiathos (Griekenland) heeft gezien:quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat jill er toch niet ver naast
Nick had het over griekenland
Een beetje zoals hier dus.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
logica van een bladluis gezwam op de Bank..
..
Finale in mineur!!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
Wat een vage streams. Heb het idee dat we context missen
Ze hebben een spel gedaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
Wat een vage streams. Heb het idee dat we context missen
Ahh dat is ook een stukje context ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill vnd het leuk om te zien
hoe ze gefilmd worden
"Hemsters zijn ächter "bij febo geweest
hebben mogen kijken hoe het allemaal zit . de screens
de camera's het programma maken ""
die zit ff voor nu in dr rolquote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
Jill is nog van de stempel dat je "U" zegt tegen anderen (geen bekenden) en ook ouderen.
Valt me mee, heb het idee dat veel jongeren dat niet meer zo hebben.
Je miste het woordje "dat"quote:Op woensdag 7 april 2021 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Jill vond het leuk te zien hoe ze gefilmd worden.
"Camera 17".....Jill is camera 71.
Zullen ze een vaste camera alle drie hebben? zal dan denk ik
-edit- la maar ik heb zo te lezen boven me de hele context fout![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die zit ff voor nu in dr rol
we hebben dr snavelt ook anders horen tokke
dat komt ook door de opvoeding he en ze had opa er ook bij die is helemaal van die stempel, ik ben ook zo opgevoed met U aanspreken.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
Jill is nog van de stempel dat je "U" zegt tegen anderen (geen bekenden) en ook ouderen.
Ligt echt aan opvoedingquote:Op woensdag 7 april 2021 14:44 schreef Ebinas het volgende:
nou nee denk dat ze iets met filmen als soort spel hebben moeten doenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill vnd het leuk om te zien
hoe ze gefilmd worden
"Hemsters zijn ächter "bij febo geweest
hebben mogen kijken hoe het allemaal zit . de screens
de camera's het programma maken ""
Haha er zijn werklui buiten bezig en dat noemen ze even vliegtuig en kijkenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
De Buitenveldert baan is weer open. Vliegtuig spotten.
wie wil er steeds bij een vrolijke kleuter zitten?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jill zit alleen![]()
En de laatste over gebleven Belgen hokken weer samen.
Nee hoor, kwam een vliegtuig over. Zag ze naar boven kijken.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha er zijn werklui buiten bezig en dat noemen ze even vliegtuig en kijken
goede grap zegquote:Op woensdag 7 april 2021 14:53 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
wie wil er steeds bij een vrolijke kleuter zitten?
dan heb je niet goed geluisterd want tegen Patje zei ze idd steeds Uquote:Op woensdag 7 april 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die zit ff voor nu in dr rol
we hebben dr snavelt ook anders horen tokke
Ja dan toevallig maar dat bedoelde ze echt nietquote:Op woensdag 7 april 2021 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam een vliegtuig over. Zag ze naar boven kijken.
En tegen opa ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan heb je niet goed geluisterd want tegen Patje zei ze idd steeds U
goed geluisterdquote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan heb je niet goed geluisterd want tegen Patje zei ze idd steeds U
ja nu zou tekkel iest kunnen betekenen... wat nonsens verkopen en de doel wat op klootenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:55 schreef brasta het volgende:
Wat een geweldige finale.
Wat een saaie k*tzooi.
Gooi er dan tenminste wat drank tegenaan fzo
Nou, en dan die ontevreden volgevroten kop er bij.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden van het gedrag van Jill de laatste 24 uur..
Zei Nick dat?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
er moet 1 blikje Nalu overblijven..
dan kan Nick dei meenemen naar de live show voor noompje
In den donker zie je dat niet. Was ook een bedje vol met Thomas er bij. Amie die matras was ook blij als ze uit het bed gingen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, en dan die ontevreden volgevroten kop er bij.
Eensquote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, en dan die ontevreden volgevroten kop er bij.
Waarom zouden alle stemmen van Liese dan naar Jill gaan?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef Kinga het volgende:
Even mijn theorie.
Als Nick er nou als 3e als eerste eruit ligt heeft Liese nog mooie kans om te winnen van Jill want dan krijgt ze al zijn stemmers.
Als Liese er als eerste uit ligt gaan al haar stemmers op Jill.
Nick heeft dus eigenlijk geen schijn van kans 🤷♀️
Ik heb geen theorie.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef Kinga het volgende:
Even mijn theorie.
Als Nick er nou als 3e als eerste eruit ligt heeft Liese nog mooie kans om te winnen van Jill want dan krijgt ze al zijn stemmers.
Als Liese er als eerste uit ligt gaan al haar stemmers op Jill.
Nick heeft dus eigenlijk geen schijn van kans 🤷♀️
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Televaag als eerste
Telegraaf stond op mute.![]()
had die beloofdquote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Nick gaot ut puzzelke afmaken fur ons mieske
ik sta boven jou hoor hahaquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:09 schreef Ebinas het volgende:
Heeft mevrouw de tv, het internet en verbinding met ISS tegelijk aan denk ik
wel grappig dat ik nu namen zie voorbij komen met commentaar maar die verders totaal nooit gezien hebquote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Of Liese recht heeft op de overwinning omdat ze als enige er vanaf het begin in zit.
Vindt ze van niet, alle 3 even veel
Dat verklaard de vraagstellingen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:11 schreef Jockari het volgende:
Het Laatste Nieuws... roddelkrant van belgie (liberaal oversaust).
Ook dit is het weer nietquote:Op woensdag 7 april 2021 15:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
isabel hangt nog ff
door naar het A.D
.. goed geluid ook weer![]()
![]()
gloryhuntersquote:Op woensdag 7 april 2021 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel grappig dat ik nu namen zie voorbij komen met commentaar maar die verders totaal nooit gezien heb
niets normaals te zeggen?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:58 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
In den donker zie je dat niet. Was ook een bedje vol met Thomas er bij. Amie die matras was ook blij als ze uit het bed gingen.
mooi kapselquote:Op woensdag 7 april 2021 15:08 schreef Ebinas het volgende:
Het Laatste Nieuws
Met 7 polifinario's op de achtergrond
[ afbeelding ]
Had Angela de Jongh er maar effe ingegooid.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
isabel hangt nog ff
door naar het A.D
.. goed geluid ook weer![]()
![]()
Dat kapsel.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:08 schreef Ebinas het volgende:
Het Laatste Nieuws
Met 7 polifinario's op de achtergrond
[ afbeelding ]
ja ook dat zijn maar stagiaires he hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij moet iemand van de persmuskieten z'n microfoon even muten.![]()
![]()
Viel me eigenlijk op dat hij nu voor pers een beetje moeite deed om verstaanbaar te zijn. Of klinkt hij voor mij te lokaal in mijn geval ?quote:
Nick is ook eigenlijk helemaal geen Belg maar een rasechte Amsterdammer en Ajacied. Dat is het grootste geheim wat hij met hem mee draagt. Gaat hij morgenavond onthullen als hij de winnaar wordt van BB 2021.quote:
klopt hij doet zn best een keer een beetjequote:Op woensdag 7 april 2021 15:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Viel me eigenlijk op dat hij nu voor pers een beetje moeite deed om verstaanbaar te zijn. Of klinkt hij voor mij te lokaal in mijn geval ?
Voor mij niet. #teamJillquote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef NickTheBomb het volgende:
Voor mij mag Nick winnen daarna Liese. En ja Jill zit er gewoon een beetje bij nog.
en dan andre als muziekske hequote:Op woensdag 7 april 2021 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nick is ook eigenlijk helemaal geen Belg maar een rasechte Amsterdammer en Ajacied. Dat is het grootste geheim wat hij met hem mee draagt. Gaat hij morgenavond onthullen als hij de winnaar wordt van BB 2021.
Dat kan altijd, bij The Voice zie je dat vaak. De gedoodverfde winnaar is niet vanzelfsprekend de winnaar uiteindelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Lach me kapot als de meest onopvallende (ik profileer me graag) van de drie wint.
Liese dus
was dat uurtje niet nu ook hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Wat een verschil Nick nu en Nick die geen zin heeft in Ja/Nee
ja die vond ik ook heel mooi hahaquote:
Ja, omdat hij zichzelf een muur had opgebouwd. Dus zijn keuze.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek had al 10jar geen nwe vrindeh gemaakt
Goeike !!!quote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
denk dat je niet zal opmerken wie dan de begeleider is
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
Ik krijg zo'n worldpeace miss verkiezing gevoel.quote:
Dat is een belediging voor de gehandicapten...quote:Op woensdag 7 april 2021 15:26 schreef suzi1 het volgende:
nou ze is aardig plat dat wel alleen is ze gewoon meer het nette gewend vermoed ikquote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef freaky40 het volgende:
Jill weer met haar fake-Amsterdamse accent.
Ze verschiet af en toe nog wel eens in haar rol, bewust denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze is aardig plat dat wel alleen is ze gewoon meer het nette gewend vermoed ik
Met dekentjequote:Op woensdag 7 april 2021 15:30 schreef Jockari het volgende:
Hoe ze in de zetel lagen bij elkaar... Nick, jij lag heelder dagen in de zetel, wel alleen dat klopt.
ik zie het als strontzenuwachtigquote:Op woensdag 7 april 2021 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Je hoort aan Jill als ze haar typetje aanzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |