Verslaafd aan cafeïne dusquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.
Ik hoop het mee voor je.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat het vanmiddag wel schijnt
Dat is toch de definitie van ambtenaar zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben niet vrij, maar niet veel te doen
Maandag werken ze waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
De bouwlui hier wel, lekker rustig wat langer blijven liggen van de stilte genieten, was om 06:30 al klaarwakker, maar verwachtte wel herrie vanaf een uur of 7 maar die kwam maar niet.
Dat is dan toch wel aangenaam.
HIer werken ze wel aan de overkant. Maar dan heb jij geluk. Dinsdag pas weer dus een paar dagen rustquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
De bouwlui hier wel, lekker rustig wat langer blijven liggen van de stilte genieten, was om 06:30 al klaarwakker, maar verwachtte wel herrie vanaf een uur of 7 maar die kwam maar niet.
Hoe meer ze werken hoe sneller het werk klaar is en jij weer rust hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer werken ze wel aan de overkant. Maar dan heb jij geluk. Dinsdag pas weer dus een paar dagen rust
Bouwvakkers moeten ook gewoon es normale werktijden gaan werken, dus vanaf 9 uur ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
9 uur is veel te laat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Bouwvakkers moeten ook gewoon es normale werktijden gaan werken, dus vanaf 9 uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |