Er stond ergens in een krant dat Arib ruzie had met Tellegen en Bergkamp. En dat die daarom niet meer mochten voorzitten...quote:Op woensdag 7 april 2021 14:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sorry. Ja, natuurlijk was het pesterij richting de PVV om de PVVer toch een heel deel van de functie te geven waar hij zelf op had gesolliciteerd. Je wordt geen voorzitter, we maken je zelfs eerste ondervoorzitter. Dat zal je leren!
Ze kan moeilijk anders. Als een meerderheid geen debat wil, dan komt dat er niet snel. 30 ledem debatten komen achteraan, dat is gewoon de regel waar de voorzitter zich ook aan moet houden.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Antwoorden van Bergkamp over waarborging dualisme en mogelijkheden voor minderheden om onderwerpen te agenderen zijn zeer zwak
Het zijn allebei reptilians in een vrouwengedaante.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
ben ik nou gek, of klinkt Bergkamp precies als Ollongren. Precies dezelfde intonatie en manier van formulieren.
Ze klonken als soros!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
ben ik nou gek, of klinkt Bergkamp precies als Ollongren. Precies dezelfde intonatie en manier van formulieren.
Ik kijk niet. Maar op zich is het toch niet raar dat je in dezelfde partij dezelfde debattraining krijgt?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:27 schreef duitseboy het volgende:
Dat klopt. Maar een onwelwillende Kamervoorzitter is wel een sta-in-de-weg...quote:Op woensdag 7 april 2021 14:28 schreef VoMy het volgende:
Dualisme kan niet hersteld worden door de kamervoorzitter, dat moeten de kamerleden toch echt zelf doen.
Beiden ook uit Amsterdam en van vergelijkbare leeftijd.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar op zich is het toch niet raar dat je in dezelfde partij dezelfde debattraining krijgt?
Zelfde klasje dus. Opgelost.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beiden ook uit Amsterdam en van vergelijkbare leeftijd.
Waarom niet?quote:
Sorry.quote:
Volledig dualisme zonder regeerakkoord en kamerleden die daar aan gebonden zijn werkt natuurlijk ook gewoon niet, dat weten ze ook alle 150.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Kamerleden hebben nu de mond vol over dualisme maar als er straks een nieuw kabinet Rutte zit is de helft dat vast gauw weer vergeten
Dit is #3quote:
Echo, echo...quote:
Ik ga niuet eerst 10.000 posts teruglezen om te kijken of de vraag al is beantwoordquote:
Wiedefuck is dit en waarom heeft zij zoveel volgers?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Ongezonde obsessie, bewijsstuk zoveel.
Huh?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Vera Bergkamp als undercover betitelen (:') ), Colombia Columbia noemen, bananenrepubliek terwijl we een monarchie zijn, de stemming bij voorbaat al diskwalificeren. En dan 725 likes krijgen van je mede-geobsedeerden.
Als Arib vervroegd de Kamer verlaat na al die toespraken wint ze echt wel hypocriciteitsprijs van dit jaar in de kamer.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze er nog zin in heeft als gewoon kamerlid
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Vera Bergkamp als undercover betitelen (:') ), Colombia Columbia noemen, bananenrepubliek terwijl we een monarchie zijn, de stemming bij voorbaat al diskwalificeren. En dan 725 likes krijgen van je mede-geobsedeerden.
Dunno, maar dit is dus wat populair is op twitter. Je zet wat onzin achter elkaar over Vera Bergkamp, concludeert daaruit dat het allemaal oplichters zijn die het volk bestelen, en bam, de likes stromen binnenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wiedefuck is dit en waarom heeft zij zoveel volgers?
Dat is ook zo. Dan gaat het een lange zit worden denk ikquote:Op woensdag 7 april 2021 14:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Arib vervroegd de Kamer verlaat na al die toespraken wint ze echt wel hypocriciteitsprijs van dit jaar in de kamer.
Als inwoner van Groningen stel ik voor dat ze alleen het stukje Ruttumeroog pakt...quote:Op woensdag 7 april 2021 14:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Zij had liever Baudet als premier gezien zodat Den Haag nog tot in lengte van dagen gas uit de Groningse bodem blijft pompen ten koste van het woongenot en gezondheid van burgers daar die ze nooit weer terugkrijgen?
Van mensen met dat soort tokkiemanieren moet je niet gaan denken dat ze weten waar hun belangen liggenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Zij had liever Baudet als premier gezien zodat Den Haag nog tot in lengte van dagen gas uit de Groningse bodem blijft pompen ten koste van het woongenot en gezondheid van burgers daar die ze nooit weer terugkrijgen?
September zijn er weer verkiezingen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dan gaat het een lange zit worden denk ik
Het zou tot 12:15 durenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dit gaat zeker tot vanavond duren ?
De zus van Els Rechtsquote:Op woensdag 7 april 2021 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wiedefuck is dit en waarom heeft zij zoveel volgers?
#TeamMorgenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dit gaat zeker tot vanavond duren ?
Deze vrouw verdient een eigen topicquote:Op woensdag 7 april 2021 14:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van mensen met dat soort tokkiemanieren moet je niet gaan denken dat ze weten waar hun belangen liggen
1,5 uur per persoon dus zal wel rond 18:30 wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het zou tot 12:15 duren
Ik denk dat ze nu rond 16:30 wel klaar zijn...
Hypocrisie en politiek is al eeuwenlang een gelukkig huwelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als Arib vervroegd de Kamer verlaat na al die toespraken wint ze echt wel hypocriciteitsprijs van dit jaar in de kamer.
Betalen kamerleden belasting hierover?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gaat om een hoop geld. De voorzitter krijgt namelijk een toelage gelijk aan 34 procent van de schadeloosstelling op jaarbasis, bovenop de normale vergoeding. Inclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering ontvangt de voorzitter per 1 januari 2021 op jaarbasis een bedrag van ruim 152 duizend euro.
ik dacht, het benoem het maar alvast even.
Jaquote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Betalen kamerleden belasting hierover?
Of naja uberhaupt belasting over hun schadeloosstelling in het algemeen?
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:48 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Betalen kamerleden belasting hierover?
Of naja uberhaupt belasting over hun schadeloosstelling in het algemeen?
Dat wijf is echt gestoord, een rechts-terroristische heks.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Niks mis mee. Als ze die tijd zouden gebruiken om te filosoferen over hoe het land veranderd of vooruit geholpen moet worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.
Tweede Kamerleden hebben jaarlijks 15 weken vakantie.
Wat verwacht je anders van carolien?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat zijn je goede en slechte eigenschappen..... ook zo'n afgezaagde sollicitatie vraag.......
23.000 x herhalen dat je een HRM achtergrond hebt is getuigd ook niet van veel flexibiliteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat zijn je goede en slechte eigenschappen..... ook zo'n afgezaagde sollicitatie vraag.......
Maar ze hebben wel b elachelijk lange werkdagenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
goede vraag. ze hebben in ieder geval wel meer vakantie dan jij en ik.
Tweede Kamerleden hebben jaarlijks 15 weken vakantie.
Vind haar best sympathiek overkomen. Toch wat anders dan het politiek correcte pragmatisme van een Ploumen, selectieve verontwaardiging van Klaver en Marijnissen of het gebler van Wilders dat alles weer kut is.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van carolien?
Ze heet Carolinequote:Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van carolien?
Dat is toch die gekkie die veroordeeld is voor mishandeling?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef VoMy het volgende:
Markuszower, emigreer lekker naar Israël je vaderland.
Hij is van de PVV dus dat moet welquote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch die gekkie die veroordeeld is voor mishandeling?
Sorry, verboden wapenbezitquote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tsja, PVV, he. Mede daarom moeten we Bosma ook niet willen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef golfer het volgende:
Die PVV-er spoort echt niet en als je zijn bio en achtergrond nakijkt dan kom je een hele griezelige en enge en oplichterige persoon tegen. Bah.
Hmm, zou kunnen, er zijn meerdere PVV'ers met dergelijke traditioneel hollandse problemen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heel normaal dat je Rutte opbelt dat iemand in je fractie zich kandidaat gaat stellen. Zou Wilders dat ook gedaan hebben toen hij hoorde dat Bosma zich kandidaat zou gaan stellen ?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:55 schreef TomWaits het volgende:
Bergkamp verweert zich wel mooi tegen de PVV-vragen.
Niet verwacht van de PVVquote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef golfer het volgende:
Die PVV-er spoort echt niet en als je zijn bio en achtergrond nakijkt dan kom je een hele griezelige en enge en oplichterige persoon tegen. Bah.
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:56 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV'er heeft echt zo'n kinderlokkerskop
Rutte neemt de telefoon al een paar jaar niet meer opquote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heel normaal dat je Rutte opbelt dat iemand in je fractie zich kandidaat gaat stellen. Zou Wilders dat ook gedaan hebben toen hij hoorde dat Bosma zich kandidaat zou gaan stellen ?
Ze noemt Bosma ook Bosman.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:58 schreef spinazieruiker het volgende:
Stelt De Vries (VVD) de vraag over daadkracht en besluitvaardigheid nu om Bergkamp het vuur aan de schenen te leggen of om indirect Arib aan te vallen?
Ongetwijfeld. Bosma zou wel eens serieus kandidaat zijn geworden als de PVV zetels had gewonnen en Rutte het niet moeilijk had door D66 en CDA.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heel normaal dat je Rutte opbelt dat iemand in je fractie zich kandidaat gaat stellen. Zou Wilders dat ook gedaan hebben toen hij hoorde dat Bosma zich kandidaat zou gaan stellen ?
Alleen maar nette slechtgeklede mensenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen, er zijn meerdere PVV'ers met dergelijke traditioneel hollandse problemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gidi_Markuszower
Hier staat alleen verboden wapenbezit.
'Als lid van het bestuur vanwege “een jarenlang patroon van belediging, denigrerende uitlatingen en dreigende taal” 'quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef VoMy het volgende:
Hmm, zou kunnen, er zijn meerdere PVV'ers met dergelijke traditioneel hollandse problemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gidi_Markuszower
Hier staat alleen verboden wapenbezit.
Als je zegt dat het zijn beveiligers zijn dan geloof ik het ookquote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar nette slechtgeklede mensen
[ afbeelding ]
De vrouwen staan zeker achter de muur de afwas te doen?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe iemand er uitziet, watvoor kleur haar iemand heeft etc etc is toch bij jou hopelijk geen issue?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:56 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV'er heeft echt zo'n kinderlokkerskop
We passen gewoon de normen en waarden van de PVV toe op Markuszower, niets meer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
Lollig dat mensen die zo hoog opgeven over niet te mogen oordelen op uiterlijk zoals huidskleur nu allemaal Markuszower op zijn uiterlijk beoordelen.
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
Lollig dat mensen die zo hoog opgeven over niet te mogen oordelen op uiterlijk zoals huidskleur nu allemaal Markuszower op zijn uiterlijk beoordelen.
Genoeg ongure types in de samenleving dus het is een prima volksvertegenwoordigerquote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe iemand er uitziet, watvoor kleur haar iemand heeft etc etc is toch bij jou hopelijk geen issue?
Dualisme tochquote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Raw85 het volgende:
Aan zo'n Nijboer heb je als Arib ook echt helemaal geen reet
Hij zei daarstraks dat hij die netjes heeft afgestaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?
Ja. Maar ik denk dat Arib (die kennen ze al) en Bosma (kansloos) sneller gaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dit pas de eerste kandidaat aan het woord trouwens ? Moest ondertussen ook nog wat werken, en dus een gedeelte gemist.....
De eerste inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dit pas de eerste kandidaat aan het woord trouwens ? Moest ondertussen ook nog wat werken, en dus een gedeelte gemist.....
Zegt dat iets over z'n loyaliteit volgens jou?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?
Ik ben het nooit met hem eens, maar Bosma kan wel leuk sprekenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De eerste inderdaad.
Bosma komt hierna dus voor de belangrijkste beantwoording kun je gerust eerst wat andere dingen doen
Als er veel frustraties over Arib zijn zal dat wel even durenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat Arib (die kennen ze al) en Bosma (kansloos) sneller gaan.
Teringquote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hij dat nog wel doen, als hij voorzitter zou zijn ?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Nee, maar hij ging er zo hard in richting Arib, dat ik dacht: hoe zit het dan richting jezelf? Hoeveel recht heb jij van spreken als je zelf ook een dubbele nationaliteit hebt. Daarom vroeg ik het me afquote:Op woensdag 7 april 2021 15:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zegt dat iets over z'n loyaliteit volgens jou?
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als er veel frustraties over Arib zijn zal dat wel even duren
Meer een - zeer terechte - opmaat naar de conclusie dat de Tweede Kamer veelvuldig aan de kant wordt gezet/wordt genegeerd/ niet of valselijk wordt geinformeerd.quote:
Net een kwaliteit waar een voorzitter niks aan heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Ze zullen wel alle punten in vragen gaan verpakken. E Arib zal ook wel een vermoeden hebben wie het zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:09 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.
ja precies dit. Hij is een goed spreker en zegt zinnige dingen met goede woordkeuzes en kwinkslagen. Maar dit wordt geen voorzitterquote:Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Een sterk, karakteristiek betoog waarmee je onmogelijk kamervoorzitter wordt.
Dat vat het wel samen ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Een sterk, karakteristiek betoog waarmee je onmogelijk kamervoorzitter kunt worden.
heel constructief dit jaquote:Op woensdag 7 april 2021 15:14 schreef the-eye het volgende:
Bosma laat zien te weten wat er mis is. Zo'n voorzitter heeft de kamer nodig
Hij heeft wel een punt dat de coalitie akkoorden nu tot op de komma alles dichtspijkeren....quote:Op woensdag 7 april 2021 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Boma denkt wel even te bepalen hoe anderen coalitieafspraken moeten maken
De kamer is oppermachtig, dus dualisme gaat nu bestaan uit de kamervoorzitter die tegen iedereen zegt hoe ze moeten praten.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Boma denkt wel even te bepalen hoe anderen coalitieafspraken moeten maken
Dan kunnen zijn fans lekker koket roepen hoe goed en geweldig hij is en vervolgens huillie krijs doen dat hij niet gekozen wordt door het partijkartel.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Krijg de indruk dat hij zich alleen maar verkiesbaar heeft gesteld om dit opstel voor te kunnen lezen, hij weet toch dat hij compleet kansloos is dus wat is verder het punt?
Ik heb het idee dat ze zelf ook niet zoveel hebben met een democratie. Daar waar ze betaald worden door Israel, een kamerlid hebben die verdacht wordt en dan zijn er nog de banden met het Oosten met een Orban en Putin daar waar Wilders een Spoetnik vaccin wilt van een land dat de oppositie vast zet.quote:
Maar daar gaat de voorzitter niet overquote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat de coalitie akkoorden nu tot op de komma alles dichtspijkeren....
Nee gewoon veel kroegpraat.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Een sterk, karakteristiek betoog waarmee je onmogelijk kamervoorzitter kunt worden.
Da's al 40 jaar zo en dat gaat op zich prima, zonder een dergelijk akkoord is beleid maken veel lastiger om niet te zeggen onwerkbaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat de coalitie akkoorden nu tot op de komma alles dichtspijkeren....
Dat is niet helemaal waar (er wordt jaarlijks nog voor miljoenen verspijkerd aan begrotingen in de begrotingsbehandelingen). Dat er wel veel is vastgelegd, is duidelijk. Maar ik zie ook geen andere optie.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Met Hugo's tempo wil ik ook graag Spoetnik. Maar dat is voor een andere discussie.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze zelf ook niet zoveel hebben met een democratie. Daar waar ze betaald worden door Israel, een kamerlid hebben die verdacht wordt en dan zijn er nog de banden met het Oosten met een Orban en Putin daar waar Wilders een Spoetnik vaccin wilt van een land dat de oppositie vast zet.
Oh ja en dan vergeet ik het belangrijkste nog. Enig PVV lid is nog steeds Wilders. Zou hij contributie betalen? En waarom is dit nooit getest bij de rechter of dit mag?
GeenStijl zal vast zo met een filmpje komenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Krijg de indruk dat hij zich alleen maar verkiesbaar heeft gesteld om dit opstel voor te kunnen lezen, hij weet toch dat hij compleet kansloos is dus wat is verder het punt?
Lijkt me wel duidelijk inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma neemt het voor Arib op, denk dat PVV in ronde 2 toch op haar gaat stemmen?
Lijkt me welquote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma neemt het voor Arib op, denk dat PVV in ronde 2 toch op haar gaat stemmen?
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Bergkamp: Ik ga niets negatiefs zeggen over mijn opponenten
Bosma: Hold my beer
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Arib en Wilders is dikke mik.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Dat mag best maar als EU moet je daar niet aan willen om een land te dienen dat oppositie vast zet en aan oorlogsmisdaden doet. Maar als het China was dan waren het vast meerdere met mij eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met Hugo's tempo wil ik ook graag Spoetnik. Maar dat is voor een andere discussie.
gewoon niet stemmen, net als de vorige keer. Of Bosma of blanco. Denk dat een enkeling (Wilders zelfs) van PVV wel op haar stemt. Schijnt dat Bosma en Wilders Arib wel kunnen pruimen omdat ze zich streng aan de regels hield en het parlamentaire proces goed kent. Een soort wederzijds respect. Geen affiniteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Gelukkig hebben we de luxe dat we kunnen wachten.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Dat mag best maar als EU moet je daar niet aan willen om een land te dienen dat oppositie vast zet en aan oorlogsmisdaden doet. Maar als het China was dan waren het vast meerdere met mij eens.
En ik denk dat ze ook liever geen D66'er zien als voorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef duitseboy het volgende:
[..]
gewoon niet stemmen, net als de vorige keer. Of Bosma of blanco. Denk dat een enkeling (Wilders zelfs) van PVV wel op haar stemt. Schijnt dat Bosma en Wilders Arib wel kunnen pruimen omdat ze zich streng aan de regels hield en het parlamentaire proces goed kent. Een soort wederzijds respect. Geen affiniteit.
Tja als er niet gekeken wordt naar de capaciteiten maar naar van welke partij je bent. dan kan je dat prima doen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.
Wilders kan dan weer als oppositiepartij regeren in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Arib en Wilders is dikke mik.
Het PVV kan van deze Bosma-speech net zo weinig chocola maken als de FvD-achterban van Baudets potjeslatijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.
Humor heeft hij genoeg.quote:
Hij heeft meer dan genoeg intellect en eloquentie om die rol te vervullen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij wordt het toch niet, want PVV, maar ik vind Bosma helemaal niet verkeerd als kamervoorzitter hoor.
Als vervangend kamervoorzitter vond ik het hem goed doen, en ook nu spreekt hij klare taal waar ik het niet mee oneens kan zijn.
Maar ik verwacht dat Vera Bergkamp de nieuwe kamervoorzitter wordt.
Als debatvoorzitter is hij leuk, in zo'n toespraak is hij ook prima om aan te horen. Ik vind hem totaal niet geschikt als eerste kamervoorzitter, maar als er toch een bijdrage moet van een PVVer, dan liever Bosma dan een ander.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij wordt het toch niet, want PVV, maar ik vind Bosma helemaal niet verkeerd als kamervoorzitter hoor.
Als vervangend kamervoorzitter vond ik het hem goed doen, en ook nu spreekt hij klare taal waar ik het niet mee oneens kan zijn.
Maar ik verwacht dat Vera Bergkamp de nieuwe kamervoorzitter wordt.
Systematische achtergesteldequote:Op woensdag 7 april 2021 15:27 schreef VoMy het volgende:
PVV-FvD-JA21 is nu een bevolkingsgroep geworden. Oke dan.
Zodra de leden daarmee akkoord gaanquote:Op woensdag 7 april 2021 15:29 schreef Ghoula het volgende:
Wanneer gaat Bosma het overnemen van de PVV?
In verband met de coronamaatregelen kan er helaas geen PVV-ledenvergadering plaatsvinden. Wilders zal dus zeker de komende tijd nog als partijleider actief zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zodra de leden daarmee akkoord gaan
Das niet veelquote:
5,33 personeel per Kamerlid.quote:
Helaas nietquote:
Ahum...quote:
Ik zie alleen niet wat de PVV ermee denkt te bereiken door Bosma als ruggegraatloos te benoemenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Weer een 1-2'tje tussen Markuszower en Bosma
Volgens mij de meest kritische vraag van allemaal.. maar oke.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Weer een 1-2'tje tussen Markuszower en Bosma
Ze profileren Bosma als kandidaat die oven de partijen kan staan en profileren zichzelf gelijktijdig als criticus van een onpartijdig voorzitter die naar de meerderheid luistertquote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet wat de PVV ermee denkt te bereiken door Bosma als ruggegraatloos te benoemen
Dit vooral inderdaad. Hij laat aan alles blijken dat hij het totaal niet serieus neemt door overal sarcastisch en ironisch op te antwoorden.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef duitseboy het volgende:
Waarom Bosma kritisch ondervragen? Hij neemt zichzelf, de partij en het debat niet serieus. Geef dit nou geen lucht...
De PVV vindt het gewoon leuk om te kutten en te klooien. Eigenlijk een beetje de puberpartij van de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet wat de PVV ermee denkt te bereiken door Bosma als ruggegraatloos te benoemen
Zorgen dat hij als eerste afvalt zodat het Arib kan wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
PVV heeft er belang bij om Bosma af te schilderen als iemand die boven de partijen kan staan en dus niet benadeeld mag worden door het cordon sanitaire om de PVV.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij de meest kritische vraag van allemaal.. maar oke.
Dit lijkt me een incorrecte inschatting.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef duitseboy het volgende:
Nou ik geef hem een kwartier. DENK zal zo nog even huilen en dan door.
Onder Arib wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als dhr Bosma het niet wordt, hij blijft wel ondervoorzitter ?
Minder overspannen in ieder geval.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Renske Leijten is overigens een beter kamerlid dan Pieter Omtzigt.
Ze is bijvoorbeeld aanwezigquote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Twittert haar man ook namens haar?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Is wel een conditio sine qua non inderdaad.quote:
Er was toch een meerderheid vereist, in elk geval in de vierde ronde?quote:
Ja, maar niet iedereen hoeft te stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Er was toch een meerderheid vereist, in elk geval in de vierde ronde?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als dhr Bosma het niet wordt, hij blijft wel ondervoorzitter ?
Denk heeft wel iets beters te doen dan aan toneel te doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef duitseboy het volgende:
Nou ik geef hem een kwartier. DENK zal zo nog even huilen en dan door.
Daar ga je stemmen mee winnen inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef Hexagon het volgende:
Maffiapraktijken door de kamervoorzitter, dat hebben we nodig ja
Beide stemden voor de Wet aanpak Fraude Toeslagen en Fiscaliteit. Dus nee het zijn hele goed fractieleden. Ze hebben wel kans om goede kamerleden te worden als ze fractievoorzitter worden ipv Hoekstra en Marijnissen die toch gekozen zijn omdat ze uit een bepaalde kut zijn geboren.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Welke was dat bij Hoekstra?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:51 schreef Ghoula het volgende:
Beide stemden voor de Wet aanpak Fraude Toeslagen en Fiscaliteit. Dus nee het zijn hele goed fractieleden. Ze hebben wel kans om goede kamerleden te worden als ze fractievoorzitter worden ipv Hoekstra en Marijnissen die toch gekozen zijn omdat ze uit een bepaalde kut zijn geboren.
Ik wist niet eens dat Jezus zich ook kandidaat had gesteld.quote:
Geen idee maar ik denk niet dat je praeses wordt van het meest prestigieuze corps in het land omdat je een harde werker bent of goede ideeën hebt.quote:
Dus je lult maar wat in de ruimte?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:54 schreef Ghoula het volgende:
Geen idee maar ik denk niet dat je praeses wordt van het meest prestigieuze corps in het land omdat je een harde werker bent of goede ideeën hebt.
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.quote:
Dat is onzin.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.
Ouders werkten beide in de zorg, niet echt bijzonder.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat praeses worden bij Minerva je niet wordt door hard te werken maar omdat je uit een bepaalde (rijke) familie komt.
Het heeft vast heel erg geholpen dat zijn moeder dood ging toen ie 20 jaar jong was.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Ghoula het volgende:
PR. Zijn accent verraadt dat het niet zomaar een kakker is.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ouders werkten beide in de zorg, niet echt bijzonder.
Oke en dat is relevant omdat?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het heeft vast heel erg geholpen dat zijn moeder dood ging toen ie 20 jaar jong was.
Welk accent?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:57 schreef Ghoula het volgende:
PR. Zijn accent verraadt dat het niet zomaar een kakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |