Ik zag het ookquote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
kijk wat die dikke het zwaar heeft met dat kruis dragen
Het is dusdanig live dat er afgelopen week al allerlei voorstukken van deze uitzending te zien zijn geweest...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Als dat live is overtreden ze over 4 minuten allemaal de avondklok
Werkverklaring enzoquote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Joling in tha house?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Benny het volgende:
"Ik heb zelfs de kracht niet om op te geven"
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.quote:
Ah ja, daar herkende ik de melodie van. Dit is net zo matig als Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we krijgen weer een emotieloze versie van Der Weg.
Inderdaad, die van Herbert. Guusquote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.
Je zou toch denken dat hij geen VOG meer krijgt sinds hij Ome Willem vermoord heeft eigenlijk hèquote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Sil aka Soy Kroon zit ook bij de politie
Heel knap gevondenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:01 schreef Maron het volgende:
Vind het al met al weer een prachtige uitvoering..
Ieder jaar hetzelfde verhaal, andere uitvoering...
Hahah, dat was niet de Soy-Silquote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij geen VOG meer krijgt sinds hij Ome Willem vermoord heeft eigenlijk hè
Nee maar wel Silquote:
Zo meteen de detonatie van de explosieven op haar rug...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Plooi van de jurk vast in een vetrol genot
Zijn ze bij AvroTros al mee bezig.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:07 schreef just me het volgende:
Volgens jaar maar op zoek naar 'n andere Maria
daaromquote:Op donderdag 1 april 2021 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze bij AvroTros al mee bezig.
Maan als Mariaquote:Op donderdag 1 april 2021 22:07 schreef just me het volgende:
Volgens jaar maar op zoek naar 'n andere Maria
Ook hier wel een nummer waar de emotie van het origineel niet na te bootsen is.quote:
Natascha denk ik.quote:
Ja Nandiquote:
BOHHquote:
Nandi is prima, maar Natascha is qua persoonlijkheid wel gewoon een stuk leuker.quote:
"Verstoppertje spelen"quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef superniger het volgende:
Even een kindje uit mijn raam duwen.
Hoe oud is die wijsneus?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Da hopman het volgende:
Vraag van mijn dochter... waarom doet Jozef niet meer mee. Is die al dood of zo.
Ik geloof ook niet meer in sprookjesquote:
Hij was toch dood?quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Freek gaat zo springen, waarna Trijntje d'r bomgordel afgaat...
Kamehamequote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef superniger het volgende:
Spirit bomb.
Handjes omhoog voor Goku.
Hou ooopppquote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ook op me komen
NAJAAAAAAAAAAAAAAAA.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ook op me komen
NAJAAAAAAAAAAAAAAAA.
En dan mag ik niks over Jolijn d'r kont zeggen...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ook op me komen
NAJAAAAAAAAAAAAAAAA.
Let’s hope and pray 🙏quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar weer met publiekdan is corona
Hee dat was ik nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag ik niks over Jolijn d'r kont zeggen...
Erg mooi geacteerd ook inderdaadquote:
Volgens mij begon jij juist over Jolijn d'r kontquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij juist over Jolijn d'r kont
Borsato heeft een functie eldersquote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Da hopman het volgende:
Famke had geen mic tijdens eindlied.🤔
Verder dit jaar 0x Borsato
quote:
Schijnwerpers waren 5min eerder al aan het doven(ooggetuige)quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Jaaaaa die mistte ik echtquote:
En maar klagen als wij bij Op Zoek Naar de vrouwen op uiterlijk keuren he!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ook op me komen
NAJAAAAAAAAAAAAAAAA.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En maar klagen als wij bij Op Zoek Naar de vrouwen op uiterlijk keuren he!
Ik was zondag in Doetichem waren ze al druk bezig met de opbouw.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kreeg vandaag de cd al binnen, maar heb nog braaf de envelop dicht gehouden. Wil nog niet weten welke liedjes ze gaan gebruiken!
TT gewijzigd.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:21 schreef spapaars het volgende:
Nu The Passion op RTL Duitsland, Die Passion-Live.
Het wordt elk jaar vertaald naar de huidige realiteit. Vond bv de Bijlmerversie heel rauw en puur en nu is het thema 'Alles komt goed' wat we na twee jaar coronacrisis hard nodig hebben.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd over het succes van de Passion. Het verhaal was bij de EO al een soort rare verwaterde hippie-versie van het oorspronkelijke verhaal en is bij de KRO echt geen reet meer aan.
Kan iemand mij het uitleggen?
Blij dat het mensen kan opwekken maar ik vind het helemaal niets.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar vertaald naar de huidige realiteit. Vond bv de Bijlmerversie heel rauw en puur en nu is het thema 'Alles komt goed' wat we na twee jaar coronacrisis hard nodig hebben.
Dat kan, mij geeft niet alleen deze uitzending, maar vooral deze dagen meer bezinning en weer nieuwe moed. Voor mij is kerst dan weer niks meer dan een paar luie dagen....quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blij dat het mensen kan opwekken maar ik vind het helemaal niets.
Ik vind het vooral leuk om het samen met FOK! te kijken en af en toe in dit topic te posten. Net als bij de top 2000, dat zou zonder FOK! ook drie keer niets zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd over het succes van de Passion. Het verhaal was bij de EO al een soort rare verwaterde hippie-versie van het oorspronkelijke verhaal en is bij de KRO echt geen reet meer aan.
Om heel eerlijk te zijn: ik ben gelovig opgevoed (elke zondag 2 keer naar de kerk, liefst in een rok, maar het had erger gekund zeg maar) en daar waren wel bepaalde verwachtingen en opvattingen met betrekking tot het geloof.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk het ook. Vind het wel jammer dat er geen Borsato in zit, ik leef niet meer voor jou had ik wel leuk gevondenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:28 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel veel Maan/Snelle/ suzanFreek/Meaux meuk.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eten besteld voor de gelegenheid en dat wordt zo bezorgd
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eten besteld voor de gelegenheid en dat wordt zo bezorgd
Blijkbaar omdat het een moetje isquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Ruudgod hakkelt weer lekker
Net als bij de Top 2000
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind Ruud de WIld niet passen bij deze show
Het lijkt net of hij de TMF awards aan het presenteren isquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind Ruud de WIld niet passen bij deze show
Proost!quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Normaliter heb ik een La Trappe Quadrupel bij The Passion, maar die had ik nu verrassend genoeg niet meer. Naja, dan maar aan een Kaapse Bertus.
Nee het zijn Marcel van de Ven en Thijs Wattimenaquote:Op donderdag 14 april 2022 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik lette even niet op, maar zat @:Selmar er ook bij?
Ik heb nu compleet andere bijbedoeling bijquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef Karina het volgende:
er wonen wel lelijke mensen in Doetinchem
Iemand die niet hier meepostquote:
Het kruis valt bijna op de grondquote:Op donderdag 14 april 2022 20:49 schreef Karina het volgende:
die gast voorin houdt het bijna niet meer
Waar is Simon van Cyrene om het over te nemen?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:49 schreef Karina het volgende:
die gast voorin houdt het bijna niet meer
Heeft ie ook. Zoals vanmiddag en gistermiddag. Emmely de Wilt deed gisteren en vandaag zijn radioprogrammaquote:Op donderdag 14 april 2022 20:52 schreef Remco het volgende:
Je zou toch zeggen dat Ruud de Wild deze teksten een paar keer heeft geoefend
Dat is niet haramquote:Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo werd Maria zwanger. Via een dickpic.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo werd Maria zwanger. Via een dickpic.
ja je hebt toch van die doorzichtige die je haast niet ziet?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef summer2bird het volgende:
Kijk net pas maar volgens mij waren de microfoontjes niet zo overduidelijk de vorige delen
Maria Magdalenaquote:
Van Uitstel van Executie?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
Eef Hoos sturen, die haalt het geld wel terug
Boswachter Timquote:Op donderdag 14 april 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
wie is die gast met die pet? komt me bekend voor.
Wie is das?quote:
Is voor de wind hè, als ze buiten zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
ja je hebt toch van die doorzichtige die je haast niet ziet?
Nee, die van Echte Penozequote:
ah oké dat kan iddquote:Op donderdag 14 april 2022 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is voor de wind hè, als ze buiten zijn.
Ja dit ziet er echt raar uitquote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
ja je hebt toch van die doorzichtige die je haast niet ziet?
dit was in Groningen toenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is voor de wind hè, als ze buiten zijn.
Familie De Molquote:Op donderdag 14 april 2022 20:59 schreef Tengano het volgende:
En met die Voicegate van vorig jaar hebben ze trouwens best keus qua Barbaras.
Jaquote:
Lala Gul was ook wel een match geweest.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:01 schreef Karina het volgende:
Maria magdalena was toch een hoertje dacht ik?
Of een leerling of de vrouw van Jezus, er zijn meerdere varianten.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:01 schreef Karina het volgende:
Maria magdalena was toch een hoertje dacht ik?
nee dat is Maria, die andere is Maria Magdalena. Dat is een andere.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Maria is toch die in jomanda jurk?
dat is mama Maria idd, Maria Magdalena is een andere Mariaquote:Op donderdag 14 april 2022 21:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Maria’squote:Op donderdag 14 april 2022 21:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee er is een Maria, de moeder van Jezus én er is een Maria Magdalena, een vriendin van Jezus....quote:
Ja dat bedoel ik ook idd.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee er is een Maria, de moeder van Jezus én er is een Maria Magdalena, een vriendin van Jezus....
Lijkt gvd Urk wel .quote:Op donderdag 14 april 2022 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee er is een Maria, de moeder van Jezus én er is een Maria Magdalena, een vriendin van Jezus....
ik miste wel een drankflesje in haar handquote:
ja of een glas wijn in dit gevalquote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik miste wel een drankflesje in haar hand
De langste nachtquote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Lov1 het volgende:
Heeft Goldband hier toestemming voor gegeven?
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:07 schreef Lov1 het volgende:
Heeft Goldband hier toestemming voor gegeven?
doet er wel aan denken iddquote:Op donderdag 14 april 2022 21:11 schreef Tengano het volgende:
Wie zijn dat??? Is dat mocromaffia oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |