tuurlijk niet, over een week kunnen ze los zonder cameraś en wat is een week op 100 dagenquote:Op maandag 5 april 2021 02:44 schreef spapaars het volgende:
Ze willen heel wat suggereren door het achter een sl te gooien.
Maar in die paar seconden dat ze weer in beeld zijn, gebeurt er helemaal niets.
[ afbeelding ]
Denk niet dat iemand die heeft bijgehouden. Zit niks anders op dan de COS'en te Ctrl-F'en op het woord "koprol".quote:Op maandag 5 april 2021 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdstippen van de koprollen van Naomi please ....
in principe bepaal je dat zelf, er is best wel niets meer te zien eigenlijk dus..tsja, bedenk me net dat ik ook zit te wachten op dat wat niet gaat komenquote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef NBWtje het volgende:
Staat er ook ergens in het script wanneer ik naar bed kan?
Deze streamlock is ook wel weer heel flauw. Dom gedoe weer.quote:Op maandag 5 april 2021 02:44 schreef spapaars het volgende:
Ze willen heel wat suggereren door het achter een sl te gooien.
Maar in die paar seconden dat ze weer in beeld zijn, gebeurt er helemaal niets.
[ afbeelding ]
Ja jij mag om 5:34 gaan slapenquote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef NBWtje het volgende:
Staat er ook ergens in het script wanneer ik naar bed kan?
We weten niet wat Nick en Naomi nu aan het doen zijnquote:Op maandag 5 april 2021 02:48 schreef anine het volgende:
[..]
in principe bepaal je dat zelf, er is best wel niets meer te zien eigenlijk dus..tsja, bedenk me net dat ik ook zit te wachten op dat wat niet gaat komen
Rond 23.45quote:Op maandag 5 april 2021 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijdstippen van de koprollen van Naomi please ....
quote:Op maandag 5 april 2021 02:49 schreef Rednass het volgende:
Topic:
Patje neemt matt van achter
Papie, Papie, Papie doe ik het goed
De tuin nee dankjequote:Op maandag 5 april 2021 02:50 schreef NBWtje het volgende:
Een SL bevestigd alleen maar wat jij wilt zien
We weten dat Liese alleen ligt te slapen. Wat de rest doet is een raadsel. Orgy misschien.quote:Op maandag 5 april 2021 02:50 schreef NBWtje het volgende:
Een SL bevestigd alleen maar wat jij wilt zien
afijn, ik ga iets beters met mijn leven doen, lekker slapen en bedenken wat er toch allemaal gebeurd achter die streamlockquote:Op maandag 5 april 2021 02:51 schreef NBWtje het volgende:
Lol @:anine
😱 @:engine dan heb ik nog effe te gaan!
Hahahhaha
Jammer, dat is vrij hopeloos om terug te zoeken, hier is er eentje ....quote:Op maandag 5 april 2021 02:47 schreef Tourniquet het volgende:
Denk niet dat iemand die heeft bijgehouden. Zit niks anders op dan de COS'en te Ctrl-F'en op
het woord "koprol".
quote:Op maandag 5 april 2021 02:51 schreef mario390 het volgende:
andere TT
Naomi vind geen lege gat meer
haar kont en haar kut zijn bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |