SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
O vanwege de feestdagen. Nou, hopen dat er snel wat aan te doen is. Volgens mij kun je sowieso wel B12 vitamines kopen en innemen (gewoon kopen bij AH).Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh Mrsl
Ja, die heb ik ook staan en ben ik gisteren preventief mee begonnen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
O vanwege de feestdagen. Nou, hopen dat er snel wat aan te doen is. Volgens mij kun je sowieso wel B12 vitamines kopen en innemen (gewoon kopen bij AH).Het gaat niet om die hoge bloeddruk, Het gaat om dat b12 tekort. Sinds een week of drie heb ik toegenomen fysieke klachten waardoor lange afstanden er gewoon even niet inzitten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je met een hoge bloeddruk niet lopen dan? Bewegen is juist gezond?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O vervelend, en dan net met de feestdagen, je zal tot dinsdag moeten wachten of niet?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook staan en ben ik gisteren preventief mee begonnen.
[..]
Het gaat niet om die hoge bloeddruk, Het gaat om dat b12 tekort. Sinds een week of drie heb ik toegenomen fysieke klachten waardoor lange afstanden er gewoon even niet inzitten.
Ik zei je laatst al dat je eens beter moest gaan eten, jou worden waren ik ben veel in beweging dat is goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het. Hoef je er niet in te wrijven. Rob zegt het ook vrijwel dagelijksquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, en dan net met de feestdagen, je zal tot dinsdag moeten wachten of niet?
Ik zei je laatst al dat je eens beter moest gaan eten, jou worden waren ik ben veel in beweging dat is goed.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Er is vast iets gezegd over kip.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laat dat stukje eigenwijs van je dan eens varen, gooi dat maar van de brug afquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Hoef je er niet in te wrijven. Rob zegt het ook vrijwel dagelijks
oke omaquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat stukje eigenwijs van je dan eens varen, gooi dat maar van de brug af
Goed. Douchetijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je moeder had ik kunnen zijn, je oma nietquote:
Morguh Jochemquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb de hanen weer wat zangzaad gevoerd![]()
Bedankt @:Stepperoller
2 sec en dan ho maar roepenquote:
Ja, daar kan ik niks aan doen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat is waar. SBE zou zijn parkiet de schuld gevenquote:
Ja ik wilde steppe bolken maar tsja een reactie invoeren duurt een paar seconden...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ik, heb ik ook vaak wil je de een blokken komt er net iemand anders tussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We worden allemaal een dagje ouder ook nog hequote:Op vrijdag 2 april 2021 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wilde steppe bolken maar tsja een reactie invoeren duurt een paar seconden...🐌
![]()
🙄quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:50 schreef jerney het volgende:
[..]
We worden allemaal een dagje ouder ook nog he🐌
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe gaat het met de therapie, merk je al vooruitgang?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan Dotteke nietJa van die stiekeme kokbolkertsquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook vaak wil je de een blokken komt er net iemand anders tussen![]()
![]()
Je kan me niet wat?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:52 schreef jerney het volgende:
Ik kan Dotteke niet
[..]
Ja van die stiekeme kokbolkertsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope. Ik sprak een medetherapievolger gisteren en die was al sinds maart 2020 bezig zonder enige vooruitgangquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de therapie, merk je al vooruitgang?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2021 08:53:29 ]![]()
Dat zou maar zo kunnenquote:![]()
Morguh ToT
Ja ellende he, schrijnende gevallen zitten er tussen. Laatste waren er twee op tv beide 22 jaar en die blijven ook zo extreem moe. Een lag dagen op bed als hij net iets te veel had gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nope. Ik sprak een medetherapievolger gisteren en die was al sinds maart 2020 bezig zonder enige vooruitgangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh! Quoten
Mijn fok experience is niet optimaal op het momentDat blijkt!
![]()
![]()
quote:Liefbaar!
Ik begin zo aan een zwart, vloeibaar ontbijtje.
Godverdomme wat een nacht weer....Mini-ToT's allergie hakt er weer stevig in!
![]()
![]()
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uurquote:
Moeten tegenwoordig op vaste tijd medicijnen innemen,ellende vind ik dat. En ik moet daarna eten.
Ellende als je al om 5 uur op zit en moet wachten. Dus ik ontbijt tegenwoordig in twee keer
Hem 'm zijn medicijnen nog gegeven (waar hij een enorme hekel aan heeft), en de rest van de nacht mocht ik hem absoluut niet meer aanraken; hij was BOOS op me!![]()
![]()
Ah dat is wel sneuquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]Liefbaar!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Second breakfastquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uur
Moeten tegenwoordig op vaste tijd medicijnen innemen,ellende vind ik dat. En ik moet daarna eten.
Ellende als je al om 5 uur op zit en moet wachten. Dus ik ontbijt tegenwoordig in twee keer![]()
![]()
ZIEDEND!quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Hem 'm zijn medicijnen nog gegeven (waar hij een enorme hekel aan heeft), en de rest van de nacht mocht ik hem absoluut niet meer aanraken; hij was BOOS op me!
Heb je er een foto van gemaakt?![]()
![]()
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
ZIEDEND!
Heb je er een foto van gemaakt?![]()
Wees maar blij dan dat die 1 april grap niet echt wasquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]Liefbaar!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat die 1 april grap niet echt wasEcht he!
![]()
![]()
Wat voor medicijnen zijn dat dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ontbijt je niet om 5 uur dan, of heb je dan nog geen trek in ontbijt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uur
Ellende als je al om 5 uur op zit en moet wachten. Dus ik ontbijt tegenwoordig in twee keer
Tegen z'n pollen-allergie, en een hoestdrankje. (Normaal slaat het altijd op zijn neus en ogen, maar nu zat het dieper.)quote:![]()
* jerney aait ToTtiequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.![]()
Dan eet ik wel, maar ben ook wel eens om 5.30 uur wakker of om 4 uurquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom ontbijt je niet om 5 uur dan, of heb je dan nog geen trek in ontbijt?
Ik heb de tijd van de medicijnen op 9 uur staan dus moet dan ook eten. Vandaar dat ik twee keer ontbijt
Wanneer ik wakker ben 1 cracker of half bakje griekse yoghurt en de andere helft om 9 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je het niet mengen met iets dan? Vind hij het vies?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen z'n pollen-allergie, en een hoestdrankje. (Normaal slaat het altijd op zijn neus en ogen, maar nu zat het dieper.)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* jerney houdt neus van ToTtie dicht en kiept z’n hoofdje naar achter alvorens er een kan espresso in te gietenquote:
There you go!![]()
![]()
Ja vaak mengen we het met melk, maar zo midden in de nacht heeft hij daar geen zin in.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het niet mengen met iets dan? Vind hij het vies?
Gisteravond heeft hij wel melk gehad met wat medicijn er in, maar hij heeft het niet helemaal opgedronken.![]()
Ah zo. ja als niet aldoor op dezelfde tijd wakker wordt, dan maar een later tijdstip dat je medicijnen in neemtquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan eet ik wel, maar ben ook wel eens om 5.30 uur wakker of om 4 uur
Ik heb de tijd van de medicijnen op 9 uur staan dus moet dan ook eten. Vandaar dat ik twee keer ontbijt
Wanneer ik wakker ben 1 cracker of half bakje griekse yoghurt en de andere helft om 9 uur"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney houdt neus van ToTtie dicht en kiept z’n hoofdje naar achter alvorens er een kan espresso in te gieten
There you go!![]()
![]()
Nu moet ik aan Lilo and Stitch denken!
![]()
![]()
Lastig hoor, het is ook nog zo lastig uitleggen als ze zo klein zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vaak mengen we het met melk, maar zo midden in de nacht heeft hij daar geen zin in.
Gisteravond heeft hij wel melk gehad met wat medicijn er in, maar hij heeft het niet helemaal opgedronken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daarom. Zou mooi zijn als ik om 8.30 uur wakker werdquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo. ja als niet aldoor op dezelfde tijd wakker wordt, dan maar een later tijdstip dat je medicijnen in neemt
Klopt ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig hoor, het is ook nog zo lastig uitleggen als ze zo klein zijn.
De neusspray ging gisteren gelukkig wel een stuk minder moeilijk dan normaal dus hij lijkt het wel wat door te krijgen.![]()
Ja op een gegeven moment wennen ze er wel aan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja.
De neusspray ging gisteren gelukkig wel een stuk minder moeilijk dan normaal dus hij lijkt het wel wat door te krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken hem ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, zegt mij niets dat stukje, dus ook nooit met Max gekeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Plym
Altijd lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het voordeel zit geen tijd aan verbonden
Dat zit er hier niet in, drink het iedere dag
Koffie is eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Dat zit er hier niet in, drink het iedere dagIk heb er één en ik ben er trots op
Meer een strandbouncer die op een stepperoller lijkt!quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Moet dat gifje een stepperoller voorstellen?![]()
![]()
Zeker wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er gaan heel wat liters door hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag
Vind het lekker, maar ik ben blijkbaar te ongevoelig voor cafeïne om de behoefte te kunnen begrijpen.quote:![]()
Ellende is dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er een storing?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind het lekker, maar ik ben blijkbaar te ongevoelig voor cafeïne om de behoefte te kunnen begrijpen.
Hier schijnt de zon volopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak wil resetten ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk het wel, zal ff kijken op de siteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je ex zorgde goed voor jequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.![]()
Verslaafd aan cafeïne dusquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het mee voor je.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat het vanmiddag wel schijnt
Maar de berichten zien er niet al te best uit, tenminste gisteren niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie net maandag maar 6 graden bbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker vergeleken met eergisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De afgelopen 2 weken was er iets mis met mijn wifinetwerk waardoor ik niet thuis kon werken. Gisteravond lukte het spontaan weer om verbinding te maken met de schijven.![]()
Maar we moeten het er mee doen. We hebben geen knopje om het weer te veranderen .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZIt er wel inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch de definitie van ambtenaar zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben niet vrij, maar niet veel te doen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De bouwlui hier wel, lekker rustig wat langer blijven liggen van de stilte genieten, was om 06:30 al klaarwakker, maar verwachtte wel herrie vanaf een uur of 7 maar die kwam maar niet.
Dat is dan toch wel aangenaam.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Maandag werken ze waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
De bouwlui hier wel, lekker rustig wat langer blijven liggen van de stilte genieten, was om 06:30 al klaarwakker, maar verwachtte wel herrie vanaf een uur of 7 maar die kwam maar niet.
Dat is dan toch wel aangenaam.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HIer werken ze wel aan de overkant. Maar dan heb jij geluk. Dinsdag pas weer dus een paar dagen rustquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is dan toch wel aangenaam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe meer ze werken hoe sneller het werk klaar is en jij weer rust hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer werken ze wel aan de overkant. Maar dan heb jij geluk. Dinsdag pas weer dus een paar dagen rustAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bouwvakkers moeten ook gewoon es normale werktijden gaan werken, dus vanaf 9 uur ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is dan toch wel aangenaam.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
9 uur is veel te laat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Bouwvakkers moeten ook gewoon es normale werktijden gaan werken, dus vanaf 9 uur ofzoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmmm zou de apotheek vandaag open zijn? vast wel toch?
Moest eigenlijk woensdag al medicatie ophalen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb er geen last van de bouw is af, het zijn de schilders die binnen aan het werk zijn en de timmermannequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe meer ze werken hoe sneller het werk klaar is en jij weer rust hebt.
Half mei worden ze opgeleverdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Rafeiro het volgende:
Moest eigenlijk woensdag al medicatie ophalen.![]()
Zal toch wel, alleen banken dichtquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Rafeiro het volgende:
Moest eigenlijk woensdag al medicatie ophalen.![]()
Even op de site kijken of bellen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Rafeiro het volgende:
Moest eigenlijk woensdag al medicatie ophalen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zoek de verborgen post? Zoiets?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Paas eieren zoeken op Fok! Dat is wel een leuk ideeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat denk ik toch wel. En anders even bellen. Moet dat sowieso niet nu in coronatijd, afspraak maken ook bij de apotheek?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Rafeiro het volgende:
Moest eigenlijk woensdag al medicatie ophalen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan trek ik straks de stoute schoenen aan, en trap ik de fiets aan om even naar de apotheek te gaan, nu nog geen zin.
Is ook wel 500 meter van huis, zucht, kreun, steun.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Linkdump van een mod ergo viesmad een TR gemacht.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:50 schreef Paul het volgende:
@:Jippie wist mij naar de frontpage te lokken![]()
'Even mijn lingeriesetje showen 'Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Da is zo klein stukje kom op zeg hoppa gaan met die banaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:49 schreef Rafeiro het volgende:
Dan trek ik straks de stoute schoenen aan, en trap ik de fiets aan om even naar de apotheek te gaan, nu nog geen zin.
Is ook wel 500 meter van huis, zucht, kreun, steun.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van ambtenaar zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb nog niet echt 1 april grappen voorbij zien komen, volgens mij zegt dat ook genoeg over de klanten die we hebben
ik ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Linkdump van een mod ergo viesmad een TR gemacht.deze laat ik staan voor SWJ
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog niet echt 1 april grappen voorbij zien komen, volgens mij zegt dat ook genoeg over de klanten die we hebbenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je glas is gebrokenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?Uw ADH vitamine Worst
Van die simpele humor kunnen we niets mee neequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?
Ooit wel een grappige 1-april grap meegemaakt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst cafeïne, douchen en wakker worden. Normaal zijn ze tot 18:00u open dus ik heb nog evenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da is zo klein stukje kom op zeg hoppa gaan met die banaan
Als winkels eerder sluiten is dat meestal nog steeds na 18:00u en anders hele dag dicht.
Heb nog voorraad voor een paar maanden denk ik, ik ben zo slecht qua inname. Wel handig als je een stuk of 20 medicijnen per dag voorgeschreven krijgt. Alleen de vitamine D zou ik relatief snel ophebben, daar heb ik nog maar 3 capsules van, dus dat is 3 weken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Functioneringsgesprek van gisteren was ook wel een beetje een waste of time.
Ging zo:
Leidinggevende: hoe gaat het?
Ik: goed
L: mooi je werk gaat ook goed.
Ik: dank
L: nou dat was het dan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
L: nou dat was het dan.
Je kon toch wel wat meer zeggen! Echt weer een FOK!ker ben je he!quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
L: nou dat was het dan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar ben je weer mooi vanaf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
L: nou dat was het dan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom neem je je medicijnen niet in dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerst cafeïne, douchen en wakker worden. Normaal zijn ze tot 18:00u open dus ik heb nog even
Als winkels eerder sluiten is dat meestal nog steeds na 18:00u en anders hele dag dicht.
Heb nog voorraad voor een paar maanden denk ik, ik ben zo slecht qua inname. Wel handig als je een stuk of 20 medicijnen per dag voorgeschreven krijgt. Alleen de vitamine D zou ik relatief snel ophebben, daar heb ik nog maar 3 capsules van, dus dat is 3 weken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekers. Braafste meisje van de klas hè?quote:Trotste mama van Ambar
Je eerste pasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik ben dus zo goed in mijn werk dat ik dus heel goed kan werken en tegelijkertijd kan flirten met the boys, lui zijn, lange pauzes houden, en boeken lezen.
Het is toch wat![]()
Ben je enthousiast geworden? Voor 5000 netto per maand kom ik met liefde voor je werken.Trotste mama van Ambar
Goedemorgen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben dus zo goed in mijn werk dat ik dus heel goed kan werken en tegelijkertijd kan flirten met the boys, lui zijn, lange pauzes houden, en boeken lezen.
Het is toch wat![]()
Ben je enthousiast geworden? Voor 5000 netto per maand kom ik met liefde voor je werken.
Gewoon meer loon vragen dan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
L: nou dat was het dan.![]()
Ehm nee.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
VVD-D66-CDA-CU volgend kabinet, u hoorde het hier eerst![]()
VVD sowieso niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
VVD-D66-CDA-CU volgend kabinet, u hoorde het hier eerstWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vorig jaar al een flinke verhoging gekregen.quote:
En we werken met schalen dus heelveel ruimte is er niet. En het boeit me niet zo eigenlijkTrotste mama van Ambar
Ik denk er niet genoeg aan. En we zijn er wel hard mee bezig, maar mijn dag-nacht ritme is ook zwaar verstoord. Dus de focus ligt nu eerst op toch ontbijten en die medicatie en daarna een 2e moment. Maar in kleine stapjes, in overleg met artsen enzo. Maar krijg wel de hele meuk. Niks te doen hebben behalve bolken helpt natuurlijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom neem je je medicijnen niet in dan?
Als er weer wat versoepelingen zijn rondom activiteiten wil de "psych" wel wat zwaar slaapspul voorschrijven om de "klok te herstellen" 3 dagen lorazepam oid. Maar nu maar even aanmodderen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
O dat is lekker. Heb je goed gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ietsjes uitgeslapen, pas een uur wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij boeide het ook niet, maar vond het aan mezelf verplicht en het tweede jaar op rij een verhoging eruit slepen geeft toch meer financiële mogelijkheden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorig jaar al een flinke verhoging gekregen.
En we werken met schalen dus heelveel ruimte is er niet. En het boeit me niet zo eigenlijk
En schalen hebben wij ook, maar die zijn geen belemmering voor hoeveel ruimte er is.![]()
Je kan toch weg? Je mag bij iemand op bezoek, lekker een stuk fietsen of lopen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk er niet genoeg aan. En we zijn er wel hard mee bezig, maar mijn dag-nacht ritme is ook zwaar verstoord. Dus de focus ligt nu eerst op toch ontbijten en die medicatie en daarna een 2e moment. Maar in kleine stapjes, in overleg met artsen enzo. Maar krijg wel de hele meuk. Niks te doen hebben behalve bolken helpt natuurlijk ook niet echt.
Als er weer wat versoepelingen zijn rondom activiteiten wil de "psych" wel wat zwaar slaapspul voorschrijven om de "klok te herstellen" 3 dagen lorazepam oid. Maar nu maar even aanmodderen.
Een leuke hobby? Maar zoek zelf iets om uit die sleur te komen.
Een bakje waar je voor een maand of zo je medicijnen in kan doen en die op een plaats zetten waar je het niet kan vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat hij koffie bedoeldquote:
Ik geloof dat wel, bij jou zou ik twijfelen
Anders een app downloaden dan krijg je een melding, als je medicijnen in moet nemen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O bestaat dat ook alquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Anders een app downloaden dan krijg je een melding, als je medicijnen in moet nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ToT ook
Ik vind dit wel echt een geweldige klap in het gezicht voor alle sukkels die toch op D66 gestemd hebben, ook al staat die partij om niets anders dan verraad bekend
Hoppa, twee weken na de verkiezingen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bestaat er ook een app voorquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Anders een app downloaden dan krijg je een melding, als je medicijnen in moet nemen
Uw ADH vitamine Worst
Ze zijn er nog lang niet, ze zijn drukker met elkaar afmaken, de grond in te trappen dan het lang regeren momenteelquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit wel echt een geweldige klap in het gezicht voor alle sukkels die toch op D66 gestemd hebben, ook al staat die partij om niets anders dan verraad bekend
Hoppa, twee weken na de verkiezingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb je FOK! toch voor, daar ontkom je niet aan bierdrinkersquote:
Kattebolkquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, twee weken na de verkiezingen.![]()
Daar krijg je geen notificaties voor als je niet op de site bentquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je FOK! toch voor, daar ontkom je niet aan bierdrinkers
Uw ADH vitamine Worst
Wel handig, maar je kan er ook een vast patroon van makenquote:
Als je het zoveel vergeet zet het zichtbaar denk ik danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Nieuw leiderschap"quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn er nog lang niet, ze zijn drukker met elkaar afmaken, de grond in te trappen dan het lang regeren momenteel
""Verandering"
"Verbetering"
Bij D66 moet ik meteen aan het aloude riedeltje denken:
Roses are red
The sky is blue
Red Bull the fastest
Mercedes one-two100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Nieuw leiderschap"
""Verandering"
"Verbetering"
Roses are red
The sky is blue
Red Bull the fastest
Mercedes one-two
Nee, das ook weer waar. Maar er schijnt een geluk te zijn. Je hebt er ook niets voor nodig. Men vergeet het nooit te pakken heb ik wel eens gehoordquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar krijg je geen notificaties voor als je niet op de site bent
Indd of in je agenda zetten in je telefoon.. of wat jij zei medicijnen in zo'n doosje doen. Die op het aanrecht laten staanquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel handig, maar je kan er ook een vast patroon van maken
Als je het zoveel vergeet zet het zichtbaar denk ik dan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Nieuw leiderschap"
""Verandering"
"Verbetering"
Roses are red
The sky is blue
Red Bull the fastest
Mercedes one-two![]()
![]()
Ja, je neemt ze voor je eigen bestwilquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Indd of in je agenda zetten in je telefoon.. of wat jij zei medicijnen in zo'n doosje doen. Die op het aanrecht laten staan
Men vergeet ook niet om s'morgens op FOK! te gaan
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je neemt ze voor je eigen bestwil
Men vergeet ook niet om s'morgens op FOK! te gaan![]()
Ik vergeet het wel eensquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je neemt ze voor je eigen bestwil
Men vergeet ook niet om s'morgens op FOK! te gaan
Trotste mama van Ambar
Ben stiekem toch een beetje aan het kijken naar nieuwe vogeltjes, maar lastig wel hoor.
Dierenwinkels verkopen vaak de mindere kwaliteit, de b-keus van fokkers zelf.
Maar nou vond ik hier een dierenwinkel in de buurt die enkel per koppel verkoopt. Dat klonk dan wel weer goed.
Dat gaat weer lezen wordenwant koppels kunnen ook kuikens krijgen, maar dan?
Ik heb geloof ik 4 kooien en nu 1 vogel, dus daar zit het probleem niet.
Lastig wel. En die nieuwe moeten wel handtam zijn. Of nog zijn te maken, moeten wel nieuwe knuffeltjes worden.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
tijd!
En zelfs ontbijt ook.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolkplant?I'm surrounded by morons!
Heb je die gepoot
quote:
AL die plaatjes, al die spreuk, al die lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zojuist mijn laptop met mijn jbl charge 4 gepaard. Er komen geluidbabies uit!
Paasstemming met Matteuspasjonen BWV 244 van Bach.I'm surrounded by morons!
en een dikke lebber van de woefquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL die plaatjes, al die spreuk, al die lolUw ADH vitamine Worst
Moet nog een wederhelft vinden johquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met dat toefje voor de kop en dat struikje in d'r hand?
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En koppie krauw van miauwquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en een dikke lebber van de woefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hè je vond een plaatje van mijn functioneringsgesprekquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hè je vond een plaatje van mijn functioneringsgesprek![]()
![]()
Morguh Koen
Hoe het opruimen van mijn huis gaat? Geweldig joh.Trotste mama van Ambar
Er is buiten nu wel iets aan de gang. 1 zielig ding met een zware motor.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jij bent ook al bezig?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe het opruimen van mijn huis gaat? Geweldig joh.I'm surrounded by morons!
Ja en hier zitten er nog miljoenen te wachtenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
COR / Nederland geeft Pfizer vaccins weg aan Oost-Europa.Godverdomme hee!
Echt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
Welke mongool stuurd de GGD's aan?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Afspraak gemaakt? 4 uur vantevoren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
rustig vrij dagje, zometeen richting de Gamma
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
Eigen volk eerst
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jawohl, gisteren al ingeschoten!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt? 4 uur vantevoren?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach we kunnen ons altijd nog met die knakentroep laten inspuiten terwijl oost-Europeanen daar mooi het goede spul dus kunnen weigeren!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hier zitten er nog miljoenen te wachten![]()
![]()
Tsja, het is wel wat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het slaat allemaal weer nergens op. EN we kunnen er niets aan doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we kunnen ons altijd nog met die knakentroep laten inspuiten terwijl oost-Europeanen daar mooi het goede spul dus kunnen weigeren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De geest van moeder Teheresa? Die vond dat lijden goed voor de ziel was.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Welke mongool stuurd de GGD's aan?![]()
![]()
Jawel joh, koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het slaat allemaal weer nergens op. EN we kunnen er niets aan doen
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voorquote:
het zou wat zijn dat dat zou werkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voor
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voor
Tweedekamerlogica toepassen: Fogel woont in het groene gebeid en drinkt koffie, DUS werkt koffie tegen covid.
Ja echt he, was het maar zo simpelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
offfffffffff het komt door jou eigenbrouwselsquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweedekamerlogica toepassen: Fogel woont in het groene gebeid en drinkt koffie, DUS werkt koffie tegen covid.
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
offfffffffff het komt door jou eigenbrouwselsI'm surrounded by morons!
Maar dat klopt toch ook? 1+1=2.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweedekamerlogica toepassen: Fogel woont in het groene gebeid en drinkt koffie, DUS werkt koffie tegen covid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Proefpersonen zoeken wie weet
Ik heb ziggo maar ik kan pas bij aflevering 5 kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
MRSL jij hebt ziggo toch, nieuwe serie
Transplant
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: