quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen xCachet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen Meloewa?Shit meloewa. Zal ze achter het raam belandt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis denk ik Proff het meest, of GZ1000
Prof is er nog regelmatig
Denk het niet, misschien wel achter het raam beland?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shit meloewa. Zal ze achter het raam belandt zijn?
Prof is er nog regelmatig
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen xCachet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen Meloewa?Ik mis profje ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis denk ik Proff het meest, of GZ1000
@Le_ProfesseurI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Wat gaat het worden zo, hoop echt dat Liverpool die Spanjolen te kijk zet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik mis profje ook wel ja
@:le_professeur
Ik kijk verslaafd, zap daarna wel over. Ik hoop het ook maar denk dat real wint manquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat gaat het worden zo, hoop echt dat Liverpool die Spanjolen te kijk zet.
Ja, vond die ook wel nice, had geen blad voor d'r mond en een leuke kleine pittige dame. Keer ontmoet ook. Maar heeft al een tijdje een vriend dacht ik.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef Makrelis het volgende:
Prof post hier wel af en toe. Ik mis SG een beetje. Als ik niet tig jaar ouder was dan haar had ik wel een poging gewaagd lol.
Begin gemist, hoe was hij in de shit gekomen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kijk verslaafd, zap daarna wel over. Ik hoop het ook maar denk dat real wint man
Weet niet wie zn vader is, op 2 jarige leeftijd verhuist naar fucking Tanzania en toen ie op 11? jarige leeftijd terugkwam kon ie zich moeilijk aanpassen, blowen en speed volgde al snel, 15 jaar verslaafd aan de speedquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Begin gemist, hoe was hij in de shit gekomen?
Kutjeugd heb je dan ook gehad zeg, dan sta je al met 3-0 achter.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weet niet wie zn vader is, op 2 jarige leeftijd verhuist naar fucking Tanzania en toen ie op 11? jarige leeftijd terugkwam kon ie zich moeilijk aanpassen, blowen en speed volgde al snel, 15 jaar verslaafd aan de speed
Ja, hij was t resultaat van een onenightstand. Wel sneuquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kutjeugd heb je dan ook gehad zeg, dan sta je al met 3-0 achter.
Hoe komt ie dan in Tanzania terecht? Moeder is NL van wat ik zie?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, hij was t resultaat van een onenightstand. Wel sneu
De vader van zijn zus had een baan daar ofzo en na 9 jaar was die relatie voorbij dus moeders alleen met broer en zus weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan in Tanzania terecht? Moeder is NL van wat ik zie?
Zullen wij dat ook doen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Tlaloc het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif intrigeert me, waar is het origineel?
Lijkt me ook niet neequote:
Ik versta er geen flikker vanquote:
Heb ook moeite met frans. Ze kunnen wel wat. TGV, Viaduc Millau, Ariane raket, kerncentralesquote:
Heeft dat gekost?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb ook moeite met frans. Ze kunnen wel wat. TGV, Viaduc Millau, Ariane raket, kerncentrales
Mooiste bouwwerk van Nederland vind ik de Oosterschelde stormvloedkering. Mogen we best trots op zijn. Uniek in de wereld en het duurste wat hier ooit is gebouwd.
Zijn altijd wel leuke wikipedia pagina's om te lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Even kijken. Zal wel een Wiki-pagina zijn.
dis toch goudquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
Longest span: 342 m (1,122 ft)
Construction start: 16 October 2001; 19 years ago
Construction cost: ¤ 394,000,000
Constructed by: Compagnie Eiffage du Viaduc ..
Valt mee. Een gemiddeld aardgasproduktieplatform op de Noordzee kost het dubbele. Maarja. Op zee is alles vijf keer duurder is de standaard. Dat is ook het lullige met offshore windmolens. Het waait niet vijf keer harder, maar kost wel vijf keer meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |