Het wordt elk jaar vertaald naar de huidige realiteit. Vond bv de Bijlmerversie heel rauw en puur en nu is het thema 'Alles komt goed' wat we na twee jaar coronacrisis hard nodig hebben.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd over het succes van de Passion. Het verhaal was bij de EO al een soort rare verwaterde hippie-versie van het oorspronkelijke verhaal en is bij de KRO echt geen reet meer aan.
Kan iemand mij het uitleggen?
Blij dat het mensen kan opwekken maar ik vind het helemaal niets.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar vertaald naar de huidige realiteit. Vond bv de Bijlmerversie heel rauw en puur en nu is het thema 'Alles komt goed' wat we na twee jaar coronacrisis hard nodig hebben.
Dat kan, mij geeft niet alleen deze uitzending, maar vooral deze dagen meer bezinning en weer nieuwe moed. Voor mij is kerst dan weer niks meer dan een paar luie dagen....quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blij dat het mensen kan opwekken maar ik vind het helemaal niets.
Ik vind het vooral leuk om het samen met FOK! te kijken en af en toe in dit topic te posten. Net als bij de top 2000, dat zou zonder FOK! ook drie keer niets zijn.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd over het succes van de Passion. Het verhaal was bij de EO al een soort rare verwaterde hippie-versie van het oorspronkelijke verhaal en is bij de KRO echt geen reet meer aan.
Om heel eerlijk te zijn: ik ben gelovig opgevoed (elke zondag 2 keer naar de kerk, liefst in een rok, maar het had erger gekund zeg maar) en daar waren wel bepaalde verwachtingen en opvattingen met betrekking tot het geloof.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk het ook. Vind het wel jammer dat er geen Borsato in zit, ik leef niet meer voor jou had ik wel leuk gevondenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:28 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel veel Maan/Snelle/ suzanFreek/Meaux meuk.
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eten besteld voor de gelegenheid en dat wordt zo bezorgd
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eten besteld voor de gelegenheid en dat wordt zo bezorgd
Blijkbaar omdat het een moetje isquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Ruudgod hakkelt weer lekker
Net als bij de Top 2000
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind Ruud de WIld niet passen bij deze show
Het lijkt net of hij de TMF awards aan het presenteren isquote:Op donderdag 14 april 2022 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind Ruud de WIld niet passen bij deze show
Proost!quote:Op donderdag 14 april 2022 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Normaliter heb ik een La Trappe Quadrupel bij The Passion, maar die had ik nu verrassend genoeg niet meer. Naja, dan maar aan een Kaapse Bertus.
Nee het zijn Marcel van de Ven en Thijs Wattimenaquote:Op donderdag 14 april 2022 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik lette even niet op, maar zat @:Selmar er ook bij?
Ik heb nu compleet andere bijbedoeling bijquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef Karina het volgende:
er wonen wel lelijke mensen in Doetinchem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |