abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198889162
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Zijn altijd wel leuke wikipedia pagina's om te lezen.

K kijk de laatste week vaak filmpjes van Boskalis en van Oord enzo.

Gvd mooi man die cutter dredgers enzo _O_
Oh ik heb op de Artemis gewerkt in Kuwait. Van Oord. Aparte boot wel. Jan Steen vond ik leuker. Dat was in Denemarken. Daar heb ik m'n strepen verdient. Toch niet zo'n heel fraai bedrijf. Shell is ook kut hoor, maar ze betalen wel aardig.
pi_198889233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Oh ik heb op de Artemis gewerkt in Kuwait. Van Oord. Aparte boot wel. Jan Steen vond ik leuker. Dat was in Denemarken. Daar heb ik m'n strepen verdient. Toch niet zo'n heel fraai bedrijf. Shell is ook kut hoor, maar ze betalen wel aardig.
Ik kan hier uren naar luisteren
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198889265
quote:
Ik zat twee jaar op deze als ETO voor de belgen. Machtig mooi werk. Ik was de eerste ETO die dat mocht doen en ze betaalden heel aardig. Maar ja, belgen, sjoemelen waar ik niet tegen kan.

dinsdag 6 april 2021 @ 21:43:41 #179
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_198889320
quote:
Wel echt troep hoor, die windmolens :r

Horizonvervuiling ook :N

En FFS Spanjolen :N
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:44:30 #180
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_198889335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Ik zat twee jaar op deze als ETO voor de belgen. Machtig mooi werk. Ik was de eerste ETO die dat mocht doen en ze betaalden heel aardig. Maar ja, belgen, sjoemelen waar ik niet tegen kan.

Wat deed je eigenlijk de weken dat je in NL zat?
pi_198889412
Niełatwo komuś zaufać, uważniej dobieram pakę.
pi_198890159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:44 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Wat deed je eigenlijk de weken dat je in NL zat?
Ik was niet zoveel in Nederland destijds. Tijdens verlof meestal vakantievieren elders. Planeetverkenning zegmaar.
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:34:26 #183
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198890435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef Tlaloc het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif intrigeert me, waar is het origineel?
Daar kan zo'n dubbele tussen :9
-XOXO-
pi_198890475
Op een gegeven moment wel reismoe geworden. Een continue jet lag was niet voor me vol te houden.. Toen ben ik in Belgi gaan wonen. Lekker op rust aan de kust. KLM-personeel kende me op een gegeven moment met naam en voornaam. Tijd om te kappen met dat gereis. Ik reis nog wel voor het werk, maar binnen Europa. Intercontinentaal al een poosje niet meer. Wel blij om meegemaakt te hebben. On-ver-ge-te-lijke ervaringen. Best geinig om er over mee te kunnen praten en ik spreek mensen die inmiddels ook op rust zijn, maar we missen het allemaal. Luxe hotels, hard werken, internationale werkomgeving, culturen. Supertof, maar vrij zwaar.
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:50:30 #185
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_198890834
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:35 schreef Makrelis het volgende:
Op een gegeven moment wel reismoe geworden. Een continue jet lag was niet voor me vol te houden.. Toen ben ik in Belgi gaan wonen. Lekker op rust aan de kust. KLM-personeel kende me op een gegeven moment met naam en voornaam. Tijd om te kappen met dat gereis. Ik reis nog wel voor het werk, maar binnen Europa. Intercontinentaal al een poosje niet meer. Wel blij om meegemaakt te hebben. On-ver-ge-te-lijke ervaringen. Best geinig om er over mee te kunnen praten en ik spreek mensen die inmiddels ook op rust zijn, maar we missen het allemaal. Luxe hotels, hard werken, internationale werkomgeving, culturen. Supertof, maar vrij zwaar.
Kan ik me voorstellen. Wat is de raarste plek waar je geweest bent?
pi_198891541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:50 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Wat is de raarste plek waar je geweest bent?
Bhopal. 2 keer.
pi_198891658
Als je Mumbai (Bombay) goor vindt ben je nog niet in Bhopal geweest. Gevalletje extreem. :{

Delhi is m'n zus geweest. Die wil er nooit meer heen. Voor het leven genezen.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2021 @ 00:37:12 #188
88815 The_Emotion
98.3
pi_198892052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:38 schreef Makrelis het volgende:
Als je Mumbai (Bombay) goor vindt ben je nog niet in Bhopal geweest. Gevalletje extreem. :{

Delhi is m'n zus geweest. Die wil er nooit meer heen. Voor het leven genezen.
India lijkt mij een groot open riool.
Maar vertel, wat voor ranzigheden ben je in Bhopal zo al tegen gekomen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2021 @ 00:38:56 #189
88815 The_Emotion
98.3
pi_198892060
Toch geen concert van een dikke Pakistaanse zanger bijgewoond zeker?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_198892418
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 00:37 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

India lijkt mij een groot open riool.
Maar vertel, wat voor ranzigheden ben je in Bhopal zo al tegen gekomen?
Rondleiding gehad. Ja veel zwerfvuil, extreem veel. En drie meren waar je niet kunt zwemmen ivm giflozing. Wel tripleseat op een scooter gezeten maar dat had ik in Mumbai ook al gedaan. India is echt goor en ook gevaarlijk omdat ze geen adequate sewage-management hebben. Smerigste land dat ik in mijn leven heb gezien. Afrika kunnen ze er ook ook een houtje van, China ook. India vind ik toch het ergst. Geef mij maar Zwitserland of Noorwegen.
pi_198892452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:52 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Rondleiding gehad. Ja veel zwerfvuil, extreem veel. En drie meren waar je niet kunt zwemmen ivm giflozing. Wel tripleseat op een scooter gezeten maar dat had ik in Mumbai ook al gedaan. India is echt goor en ook gevaarlijk omdat ze geen adequate sewage-management hebben. Smerigste land dat ik in mijn leven heb gezien. Afrika kunnen ze er ook ook een houtje van, China ook. India vind ik toch het ergst. Geef mij maar Zwitserland of Noorwegen.
Ben je wel eens in de Ganges gegaan om je ziel te reinigen?
-XOXO-
pi_198892453
Ik had wel een goed hotel, deze:

https://www.jehannuma.com/
pi_198892466
quote:
11s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Nee, Bhopal en Indore zijn de enige plekken binnenlands waar ik ben geweest in India. Vaak Mumbai en ook meerdere keren Goa. Dat is westkust. De verhalen over de Ganges en Varanassi ken ik wel, maar ik ben daar niet geweest. Ga ik ook zo houden.
pi_198892467
quote:
11s.gif Op woensdag 7 april 2021 01:57 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

In de Ganges wil je nog niet dood gevonden worden denk ik, behalve als je hindoest bent. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198892473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:04 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Nee, Bhopal en Indore zijn de enige plekken binnenlands waar ik ben geweest in India. Vaak Mumbai en ook meerdere keren Goa. Dat is westkust. De verhalen over de Ganges en Varanassi ken ik wel, maar ik ben daar niet geweest. Ga ik ook zo houden.
Ben je nog naar psytrance feesten in Goa geweest? Staat daar best bekend om . :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198892497
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:06 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Ben je nog naar psytrance feesten in Goa geweest? Staat daar best bekend om . :)
Nee, ik was er wel met carnaval. Eind februari 2009 dacht ik. Ontzettend goed voedsel gekregen. Schelpenzooi en het was zo vreemd. Er lag een koffer onder mijn bed. Die heb ik opengemaakt om te kijken wat erinzat. Hadden die eikels van het hotel de kamer twee keer verhuurd. Bleek een mariniers inhoud te hebben. Ik heb moeten praten als brugman om me eruit te lullen. Klojos.
pi_198892501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:11 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Nee, ik was er wel met carnaval. Eind februari 2009 dacht ik. Ontzettend goed voedsel gekregen. Schelpenzooi en het was zo vreemd. Er lag een koffer onder mijn bed. Die heb ik opengemaakt om te kijken wat erinzat. Hadden die eikels van het hotel de kamer twee keer verhuurd. Bleek een mariniers inhoud te hebben. Ik heb moeten praten als brugman om me eruit te lullen. Klojos.
Wat een lijers zeg.😞 Gelukkig liep het goed af.
pi_198892522
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Wat een lijers zeg.😞 Gelukkig liep het goed af.
Wel link heh. Gelukkig goed mee weggekomen. Het is af en toe fijn om een blanke nederlander te zijn omdat ze van mij nog wel iets aannemen.. Nu ik er over terugdenk... Was echt link. Dat zijn van die belevenissen
pi_198892538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:04 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Zou ik ook doen. Schijnt normaal te zijn om daar in de rivier te poepen en lijken af te drijven :r
-XOXO-
pi_198892570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 02:20 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Wel link heh. Gelukkig goed mee meegekomen. Het is af en toe fijn om een blanke nederlander te zijn omdat ze van mij nog wel iets aannemen.. Nu ik er over terugdenk... Was echt link. Dat zijn van die belevenissen
Ja joh, ik heb jaren geleden in Isral gewoond, en India is een hele populaire reisbestemming bij Israeli's na hun legerdienst. (Snap jij het snap ik het, maar goed :) ) Waren ook aardig wat verhalen over jongens en meiden die daar vermist raakten. Familieleden die dan naar het dorp gingen waar zij voor het laatst gezien waren werden niks wijzer, en alhoewel ze een sterk vermoeden (en ook meerdere aanwijzingen) hadden dat de dorpelingen schuldig waren aan moord en beroving, konden ze niks bewijzen, want hielden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')