Koffie is eerste levensbehoefte.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Dat zit er hier niet in, drink het iedere dag
Meer een strandbouncer die op een stepperoller lijkt!quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Moet dat gifje een stepperoller voorstellen?
Vind het lekker, maar ik ben blijkbaar te ongevoelig voor cafeïne om de behoefte te kunnen begrijpen.quote:
Is er een storing?quote:
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind het lekker, maar ik ben blijkbaar te ongevoelig voor cafeïne om de behoefte te kunnen begrijpen.
Hier schijnt de zon volopquote:
Vaak wil resetten ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk het wel, zal ff kijken op de site
Je ex zorgde goed voor jequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kreeg ik van m'n ex 's ochtends cafeïnevrije koffie. Onderweg naar huis kreeg ik koppijn en werd ik misselijk. Toen bij de hema gewone koffie gedronken en m'n koppijn verdween vrijwel onmiddelijk. Pas achteraf kwam ik er achter dat m'n ex cafeïnevrije koffie had gemaakt voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |