Ja, daar kan ik niks aan doen.quote:
Nee, dat is waar. SBE zou zijn parkiet de schuld gevenquote:
Ja ik wilde steppe bolken maar tsja een reactie invoeren duurt een paar seconden...quote:
Weet ik, heb ik ook vaak wil je de een blokken komt er net iemand anders tussenquote:
We worden allemaal een dagje ouder ook nog hequote:Op vrijdag 2 april 2021 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wilde steppe bolken maar tsja een reactie invoeren duurt een paar seconden...
🙄quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:50 schreef jerney het volgende:
[..]
We worden allemaal een dagje ouder ook nog he🐌
Hoe gaat het met de therapie, merk je al vooruitgang?quote:
Ja van die stiekeme kokbolkertsquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook vaak wil je de een blokken komt er net iemand anders tussen
Je kan me niet wat?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:52 schreef jerney het volgende:
Ik kan Dotteke niet
[..]
Ja van die stiekeme kokbolkerts
Nope. Ik sprak een medetherapievolger gisteren en die was al sinds maart 2020 bezig zonder enige vooruitgangquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de therapie, merk je al vooruitgang?
Dat zou maar zo kunnenquote:
Ja ellende he, schrijnende gevallen zitten er tussen. Laatste waren er twee op tv beide 22 jaar en die blijven ook zo extreem moe. Een lag dagen op bed als hij net iets te veel had gedaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nope. Ik sprak een medetherapievolger gisteren en die was al sinds maart 2020 bezig zonder enige vooruitgang
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh! Quoten
Mijn fok experience is niet optimaal op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |