Het PVV kan van deze Bosma-speech net zo weinig chocola maken als de FvD-achterban van Baudets potjeslatijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.
Humor heeft hij genoeg.quote:
Hij heeft meer dan genoeg intellect en eloquentie om die rol te vervullen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij wordt het toch niet, want PVV, maar ik vind Bosma helemaal niet verkeerd als kamervoorzitter hoor.
Als vervangend kamervoorzitter vond ik het hem goed doen, en ook nu spreekt hij klare taal waar ik het niet mee oneens kan zijn.
Maar ik verwacht dat Vera Bergkamp de nieuwe kamervoorzitter wordt.
Als debatvoorzitter is hij leuk, in zo'n toespraak is hij ook prima om aan te horen. Ik vind hem totaal niet geschikt als eerste kamervoorzitter, maar als er toch een bijdrage moet van een PVVer, dan liever Bosma dan een ander.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij wordt het toch niet, want PVV, maar ik vind Bosma helemaal niet verkeerd als kamervoorzitter hoor.
Als vervangend kamervoorzitter vond ik het hem goed doen, en ook nu spreekt hij klare taal waar ik het niet mee oneens kan zijn.
Maar ik verwacht dat Vera Bergkamp de nieuwe kamervoorzitter wordt.
Systematische achtergesteldequote:Op woensdag 7 april 2021 15:27 schreef VoMy het volgende:
PVV-FvD-JA21 is nu een bevolkingsgroep geworden. Oke dan.
Zodra de leden daarmee akkoord gaanquote:Op woensdag 7 april 2021 15:29 schreef Ghoula het volgende:
Wanneer gaat Bosma het overnemen van de PVV?
In verband met de coronamaatregelen kan er helaas geen PVV-ledenvergadering plaatsvinden. Wilders zal dus zeker de komende tijd nog als partijleider actief zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zodra de leden daarmee akkoord gaan
Das niet veelquote:
5,33 personeel per Kamerlid.quote:
Helaas nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |