en helaas ook heel erg in cos hier. dat deed me menigmaal doorscrollenquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat strategische nominatiegelul heeft veel te veel een stempel op het programma gedrukt. Jammer
Dat weten we niet.quote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oke ik ben wakker, is er nog gezoend of zo?
van de debile tt werd enquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oke ik ben wakker, is er nog gezoend of zo?
Daar kan de FEBO dus leering uit trekkenquote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat strategische nominatiegelul heeft veel te veel een stempel op het programma gedrukt. Jammer
Ikquote:
Zijn ze zo slim dan, ik heb mijn twijfelsquote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan de FEBO dus leering uit trekken
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de debile tt werd en
groepsex-orgie gewezen zijn
Ja. Er zijn zoveel proefballonnetjes opgelaten in het huis dat ik een vervolg wel verwachtquote:Op maandag 5 april 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan de FEBO dus leering uit trekken
Weet niet of er nu iets zit wat daadwerkelijk zelfstandig kan denkenquote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zijn ze zo slim dan, ik heb mijn twijfels![]()
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebrachtquote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
maar hoe kan matt zich nu nog het manneke voelen??
Geheel off topic, maar dit is zo waar.quote:Op maandag 5 april 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk wel ervaring.. maar de wereld is nu zo anders als toen wij jong waren..alles draait om SM ook in relaties
Nick heeft toch ook alle reden om zo te denken..quote:Op maandag 5 april 2021 10:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Nick en Liese zijn er zo van overtuigd dat ze in die finale zitten. Ergerlijk gewoon.
Hoop nog steeds dat 1 van die 2 eerder gaat.
Wees er maar trots op...quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebracht
maar daarom alleen al had hij weg moeten blijven.quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij kan 15.000 euro pinnen, die de rest voor hem heeft verdiend. Want zelf heeft hij nauwelijks wat ingebracht
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 5 april 2021 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik
Maar met een streamlock is het lastig kijken.
Soms heb je mazzel.. krijg je 2 voor de prijs van 1quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef magnaal het volgende:
Ik vind het zo grappig, want Thomas is misschien geen spannende man, om in totale verliefdheid te vervallen, maar wel een man om uit te groeien tot een heerlijke echtgenoot, die er voor vrouw en kinderen is.. Dat gelul altijd over uiterlijk enz..Van een mooie schotel kan men niet eten
Die arrogantie van Nick is vreselijk.quote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick heeft toch ook alle reden om zo te denken..
Krijgt altijd alles
lekker hoor, eten van een mooie schotelquote:Op maandag 5 april 2021 10:02 schreef magnaal het volgende:
Ik vind het zo grappig, want Thomas is misschien geen spannende man, om in totale verliefdheid te vervallen, maar wel een man om uit te groeien tot een heerlijke echtgenoot, die er voor vrouw en kinderen is.. Dat gelul altijd over uiterlijk enz..Van een mooie schotel kan men niet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |