potverquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste topic of kletsen we er nog een paar vol?
hahha hetzelfde en ze gaat lekker door hahaquote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn bezig met iets opbouwen buiten het huis (o.a. lampen) voor de finale. Jill heeft het erover, maar blijkbaar mag dat niet.
Nick: "Zendercheck"
Patje had (ivm de opdrachten die ze in hun "groepje" aan elkaar geven) ook al laten weten dat ze met z'n allen buiten de finalisten gaan staan opwachten. Het lijkt er dus op dat de live-show morgen buiten zal doorgaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn bezig met iets opbouwen buiten het huis (o.a. lampen) voor de finale. Jill heeft het erover, maar blijkbaar mag dat niet.
Ze hebben er wel een stickertje opgeplaktquote:Op woensdag 7 april 2021 13:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel de moeilijkste taak van Michel in het huis.
Morgen nog een hele dag, pas morgenavond laat gaat daar de deur dichtquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
@Lavenderr wil gewoon van ons afquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen nog een hele dag, pas morgenavond laat gaat daar de deur dicht
buiten zijn ze dingen aan het opbouwen voor de live show blijkbaarquote:
is het geen banketbakkersroom??quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs de slagroom heeft hij verkloot lijkt wel boter telang geklopt
Dat wil ze niet. Wel lief zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lavenderr wil gewoon van ons af
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs de slagroom heeft hij verkloot lijkt wel boter telang geklopt
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slagroom vd spatel proeven
Jill.. mmm ik hou wel van geslchtsroom
24/7 grappig
. bordjes . Waffels,..
JIll kirrt verder .. aandacht .iemand vd productie
Liese waarschuwd .. je mag geen contact he
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lavenderr wil gewoon van ons af
wij jou ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missen
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niet!! Ik ga jullie zeer missen
deze geweldige streamdagenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
"laten we de politiek maar overslaan.. zo triestig wordt je daar van.. het weer trouwens ookquote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze geweldige streamdagen
met ruimte om over vanalles te tokken
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Voorzitterschap is al beslist.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Goed idee!!!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Joyce rij er is heen![]()
en neem effe foto's
Sla mij dan ook maar overquote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
"laten we de politiek maar overslaan.. zo triestig wordt je daar van.. het weer trouwens ook
We hebben geen auto hahaha scooter en tomosquote:Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee!!!
ff op de auto gaan staan dan kun je misschien in de tuin zien
das wel jammer.. of ff een vrachtwagen aanhouden en daar op klimmenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
We hebben geen auto hahaha scooter en tomos
dat weten ze ook niet..quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel of welke ‘pers’ ze uitgenodigd hebben.
4 Nederlandse en 4 Belgische kranten zeggen ze nu. Blijkbaar zijn ze net ingelicht over het persmoment.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel of welke ‘pers’ ze uitgenodigd hebben.
Denk hetzelfde als bij de launch.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:47 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het weer
de kou
de afhakers
het voorzitterschap
de zinderende finale
..
Kan ze zelf kopen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
er moet 1 blikje Nalu overblijven..
dan kan Nick dei meenemen naar de live show voor noompje
ja er MOET 1 blikje overblijven voor Noompjequote:
ja als ik auto had wel jahquote:Op woensdag 7 april 2021 14:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Joyce rij er is heen![]()
en neem effe foto's
ja heb dus geen auto anders was ik al gegaan met scooter waai je weg langs die weg daaheenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed idee!!!
ff op de auto gaan staan dan kun je misschien in de tuin zien
moet nog gebeurenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:26 schreef tiki het volgende:
Dus er is een soort 'persconferentie' voor ze gehouden?![]()
En morgen een uitbundig onthaal bij de finale.....
Die gasten denken straks echt dat ze minstens zo populair zijn als een voetbalelftal dat het EK heeft gewonnen....proest.
marlyn monroe momentje hahaquote:
Belachelijk toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja er MOET 1 blikje overblijven voor Noompje
zat jill er toch niet ver naastquote:Op woensdag 7 april 2021 14:29 schreef Tamiro het volgende:
Het vliegveld waar ze het over hebben is op Sint Maarten.
Blijkbaar is er al iemand gestorven: Tourist killed by jet blast at notorious Caribbean airport
ze hebben de wafels denk ik net opquote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek zit ,...![]()
en eet niks
das RaaaaaaaaaaaaaaaR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |