'Als lid van het bestuur vanwege “een jarenlang patroon van belediging, denigrerende uitlatingen en dreigende taal” 'quote:Op woensdag 7 april 2021 14:57 schreef VoMy het volgende:
Hmm, zou kunnen, er zijn meerdere PVV'ers met dergelijke traditioneel hollandse problemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gidi_Markuszower
Hier staat alleen verboden wapenbezit.
Als je zegt dat het zijn beveiligers zijn dan geloof ik het ookquote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar nette slechtgeklede mensen
[ afbeelding ]
De vrouwen staan zeker achter de muur de afwas te doen?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe iemand er uitziet, watvoor kleur haar iemand heeft etc etc is toch bij jou hopelijk geen issue?quote:Op woensdag 7 april 2021 14:56 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV'er heeft echt zo'n kinderlokkerskop
We passen gewoon de normen en waarden van de PVV toe op Markuszower, niets meer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
Lollig dat mensen die zo hoog opgeven over niet te mogen oordelen op uiterlijk zoals huidskleur nu allemaal Markuszower op zijn uiterlijk beoordelen.
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Zorro het volgende:
Lollig dat mensen die zo hoog opgeven over niet te mogen oordelen op uiterlijk zoals huidskleur nu allemaal Markuszower op zijn uiterlijk beoordelen.
Genoeg ongure types in de samenleving dus het is een prima volksvertegenwoordigerquote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe iemand er uitziet, watvoor kleur haar iemand heeft etc etc is toch bij jou hopelijk geen issue?
Dualisme tochquote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Raw85 het volgende:
Aan zo'n Nijboer heb je als Arib ook echt helemaal geen reet
Hij zei daarstraks dat hij die netjes heeft afgestaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?
Ja. Maar ik denk dat Arib (die kennen ze al) en Bosma (kansloos) sneller gaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dit pas de eerste kandidaat aan het woord trouwens ? Moest ondertussen ook nog wat werken, en dus een gedeelte gemist.....
De eerste inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dit pas de eerste kandidaat aan het woord trouwens ? Moest ondertussen ook nog wat werken, en dus een gedeelte gemist.....
Zegt dat iets over z'n loyaliteit volgens jou?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kende die beste man niet, maar lees dat hij in Israël is geboren. Heeft hij een dubbele nationaliteit?
Ik ben het nooit met hem eens, maar Bosma kan wel leuk sprekenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De eerste inderdaad.
Bosma komt hierna dus voor de belangrijkste beantwoording kun je gerust eerst wat andere dingen doen
Als er veel frustraties over Arib zijn zal dat wel even durenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat Arib (die kennen ze al) en Bosma (kansloos) sneller gaan.
Teringquote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hij dat nog wel doen, als hij voorzitter zou zijn ?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Nee, maar hij ging er zo hard in richting Arib, dat ik dacht: hoe zit het dan richting jezelf? Hoeveel recht heb jij van spreken als je zelf ook een dubbele nationaliteit hebt. Daarom vroeg ik het me afquote:Op woensdag 7 april 2021 15:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zegt dat iets over z'n loyaliteit volgens jou?
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als er veel frustraties over Arib zijn zal dat wel even duren
Meer een - zeer terechte - opmaat naar de conclusie dat de Tweede Kamer veelvuldig aan de kant wordt gezet/wordt genegeerd/ niet of valselijk wordt geinformeerd.quote:
Net een kwaliteit waar een voorzitter niks aan heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Ze zullen wel alle punten in vragen gaan verpakken. E Arib zal ook wel een vermoeden hebben wie het zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:09 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |