SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
O vanwege de feestdagen. Nou, hopen dat er snel wat aan te doen is. Volgens mij kun je sowieso wel B12 vitamines kopen en innemen (gewoon kopen bij AH).Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh Mrsl
Ja, die heb ik ook staan en ben ik gisteren preventief mee begonnen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
O vanwege de feestdagen. Nou, hopen dat er snel wat aan te doen is. Volgens mij kun je sowieso wel B12 vitamines kopen en innemen (gewoon kopen bij AH).Het gaat niet om die hoge bloeddruk, Het gaat om dat b12 tekort. Sinds een week of drie heb ik toegenomen fysieke klachten waardoor lange afstanden er gewoon even niet inzitten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je met een hoge bloeddruk niet lopen dan? Bewegen is juist gezond?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O vervelend, en dan net met de feestdagen, je zal tot dinsdag moeten wachten of niet?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook staan en ben ik gisteren preventief mee begonnen.
[..]
Het gaat niet om die hoge bloeddruk, Het gaat om dat b12 tekort. Sinds een week of drie heb ik toegenomen fysieke klachten waardoor lange afstanden er gewoon even niet inzitten.
Ik zei je laatst al dat je eens beter moest gaan eten, jou worden waren ik ben veel in beweging dat is goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het. Hoef je er niet in te wrijven. Rob zegt het ook vrijwel dagelijksquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, en dan net met de feestdagen, je zal tot dinsdag moeten wachten of niet?
Ik zei je laatst al dat je eens beter moest gaan eten, jou worden waren ik ben veel in beweging dat is goed.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Er is vast iets gezegd over kip.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Laat dat stukje eigenwijs van je dan eens varen, gooi dat maar van de brug afquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het. Hoef je er niet in te wrijven. Rob zegt het ook vrijwel dagelijks
oke omaquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat stukje eigenwijs van je dan eens varen, gooi dat maar van de brug af
Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed. Douchetijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je moeder had ik kunnen zijn, je oma nietquote:
Morguh Jochemquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:39 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb de hanen weer wat zangzaad gevoerd![]()
Bedankt @:Stepperoller
2 sec en dan ho maar roepenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: