Ja kijk nu kan ik je goed verstaanquote:Op maandag 5 april 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Motten we in de Cos ook plat Goan proaten
Moar alleee bruur gij zottekequote:
Heeft het gisteren met liese uitgepraat en andersom ookquote:Op maandag 5 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
Thomas lijkt ook socialer te zijn nu.. praat meer met anderen
Kiek an.. dan proaten wie met elkoar platquote:Op maandag 5 april 2021 09:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja kijk nu kan ik je goed verstaan
Zo sociaal ongemakkelijk als hij in het begin van BB was.. zo goed doet hij het nuquote:Op maandag 5 april 2021 09:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heeft het gisteren met liese uitgepraat en andersom ook
Ja hij had tegen jill zegt thuis kwam ik achter dingen van sommigen dat ze niet zo zijn en dat moet ik recht zetten en ze vertellenquote:Op maandag 5 april 2021 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo sociaal ongemakkelijk als hij in het begin van BB was.. zo goed doet hij het nu
quote:Op maandag 5 april 2021 09:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja hij had tegen jill zegt thuis kwam ik achter dingen van sommigen dat ze niet zo zijn en dat moet ik recht zetten en ze vertellen
Maar liese had ik zoiets bij Thomas
Dat siert hem enormquote:
Na het ontbijtquote:Op maandag 5 april 2021 09:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
Het is alsof niemand weg is geweest momenteel, wel grappig om te zien zo.
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.quote:Op maandag 5 april 2021 09:41 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze het ook op die manier aanpakken maar hoorde gister ook het gesprek tussen Michel en Thomas en volgens mij kon hij haast niet wachten om het haar te vertellen over zijn gevoelens voor Jill.
Michel zei toen dat hij misschien beter nog even kon wachten, we gaan het wel zien denk ik via via hoe het gaat lopen tussen hun.
Mooi gezegdquote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.
Jill weet zelf niet wat haar gevoelens betekenen. Ze snapt het niet. Heeft ze zelf aan Julie verteld.
Mijn idee hierover.
Thomas is fysiek niet aantrekkelijk. (wees eerlijk) en Jill heeft oog voor aantrekkelijke jongens met een goed lijf.
(op Michel kan ze wel een kunstje doen als het Michel niet was)
Thomas moet het hebben van zijn innerlijk. Hoe hij met Jill praat. De lol die ze samen hebben. Jill moet gewoon uitzoeken wat het is wat ze leuk vindt aan Thomas.
Verliefdheid >>> seksuele aantrekkingskracht is wat anders dan liefde.
Nee schat er komen er niet meerquote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja en ik vermoed dat het dan de beurt is voor een aantal andere oud bewoners.
Sorry maar ik zie niet in waarom hij niet aantrekkelijk is, omdat hij dik is ?quote:Op maandag 5 april 2021 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Thomas heeft zich gek laten maken door de uitspraken van Jill on stream en de SM en het verhaallijntje van BB in de live.
Jill weet zelf niet wat haar gevoelens betekenen. Ze snapt het niet. Heeft ze zelf aan Julie verteld.
Mijn idee hierover.
Thomas is fysiek niet aantrekkelijk. (wees eerlijk) en Jill heeft oog voor aantrekkelijke jongens met een goed lijf.
(op Michel kan ze wel een kunstje doen als het Michel niet was)
Thomas moet het hebben van zijn innerlijk. Hoe hij met Jill praat. De lol die ze samen hebben. Jill moet gewoon uitzoeken wat het is wat ze leuk vindt aan Thomas.
Verliefdheid >>> seksuele aantrekkingskracht is wat anders dan liefde.
Als je daar een stukje van neemtquote:Op maandag 5 april 2021 09:51 schreef Ebinas het volgende:
Dit is inmiddels een beton, beton, beton, betonblok geworden waarschijnlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |