Een halve zak van die m&m's. Zie mijn toppa.quote:
Ik heb de Kumari nu. Nog niet ingezet. Van de week maar doen. Op m'n kloten gehad ivm met iets wat niet helemaal volgens de spelregels is, maar zijn zelf begonnen. Mij fucken, dan krijg je straf.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Een halve zak van die m&m's. Zie mijn toppa.
Je was toch al een eeuwigheid 25? Ik probeer de Kehra nu uit, maar heb moeite om 150 uncommon crystal te bemachtigen voor mijn prime research.quote:Op maandag 5 april 2021 03:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb de Kumari nu. Nog niet ingezet. Van de week maar doen. Op m'n kloten gehad ivm met iets wat niet helemaal volgens de spelregels is, maar zijn zelf begonnen. Mij fucken, dan krijg je straf.
Een andorian battlecruiser.
[ afbeelding ]
Met deze maak ik je basis open, daarna stuur ik tradevessels met een groot vrachtruim om je leeg te trekken.
Dit soort lieverds:
[ afbeelding ]
25 indd. Goeie boot die Kehra. De mijne is nu 325k op tier 8. Tja materials. Gewoon geduld hebben. 2 a 3 keer per dag een kistje in de raffinaderij gooien. Ik had dat ook hoor, crystal-tekort. Momenteel *3 gas te weinig.quote:Op maandag 5 april 2021 12:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je was toch al een eeuwigheid 25? Ik probeer de Kehra nu uit, maar heb moeite om 150 uncommon crystal te bemachtigen voor mijn prime research.
Drama. Op deze manier kan ik inderdaad ook beter 20 blijven.quote:Op maandag 5 april 2021 12:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
25 indd. Goeie boot die Kehra. De mijne is nu 325k op tier 8. Tja materials. Gewoon geduld hebben. 2 a 3 keer per dag een kistje in de raffinaderij gooien. Ik had dat ook hoor, crystal-tekort. Momenteel *3 gas te weinig.
Ik snap haar welquote:Op maandag 5 april 2021 14:04 schreef KersenKiller het volgende:
Jaloers op iemand die wél succes heeft met zichzelf uithoeren op het internet. Hij snapt echt niet dat wat hij doet niet veel anders is he?
Hahahahahahahahahhaahahahahhahahaquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef KersenKiller het volgende:
Op 2:55 nadat hij een boel vette troep als ontbijt heeft laten bezorgen zegt de bezorger: "Ik dacht dat je op dieet was?" waarop hij antwoord: "Ben ik ook, daarom geen pizza."
Bijzondere band heeft hij met de bezorger.
Prachtig dit.
Wat is dat voor een halve tamme danquote:Op maandag 5 april 2021 16:21 schreef KersenKiller het volgende:
Op 2:55 nadat hij een boel vette troep als ontbijt heeft laten bezorgen zegt de bezorger: "Ik dacht dat je op dieet was?" waarop hij antwoord: "Ben ik ook, daarom geen pizza."
Bijzondere band heeft hij met de bezorger.
Prachtig dit.
Idd. Ik wil hem wel even confronteren met een aantal zakenquote:
Nee joh. Behalve toen hij loog dat hij een hartaanval had gehadquote:Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Toch een zwak voor 'm. Absoluut geen kwaaie vent.
Kan het me voorstellen met zo'n lijf anders. Ik moet er echt niet aan denken om zo'n gewicht mee te moeten torsen. Ik heb een rollator voor mijn gereedschap omdat ik een ontzettende hekel heb aan sjouwen. Lijkt me echt waardeloos zo'n lichaam.quote:Op maandag 5 april 2021 17:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee joh. Behalve toen hij loog dat hij een hartaanval had gehad
Nou kan je vertellen dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 april 2021 17:12 schreef Makrelis het volgende:
Kan het me voorstellen met zo'n lijf anders.
Nou. Liegen over zoiets ergs is wel sneu ja. Zieke aandachttrekkerij.quote:Op maandag 5 april 2021 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou kan je vertellen dat het niet zo is.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 5 april 2021 17:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou. Liegen over zoiets ergs is wel sneu ja. Zieke aandachttrekkerij.
Vind keer op keer anderen en hun naasten dood wensen wel een kwalijke zaak. Net als ziektes blijven verzinnen.quote:Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Toch een zwak voor 'm. Absoluut geen kwaaie vent.
Ja maar niet doen over die boeg vind ik. M'n vader heeft twee keer een hartaanval gehad en heeft het overleefd. Wijlen mijn hont ook. Heeft het toen wel overleefd. Het is allemaal niet zo leuk dat soort dingen. Mogen we geen geintjes over maken dus ook niet over liegen om aandacht te trekken.quote:Op maandag 5 april 2021 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik ben een tijdje weggeweest hier heh. Inderdaad kwalijk te noemen wat je zegt.quote:Op maandag 5 april 2021 17:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vind keer op keer anderen en hun naasten dood wensen wel een kwalijke zaak. Net als ziektes blijven verzinnen.
Totdat daar door hulp misschien verandering in komt vind ik zo iemand wel een kwaaie vent.
quote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
Lekker avondeten, een bord met alleen sperziebonen
Komt wellicht doorquote:Op maandag 5 april 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
Lekker avondeten, een bord met alleen sperziebonen
Mijn geld is er nog niet? Welk geld? Geen geld op de 6de van de maand? Zo veel vragenquote:
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.quote:Op maandag 5 april 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
Als @:praadje kree op het juiste pad kan krijgen, waarom onze vriendelijke vriend dan wellicht ook niet?
Ohjaquote:Op maandag 5 april 2021 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.
Van wie hij ook al geen advies aanneemt/ niks van aantrektquote:Op maandag 5 april 2021 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien omdat Kree (ook al duurde het even) wel iets is gaan doen met mijn feedback. En toen ik Braad wat tips gaf in het verleden hij vertelde dat hij al een moeder had.
Echt niemand gelooft dat hij alleen dat eet hoor.quote:Op maandag 5 april 2021 19:12 schreef KersenKiller het volgende:
Maar ja, een portie boontjes daar kan een normaal mens natuurlijk niet van leven.
Ook wel veelzeggend dat hij dit als enorme portie ziet terwijl dit krap aan de aanbevolen dagelijke hoeveelheid groenten is.
Nee. 8-10 minuten koken en dan kort bakken. Zijn ze nog net knapperig.quote:Op maandag 5 april 2021 18:47 schreef Fcu030 het volgende:
Sperziebonen eet je gewoon rauw uit het vuistje.
Zal wel jouw geld wezen en dat van mij. Ik denk dat hij weekgeld krijgt omdat hij er anders niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 5 april 2021 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn geld is er nog niet? Welk geld? Geen geld op de 6de van de maand? Zo veel vragen
Ja en dat vind ik best jammer. En ik bekommerde me om @kree omdat ik zelf een verslaafde zoon heb gehad ( andere verslaving) en hij soms vertelde over zijn moeder en ik me zo kon voorstellen hoe erg het voor een moeder is om je kind zo te zien. Dat raakte me.quote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Van wie hij ook al geen advies aanneemt/ niks van aantrekt
Hij heeft pas geleden nog een camera van 800 euro gekocht.quote:Op maandag 5 april 2021 19:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal wel jouw geld wezen en dat van mij. Ik denk dat hij weekgeld krijgt omdat hij er anders niet mee om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |