Nog zo’n strijderquote:
quote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Matt mag dus van Thomas niet bij op de slaapkamer van Jill slapen.
Wat een manipulatieve gozer is dat zeg, bah![]()
Alle bewoners mogen eens een keertje 24 uur terugkeren en Thomas gaat bepalen wie waar slaapt, alsof ie de baas is. Hij is wel even vergeten dat hij eruit is gestemd
Weinig slaap nodig 5uur slaap heb ik genoeg aanquote:Op maandag 5 april 2021 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog zo’n strijder![]()
![]()
En ook alweer wakker
Toppertjes
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.quote:Op maandag 5 april 2021 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jill gehad en over Thomas
Hoe het met zijn moeder was etc.
Vraag me wel eens af of jij dezelfde streams kijktquote:Op maandag 5 april 2021 08:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Matt mag dus van Thomas niet bij op de slaapkamer van Jill slapen.
Wat een manipulatieve gozer is dat zeg, bah![]()
Alle bewoners mogen eens een keertje 24 uur terugkeren en Thomas gaat bepalen wie waar slaapt, alsof ie de baas is. Hij is wel even vergeten dat hij eruit is gestemd
thomas is al een tijdje binnen, ze hebben gisteren over van alles en nog wat gepraatquote:Op maandag 5 april 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
Heeft Jill het eigenlijk al over Thomas zelf gehad. Wat hij doet wat hij meegemaakt heeft. Of hij zijn normale leven al opgepakt heeft. Wat zijn vrienden er van vonden. Of hij weer werkt e.d.
Ben nu een tijdje aan het luisteren om dat ze de enige zijn die wakker zijn. Maar het gaat alleen maar over Jill.
Hij werkt weerquote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.
thomas heeft de koffer bij van zijn werk, althans daar stond de naam van het bedrijf op wat hij af heeft (moeten) plakken.quote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En, daar ben ik benieuwd naar....of het voor Thomas weer het gewone ritme is. Werkt of toch nog steeds in die bubbel leeft.
Daar hebben ze het gisterochtend ,denk ik kan ok middag zijn al over gehadquote:Op maandag 5 april 2021 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjeeezz engine![]()
![]()
goede verslaglegging vannacht
En nu er al weer bij
Heb tot half een gekeken.quote:Op maandag 5 april 2021 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
thomas is al een tijdje binnen, ze hebben gisteren over van alles en nog wat gepraat
Kijk dit zijn dingetjes over hem.quote:Op maandag 5 april 2021 09:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
thomas heeft de koffer bij van zijn werk, althans daar stond de naam van het bedrijf op wat hij af heeft (moeten) plakken.
is ondertussen ook begonnen met rijlessen
Liese en Nickquote:Op maandag 5 april 2021 09:36 schreef Hunter het volgende:
Aleen Michel en Nick nog niet in de polonaise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |