Linkdump van een mod ergo viesmad een TR gemacht.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:50 schreef Paul het volgende:
@:Jippie wist mij naar de frontpage te lokken![]()
'Even mijn lingeriesetje showen '
Da is zo klein stukje kom op zeg hoppa gaan met die banaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:49 schreef Rafeiro het volgende:
Dan trek ik straks de stoute schoenen aan, en trap ik de fiets aan om even naar de apotheek te gaan, nu nog geen zin.
Is ook wel 500 meter van huis, zucht, kreun, steun.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van ambtenaar zijn
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Linkdump van een mod ergo viesmad een TR gemacht.
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog niet echt 1 april grappen voorbij zien komen, volgens mij zegt dat ook genoeg over de klanten die we hebben
Je glas is gebrokenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?
Van die simpele humor kunnen we niets mee neequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wie zit daar wel op te wachten? Die tenenkrommende 'je veter ligt los' grappen?
Eerst cafeïne, douchen en wakker worden. Normaal zijn ze tot 18:00u open dus ik heb nog evenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da is zo klein stukje kom op zeg hoppa gaan met die banaan
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Functioneringsgesprek van gisteren was ook wel een beetje een waste of time.
Ging zo:
Leidinggevende: hoe gaat het?
Ik: goed
L: mooi je werk gaat ook goed.
Ik: dank
L: nou dat was het dan.
Je kon toch wel wat meer zeggen! Echt weer een FOK!ker ben je he!quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
Daar ben je weer mooi vanaf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
Waarom neem je je medicijnen niet in dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerst cafeïne, douchen en wakker worden. Normaal zijn ze tot 18:00u open dus ik heb nog even
Als winkels eerder sluiten is dat meestal nog steeds na 18:00u en anders hele dag dicht.
Heb nog voorraad voor een paar maanden denk ik, ik ben zo slecht qua inname. Wel handig als je een stuk of 20 medicijnen per dag voorgeschreven krijgt. Alleen de vitamine D zou ik relatief snel ophebben, daar heb ik nog maar 3 capsules van, dus dat is 3 weken.
Zekers. Braafste meisje van de klas hè?quote:
Je eerste pasquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben dus zo goed in mijn werk dat ik dus heel goed kan werken en tegelijkertijd kan flirten met the boys, lui zijn, lange pauzes houden, en boeken lezen.
Het is toch wat![]()
Ben je enthousiast geworden? Voor 5000 netto per maand kom ik met liefde voor je werken.
Gewoon meer loon vragen dan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging zo:
Ehm nee.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
VVD-D66-CDA-CU volgend kabinet, u hoorde het hier eerst
VVD sowieso niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
VVD-D66-CDA-CU volgend kabinet, u hoorde het hier eerst
Vorig jaar al een flinke verhoging gekregen.quote:
Ik denk er niet genoeg aan. En we zijn er wel hard mee bezig, maar mijn dag-nacht ritme is ook zwaar verstoord. Dus de focus ligt nu eerst op toch ontbijten en die medicatie en daarna een 2e moment. Maar in kleine stapjes, in overleg met artsen enzo. Maar krijg wel de hele meuk. Niks te doen hebben behalve bolken helpt natuurlijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom neem je je medicijnen niet in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |