Een halve zak van die m&m's. Zie mijn toppa.quote:
Ik heb de Kumari nu. Nog niet ingezet. Van de week maar doen. Op m'n kloten gehad ivm met iets wat niet helemaal volgens de spelregels is, maar zijn zelf begonnen. Mij fucken, dan krijg je straf.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Een halve zak van die m&m's. Zie mijn toppa.
Je was toch al een eeuwigheid 25? Ik probeer de Kehra nu uit, maar heb moeite om 150 uncommon crystal te bemachtigen voor mijn prime research.quote:Op maandag 5 april 2021 03:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb de Kumari nu. Nog niet ingezet. Van de week maar doen. Op m'n kloten gehad ivm met iets wat niet helemaal volgens de spelregels is, maar zijn zelf begonnen. Mij fucken, dan krijg je straf.
Een andorian battlecruiser.
[ afbeelding ]
Met deze maak ik je basis open, daarna stuur ik tradevessels met een groot vrachtruim om je leeg te trekken.
Dit soort lieverds:
[ afbeelding ]
25 indd. Goeie boot die Kehra. De mijne is nu 325k op tier 8. Tja materials. Gewoon geduld hebben. 2 a 3 keer per dag een kistje in de raffinaderij gooien. Ik had dat ook hoor, crystal-tekort. Momenteel *3 gas te weinig.quote:Op maandag 5 april 2021 12:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je was toch al een eeuwigheid 25? Ik probeer de Kehra nu uit, maar heb moeite om 150 uncommon crystal te bemachtigen voor mijn prime research.
Drama. Op deze manier kan ik inderdaad ook beter 20 blijven.quote:Op maandag 5 april 2021 12:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
25 indd. Goeie boot die Kehra. De mijne is nu 325k op tier 8. Tja materials. Gewoon geduld hebben. 2 a 3 keer per dag een kistje in de raffinaderij gooien. Ik had dat ook hoor, crystal-tekort. Momenteel *3 gas te weinig.
Ik snap haar welquote:Op maandag 5 april 2021 14:04 schreef KersenKiller het volgende:
Jaloers op iemand die wél succes heeft met zichzelf uithoeren op het internet. Hij snapt echt niet dat wat hij doet niet veel anders is he?
Hahahahahahahahahhaahahahahhahahaquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef KersenKiller het volgende:
Op 2:55 nadat hij een boel vette troep als ontbijt heeft laten bezorgen zegt de bezorger: "Ik dacht dat je op dieet was?" waarop hij antwoord: "Ben ik ook, daarom geen pizza."
Bijzondere band heeft hij met de bezorger.
Prachtig dit.
Wat is dat voor een halve tamme danquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef KersenKiller het volgende:
Op 2:55 nadat hij een boel vette troep als ontbijt heeft laten bezorgen zegt de bezorger: "Ik dacht dat je op dieet was?" waarop hij antwoord: "Ben ik ook, daarom geen pizza."
Bijzondere band heeft hij met de bezorger.
Prachtig dit.
Idd. Ik wil hem wel even confronteren met een aantal zakenquote:
Nee joh. Behalve toen hij loog dat hij een hartaanval had gehadquote:Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Toch een zwak voor 'm. Absoluut geen kwaaie vent.
Kan het me voorstellen met zo'n lijf anders. Ik moet er echt niet aan denken om zo'n gewicht mee te moeten torsen. Ik heb een rollator voor mijn gereedschap omdat ik een ontzettende hekel heb aan sjouwen. Lijkt me echt waardeloos zo'n lichaam.quote:Op maandag 5 april 2021 17:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee joh. Behalve toen hij loog dat hij een hartaanval had gehad
Nou kan je vertellen dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 april 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
Kan het me voorstellen met zo'n lijf anders.
Nou. Liegen over zoiets ergs is wel sneu ja. Zieke aandachttrekkerij.quote:Op maandag 5 april 2021 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou kan je vertellen dat het niet zo is.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 5 april 2021 17:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou. Liegen over zoiets ergs is wel sneu ja. Zieke aandachttrekkerij.
Vind keer op keer anderen en hun naasten dood wensen wel een kwalijke zaak. Net als ziektes blijven verzinnen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Toch een zwak voor 'm. Absoluut geen kwaaie vent.
Ja maar niet doen over die boeg vind ik. M'n vader heeft twee keer een hartaanval gehad en heeft het overleefd. Wijlen mijn hont ook. Heeft het toen wel overleefd. Het is allemaal niet zo leuk dat soort dingen. Mogen we geen geintjes over maken dus ook niet over liegen om aandacht te trekken.quote:Op maandag 5 april 2021 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik ben een tijdje weggeweest hier heh. Inderdaad kwalijk te noemen wat je zegt.quote:Op maandag 5 april 2021 17:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vind keer op keer anderen en hun naasten dood wensen wel een kwalijke zaak. Net als ziektes blijven verzinnen.
Totdat daar door hulp misschien verandering in komt vind ik zo iemand wel een kwaaie vent.
quote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
Lekker avondeten, een bord met alleen sperziebonen
Komt wellicht doorquote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
Lekker avondeten, een bord met alleen sperziebonen
Mijn geld is er nog niet? Welk geld? Geen geld op de 6de van de maand? Zo veel vragenquote:
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.quote:Op maandag 5 april 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
Als @:praadje kree op het juiste pad kan krijgen, waarom onze vriendelijke vriend dan wellicht ook niet?
Ohjaquote:Op maandag 5 april 2021 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.
Van wie hij ook al geen advies aanneemt/ niks van aantrektquote:Op maandag 5 april 2021 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.
Echt niemand gelooft dat hij alleen dat eet hoor.quote:Op maandag 5 april 2021 19:12 schreef KersenKiller het volgende:
Maar ja, een portie boontjes daar kan een normaal mens natuurlijk niet van leven.
Ook wel veelzeggend dat hij dit als enorme portie ziet terwijl dit krap aan de aanbevolen dagelijke hoeveelheid groenten is.
Nee. 8-10 minuten koken en dan kort bakken. Zijn ze nog net knapperig.quote:Op maandag 5 april 2021 18:47 schreef Fcu030 het volgende:
Sperziebonen eet je gewoon rauw uit het vuistje.
Zal wel jouw geld wezen en dat van mij. Ik denk dat hij weekgeld krijgt omdat hij er anders niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 5 april 2021 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn geld is er nog niet? Welk geld? Geen geld op de 6de van de maand? Zo veel vragen
Ja en dat vind ik best jammer. En ik bekommerde me om @kree omdat ik zelf een verslaafde zoon heb gehad ( andere verslaving) en hij soms vertelde over zijn moeder en ik me zo kon voorstellen hoe erg het voor een moeder is om je kind zo te zien. Dat raakte me.quote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Van wie hij ook al geen advies aanneemt/ niks van aantrekt
Hij heeft pas geleden nog een camera van 800 euro gekocht.quote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal wel jouw geld wezen en dat van mij. Ik denk dat hij weekgeld krijgt omdat hij er anders niet mee om kan gaan.
Lijkt me toch lastig met een wajong-uitkering. Kunnen we wel over speculeren, maar slecht te verkopen. Die loopt vanzelf tegen de lamp.quote:Op maandag 5 april 2021 19:35 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Hij heeft pas geleden nog een camera van 800 euro gekocht.
Via afterpayquote:Op maandag 5 april 2021 19:35 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
maar zijn sterke benen... geen fiets overleeft dat.quote:Op maandag 5 april 2021 19:47 schreef Makrelis het volgende:
Sowieso belachelijk om een auto te kunnen hebben als je niet werkt. Het is hier geen Frankrijk en daar is dat al moeilijk.
Moi, gewoon op de fiets naar de job.
Heb je gewoon fietsen voor hoor. Zo eentje met een dubbele horizontale stang. Postbezorgers gebruikten die vroeger. Een Gazelle transportfiets is ook wel stevig. Met een bagagedrager voorop. Echt wel sterk genoeg om een Braadslee te dragen.quote:Op maandag 5 april 2021 19:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
maar zijn sterke benen... geen fiets overleeft dat.
Als je ze al kookt niet langer dan 5 minuten. Ik hoef geen snot.quote:Op maandag 5 april 2021 19:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. 8-10 minuten koken en dan kort bakken. Zijn ze nog net knapperig.
Uit blik ja.Haricot vert, wat een slappe troep. Van die keiharde verse uit Afrika 8-10 minuten. We hebben het over sperziebonen/prinsessenbonenquote:Op maandag 5 april 2021 21:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je ze al kookt niet langer dan 5 minuten. Ik hoef geen snot.
Ho ho, het is pas gekocht als de rekening is betaald. En dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 5 april 2021 19:35 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Door jouw feedback ja? Of doordat hij zijn schouder brak en toen wel moest?quote:Op maandag 5 april 2021 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
We komen er vast wel uit.quote:Op maandag 5 april 2021 21:41 schreef Makrelis het volgende:
Wacht, neem ik terug. Korter indd. 5 is wat kort, ietsje langer.
quote:Op maandag 5 april 2021 21:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Door jouw feedback ja? Of doordat hij zijn schouder brak en toen wel moest?
Ik had mijn post even geleden al aangepastquote:Op maandag 5 april 2021 19:37 schreef praadje het volgende:
*gaat terug in meeleesmodus*
Edit; @:Kree doet het trouwens helemaal zelf hoor. Ik geef hem alleen een beetje steun en feedback. Maar hij is het zelf die het al zover heeft gebracht.
Vreemd, ik zie de edit nog steeds niet. En had na die post verder gelezen, maar direct gequote omdat ik het zo'n opmerkelijke formulering vond.quote:Op maandag 5 april 2021 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik had mijn post even geleden al aangepast![]()
Post 19.37 u en aangepast om 19.43. Ik heb hem trouwens hier recht boven je gequote. Jouw bericht is van dik 2 uur later.quote:Op maandag 5 april 2021 22:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie de edit nog steeds niet. En had na die post verder gelezen, maar direct gequote omdat ik het zo'n opmerkelijke formulering vond.
Anders stuur ik m'n Vahklas op je af. Enterprise crew: Kirk, Uhura en Spock. Uhura eventueel inwisselen voor Bones. Ben ik nog aan het testen. Ik ben er nog niet uit die configuratie. Op de Mayflower schijnt het goed te werken, maar die heb ik niet..quote:
Vooralsnog heb ik niks gezien. Laurel heeft me zelfs geblokkeerdquote:Op maandag 5 april 2021 22:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Anders stuur ik m'n Vahklas op je af. Enterprise crew: Kirk, Uhura en Spock. Uhura eventueel inwisselen voor Bones. Ben ik nog aan het testen. Ik ben er nog niet uit die configuratie. Op de Mayflower schijnt het goed te werken, maar die heb ik niet..
Ja kut dat het moeilijk is om van server te wisselen. Bij ons zou je gewoon welkom zijn. Ik ga nog een poging doen.quote:Op maandag 5 april 2021 22:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik niks gezien. Laurel heeft me zelfs geblokkeerdbegon ineens uit het niets te ragen tegen me. Ik tref het ook nooit.
April doet wat het wil.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen het gaat echt niet goed met het klimaat
eind maart hadden we de warmste dag ooit voor maart
en nu sneeuwt het
Niks nieuws. Aprilletje zoet, geeft nog wel eens een witte hoed en April doet wat hij wil.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen het gaat echt niet goed met het klimaat
eind maart hadden we de warmste dag ooit voor maart
en nu sneeuwt het
Hij is gebouwd als een tank habibo.quote:Op maandag 5 april 2021 19:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
maar zijn sterke benen... geen fiets overleeft dat.
Ga weg kneusquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wat een ochtend
Bij 2 minuut 26 ranzige wasmachine habibo...
Gisteren nog eend gegeten. dat je het maar weet.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren nog eend gegeten. dat je het maar weet.
1 uit blik: Confit de canardquote:
Wat wat wat? Nieuwe vlog?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:24 schreef Modus het volgende:
Diepvriesroombotercroissantjes, alleen maar wit brood, roompaté en eiersalade. Lekker afvallen pik.
Zelfs te lui om zelf boodschappen te doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:24 schreef Modus het volgende:
Diepvriesroombotercroissantjes, alleen maar wit brood, roompaté en eiersalade. Lekker afvallen pik.
En dat met een Jumbo op 10m lopenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs te lui om zelf boodschappen te doen
Laat me met rustquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
Ze maken braddie weer belachelijk
@:dombohetolifantje
@:calvinteklein
@:ggmm
@:surfdude
Lekker voor je, dat zielige pestgedrag is nergens goed voor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:37 schreef Solotovski het volgende:
Wordt mn reactie verwijderd
Kansloze dikke pad, mag niet eens zeggen dat ie zn wasmachine eens moet schoonmaken omdat ie toch geen flikker doet de hele dag
Hey dingesquote:
Je zit in t verkeerde subforum. Ksstttquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker voor je, dat zielige pestgedrag is nergens goed voor.
net als jij!
[..]
Hey dinges
En nu?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef Modus het volgende:
Echt he-le-maal nie-mand behalve hijzelf gelooft dat hij met deze leefwijze gelukkig wordt.
Ok messiasquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef Modus het volgende:
Echt he-le-maal nie-mand behalve hijzelf gelooft dat hij met deze leefwijze gelukkig wordt.
Modus is jelly op de Tesla die braddie binnenkort kan kopenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:46 schreef Modus het volgende:
Gaan we daar lekker over kletsen in de scquote:
Wat leukquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gaan we daar lekker over kletsen in de sc
Echt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:51 schreef Stepperoller het volgende:
Grappig dat zijn vader ook vlogger is.
Ja weet niet zeker hoor, maar dacht dat die man waar hij een shout-out naar doet en waar hij wel een beetje op lijkt qua kaaklijn misschien zijn vader is.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja weet niet zeker hoor, maar dacht dat die man waar hij een shout-out naar doet en waar hij wel een beetje op lijkt qua kaaklijn misschien zijn vader is.
Nee das zijn GBFquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja weet niet zeker hoor, maar dacht dat die man waar hij een shout-out naar doet en waar hij wel een beetje op lijkt qua kaaklijn misschien zijn vader is.
Laat ons dan ook lekker ons ding doen en gooi het niet onder een vergrootglas, thanks.quote:Heb nooit gezegd dat ik niet mee lees hé. Maar een account heb ik niet.
Maar mooi om te lezen dat iedereen mij sneu en triest vind, maar wel mijn filmpjes kijkt en bespreekt tot in den treurre. Laat mij lekker mijn ding doen zeg en gooi het niet onder een vergrootglas, thanks.
Gestuurdquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat ons dan ook lekker ons ding doen en gooi het niet onder een vergrootglas, thanks.
Ik ook meid, ik ook.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik veel 25 graden en zonnestralen
Ben je verlamdquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik veel 25 graden en zonnestralen
Helaas helaas.quote:
Is braddie de nieuwe drugsquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas helaas.
Als braddie niet op fok is, is t wel stukker minder leuk
Maar ik quotte de post van 19:05 en die is nooit aangepast.quote:Op maandag 5 april 2021 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Post 19.37 u en aangepast om 19.43. Ik heb hem trouwens hier recht boven je gequote. Jouw bericht is van dik 2 uur later.
En de formulering van de post van 19:05 is nooit aangepast.quote:Op maandag 5 april 2021 22:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie de edit nog steeds niet. En had na die post verder gelezen, maar direct gequote omdat ik het zo'n opmerkelijke formulering vond.
Gelukkig heb ik mijn dosis van de week gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas helaas.
Als braddie niet op fok is, is t wel stukker minder leuk
Doe eens niet zo autistischquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar ik quotte de post van 19:05 en die is nooit aangepast.Dik een dag later nog steeds niet. En zoals ik al zei:
[..]
En de formulering van de post van 19:05 is nooit aangepast.Die post van jou van 19:37 heb ik überhaupt nooit op gereageerd, dus snap niet wat edits daarvan met mijn reactie te maken hebben.
Geobsedeerd door mijn obsesssie muchquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:51 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens jou is iedereen Chia. Geobsedeerd much?
Lekker. Ik weet nog niet wat ik ga doen met voedsel straks. Iets met pasta denk ik. Paddopasta met franse ham. Ff de koelkast checken zo.quote:
Die post van 19.05 heb ik inderdaad niet aangepast. Dat is een beetje onhandig om een post te veranderen als mensen daarop gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar ik quotte de post van 19:05 en die is nooit aangepast.Dik een dag later nog steeds niet. En zoals ik al zei:
[..]
En de formulering van de post van 19:05 is nooit aangepast.Die post van jou van 19:37 heb ik überhaupt nooit op gereageerd, dus snap niet wat edits daarvan met mijn reactie te maken hebben.
Geen xCachet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Meloewa?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis denk ik Proff het meest, of GZ1000
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen xCachet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen Meloewa?Shit meloewa. Zal ze achter het raam belandt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis denk ik Proff het meest, of GZ1000
Prof is er nog regelmatig
Denk het niet, misschien wel achter het raam beland?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shit meloewa. Zal ze achter het raam belandt zijn?
Prof is er nog regelmatig
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen xCachet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen Meloewa?Ik mis profje ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis denk ik Proff het meest, of GZ1000
@Le_ProfesseurI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Wat gaat het worden zo, hoop echt dat Liverpool die Spanjolen te kijk zet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik mis profje ook wel ja
@:le_professeur
Ik kijk verslaafd, zap daarna wel over. Ik hoop het ook maar denk dat real wint manquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat gaat het worden zo, hoop echt dat Liverpool die Spanjolen te kijk zet.
Ja, vond die ook wel nice, had geen blad voor d'r mond en een leuke kleine pittige dame. Keer ontmoet ook. Maar heeft al een tijdje een vriend dacht ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef Makrelis het volgende:
Prof post hier wel af en toe. Ik mis SG een beetje. Als ik niet tig jaar ouder was dan haar had ik wel een poging gewaagd lol.
Begin gemist, hoe was hij in de shit gekomen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kijk verslaafd, zap daarna wel over. Ik hoop het ook maar denk dat real wint man
Weet niet wie zn vader is, op 2 jarige leeftijd verhuist naar fucking Tanzania en toen ie op 11? jarige leeftijd terugkwam kon ie zich moeilijk aanpassen, blowen en speed volgde al snel, 15 jaar verslaafd aan de speedquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Begin gemist, hoe was hij in de shit gekomen?
Kutjeugd heb je dan ook gehad zeg, dan sta je al met 3-0 achter.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weet niet wie zn vader is, op 2 jarige leeftijd verhuist naar fucking Tanzania en toen ie op 11? jarige leeftijd terugkwam kon ie zich moeilijk aanpassen, blowen en speed volgde al snel, 15 jaar verslaafd aan de speed
Ja, hij was t resultaat van een onenightstand. Wel sneuquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kutjeugd heb je dan ook gehad zeg, dan sta je al met 3-0 achter.
Hoe komt ie dan in Tanzania terecht? Moeder is NL van wat ik zie?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, hij was t resultaat van een onenightstand. Wel sneu
De vader van zijn zus had een baan daar ofzo en na 9 jaar was die relatie voorbij dus moeders alleen met broer en zus weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan in Tanzania terecht? Moeder is NL van wat ik zie?
Zullen wij dat ook doen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Tlaloc het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif intrigeert me, waar is het origineel?
Lijkt me ook niet neequote:
Ik versta er geen flikker vanquote:
Heb ook moeite met frans. Ze kunnen wel wat. TGV, Viaduc Millau, Ariane raket, kerncentralesquote:
Heeft dat gekost?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb ook moeite met frans. Ze kunnen wel wat. TGV, Viaduc Millau, Ariane raket, kerncentrales
Mooiste bouwwerk van Nederland vind ik de Oosterschelde stormvloedkering. Mogen we best trots op zijn. Uniek in de wereld en het duurste wat hier ooit is gebouwd.
Zijn altijd wel leuke wikipedia pagina's om te lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Even kijken. Zal wel een Wiki-pagina zijn.
dis toch goudquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
Longest span: 342 m (1,122 ft)
Construction start: 16 October 2001; 19 years ago
Construction cost: ¤ 394,000,000
Constructed by: Compagnie Eiffage du Viaduc ..
Valt mee. Een gemiddeld aardgasproduktieplatform op de Noordzee kost het dubbele. Maarja. Op zee is alles vijf keer duurder is de standaard. Dat is ook het lullige met offshore windmolens. Het waait niet vijf keer harder, maar kost wel vijf keer meer..
Oh ik heb op de Artemis gewerkt in Kuwait. Van Oord. Aparte boot wel. Jan Steen vond ik leuker. Dat was in Denemarken. Daar heb ik m'n strepen verdient. Toch niet zo'n heel fraai bedrijf. Shell is ook kut hoor, maar ze betalen wel aardig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zijn altijd wel leuke wikipedia pagina's om te lezen.
K kijk de laatste week vaak filmpjes van Boskalis en van Oord enzo.
Gvd mooi man die cutter dredgers enzo
Ik kan hier uren naar luisterenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ik heb op de Artemis gewerkt in Kuwait. Van Oord. Aparte boot wel. Jan Steen vond ik leuker. Dat was in Denemarken. Daar heb ik m'n strepen verdient. Toch niet zo'n heel fraai bedrijf. Shell is ook kut hoor, maar ze betalen wel aardig.
Ik zat twee jaar op deze als ETO voor de belgen. Machtig mooi werk. Ik was de eerste ETO die dat mocht doen en ze betaalden heel aardig. Maar ja, belgen, sjoemelen waar ik niet tegen kan.quote:
Wel echt troep hoor, die windmolensquote:
Wat deed je eigenlijk de weken dat je in NL zat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zat twee jaar op deze als ETO voor de belgen. Machtig mooi werk. Ik was de eerste ETO die dat mocht doen en ze betaalden heel aardig. Maar ja, belgen, sjoemelen waar ik niet tegen kan.
Ik was niet zoveel in Nederland destijds. Tijdens verlof meestal vakantievieren elders. Planeetverkenning zegmaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat deed je eigenlijk de weken dat je in NL zat?
Daar kan zo'n dubbele tussenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Tlaloc het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif intrigeert me, waar is het origineel?
Kan ik me voorstellen. Wat is de raarste plek waar je geweest bent?quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een gegeven moment wel reismoe geworden. Een continue jet lag was niet voor me vol te houden.. Toen ben ik in België gaan wonen. Lekker op rust aan de kust. KLM-personeel kende me op een gegeven moment met naam en voornaam. Tijd om te kappen met dat gereis. Ik reis nog wel voor het werk, maar binnen Europa. Intercontinentaal al een poosje niet meer. Wel blij om meegemaakt te hebben. On-ver-ge-te-lijke ervaringen. Best geinig om er over mee te kunnen praten en ik spreek mensen die inmiddels ook op rust zijn, maar we missen het allemaal. Luxe hotels, hard werken, internationale werkomgeving, culturen. Supertof, maar vrij zwaar.
Bhopal. 2 keer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wat is de raarste plek waar je geweest bent?
India lijkt mij een groot open riool.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:38 schreef Makrelis het volgende:
Als je Mumbai (Bombay) goor vindt ben je nog niet in Bhopal geweest. Gevalletje extreem.
Delhi is m'n zus geweest. Die wil er nooit meer heen. Voor het leven genezen.
Rondleiding gehad. Ja veel zwerfvuil, extreem veel. En drie meren waar je niet kunt zwemmen ivm giflozing. Wel tripleseat op een scooter gezeten maar dat had ik in Mumbai ook al gedaan. India is echt goor en ook gevaarlijk omdat ze geen adequate sewage-management hebben. Smerigste land dat ik in mijn leven heb gezien. Afrika kunnen ze er ook ook een houtje van, China ook. India vind ik toch het ergst. Geef mij maar Zwitserland of Noorwegen.quote:Op woensdag 7 april 2021 00:37 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
India lijkt mij een groot open riool.
Maar vertel, wat voor ranzigheden ben je in Bhopal zo al tegen gekomen?
Ben je wel eens in de Ganges gegaan om je ziel te reinigen?quote:Op woensdag 7 april 2021 01:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Rondleiding gehad. Ja veel zwerfvuil, extreem veel. En drie meren waar je niet kunt zwemmen ivm giflozing. Wel tripleseat op een scooter gezeten maar dat had ik in Mumbai ook al gedaan. India is echt goor en ook gevaarlijk omdat ze geen adequate sewage-management hebben. Smerigste land dat ik in mijn leven heb gezien. Afrika kunnen ze er ook ook een houtje van, China ook. India vind ik toch het ergst. Geef mij maar Zwitserland of Noorwegen.
Nee, Bhopal en Indore zijn de enige plekken binnenlands waar ik ben geweest in India. Vaak Mumbai en ook meerdere keren Goa. Dat is westkust. De verhalen over de Ganges en Varanassi ken ik wel, maar ik ben daar niet geweest. Ga ik ook zo houden.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de Ganges gegaan om je ziel te reinigen?
In de Ganges wil je nog niet dood gevonden worden denk ik, behalve als je hindoeïst bent.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de Ganges gegaan om je ziel te reinigen?
Ben je nog naar psytrance feesten in Goa geweest? Staat daar best bekend om .quote:Op woensdag 7 april 2021 02:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, Bhopal en Indore zijn de enige plekken binnenlands waar ik ben geweest in India. Vaak Mumbai en ook meerdere keren Goa. Dat is westkust. De verhalen over de Ganges en Varanassi ken ik wel, maar ik ben daar niet geweest. Ga ik ook zo houden.
Nee, ik was er wel met carnaval. Eind februari 2009 dacht ik. Ontzettend goed voedsel gekregen. Schelpenzooi en het was zo vreemd. Er lag een koffer onder mijn bed. Die heb ik opengemaakt om te kijken wat erinzat. Hadden die eikels van het hotel de kamer twee keer verhuurd. Bleek een mariniers inhoud te hebben. Ik heb moeten praten als brugman om me eruit te lullen. Klojos.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben je nog naar psytrance feesten in Goa geweest? Staat daar best bekend om .
Wat een lijers zeg.😞 Gelukkig liep het goed af.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel met carnaval. Eind februari 2009 dacht ik. Ontzettend goed voedsel gekregen. Schelpenzooi en het was zo vreemd. Er lag een koffer onder mijn bed. Die heb ik opengemaakt om te kijken wat erinzat. Hadden die eikels van het hotel de kamer twee keer verhuurd. Bleek een mariniers inhoud te hebben. Ik heb moeten praten als brugman om me eruit te lullen. Klojos.
Wel link heh. Gelukkig goed mee weggekomen. Het is af en toe fijn om een blanke nederlander te zijn omdat ze van mij nog wel iets aannemen.. Nu ik er over terugdenk... Was echt link. Dat zijn van die belevenissenquote:Op woensdag 7 april 2021 02:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat een lijers zeg.😞 Gelukkig liep het goed af.
Zou ik ook doen. Schijnt normaal te zijn om daar in de rivier te poepen en lijken af te drijvenquote:Op woensdag 7 april 2021 02:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, Bhopal en Indore zijn de enige plekken binnenlands waar ik ben geweest in India. Vaak Mumbai en ook meerdere keren Goa. Dat is westkust. De verhalen over de Ganges en Varanassi ken ik wel, maar ik ben daar niet geweest. Ga ik ook zo houden.
Ja joh, ik heb jaren geleden in Israël gewoond, en India is een hele populaire reisbestemming bij Israeli's na hun legerdienst. (Snap jij het snap ik het, maar goedquote:Op woensdag 7 april 2021 02:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel link heh. Gelukkig goed mee meegekomen. Het is af en toe fijn om een blanke nederlander te zijn omdat ze van mij nog wel iets aannemen.. Nu ik er over terugdenk... Was echt link. Dat zijn van die belevenissen
Ja als je van hygiene houdt zou ik niet naar India gaan. Op 5 sterren kan het wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Schijnt normaal te zijn om daar in de rivier te poepen en lijken af te drijven
Oh ik ben er wel een keertje geweest, maar ik ken het niet goed. Haifa. Moderne stad vond ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb jaren geleden in Israël gewoond, en India is een hele populaire reisbestemming bij Israeli's na hun legerdienst. (Snap jij het snap ik het, maar goed) Waren ook aardig wat verhalen over jongens en meiden die daar vermist raakten. Familieleden die dan naar het dorp gingen waar zij voor het laatst gezien waren werden niks wijzer, en alhoewel ze een sterk vermoeden (en ook meerdere aanwijzingen) hadden dat de dorpelingen schuldig waren aan moord en beroving, konden ze niks bewijzen, want hielden elkaar allemaal de hand boven het hoofd.
Delhi bellyquote:Op woensdag 7 april 2021 02:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja als je van hygiene houdt zou ik niet naar India gaan. Op 5 sterren kan het wel.
Maar goed. Mijn zuster is met haar studievriendin over land van Delhi naar Kathmandu gereisd. Die hebben alles uitgekotst wat er te kotsen viel. Ze willen er allebei nooit meer heen. En tegenwoordig is het nog erger ivm het hoge risico inzake groepsverkrachting. Hoe ziek is dat dan? Ik raad iedere solo reizigster af om naar India te gaan.
Ik woonde dus in een buitenwijk van Haifa. 😁quote:Op woensdag 7 april 2021 02:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ik ben er wel een keertje geweest, maar ik ken het niet goed. Haifa. Moderne stad vond ik.
Hygiene ben ik altijd wel strikt op. Alleen maar water uit flesjes. Geen ijsjes. Bij street food eerst even observerenquote:Op woensdag 7 april 2021 02:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja als je van hygiene houdt zou ik niet naar India gaan. Op 5 sterren kan het wel.
Maar goed. Mijn zuster is met haar studievriendin over land van Delhi naar Kathmandu gereisd. Die hebben alles uitgekotst wat er te kotsen viel.
Ja daarom vermijd is dat soort landen tegenwoordig ook. Alles wat LHBT ook maar enigszins strafbaar heeft gesteld kom ik niet meer.quote:Ze willen er allebei nooit meer heen. En tegenwoordig is het nog erger ivm het hoge risico inzake groepsverkrachting. Hoe ziek is dat dan? Ik raad iedere solo reizigster af om naar India te gaan.
Heb je gewoon pilletjes voor. Eerste twee keer India ga je uiteraard aan de race. Domotil heet dat. Kost geen moer.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Delhi belly
noun: Diarrhea or dysentery contracted from eating Indian (i.e., from India) food.
😁
Ga wel gewoon niet naar India.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je gewoon pilletjes voor. Eerste twee keer India ga je uiteraard aan de race. Domotil heet dat. Kost geen moer.
Ik ben vrij onbekend in die contreien en met kort verblijf leert men de plek ook niet kennen. Ben er wel geweest, maar zegt niet zoveel. Ja ik ben er geweest. Ken ik de plek, nee. De wereld is ook best groot.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik woonde dus in een buitenwijk van Haifa. 😁
Helemaal prima toch, je kan moeilijk met alle landen bekend zijnquote:Op woensdag 7 april 2021 02:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben vrij onbekend in die contreien en met kort verblijf leert men de plek ook niet kennen. Ben er wel geweest, maar zegt niet zoveel. Ja ik ben er geweest. Ken ik de plek, nee. De wereld is ook best groot.
Hoezo dan ? 😁quote:Op woensdag 7 april 2021 02:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een keertje heen.
Trein westkust van Mumbai via Goa richting Trivandrum (Kerala).quote:
Laterzzzquote:Op woensdag 7 april 2021 03:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Trein westkust van Mumbai via Goa richting Trivandrum (Kerala).
Excuses ladies. Ik pak een beetje soep nog met een broodje en dan ga ik aftaaien. Take care please.
quote:Op woensdag 7 april 2021 02:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maar goed. Mijn zuster is met haar studievriendin over land van Delhi naar Kathmandu gereisd. Die hebben alles uitgekotst wat er te kotsen viel. Ze willen er allebei nooit meer heen. En tegenwoordig is het nog erger ivm het hoge risico inzake groepsverkrachting. Hoe ziek is dat dan? Ik raad iedere solo reizigster af om naar India te gaan.
Gewoon uitkijken met wat je eet en dan komt dat wel goed. Geen vlees eten bijvoorbeeld, en geen streetfood.quote:Op woensdag 7 april 2021 02:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Delhi belly
noun: Diarrhea or dysentery contracted from eating Indian (i.e., from India) food.
😁
Vanavond weer Oogappels.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon uitkijken met wat je eet en dan komt dat wel goed. Geen vlees eten bijvoorbeeld, en geen streetfood.
Nee, was ook bij seizoen 1 en 2 zo.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vanavond weer Oogappels.
Heb speciaal NPO plus genomen in de hoop dat ik het hele seizoen kon kijken, maar kan telkens één aflevering verder vooruit kijken dan wat op tv is geweest.Volgens mij was dat bij seizoen 1 anders en kon ik die toen wel bingen.
lol ga je naar een land, ga je er geen vlees etenquote:Op woensdag 7 april 2021 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon uitkijken met wat je eet en dan komt dat wel goed. Geen vlees eten bijvoorbeeld, en geen streetfood.
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lol ga je naar een land, ga je er geen vlees eten![]()
blijf dan thuis ofzo
Klopt. Was er gisteren nog, goed te doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Beter NepalLekker hiken in de bergen, nog goedkoper, en minder vies
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt. Was er gisteren nog, goed te doen.
Curry gegeten?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:10 schreef Makrelis het volgende:
Ik blijf naar het toilet gaan zeg. Laatste uur al vijf keer.
Komt door de alcohol.quote:
Ik heb geen druppel alcohol op vandaag en ook weinig koffie/thee. Wel een beetje nadorst gehad van gisteren. Zal morgen wel over zijn.quote:
Gelukkig ben ik nog geen 80.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol op vandaag en ook weinig koffie/thee. Wel een beetje nadorst gehad van gisteren. Zal morgen wel over zijn.
Ik heb net een vette hap besteld. Ik verwen mezelf soms.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef Modus het volgende:
Onze vrolijke vriend die zelf zeer begaafd is in het maken van video's met nutteloze content, maakt een video waarin hij zegt dat echte YTers teveel nutteloze content in hun video's stoppen.
Wat hebben we weer genoten hequote:Op woensdag 7 april 2021 18:32 schreef Modus het volgende:
Onze vrolijke vriend die zelf zeer begaafd is in het maken van video's met nutteloze content, maakt een video waarin hij zegt dat echte YTers teveel nutteloze content in hun video's stoppen.
Om half 12 's ochtends echt.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft iemand nog dat gifje dat hij voor de deur staat en pizza aanneemt?
Twee kleine pizzatjes en een patatje.
Prima ontbijt.quote:
Dan kijk je wat andersquote:Op woensdag 7 april 2021 19:57 schreef Tlaloc het volgende:
FFS, Better Call Saul seizoen 6 komt waarschijnlijk pas uit in 2022
Dat was middernacht toch?quote:
Succession of Billions al gezien?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk aan Mocro Mafia beginnen maar daar speelt die pedo in
Pedoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk aan Mocro Mafia beginnen maar daar speelt die pedo in
Zou kunnen maar hij heeft echt een keer een lading snackbarvoer om half 12 's ochtends laten bezorgen, voor eenquote:
Alles onder het mom van een reviewquote:Op woensdag 7 april 2021 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij heeft echt een keer een lading snackbarvoer om half 12 's ochtends laten bezorgen, voor eenreview
ook.
Er is altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alles onder het mom van een review
Waar trek jij dit in godsnaam vandaan?quote:
Die wil ik legit zien sterven, Gatverdammequote:
@Fok-it is een grote fanquote:Op woensdag 7 april 2021 20:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waar trek jij dit in godsnaam vandaan?
Ik wil hem net zo lang schoppen tot het bloed uit zn oren stroomtquote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wel een van de meest fascinerende en walgelijke youtubers tegelijk ja
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil hem net zo lang schoppen tot het bloed uit zn oren stroomt![]()
Ongekend hoeveel agressie dat figuur bij me naar boven brengtquote:
Ja hij is zo walgelijk. En elke keer voor honderden euros aan vreten kopen en de helft wegflikkeren maakt je ook niet heel sympathiekquote:Op woensdag 7 april 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ongekend hoeveel agressie dat figuur bij me maar boven brengt
Hopelijk sterft ie snelquote:Op woensdag 7 april 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij is zo walgelijk. En elke keer voor honderden euros aan vreten kopen en de helft wegflikkeren maakt je ook niet heel sympathiek
Hij heeft ook een OnlyFans hequote:
Dit verbaast mij echt helemaal niksquote:
Dat hok op 2:27, daar woonde hij toch niet he?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef Solotovski het volgende:
@:modus ik blijf deze het mooiste vinden, echt goud icm dat nummer
In 4 jaar is er ook niets veranderdquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef Solotovski het volgende:
@:modus ik blijf deze het mooiste vinden, echt goud icm dat nummer
Dat was de schuur toen ie nog thuis woondequote:Op woensdag 7 april 2021 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hok op 2:27, daar woonde hij toch niet he?
Behalve zn gewichtquote:
@calandquote:Op woensdag 7 april 2021 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft iemand nog dat gifje dat hij voor de deur staat en pizza aanneemt?
Twee kleine pizzatjes en een patatje.
Je weet toch van ellende niet of je hier om moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was de schuur toen ie nog thuis woonde
Huilen van het lachen jaquote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet toch van ellende niet of je hier om moet lachen of huilen.
Wel hardop gelachen om kaas de vies op 3:11.
Uhu. Waarschijnlijk filmpjes dat hij naakt al die troep opvreetquote:
Ken ik niet, waar gaat die over?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succession of Billions al gezien?
Link?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij heeft echt een keer een lading snackbarvoer om half 12 's ochtends laten bezorgen, voor eenreview
ook.
Ik denk niet dat ik ze nog terug ga vinden maar ik heb er een paar gezien. Stond ergens op reddit ofzo een link naar een open dir met al die shit.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Waarschijnlijk filmpjes dat hij naakt al die troep opvreet
Je hebt er een paar gezien.. gastquote:Op woensdag 7 april 2021 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze nog terug ga vinden maar ik heb er een paar gezien. Stond ergens op reddit ofzo een link naar een open dir met al die shit.
Ik snijd net een ander onderwerp aan. Kom jij weer aan met je Braddie obsessie om nieuwe users weg te jagen.quote:
Anryuth een Ork warlock, chaotic neutral, level niet zo belangrijk voor hier te posten. Gebruik wel sword pact, maar voor hier te posten mix ik dingen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef squatt3r het volgende:
Veel goede, inhoudelijke en terechte posts hier. Behalve deze dan, dit is overduidelijk een grap:
[..]
@:Anryuth : graag meer info over je D&D avonturen, wat voor karakter, welk level etc.
Toch bijna top-poster geworden:quote:
Vragen subforums tegenwoordig om donaties?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Echt lachwekkend dat forum. En dan wel om donaties vragen
Fok wel. Maar voor zijn subforum is ondertussen wel budgetquote:Op donderdag 8 april 2021 19:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vragen subforums tegenwoordig om donaties?
CRE / Dungeons and dragonsquote:Op donderdag 8 april 2021 19:57 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Anryuth een Ork warlock, chaotic neutral, level niet zo belangrijk voor hier te posten. Gebruik wel sword pact, maar voor hier te posten mix ik dingen.
Backstory: Een ork opgegroeid in een rustig dorp. Ork was altijd een beetje anders en in plaats van een sjamaan te worden die antwoord aan de totemdieren aan de rand van het dorp. In plaats daarvan heeft hij een familiar gevonden, de familiar is een beetje sarcastisch en ze hebben vaker ruzie dan dat ze samenwerken. Maar door het pact zijn de andere Orks in het dorp boos geworden en heeft Anryuth het dorp verlaten. Nu dwaalt hij door de wereld van mensen en maakt hij van alles mee.
Omdat hij Chaotic Neutral is, komt hij ook wel vaker in de problemen. Hij is nogal op zichzelf aangewezen en op zijn familiar, die ik nog geen naam heb gegeven.
De rest wilde ik beetje op dit forum uitbreiden.
Hahahahahhahaquote:Op donderdag 8 april 2021 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch bijna top-poster geworden:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Asian Pop Culture van 01-01-2021 t/m 08-04-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 21 eragon2890
02 15 PaRoDiUzZ
03 09 HermieHermann
04 08 scrupuleus
04 08 TARDIS
06 07 Scooteraar
07 06 Pheno
08 05 KennyPowers
08 05 skidzor
08 05 Keep_Walking
11 04 InstortendeSter
11 04 NgInE
11 04 Kriegel
11 04 moemoe
11 04 Solotovski
16 03 KingRoland
16 03 Aliesica
16 03 isax
19 02 Meridiaan
19 02 Kinga
19 02 Kaneelstokje
19 02 GGMM
19 02 Pleasureman_Gunther
19 02 Tim86
19 02 maily
19 02 ChevyCaprice
19 02 herverwijderd
19 02 Chia
19 02 Orealo
19 02 blessed19
19 02 Qunix
19 02 JDx
19 02 NosferatuInDeum
19 02 Nielsch
35 01 ToT
35 01 Michie_
35 01 Amee
35 01 Kauai
35 01 Mortaxx
35 01 Tyr80
35 01 DaveighChase
35 01 Vanillekwarktas
35 01 noodgang
35 01 Lexz0r
35 01 skysherrif
35 01 Mikeytt
35 01 Fugue
35 01 Isabeau
35 01 Catkiller
35 01 mootie
35 01 Leonos
35 01 jameshond7
35 01 Aurelius
35 01 Jimbo
35 01 Miezziej
35 01 Sharkdoggie
35 01 JohnDDD
35 01 Drankster
35 01 linebear
35 01 SignificanteAnder
35 01 JochemSjakie
35 01 Kickinalfa
35 01 pokkerdepok
35 01 Stepperoller
35 01 Dr.Mikey
klik hier voor meer stats
Ja dat vind ik niet kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok wel. Maar voor zijn subforum is ondertussen wel budget
Die maken ze gewoon mod van een ander subforum. Zie @Plompzakker dat was ook een spek en bonen mod op een geflopt subforum en die deelt hier nu de lakens uitquote:Op donderdag 8 april 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen ze @:tardis ontslaan of ook mod maken van ttk
Wat zegt dat over mods die juist bij klb worden weggestuurdquote:Op donderdag 8 april 2021 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die maken ze gewoon mod van een ander subforum. Zie @:plompzakker dat was ook een spek en bonen mod op een geflopt subforum en die deelt hier nu de lakens uit
Geen idee wie er bij KLB is weggestuurd. Jij?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mods die juist bij klb worden weggestuurd
Ik ben zelf weggegaanquote:Op donderdag 8 april 2021 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen idee wie er bij KLB is weggestuurd. Jij?
Wanneer was jij hier mod dan? Zeker tussen 2011 en 2016 ofzo?quote:
Tardis is toch veel te fun voor zo'n saai subforumquote:Op donderdag 8 april 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Zullen ze @:tardis ontslaan of ook mod maken van ttk
15-17 ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wanneer was jij hier mod dan? Zeker tussen 2011 en 2016 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |