Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Volgens mij ben je in de war met iemand anders, waarde BlackLining. Geeft niet, iedereen kan een fout maken. Gelukkig wonen we in een land waarin dat kan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, ben jij ook begonnen om je eens in te lezen inde materie alvorens lukraak wat te roepen? Goed bezig![]()
Iedereen die zich ook maar enigszins heeft verdiept in het kiesrecht weet dat. Dat "oprutte!" geluid is sowieso niet serieus te nemen.
Nee hoor. Ik lees ook wel eens wat posts van jou in COR en daar blijkt vooral ongeinformeerde boosheid uit. Positief dat je je nu enigszins verdiept in de materiequote:Op donderdag 1 april 2021 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders, waarde BlackLining. Geeft niet, iedereen kan een fout maken. Gelukkig wonen we in een land waarin dat kan.
Dat denk ik wel want rechts van de VVD zitten alleen CDA'ers en wappies.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Je eerste debat? Geert dient elk debat een motie van wantrouwen in tegen Rutte of het kabinet. En gaat niet alleen om Rutte, de VVD zal niet over links gaan.
Ook een Volt-minister gaat dat niet voor elkaar krijgen zonder veel belastinggeld en gedoe.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Programma van Volt hierover gelezen?
Nee, maar ik geef het heel wat meer kans dan een links kabinet. Ik voorzie zelfs issues nu met D66 gezien Kaag Rutte een kromzwaard in de rug heeft gestoken. De uitstervende linkse kiezer is zijn vingers weer aan het aflikken niet beseffende dat er niet veel zal veranderen, buiten misschien een nieuw poppetje en over 4 jaar weer een moment dat we kunnen concluderen dat links in totaal onder de streep maar blijft krimpen. Een links kabinet is de grootste vinger ooit, vooral nu na de verkiezingen waarin links nog nooit zo klein is geweest. Veranderen die paar zeteltjes extra door #stemopeenvrouw bij D66 niks aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat Geert en Rutte nu nog succesvol kunnen formeren?
Mogelijk.quote:
Het CDA ligt rechts tegen het midden aan op de links-rechts schaal. De VVD daar nog behoorlijk rechts van.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat denk ik wel want rechts van de VVD zitten alleen CDA'ers en wappies.
Die hebben gewoon een restaurantquote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
Zo kunnen alle bezorgbedrijven weer aan de slag om eten naar de tweede kamer te brengen
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ouwehand is echt de enige met enig moreel besef
Heerlijk, pizzaatje erbij. Dit is beter dan een voetbaltribune.quote:
Net zoals de rest.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij zat er juist weer volkomen naast met zijn peilingen.
Komt hij toch gewoon weer mee wegquote:Op donderdag 1 april 2021 18:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Rutte. Met je zoveelste "Dat ben ik vergeten..." Wat ben je toch een lul.
Ollongren is de molquote:
quote:
Ja allang.quote:
Motoriek van niks ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
Hoekstra gebruikt constant het woord articuleren in een verkeerde context
Erg vervelend
Het is echt een idiote volgorde dat je eerst letterlijk de hele dag gaat praten over wat er mogelijk gebeurt kan zijn, terwijl de mensen met de antwoorden letterlijk daar in vak K zittenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:15 schreef Nattekat het volgende:
En dan zijn Ollongren en Jorritsma nog niet eens aan zet geweest
Zo werkt dat altijd. Eerste termijn de kamer, dan de bezoekers om vragen te beantwoorden of dingen nader toe te lichten. Daarna kan de kamer in de tweede termijn reageren en gaat er gestemd worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is echt een idiote volgorde dat je eerst letterlijk de hele dag gaat praten over wat er mogelijk gebeurt kan zijn, terwijl de mensen met de antwoorden letterlijk daar in vak K zittenKan hier heel slecht tegen. Ondanks dat het misschien gebruikelijk is, is het echt heel inefficient. Ze zijn nu uren aan het debatteren zonder alle informatie te hebben.
Niksquote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie dat het eindresultaat gaat worden van deze soap, welke gevolgen gaat dit hebben?
Ik vind vooral die handgebaartjes bijzonder irritantquote:Op donderdag 1 april 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
Hoekstra gebruikt constant het woord articuleren in een verkeerde context
Erg vervelend
Denk weer niks. Wat gelul voor de bühne maar geen gevolgen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie dat het eindresultaat gaat worden van deze soap, welke gevolgen gaat dit hebben?
niksquote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop op zijn minst nieuwe verkiezingen en aftreden van Ritte.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Rutte overleeft de motie maar wordt vervolgens overreden door de trekker van Van der Plas.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
De rituele dans die formatie heet zal een stuk langer gaan duren, denk ik. En daarna eindigen we alsnog met een kabinet dat bestaat uit VVD, D66, CDA en iets anders.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Precies dit ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De rituele dans die formatie heet zal een stuk langer gaan duren, denk ik. En daarna eindigen we alsnog met een kabinet dat bestaat uit VVD, D66, CDA en iets anders.
Ja, ik zie ook niet zo direct een andere mogelijkheid.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De rituele dans die formatie heet zal een stuk langer gaan duren, denk ik. En daarna eindigen we alsnog met een kabinet dat bestaat uit VVD, D66, CDA en iets anders.
Dat dat de uitkomst van de formatie is, is op zich niet erg omdat het in lijn is met de verkiezingsuitslag. Het probleem zit niet in het wie, maar in het hoe.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook niet zo direct een andere mogelijkheid.
Rutte, Ollongren en Kaag. Allen wisten ze ervan en weten ze er meer van. Schande als die personen hiermee wegkomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Stefanovich het volgende:
Het is wel heel dubieus...die ollongren zit daar maar en die weet gewoon of rutte de waarheid spreekt of niet. Natuurlijk is het dat laatste.
Rutte is te veel beschadigd en kan niet meer door. Na het weekend kondigt hij aan om af te treden.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop op het aftreden van mark.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Lillian heeft haar knoopjes los gemaakt.quote:
Hoe kom je in hemelsnaam tot die conclusie?quote:
Nee hoor. Hij is zo glad als een paling in een emmer snot. Die wurmt zich overal doorheen en gaat gewoon door.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Rutte is te veel beschadigd en kan niet meer door. Na het weekend kondigt hij aan om af te treden.
Die vent heeft 34 zetels en besluit zelf te blijven zitten.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Rutte is te veel beschadigd en kan niet meer door. Na het weekend kondigt hij aan om af te treden.
Dat dacht ik aan het begin van zijn verhaal maar dat had ik blijkbaar foutquote:Op donderdag 1 april 2021 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam tot die conclusie?
Dat is ook eigenlijk een ander vraagstuk he. Het is daarvoor van belang dat en regeerakkoord ambities uitspreekt en geen compleet wetboek voorschrijft. Maar we zijn deze keer nog niet bij een regeerakkoord gekomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Wat je zou willen is dat er als gevolg van deze affaire iets veranderd aan de verhoudingen tussen kabinet en Kamer, maar vooralsnog is er niets wat erop wijst dat dat gaat gebeuren.
Nietwaar. Ik had duidelijk om friet gevraagd.quote:
Hij heeft een punt. Het land moet uiteindelijk toch geregeerd worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
De ziekenhuizen in Brabant en al die ondernemers in het land
Ja oke, bedankt Jesse.
No shitquote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Het land moet uiteindelijk toch geregeerd worden.
Ik denk Crystal Meth.quote:
Neuh, gewoon narcistisch.quote:
Absintquote:
Gewoon narcistisch.quote:
Een bedrijf draait ook altijd beter als het management een heidag heeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Het land moet uiteindelijk toch geregeerd worden.
Je hebt gelijk voor wat betreft het regeerakkoord, maar dat is slechts een onderdeel van wat ik bedoel. De opeenvolgende kabinetten Balkenende en Rutte hebben hun best gedaan om de volksvertegenwoordiging zo veel mogelijk buiten spel te zetten. Dat zit hem voor een deel in uit de hand gelopen regeerakkoorden en Catshuisoverleggen, maar vooral in communicatie. Informatievoorziening aan de Kamer, en, wat Klaver net in zijn termijn vrij goed verwoordde: men komt pas over de brug als er schriftelijk bewijs gevonden is. Het uitgangspunt is dat informatie er niet of niet volledig wordt gegeven, tenzij dat echt niet meer anders kan. Dat is geen laksheid of incompetentie, dat is staand beleid. Dat is het 'hoe' waar ik op doelde en waar we heel snel vanaf moeten.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk een ander vraagstuk he. Het is daarvoor van belang dat en regeerakkoord ambities uitspreekt en geen compleet wetboek voorschrijft. Maar we zijn deze keer nog niet bij een regeerakkoord gekomen.
Ben het overigens wel met je eens hoor, dat zou allemaal veel minder dichtgetimmerd moeten zijn.
The gift that keeps on givingquote:Op donderdag 1 april 2021 18:36 schreef Momo het volgende:
Thierry die het heeft over gekronkel achter de schermen
maar over zijn coronauitspraken van een jaar geleden mag je niet meer beginnenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:37 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Leuk dat Sherry dit moment gebruikt om zichzelf gelijk te laten krijgen (4 jaar na dato).
Kunnen wel de KROEGEN OPENquote:Op donderdag 1 april 2021 18:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Bindend referendum? Alsjeblieft niet, godsamme. Ik heb echt liever 150's Ruttes in de 2e kamer dan dat ik de bevolking ook maar 1 minuut vertrouw met belangrijke besluiten.
Zullen we terwijl we dit posten even zwaaien naar Caroline?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Bindend referendum? Alsjeblieft niet, godsamme. Ik heb echt liever 150's Ruttes in de 2e kamer dan dat ik de bevolking ook maar 1 minuut vertrouw met belangrijke besluiten.
Superspreader.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Doe die theedoek gewoon af binnen man. Beetje fatsoen.
Walgelijk. Ik spuug op haar.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
Ouwehand die extra wil deugen door Sylvana te feliciteren
Ga naar KPD ofzo..quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ouwehand heeft eigenlijk ook wel een flinke voorgevel, het valt alleen niet zo op als bij Lillian.
Moordenaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Doe die theedoek gewoon af binnen man. Beetje fatsoen.
Vond haar vandaag een van de sterksten. Net als enkele andere politici waar ik niet per se fan van ben zoals Klaver, Wilders en Baudet.quote:
Zij kunnen lekker zagen ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vond haar vandaag een van de sterksten. Net als enkele andere politici waar ik niet per se fan van ben zoals Klaver, Wilders en Baudet.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:44 schreef BlackNero het volgende:
Wisten jullie dat Seegers in Egypte heeft gewoond ?
Neequote:Op donderdag 1 april 2021 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iets met sp3c? Gezien je UI en ondertitel.
Aardige kont ook wel geloof ikquote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ouwehand heeft eigenlijk ook wel een flinke voorgevel, het valt alleen niet zo op als bij Lillian.
Ah vandaar!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:44 schreef BlackNero het volgende:
Kun je nagaan hoe makkelijk het prijsschieten is.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vond haar vandaag een van de sterksten. Net als enkele andere politici waar ik niet per se fan van ben zoals Klaver, Wilders en Baudet.
Dan heb je echt wel heel weinig te doen in dit leven.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker lurken in 'Dames, we willen jullie naakt zien.'
Echt hoor...quote:Op donderdag 1 april 2021 18:44 schreef BlackNero het volgende:
Dat ligt toch echt aan Seegers.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt hoor...
Iedere x hetzelfde stomme grapje..
Nope.quote:
Het is een stom grapje. Negeer het.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens? (net gemist ivm toilet)
Vertel dan de grapquote:Op donderdag 1 april 2021 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een stom grapje. Negeer het.
Straat waar hij woondequote:
Geen idee, ik weet ook niet wat de opmerking toevoegde dat Seegers in Egypte heeft gewoond.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe dat zo opeens? (net gemist ivm toilet)
Doe dan Dick Advocaat of Louis van Gaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:49 schreef XSbig het volgende:
Lazer toch op met die koning en dat hele Oranje sprookje.
@capricia heeft zelfs voor Rutte wat patat gehaald.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef XSbig het volgende:
Loopt Rutte nu weg terwijl de nieuwe partijen nu aan het woord komen.
Stel. Je. Aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een aanfluiting is die hele slangenkuil in Den Haag ook. Enerzijds genot dat ze daar met de neus op de stinkende feiten worden gedrukt, namelijk dat de Haagse politiek onderhevig is aan betonrot, anderzijds ontzettend spijtig dat hiermee het vertrouwen in de Haagse politiek nog verder daalt.
En dan moeten de oude (en nieuwe) verkenners nog aan het woord komen.
En de nieuwe zijn ook alweer oudquote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een aanfluiting is die hele slangenkuil in Den Haag ook. Enerzijds genot dat ze daar met de neus op de stinkende feiten worden gedrukt, namelijk dat de Haagse politiek onderhevig is aan betonrot, anderzijds ontzettend spijtig dat hiermee het vertrouwen in de Haagse politiek nog verder daalt.
En dan moeten de oude (en nieuwe) verkenners nog aan het woord komen.
Ik herinner me alleen Beatrix, die kon dat wel. Van Willie kan ik me echt niks competents herinneren. Ik denk dat we het beter aan Dreetje Hazes kunnen vragen dan aan Willie.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, idd liever weer bij het staatshoofd. Dit is drama.
Zeer oneens.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen Beatrix, die kon dat wel. Van Willie kan ik me echt niks competents herinneren. Ik denk dat we het beter aan Dreetje Hazes kunnen vragen dan aan Willie.
Ken jou niet uit POL.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan? Waar denk je dat ze de hele dag mee bezig zijn?Iets onbelangrijks?
Is toch accentquote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij slist en hijgt nog meer dan de zanger van Muse.
Toen de Tweede Kamer hoorde dat Willem koning werd, hebben ze het formatieproces overgenomen. Beatrix koos altijd een gepensioneerde Minister van Staat.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen Beatrix, die kon dat wel. Van Willie kan ik me echt niks competents herinneren. Ik denk dat we het beter aan Dreetje Hazes kunnen vragen dan aan Willie.
Trek ik jouw politieke interesse en politieke kennis in twijfelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja prima dat mag, maar zelfs voor jou maakte ik nog wel duidelijk in Jip en Janneke taal dat ze niet de hele dag met niks bezig zijn. Je reactie over stel je niet aan slaat weer nergens op. Net als dit gedrag weerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trek jouw politieke interesse en politieke kennis in twijfel
Jouw mening.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja prima dat mag, maar zelfs voor jou maakte ik nog wel duidelijk in Jip en Janneke taal dat ze niet de hele dag met niks bezig zijn. Je reactie over stel je niet aan slaat weer nergens op. Net als dit gedrag weer
quote:
Hoezo mijn mening? Ik stelde alleen maar vragen. Maar goed, niks met jou te beginnen merk ik al welquote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan? Waar denk je dat ze de hele dag mee bezig zijn?Iets onbelangrijks?
Genoeg users die niet al te vaak in POL komen die wel politieke interesse hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trek ik jouw politieke interesse en politieke kennis in twijfel
Dank je.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg users die niet al te vaak in POL komen die wel politieke interesse hebben.
Al snap ik je ook wel, hoor.
Wel wat hoog gegrepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
Eerdmans had beter lekker in de gemeentepolitiek kunnen blijven, toch echt meer zijn niveau.
Zeker, valt me niets tegen. Sowieso doen de nieuwkomers het goed vind ik. Ook Simons, van der Plas, Eerdmans en die man van Volt.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Prima maidenspeech van die voltknakker.
Wat snap je wel aan haar reactie? Zij zegt dat een ander zich aanstelt, ik geef aan dat dat wel meevalt, ze discussiëren niet voor niets de hele dag. En dan komt zij met rare posts aan en jij kan je er ook in vinden blijkbaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg users die niet al te vaak in POL komen die wel politieke interesse hebben.
Al snap ik je ook wel, hoor.
Het is niet eens buigen, hij is gewoon oprecht te dom om ze te begrijpen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik voorzie in Eerdmans iemand die constant de regels van de kamer gaat buigen
Dat eerder ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens buigen, hij is gewoon oprecht te dom om ze te begrijpen.
Nouja, algehele poststijl kan een beeld afleveren. Dus in die zin kan ik het wel begrijpen. Maar ik ben ook niet vies van een flauwekulletje in andere fora, dus ik vind niet dat je dat per se een op een kunt vertalen naar politieke interesse.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat snap je wel aan haar reactie? Zij zegt dat een ander zich aanstelt, ik geef aan dat dat wel meevalt, ze discussiëren niet voor niets de hele dag. En dan komt zij met rare posts aan en jij kan je er ook in vinden blijkbaar.
De VVD en D66 aanhang probeert dit nu al een weekje te downplayen. Gewoon zo vaak mogelijk lekker negeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gaat jouw knoopje straks los voor Sylvana? #dtvquote:Op donderdag 1 april 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is al laat voor Eerdmans, kan gebeuren.
Mensen die niet zo verneukt zijn door politiek kijken er juist nuchterder naar. Zij heeft het over mijn mening terwijl ik juist alleen maar vragen stel. Volgens mij laten jullie je een beetje teveel meeslepen in de politiek met jullie reacties. Ik stel simpele vragen op iemand die raar reageert en jullie denken nog van jullie zelf dat jullie juist goed nadenken niet waarquote:Op donderdag 1 april 2021 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, algehele poststijl kan een beeld afleveren. Dus in die zin kan ik het wel begrijpen. Maar ik ben ook niet vies van een flauwekulletje in andere fora, dus ik vind niet dat je dat per se een op een kunt vertalen naar politieke interesse.
Ik begrijp jouw punt ook. En je hebt geen ongelijk. Maar ik zie wel een verschil tussen users (bijv. tussen jou en phoenyx. Uitermate subjectief oordeel uiteraard. Maar dat mag).quote:Op donderdag 1 april 2021 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, algehele poststijl kan een beeld afleveren. Dus in die zin kan ik het wel begrijpen. Maar ik ben ook niet vies van een flauwekulletje in andere fora, dus ik vind niet dat je dat per se een op een kunt vertalen naar politieke interesse.
Dat is een nadeel waar de kleinere partijen als hekkensluiters vaak last van hebbenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen nu een beetje herhaalt.
Maar dat is mijn punt verder helemaal niet, als je mijn post leest.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mensen die niet zo verneukt zijn door politiek kijken er juist nuchterder naar. Zij heeft het over mijn mening terwijl ik juist alleen maar vragen stel. Volgens mij laten jullie je een beetje teveel meeslepen in de politiek met jullie reacties. Ik stel simpele vragen op iemand die raar reageert en jullie denken nog van jullie zelf dat jullie juist goed nadenken niet waar
Je mag je oordeel hebben over een user, maar als je dat je zo laat beïnvloeden dat je niet meer de simpelste vragen kan beantwoorden dan gaat er iets mis met jequote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw punt ook. En je hebt geen ongelijk. Maar ik zie wel een verschil tussen users (bijv. tussen jou en phoenyx. Uitermate subjectief oordeel uiteraard. Maar dat mag).
Joh? Raar zeg, in hun eigen spreektijd..quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen nu een beetje herhaalt.
Hij had ook gewoon zijn snor kunnen laten staan.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
Eerdmans had beter lekker in de gemeentepolitiek kunnen blijven, toch echt meer zijn niveau.
Ik ben voorstander van een gewogen loting waarop de spreekvolgorde wordt gebaseerd.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat is een nadeel waar de kleinere partijen als hekkensluiters vaak last van hebben
Misschien een poulefase waarbij alleen de sterkste bijdragen doorgaan naar de tweede termijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een gewogen loting waarop de spreekvolgorde wordt gebaseerd.
Dat is eigenlijk wel een prima ideequote:Op donderdag 1 april 2021 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een gewogen loting waarop de spreekvolgorde wordt gebaseerd.
En wie bepaald wie de sterkte relaas heeft ?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Misschien een poulefase waarbij alleen de sterkste bijdragen doorgaan naar de tweede termijn.
Femke Merel van Kooten-Arissenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En wie bepaald wie de sterkte relaas heeft ?
Nee, dat is het niet. Hoop dat ik dat niet verder hoef uit te leggen. Tipje vd sluier: elke partij mag uiteraard zijn zegje doen.quote:
Je kunt ook denken : Die opvattingen worden toch nooit werkelijkheid en ik stem omdat hij een gedegen politicus is.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:09 schreef Mrmime het volgende:
Jammer dat Kees bij zo’n gekkie partij is aangesloten. Goede politicus
Oh..die heb ik net gemist.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Prima maidenspeech van die voltknakker.
Hahaha ja laten we vooral stemmen op een persoon en niet op de idealen van een partij. Goed planquote:Op donderdag 1 april 2021 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kunt ook denken : Die opvattingen worden toch nooit werkelijkheid en ik stem omdat hij een gedegen politicus is.
En als iedereen zo denkt leven we ineens in een theocratie.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kunt ook denken : Die opvattingen worden toch nooit werkelijkheid en ik stem omdat hij een gedegen politicus is.
Hoe dacht je dat D66 zoveel zetels had gekregen danquote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hahaha ja laten we vooral stemmen op een persoon en niet op de idealen van een partij. Goed plan
Ik zei het met een knipoogquote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hahaha ja laten we vooral stemmen op een persoon en niet op de idealen van een partij. Goed plan
Ja. @Cocoquote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Tijdje niet gekeken.
Hoe deed Ouwehand het?
Klinkt vrij Nederlands wat mij betreft. En geen slechte politicus. Itt Kuzu en co.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet altijd zo lachen om het accent van Azarkan.
Je kunt veel over hem zeggen, maar hij is wel een voorbeeld van een succesvolle migrant.
Die vond dat dat varkensstallen dicht moetenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Tijdje niet gekeken.
Hoe deed Ouwehand het?
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die vond dat dat varkensstallen dicht moeten
Ze was vrij radicaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Tijdje niet gekeken.
Hoe deed Ouwehand het?
Ja, zeer Nederlands. Daarom.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt vrij Nederlands wat mij betreft. En geen slechte politicus. Kuzu en co.
Die feliciteerde Sylvana omdat ze zwart is. Of zoiets.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Tijdje niet gekeken.
Hoe deed Ouwehand het?
Eensquote:Op donderdag 1 april 2021 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeer Nederlands. Daarom.
Zie hem 100 keer liever dan Kuzu.
Is ook gewoon een brave huisvader en geen wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeer Nederlands. Daarom.
Zie hem 100 keer liever dan Kuzu.
Goed punt, maar ik denk niet dat ze dat vandaag gezegd heeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die vond dat dat varkensstallen dicht moeten
Kloptquote:Op donderdag 1 april 2021 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik denk niet dat ze dat vandaag gezegd heeft.
Ik ga ook zo eten.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Hierna 50Plus, BBB en Bij1.
Daarna zullen ze wel gaan vreten.
Maar gelukkig niet door Krolquote:Op donderdag 1 april 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Erg jammer dat 50 plus alsnog een zeteltje heeft weten te scoren
Mwah ik vind het niet eens zo'n slechte partijquote:Op donderdag 1 april 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Femke-Merel had ik die zetel wel gegund.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Aan de andere kant gaat het zonder krol gelijk misquote:
Kroegen open, dan is dat zeteltje zo weer weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Want "lekker wijf"...quote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Femke-Merel had ik die zetel wel gegund.
Met hem nog erger.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat het zonder krol gelijk mis
Dit kan écht nietquote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Zorro het volgende:
Het 50+ van Krol kon ik goed hebben.
Dit een stuk minder.
Dat is VVDquote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op bepaalde punten conservatief
Seculiere CDA
jusitequote:Op donderdag 1 april 2021 19:20 schreef Zorro het volgende:
De jusite naam bij de spreker is best lastig geloof ik.
Ouwehand was indrukwekkend goed. Spijker op z'n kopquote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Tijdje niet gekeken.
Hoe deed Ouwehand het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |