Ik zag het ookquote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
kijk wat die dikke het zwaar heeft met dat kruis dragen
Het is dusdanig live dat er afgelopen week al allerlei voorstukken van deze uitzending te zien zijn geweest...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Als dat live is overtreden ze over 4 minuten allemaal de avondklok
Werkverklaring enzoquote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Als dat live is overtreden ze over 4 minuten allemaal de avondklok
Joling in tha house?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Benny het volgende:
"Ik heb zelfs de kracht niet om op te geven"
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.quote:
Ah ja, daar herkende ik de melodie van. Dit is net zo matig als Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we krijgen weer een emotieloze versie van Der Weg.
Inderdaad, die van Herbert. Guusquote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar ik prefereer hem wel met de achtergrond van Herbert zelf. De emotie van de periode die hij doormaakte is niet na te bootsen.
Je zou toch denken dat hij geen VOG meer krijgt sinds hij Ome Willem vermoord heeft eigenlijk hèquote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Sil aka Soy Kroon zit ook bij de politie
Heel knap gevondenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:01 schreef Maron het volgende:
Vind het al met al weer een prachtige uitvoering..
Ieder jaar hetzelfde verhaal, andere uitvoering...
Hahah, dat was niet de Soy-Silquote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij geen VOG meer krijgt sinds hij Ome Willem vermoord heeft eigenlijk hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |