owquote:
Zo simpel kan het zijnquote:Op maandag 5 april 2021 02:39 schreef freaky40 het volgende:
Volgens het script om 2.30 uur op 5 april 2021. Dat script is al geschreven eind vorig jaar...dus ja dan doe je dat.
volle gassss 3erquote:Op maandag 5 april 2021 02:39 schreef anine het volgende:
[..]
wat zeg je, is nick op naajomie gedoken of is het toch matt
Michel is Nick nu van achter aan het nemenquote:Op maandag 5 april 2021 02:39 schreef anine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2021 02:41 schreef engine het volgende:
[..]
Michel is Nick nu van achter aan het nemen
Haha, de échte "broer-zus"-relatie waar men vraagtekens bij had moeten zettenquote:Op maandag 5 april 2021 02:39 schreef anine het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede suggestie. Onthouden voor het volgende topic.quote:Op maandag 5 april 2021 02:41 schreef mario390 het volgende:
hoezo mak je niet gleich de
TT Groepsex in BB Huis![]()
![]()
arme shandia met haar plaktietenquote:Op maandag 5 april 2021 02:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha, de échte "broer-zus"-relatie waar men vraagtekens bij had moeten zetten
tuurlijk niet, over een week kunnen ze los zonder cameraś en wat is een week op 100 dagenquote:Op maandag 5 april 2021 02:44 schreef spapaars het volgende:
Ze willen heel wat suggereren door het achter een sl te gooien.
Maar in die paar seconden dat ze weer in beeld zijn, gebeurt er helemaal niets.
[ afbeelding ]
Denk niet dat iemand die heeft bijgehouden. Zit niks anders op dan de COS'en te Ctrl-F'en op het woord "koprol".quote:Op maandag 5 april 2021 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdstippen van de koprollen van Naomi please ....
in principe bepaal je dat zelf, er is best wel niets meer te zien eigenlijk dus..tsja, bedenk me net dat ik ook zit te wachten op dat wat niet gaat komenquote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef NBWtje het volgende:
Staat er ook ergens in het script wanneer ik naar bed kan?
Deze streamlock is ook wel weer heel flauw. Dom gedoe weer.quote:Op maandag 5 april 2021 02:44 schreef spapaars het volgende:
Ze willen heel wat suggereren door het achter een sl te gooien.
Maar in die paar seconden dat ze weer in beeld zijn, gebeurt er helemaal niets.
[ afbeelding ]
Ja jij mag om 5:34 gaan slapenquote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef NBWtje het volgende:
Staat er ook ergens in het script wanneer ik naar bed kan?
We weten niet wat Nick en Naomi nu aan het doen zijnquote:Op maandag 5 april 2021 02:48 schreef anine het volgende:
[..]
in principe bepaal je dat zelf, er is best wel niets meer te zien eigenlijk dus..tsja, bedenk me net dat ik ook zit te wachten op dat wat niet gaat komen
Rond 23.45quote:Op maandag 5 april 2021 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdstippen van de koprollen van Naomi please ....
quote:Op maandag 5 april 2021 02:49 schreef Rednass het volgende:
Topic:
Patje neemt matt van achter
Papie, Papie, Papie doe ik het goed
De tuin nee dankjequote:Op maandag 5 april 2021 02:50 schreef NBWtje het volgende:
Een SL bevestigd alleen maar wat jij wilt zien
We weten dat Liese alleen ligt te slapen. Wat de rest doet is een raadsel. Orgy misschien.quote:Op maandag 5 april 2021 02:50 schreef NBWtje het volgende:
Een SL bevestigd alleen maar wat jij wilt zien
afijn, ik ga iets beters met mijn leven doen, lekker slapen en bedenken wat er toch allemaal gebeurd achter die streamlockquote:Op maandag 5 april 2021 02:51 schreef NBWtje het volgende:
Lol @:anine
😱 @:engine dan heb ik nog effe te gaan!
Hahahhaha
Jammer, dat is vrij hopeloos om terug te zoeken, hier is er eentje ....quote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef Tourniquet het volgende:
Denk niet dat iemand die heeft bijgehouden. Zit niks anders op dan de COS'en te Ctrl-F'en op
het woord "koprol".
quote:Op maandag 5 april 2021 02:51 schreef mario390 het volgende:
andere TT
Naomi vind geen lege gat meer
haar kont en haar kut zijn bezet
quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 02:54 schreef cheanny het volgende:
Saai einde van de avond hoor die SL/Slapende Liese. Nou ik ga ze die privé knuffelmomentjes maar gunnen en hoop dat ze in de ochtend nog steeds lief zijn voor elkaar.
Hier is de ander, in de slaapkamer.quote:Op maandag 5 april 2021 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, dat is vrij hopeloos om terug te zoeken, hier is er eentje ....![]()
Geheime opdracht van Naomi - 4 april 2021. https://dai.ly/x80e63t
Hij fantaseert over een gangbang met Naomi, maar vergeet pardoes dat de mond ook een gat is.quote:
Dank je, waardeer jouw filmpjes ontzettend ...quote:Op maandag 5 april 2021 02:57 schreef spapaars het volgende:
Hier is de ander, in de slaapkamer. https://streamable.com/z2zao1
quote:Op maandag 5 april 2021 02:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij fantaseert over een gangbang met Naomi, maar vergeet pardoes dat de mond ook een gat is.
Met de diepe, filosofische gedachten van de COS-Wittgenstein Mario ga ik ook maar bedwaarts.
Dat is dan wederzijdsquote:Op maandag 5 april 2021 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, waardeer jouw filmpjes ontzettend ...
We moeten naar bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja maar dat blijft de hele nacht nog wel zo.quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 03:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, voor de dagdienst, welterusten .....
Ik snap dat laatste filmpje niet, Jill checkt helemaal niks ? Of ik mis het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut, maar dan kan ik mooi mijn laptopp die deze stream opneemt eindelijk updaten ...quote:Op maandag 5 april 2021 03:09 schreef engine het volgende:
Ja maar dat blijft de hele nacht nog wel zo.
Op zeker dat Nick Naomi aan het uithoren isquote:Op maandag 5 april 2021 03:11 schreef NBWtje het volgende:
Ik hoor Nick sn Naomi duidelijk op de achtergrond
Nee, het is niet het juiste fragment denk ik, ga morgen verder zoeken ...quote:Op maandag 5 april 2021 03:10 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap dat laatste filmpje niet, Jill checkt helemaal niks ? Of ik mis het net
Ja dat is jammer. En ik weet niet wat Michel nu aan het doen is, maar is vast ook heel triest.quote:Op maandag 5 april 2021 03:14 schreef NBWtje het volgende:
@:engine maar we krijgen er niets van mee! 😭
Die slapen gewoon, de regie doet interessant, ze kunnen gewoon iets anders laten zien dan de tuin.quote:Op maandag 5 april 2021 03:29 schreef NBWtje het volgende:
Thomas en Jill op de andere,.. Oooh daar gaan de conclusie machines weer in 3-2-1,....
quote:Op maandag 5 april 2021 03:34 schreef NBWtje het volgende:
3:33 over een paar minuten ligt Fok er uit,..
Welterusten
Het wasquote:Op maandag 5 april 2021 04:22 schreef NBWtje het volgende:
Ze praten heel kort, (onverstaanbaar) daarna: slaap lekker naad elkaar toe
Gaaaap
Einde verslag
Matt met ei? Of heeft hij de challenge ondertussen al gehaald?quote:Op maandag 5 april 2021 03:28 schreef NBWtje het volgende:
Nick, Naomi, Michel, Matt, Liese, Patrick liggen op de ene kamer
Matt is een ei...quote:Op maandag 5 april 2021 07:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Matt met ei? Of heeft hij de challenge ondertussen al gehaald?
Je zag hem er gisteravond ook al mee worstelen he, zeker toen ze met elkaar op bed zaten/lagen.quote:Op maandag 5 april 2021 07:17 schreef Hunter het volgende:
Jill en Thomas zijn wakker. Thomas overweegt zijn volgende stap.
[ afbeelding ]
Thomas: Jillquote:
In de war eerder..haar succesvolle OneWomanShow binnen BB als Reuzekintje is weer afgestopt met Molensteen Thommie om haar nek, dat had ze niet meer verdachtquote:Op maandag 5 april 2021 07:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Je zag hem er gisteravond ook al mee worstelen he, zeker toen ze met elkaar op bed zaten/lagen.
Het lijkt er op dat hij echt smoor verliefd is op Jill en begrijp ik van zijn kant erg goed.
Vind het jammer dat Jill de boot een beetje afhoud zoals ik begrijp en jammer dat ze niet een duidelijk signaal afgeeft om hem gerust te stellen en het ook van haar kant zo is maar wil wachten tot na het hele BB gebeuren.
Maar we gaan het vast daarna nog wel horen en of zien via bv shownieuws hoe dit verder gaat straks tussen hun
Gun het ze van harte en vind het persoonlijk een heel leuk stel samen![]()
Ik vind Naomi ook wel gezellig, het werd wel stil toen ze weg was.quote:Op maandag 5 april 2021 08:32 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat Thomas nog een dagje blijft. Die anderen mogen wel weer weg.
Dan mag die op stream 2.quote:Op maandag 5 april 2021 08:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind Naomi ook wel gezellig, het werd wel stil toen ze weg was.
Vannacht heel duidelijk afgesproken km na donderdag verder te gaan. Allebei laten merken dat ze gek op elkaar zijn.Dit kwam van Thomas af om daar nergens over te praten verder en ook niets te doen.quote:Op maandag 5 april 2021 07:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Je zag hem er gisteravond ook al mee worstelen he, zeker toen ze met elkaar op bed zaten/lagen.
Het lijkt er op dat hij echt smoor verliefd is op Jill en begrijp ik van zijn kant erg goed.
Vind het jammer dat Jill de boot een beetje afhoud zoals ik begrijp en jammer dat ze niet een duidelijk signaal afgeeft om hem gerust te stellen en het ook van haar kant zo is maar wil wachten tot na het hele BB gebeuren.
Maar we gaan het vast daarna nog wel horen en of zien via bv shownieuws hoe dit verder gaat straks tussen hun
Gun het ze van harte en vind het persoonlijk een heel leuk stel samen![]()
Ja inderdaad hij en nick hadden allebei meer op dan normaal. Was leuk om te zien. Maar ze gingen ook laat slapen de vier uit de hottubquote:Op maandag 5 april 2021 08:44 schreef zodeju het volgende:
Goedemorgen...niemand nog uit bed? Zelfs Michel niet.....dan heeft hij zeker meer gedronken dan normaal.
Hou mijn twijfels.....kan ook zo maar zijn dat de Jill en Thomas story het goed doet bij het publiek. Vriendschap ja, maar als stel nee.quote:Op maandag 5 april 2021 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vannacht heel duidelijk afgesproken km na donderdag verder te gaan. Allebei laten merken dat ze gek op elkaar zijn.Dit kwam van Thomas af om daar nergens over te praten verder en ook niets te doen.
Heeft hij nooit gezegd, hij is gisteravond zelf in die andere kamer gaan liggenquote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Matt mag dus van Thomas niet bij op de slaapkamer van Jill slapen.
Wat een manipulatieve gozer is dat zeg, bah![]()
Alle bewoners mogen eens een keertje 24 uur terugkeren en Thomas gaat bepalen wie waar slaapt, alsof ie de baas is. Hij is wel even vergeten dat hij eruit is gestemd
Werd toch wel lief dringend verzocht om in de andere kamer te slapen hoor. Niet echt dat die een keuze had.Ik hoorde iets van “Wij gaan in de kamer slapen, jij kan in de andere kamer slapen”. Vind Thomas en Jill een stuk minder leuk om naar te kijken op dit moment, geen idee hoe het precies komt.quote:Op maandag 5 april 2021 08:57 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gezegd, hij is gisteravond zelf in die andere kamer gaan liggen
Die hangt in de lamp dit keer. Wat een vertoning. Was al straalbezopen voor hij dat huis in kwam.quote:
Jill zei wel je mag als je wil op mijn bed liggen hoor maar volgens mij is Patje op haar bed gaan liggen en Matt tegenover Liese.quote:Op maandag 5 april 2021 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag me af of matt op Jill haar slaapplek is gaan liggen gisteravond.
Gisteren rook hij nog naar haar vader.quote:Op maandag 5 april 2021 09:09 schreef Toweler het volgende:
Jill: je lijkt egt teveel op me opa
Thomas: ja
Jill: bah bah
Thomas: ja bah bah inderdaad
Thomas helemaal na gisteren
Jill: what dan
En lachen allebij
Oke dat stukje heb ik dan niet gezien vannachtquote:Op maandag 5 april 2021 09:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Jill zei wel je mag als je wil op mijn bed liggen hoor maar volgens mij is Patje op haar bed gaan liggen en Matt tegenover Liese.
Dat was die beer die hij bij zich had. Die rook naar haar vader.quote:Op maandag 5 april 2021 09:11 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Gisteren rook hij nog naar haar vader.
quote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Alle bewoners mogen eens een keertje 24 uur terugkeren en Thomas gaat bepalen wie waar slaapt, alsof ie de baas is. Hij is wel even vergeten dat hij eruit is gestemd
Trein.quote:Op maandag 5 april 2021 09:10 schreef zodeju het volgende:
Vraag me in ene af hoe Thomas verschillende keren voor het huis heeft gestaan als Jill weer verdrietig was om haar te troosten.....wat hij vertelde aan Jill.
Hij heeft toch helemaal geen vervoer , en weet niet of hij een rijbewijs heeft.
Ging iets anders, kwam er op neer dat de beer er naar rook maar was achteraf grapje want was ander soort parfum uiteindelijkquote:Op maandag 5 april 2021 09:11 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Gisteren rook hij nog naar haar vader.
Denk alleen niet zoveel water als hier in Nederlandquote:Op maandag 5 april 2021 09:19 schreef zodeju het volgende:
Jill vraagt zich af of je in Belgie ook kan varen. Tuurlijk zegt Thomas.
quote:Op maandag 5 april 2021 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar voor hij daar is, is Jill al niet meer verdrietig......
Tjeeezz enginequote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal waar maar het klinkt wel lief
Ze hebben het over Jill gehad en over Thomasquote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Heeft Jill het eigenlijk al over Thomas zelf gehad. Wat hij doet wat hij meegemaakt heeft. Of hij zijn normale leven al opgepakt heeft. Wat zijn vrienden er van vonden. Of hij weer werkt e.d.
Ben nu een tijdje aan het luisteren om dat ze de enige zijn die wakker zijn. Maar het gaat alleen maar over Jill.
Ja gister over heel veel dingen alquote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Heeft Jill het eigenlijk al over Thomas zelf gehad. Wat hij doet wat hij meegemaakt heeft. Of hij zijn normale leven al opgepakt heeft. Wat zijn vrienden er van vonden. Of hij weer werkt e.d.
Ben nu een tijdje aan het luisteren om dat ze de enige zijn die wakker zijn. Maar het gaat alleen maar over Jill.
Gisteravond hebben ze het vooral over hem gehad maar hij wil ook niet teveel kwijt volgens mij.quote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Ik neem aan dat hij niet te veel kan en mag vertellen over de buitenwereld en zoquote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Nog zo’n strijderquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Weinig slaap nodig 5uur slaap heb ik genoeg aanquote:Op maandag 5 april 2021 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog zo’n strijder![]()
![]()
En ook alweer wakker
Toppertjes
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.quote:Op maandag 5 april 2021 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jill gehad en over Thomas
Hoe het met zijn moeder was etc.
Vraag me wel eens af of jij dezelfde streams kijktquote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
thomas is al een tijdje binnen, ze hebben gisteren over van alles en nog wat gepraatquote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Hij werkt weerquote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.
thomas heeft de koffer bij van zijn werk, althans daar stond de naam van het bedrijf op wat hij af heeft (moeten) plakken.quote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.
Daar hebben ze het gisterochtend ,denk ik kan ok middag zijn al over gehadquote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjeeezz engine![]()
![]()
goede verslaglegging vannacht
En nu er al weer bij
Heb tot half een gekeken.quote:Op maandag 5 april 2021 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
thomas is al een tijdje binnen, ze hebben gisteren over van alles en nog wat gepraat
Kijk dit zijn dingetjes over hem.quote:Op maandag 5 april 2021 09:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
thomas heeft de koffer bij van zijn werk, althans daar stond de naam van het bedrijf op wat hij af heeft (moeten) plakken.
is ondertussen ook begonnen met rijlessen
Liese en Nickquote:Op maandag 5 april 2021 09:36 schreef Hunter het volgende:
Aleen Michel en Nick nog niet in de polonaise
Liese heeft souf die klinkt misschien enger dan Pépéquote:Op maandag 5 april 2021 09:38 schreef suzi1 het volgende:
wat ik nog wel vreemd vond was dat michel gisteravond tegen liese zei, ja ik ben heel erg van het knuffen. met naomi durf ik dat wel, maar bij jou deed ik dat niet omdat je een vriend thuis hebt zitten.
dus hoezo dan wel met julie. heeft zij die aanzet gedaan destijds?
Hoe laat mag hij weerquote:Op maandag 5 april 2021 09:40 schreef greysbones het volgende:
Pat zonder mic
Helemaal niet te verstaan niet
Is ie vergetenquote:Op maandag 5 april 2021 09:40 schreef greysbones het volgende:
Pat zonder mic
Helemaal niet te verstaan niet
Volgens mij wilden ze het ook op die manier aanpakken maar hoorde gister ook het gesprek tussen Michel en Thomas en volgens mij kon hij haast niet wachten om het haar te vertellen over zijn gevoelens voor Jill.quote:Op maandag 5 april 2021 09:38 schreef tiki het volgende:
Jill en Thomas zouden een leuk stel zijn samen.
Maar ik denk dat het voor hen en met name Jill beter zou zijn om nog wat uit te razen en zich niet nu (al) moet/wil binden aan 1 iemand.
Ze is nog best wel flirterig met anderen en nog zoveel aan het ontdekken in dit stadium van haar leven.
Nog niet klaar voor een langdurige relatie denk ik.
Ik vind het heel verstandig dat ze dit allemaal buiten de camera's verder willen bekijken!
Als persoon is het geen nare man.. alleen wat onverstaanbaar..quote:
Wat zeg je ?....quote:Op maandag 5 april 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als persoon is het geen nare man.. alleen wat onverstaanbaar..
Maar we zijn nu ook gewend dat Nick heel plat praat..
Go Jillquote:Op maandag 5 april 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
matt net nog in de slaapkamer tegen jill, ja ik dacht jullie willen samen nog even een praatje doen (jill en thomas) en verder liep ze toen weg zonder iets te zeggen. als ik het goed zag/begreeo
ik hoop je bedoelt de wc en niet badkamerquote:Op maandag 5 april 2021 04:14 schreef NBWtje het volgende:
Jill weer in bed,... Thomas nu naar de badkamer plassen
Vond hem gister knap vermoeiend.quote:Op maandag 5 april 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als persoon is het geen nare man.. alleen wat onverstaanbaar..
Maar we zijn nu ook gewend dat Nick heel plat praat..
Mario is wakkerquote:Op maandag 5 april 2021 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hoop je bedoelt de wc en niet badkamer
Ja kijk nu kan ik je goed verstaanquote:Op maandag 5 april 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Motten we in de Cos ook plat Goan proaten
Heeft het gisteren met liese uitgepraat en andersom ookquote:Op maandag 5 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Thomas lijkt ook socialer te zijn nu.. praat meer met anderen
Kiek an.. dan proaten wie met elkoar platquote:Op maandag 5 april 2021 09:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja kijk nu kan ik je goed verstaan
Zo sociaal ongemakkelijk als hij in het begin van BB was.. zo goed doet hij het nuquote:Op maandag 5 april 2021 09:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heeft het gisteren met liese uitgepraat en andersom ook
Ja hij had tegen jill zegt thuis kwam ik achter dingen van sommigen dat ze niet zo zijn en dat moet ik recht zetten en ze vertellenquote:Op maandag 5 april 2021 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo sociaal ongemakkelijk als hij in het begin van BB was.. zo goed doet hij het nu
quote:Op maandag 5 april 2021 09:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja hij had tegen jill zegt thuis kwam ik achter dingen van sommigen dat ze niet zo zijn en dat moet ik recht zetten en ze vertellen
Maar liese had ik zoiets bij Thomas
Dat siert hem enormquote:
Na het ontbijtquote:Op maandag 5 april 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
Het is alsof niemand weg is geweest momenteel, wel grappig om te zien zo.
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.quote:Op maandag 5 april 2021 09:41 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze het ook op die manier aanpakken maar hoorde gister ook het gesprek tussen Michel en Thomas en volgens mij kon hij haast niet wachten om het haar te vertellen over zijn gevoelens voor Jill.
Michel zei toen dat hij misschien beter nog even kon wachten, we gaan het wel zien denk ik via via hoe het gaat lopen tussen hun.
Mooi gezegdquote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.
Jill weet zelf niet wat haar gevoelens betekenen. Ze snapt het niet. Heeft ze zelf aan Julie verteld.
Mijn idee hierover.
Thomas is fysiek niet aantrekkelijk. (wees eerlijk) en Jill heeft oog voor aantrekkelijke jongens met een goed lijf.
(op Michel kan ze wel een kunstje doen als het Michel niet was)
Thomas moet het hebben van zijn innerlijk. Hoe hij met Jill praat. De lol die ze samen hebben. Jill moet gewoon uitzoeken wat het is wat ze leuk vindt aan Thomas.
Verliefdheid >>> seksuele aantrekkingskracht is wat anders dan liefde.
Nee schat er komen er niet meerquote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja en ik vermoed dat het dan de beurt is voor een aantal andere oud bewoners.
Sorry maar ik zie niet in waarom hij niet aantrekkelijk is, omdat hij dik is ?quote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.
Jill weet zelf niet wat haar gevoelens betekenen. Ze snapt het niet. Heeft ze zelf aan Julie verteld.
Mijn idee hierover.
Thomas is fysiek niet aantrekkelijk. (wees eerlijk) en Jill heeft oog voor aantrekkelijke jongens met een goed lijf.
(op Michel kan ze wel een kunstje doen als het Michel niet was)
Thomas moet het hebben van zijn innerlijk. Hoe hij met Jill praat. De lol die ze samen hebben. Jill moet gewoon uitzoeken wat het is wat ze leuk vindt aan Thomas.
Verliefdheid >>> seksuele aantrekkingskracht is wat anders dan liefde.
Als je daar een stukje van neemtquote:Op maandag 5 april 2021 09:51 schreef Ebinas het volgende:
Dit is inmiddels een beton, beton, beton, betonblok geworden waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Els.quote:
Thomas praatte altijd wel met iedereen. Alleen met Liefde had hij weinigquote:Op maandag 5 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Thomas lijkt ook socialer te zijn nu.. praat meer met anderen
quote:Op maandag 5 april 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je daar een stukje van neemt
Speel je Russische roulette
quote:
Ja .. nu meer met open houding.. weet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op maandag 5 april 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas praatte altijd wel met iedereen. Alleen met Liefde had hij weinig
Jill zei dat toen Thomas weg ging inmiddels is hij nog een paar kilo's afgevallenquote:Op maandag 5 april 2021 09:52 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie niet in waarom hij niet aantrekkelijk is, omdat hij dik is ?
Ik begrijp je.quote:Op maandag 5 april 2021 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Els.
Valt volledig uit de toon. Zo ongemakkelijk om naar te kijken.
Ow oke is dat al gezegd ergens dan, heb ik gemist.quote:
nickquote:
Wat een verschil zal het zijn dinsdag... Van 8 personen in huis naar 3 personenquote:Op maandag 5 april 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
Het is alsof niemand weg is geweest momenteel, wel grappig om te zien zo.
René heeft dat verklaptquote:Op maandag 5 april 2021 09:55 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ow oke is dat al gezegd ergens dan, heb ik gemist.
Maakt niet uit, was een leuke afwisseling dit om die afgelopen stille dagen te doorbreken
Ik snap wel wat je bedoelt, jaquote:Op maandag 5 april 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja .. nu meer met open houding.. weet niet hoe ik het moet uitleggen
Nou ja, hij heeft niet echt een killerbody natuurlijk.quote:Op maandag 5 april 2021 09:52 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
het is niet alleen zijn gewicht en lichaam. Jill heeft altijd gezegd dat ze valt op gespierde mannen met tattoos, een soort michel zeg maarquote:Op maandag 5 april 2021 09:52 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk dat hij nu geen spel meer hoeft te spelenquote:
Ja als je het zo ziet kan ik me daar wel wat bij/van indenken jaquote:Op maandag 5 april 2021 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet alleen zijn gewicht en lichaam. Jill heeft altijd gezegd dat ze valt op gespierde mannen met tattoos, een soort michel zeg maar
en dat is thomas niet
maar Jill heeft ook gezegd dat ze een man wil die lijkt op opa Kip en dan wil ze er een zooi kinderen mee![]()
Vannacht heeft ze het ook gehad over het feit dat Thomas zo lijkt op opa kip(qua karakter en doen en laten) dus wie weet
Maar ik denk sowieso dat Jill nog niet veel ervaring heeft met echt verliefd zijn, Het overkomt haar nu misschien voor het eerst en ze weet zich gewoon geen houding te geven
Dat strategische nominatiegelul heeft veel te veel een stempel op het programma gedrukt. Jammerquote:Op maandag 5 april 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk dat hij nu geen spel meer hoeft te spelen
Ik denk wel ervaring.. maar de wereld is nu zo anders als toen wij jong waren..alles draait om SM ook in relatiesquote:Op maandag 5 april 2021 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet alleen zijn gewicht en lichaam. Jill heeft altijd gezegd dat ze valt op gespierde mannen met tattoos, een soort michel zeg maar
en dat is thomas niet
maar Jill heeft ook gezegd dat ze een man wil die lijkt op opa Kip en dan wil ze er een zooi kinderen mee![]()
Vannacht heeft ze het ook gehad over het feit dat Thomas zo lijkt op opa kip(qua karakter en doen en laten) dus wie weet
Maar ik denk sowieso dat Jill nog niet veel ervaring heeft met echt verliefd zijn, Het overkomt haar nu misschien voor het eerst en ze weet zich gewoon geen houding te geven
en helaas ook heel erg in cos hier. dat deed me menigmaal doorscrollenquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat strategische nominatiegelul heeft veel te veel een stempel op het programma gedrukt. Jammer
Dat weten we niet.quote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oke ik ben wakker, is er nog gezoend of zo?
van de debile tt werd enquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oke ik ben wakker, is er nog gezoend of zo?
Daar kan de FEBO dus leering uit trekkenquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat strategische nominatiegelul heeft veel te veel een stempel op het programma gedrukt. Jammer
Ikquote:
Zijn ze zo slim dan, ik heb mijn twijfelsquote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan de FEBO dus leering uit trekken
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de debile tt werd en
groepsex-orgie gewezen zijn
Ja. Er zijn zoveel proefballonnetjes opgelaten in het huis dat ik een vervolg wel verwachtquote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan de FEBO dus leering uit trekken
Weet niet of er nu iets zit wat daadwerkelijk zelfstandig kan denkenquote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zijn ze zo slim dan, ik heb mijn twijfels![]()
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebrachtquote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
maar hoe kan matt zich nu nog het manneke voelen??
Geheel off topic, maar dit is zo waar.quote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk wel ervaring.. maar de wereld is nu zo anders als toen wij jong waren..alles draait om SM ook in relaties
Nick heeft toch ook alle reden om zo te denken..quote:Op maandag 5 april 2021 10:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Nick en Liese zijn er zo van overtuigd dat ze in die finale zitten. Ergerlijk gewoon.
Hoop nog steeds dat 1 van die 2 eerder gaat.
Wees er maar trots op...quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebracht
maar daarom alleen al had hij weg moeten blijven.quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebracht
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik
Maar met een streamlock is het lastig kijken.
Soms heb je mazzel.. krijg je 2 voor de prijs van 1quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef magnaal het volgende:
Ik vind het zo grappig, want Thomas is misschien geen spannende man, om in totale verliefdheid te vervallen, maar wel een man om uit te groeien tot een heerlijke echtgenoot, die er voor vrouw en kinderen is.. Dat gelul altijd over uiterlijk enz..Van een mooie schotel kan men niet eten
Die arrogantie van Nick is vreselijk.quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick heeft toch ook alle reden om zo te denken..
Krijgt altijd alles
lekker hoor, eten van een mooie schotelquote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef magnaal het volgende:
Ik vind het zo grappig, want Thomas is misschien geen spannende man, om in totale verliefdheid te vervallen, maar wel een man om uit te groeien tot een heerlijke echtgenoot, die er voor vrouw en kinderen is.. Dat gelul altijd over uiterlijk enz..Van een mooie schotel kan men niet eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |