Nick ging dat voor Michel oplossen die puzzel, maar die heeft andere prioriteiten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
"Liese, helaas"
[ afbeelding ]
"Liese, succes"
Zou ik ook niet willen. Kutvolk is het.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik de dm's van die kamper liever niet wil
Misschien was het wel terecht. Jill is soms een draak van een vrouwquote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
En jij vooral Jill naar beneden haalde ? Geen enkel bericht was beschaafd..
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist je nog niet dan Soury dat we allemaal Tokkies zijn in de COS?
is ons laatst verteld
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag ik ook een keer. Heb hier bijna 8 weken Michel moeten verdedigen tegen dezelfde bullshit.
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen. Kutvolk is het.
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.quote:
Is niet zo moeilijk. Soury heet een muis op haar rug. Ik heb een woonwagen op mijn voorhoofd. enzv.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:12 schreef suzi1 het volgende:
ik ben nu wel zo benieuwd naar de lichamen van velen hier, hoe vol gekliederd ze zijn
All in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
En jij vooral Jill naar beneden haalde ? Geen enkel bericht was beschaafd..
dat komt omdat hij op het laatst meer naar jill trok. zoals anderen op een gegeven moment ook hadden gedaan en leuker werden. zie bijv een juliequote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.
Tattoo is TOK volgens sommigenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.
Vind sommige mooi bij een ander en ik heb zelfs een paar getekend voor dochter en vriendin dochter maar ik hoef ze nietquote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
geen probleem. niet iedereen heeft het nodig
wel een fok?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand met een mega tattoo,maar dat is geen tok.
Eens, en dat heb ik nu ook, ik vind ze alledrie wel grappig..quote:Op woensdag 7 april 2021 16:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vond Michel een aantal weken echt geen leuke persoonlijkheid. Pas de laatste tijd ben ik hem weer meer gaan waarderen. Maar dat komt door zijn eigen gedrag. Daar wordt gewoon op gereageerd. En logisch dat je dan je favoriet verdedigt. Maar dat doen anderen dan gewoon ook.
Ja, maar 1 van de dromen van Nick is om een tv-programma maken; op reis gaan met mensen met een handicapquote:Op woensdag 7 april 2021 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huh? Nick is toch alleen chauffeur in die instelling?
Wie boeit ditquote:Op woensdag 7 april 2021 16:15 schreef Million_Lights het volgende:
Wie wint er morgen?
https://strawpoll.com/48wgb2djy
Deze dame is zeker geen TOK,jullie kennen haar allemaal.quote:
en we zijn allemaal "dat volk "quote:Op woensdag 7 april 2021 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist je nog niet dan Soury dat we allemaal Tokkies zijn in de COS?
is ons laatst verteld
dacht ook net...die is niet goedquote:Op woensdag 7 april 2021 16:18 schreef Jockari het volgende:
Nick ligt alleen in de sauna, en begint weer "plat" te praten tegen zichzelf. Denk dat hij niet de chauffeur is, maar een "gebrekkige" van die instelling waar hij is/zit..
Een Cosser.quote:
Klopt. Julie is een heel mooi voorbeeld. Ze kon eindelijk weer oprecht lachen en gek doen zonder dat ze zich daar rot over hoefde te voelen. Heeft voor haar heel veel betekend. En Mies zag ik bij Jill ook echt leuker worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:17 schreef suzi1 het volgende:
dat komt omdat hij op het laatst meer naar jill trok. zoals anderen op een gegeven moment ook hadden gedaan en leuker werden. zie bijv een julie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |