en een dikke lebber van de woefquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL die plaatjes, al die spreuk, al die lol
Moet nog een wederhelft vinden johquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met dat toefje voor de kop en dat struikje in d'r hand?
En koppie krauw van miauwquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en een dikke lebber van de woef
Hè je vond een plaatje van mijn functioneringsgesprekquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hè je vond een plaatje van mijn functioneringsgesprek
Jij bent ook al bezig?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe het opruimen van mijn huis gaat? Geweldig joh.
Ja en hier zitten er nog miljoenen te wachtenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
COR / Nederland geeft Pfizer vaccins weg aan Oost-Europa.Godverdomme hee!
Echt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
Afspraak gemaakt? 4 uur vantevoren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
rustig vrij dagje, zometeen richting de Gamma
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
jawohl, gisteren al ingeschoten!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt? 4 uur vantevoren?
Ach we kunnen ons altijd nog met die knakentroep laten inspuiten terwijl oost-Europeanen daar mooi het goede spul dus kunnen weigeren!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en hier zitten er nog miljoenen te wachten
Tsja, het is wel wat.quote:
Ja het slaat allemaal weer nergens op. EN we kunnen er niets aan doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we kunnen ons altijd nog met die knakentroep laten inspuiten terwijl oost-Europeanen daar mooi het goede spul dus kunnen weigeren!
De geest van moeder Teheresa? Die vond dat lijden goed voor de ziel was.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt?
Welke mongool stuurd de GGD's aan?
Jawel joh, koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het slaat allemaal weer nergens op. EN we kunnen er niets aan doen
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voorquote:
het zou wat zijn dat dat zou werkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voor
quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie het middel tegen corona c_ / ik ga der voor
Ja echt he, was het maar zo simpelquote:
offfffffffff het komt door jou eigenbrouwselsquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweedekamerlogica toepassen: Fogel woont in het groene gebeid en drinkt koffie, DUS werkt koffie tegen covid.
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
offfffffffff het komt door jou eigenbrouwsels
Maar dat klopt toch ook? 1+1=2.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweedekamerlogica toepassen: Fogel woont in het groene gebeid en drinkt koffie, DUS werkt koffie tegen covid.
Ik heb ziggo maar ik kan pas bij aflevering 5 kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
MRSL jij hebt ziggo toch, nieuwe serie
Transplant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |