op instagram dat weet ik niet,quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
vraagjeaanderegie, wat deed thomas dan voor naars op insta?
en zit dat lekker insta, nieuwe bank nodig dus geïnteresseerdquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
tis niet dat je derop kan staan ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:55 schreef anine het volgende:
[..]
en zit dat lekker insta, nieuwe bank nodig dus geïnteresseerd
ja bah zegquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
Conclusie van vandaag, wat een hoop onzin wordt er dus verkondigd op de social media
dan hoef ik hem nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
tis niet dat je derop kan staan ofzo
Niks joh, was gewoon een leuk gesprek met Jerrel en Nathalie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
MIchel is de FEBO mol, die weet alles ....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
Michel heeft het juist.
"Ik hoop dat we er volgende week alle 5 op staan"
In principe klopt dat inderdaad.
nee nog steeds nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
Maargoed:
- Hebben Jill en Julie hun prijs al ontvangen?
- Heeft Michel Nick al straf gegeven voor het niet meelunchen vanmiddag? Zo niet, heeft BB Michel al een zwaardere straf gegeven voor het niet goed bewaken van de huisregels?
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:59 schreef snetje het volgende:
Ik vind Liese vaak wat weg hebben van de jonge Barbra Streisand ...
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze nooit aan fillers gaat beginnen ...![]()
[ afbeelding ]
Wie zit er ook op Instagram? Is Fok niet genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is zo'n beetje onmogelijk om op instagram te zitten:
Ik zit nu niet op instagram,
maar als ik op instagram zou zitten dan zou ik heel snel heel boos worden op thomas de slang,
waardoor ik heel snel heel plots niet meer op instagram mag zitten
vreselijk hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,
en Liese reageerde er in ieder geval heel ongeïnteresseerd op
Tot morgen en goed van je dat je hier even was vanavond.quote:
Alleen haar neus ... maar daar is niets mis mee ... en haar ondertand ook niet ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,
en Liese reageerde er in ieder geval heel ongeïnteresseerd op
Zou je dat dak even kunnen beschrijvenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:03 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb een stream lock,..inzoom op het dak
Geweldig dak,....
Doeg suziquote:
heb je betje gelijkquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:59 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:04 schreef NBWtje het volgende:
Ja hoor @:utopia
Grijs met een neon verlichting met een oog,.. BB logo
Maar dat ken je vast wel
Zeker. Maar lief tochquote:
met de staart tussen de benenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:08 schreef greysbones het volgende:
Ach nicksken gaat al fluitend naar bed
Lieve lieve opaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:08 schreef NBWtje het volgende:
Liese Michel en Nick hebben over geld bedragen die misschien nog in de pot kunnen buiten
85.000 denken ze
Oh Jill zit er ook,... Die wil haar studieschuld er mee af te betalen wat opa heeft betaald,..
De ik ben vrolijk actquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:08 schreef greysbones het volgende:
Ach nicksken gaat al fluitend naar bed
Neequote:
ach, ze kan haar moeke bellen, heeft vast haar telefoon wel terug gekregenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi moet nu alleen in het hotel slapen, dat vind ik best sneu.
Nee joh ... die kan haar serie Friends weer verder gaan afkijken ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi moet nu alleen in het hotel slapen, dat vind ik best sneu.
Zit daar in de buurt. Kijk op google maps. Zelf geen zin meer om op te zoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef snetje het volgende:
Wat is de naam van het hotel waar ze allemaal eerst inzaten? ...
Nee dat weten ze nog niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:12 schreef mario390 het volgende:
hebben ze dat door,dat ze niet
meer stemmen kunnen?
Michel zit gewoon nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
Laten we hopen @:engine
Ik wil nog wel wat streams kijken,..
Maar ik zie nu Michel in bed en ik hoor Liese en nog een paar op de achtergrond inde badkamer..
Of is dit Nick in bed,., ik hoor Michel in de badkamer,...
https://www.jaz-hotel.com/nl/hotels/jaz-in-the-city-amsterdamquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef snetje het volgende:
Wat is de naam van het hotel waar ze allemaal eerst inzaten? ...
Ah ja die was hetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.jaz-hotel.com/nl/hotels/jaz-in-the-city-amsterdam
zit ij de streams van gisteren te bekijken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
Maar ik zie nu Michel in bed en ik hoor Liese en nog een paar op de achtergrond inde badkamer..
Allemaal in de woonkamer behalve Nickquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
betje laatquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee dat weten ze nog niet.
Ik hoop dat ze dat pas volgende donderdag te horen krijgen
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:15 schreef anine het volgende:
[..]
zit ij de streams van gisteren te bekijken?
zij is bijna niet dronkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn een engel in bed hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie een rat!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit nog even Nick tegen Liese van vanmiddag terug te kijken, wat een lul zeg ....![]()
Liese lijkt eindelijk een beetje te kunnen ontspannen na een klote dag voor haarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:16 schreef engine het volgende:
Jill schenkt nog een glaasje in. Liese zit op de praatstoel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:17 schreef NBWtje het volgende:
Hmm ik twijfel nu,,,, ik kijk iets oo twitch, wat hier laatst voorbij kwam.
Zaterdag heb ik mijn laptop weer terug na reparatie,,,
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:17 schreef anine het volgende:
[..]
bijna niet zwanger is over 9 maanden een koter
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bewoners na het vertrek van Naomi maar wat een grafstemming daarna ...
Thx kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
hmmm. lijkkt me best leuk maar niet verstandig, heb er al 4 en die zijn bijna uitgegroeid qua prefrontale cortex dus nog een keer die hele fase...nee, toch maar nietquote:
quote:
Liese druk aan het pratenquote:
Hier zijn ze ook die richting aan het groeien.. nee hoef echt geen kleintje meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:19 schreef anine het volgende:
[..]
hmmm. lijkkt me best leuk maar niet verstandig, heb er al 4 en die zijn bijna uitgegroeid qua prefrontale cortex dus nog een keer die hele fase...nee, toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
op naar de kleinkinderenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook die richting aan het groeien.. nee hoef echt geen kleintje meer
Nee ook nog niet.. daar ben ik nog te jong voorquote:
hmmm, lijkt me best leuk, wordt bijna 51 dus het magquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ook nog niet.. daar ben ik nog te jong voor
gelukkig dan maar, kan ook niet , hooguit een uurtjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:25 schreef NBWtje het volgende:
Dus voor de gene die net vroeg of ik een stream van gister zat te kijken ; nee dus
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:23 schreef NBWtje het volgende:
Thanks @:Flo3er
Ik zie die linkerkant, Nick in zijn bed...
op mijn telefoon. Als ik mijn laptop weer terug kijk kan ik meerdere streams checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:23 schreef anine het volgende:
[..]
hmmm, lijkt me best leuk, wordt bijna 51 dus het mag
Saaie boel weerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:25 schreef engine het volgende:
Wat is dit nou weer. Doe eens wat gezelliger.
boah alter schwedequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey is in dubai
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geld wolfje die de 15.000 euro ook wel had willen hebben. Maar zo te zien heeft ze het niet nodig....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey is in dubai
Ik dacht da je niet mag reizen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey is in dubai
Dames gaan nog even doorquote:
Als je doet alsof je belangrijk bent hoef je je niet aan de regels te houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik dacht da je niet mag reizen.
Ik doe echt wat fout
de zoey werd corona helemal niet boeienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
Met een gouden kut krijg je veel voor elkaar .....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik doe echt wat fout
ja ik weet het ook niet maar is 1 en 2 uur terugquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Als je doet alsof je belangrijk bent hoef je je niet aan de regels te houden
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met een gouden kut krijg je veel voor elkaar .....
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey is in dubai
Elke kut is leading na 3 maanden onthouding...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja jammer.quote:
geld had ze ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nu doet Liese een Hollands accent na. Normaal spreekt ze met een Vlaams accent.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar nederlands praat zij bijna altijd
Ze moeten natuurlijk werken, ff een usb-stick in een draaitafel steken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
Laat lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu me wel,maar heb nog niet de test gedaan
bah zeg, waar denk jij allemaal aanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
Michel en Julie gaan naar de kamer. Wellicht neuken.
Michel gaat zijn blauwe ballen trainen...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
Vies hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
bah zeg, waar denk jij allemaal aan
Whahaha neverrquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
Dat weet ik toch ook welquote:
paar uur fietsen, dan krijg je dikke paarse lippenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
En Jill zegt dat alles paars is
Wat hebben die meiden gehad? Ik wil het ook!!! 😂
Wijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
Een combi van Ursula Andress....en Barbra Streisandquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:59 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als haar aura zei ze. Waarop Liese zei: "Je aura is zwart bitch!"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.
Met vieze vlekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.
Precies, lekker droogneuken onder de dekens.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik voel nog een " kom maar bij mij liggen" komen.. veel tijd is er niet meer
Ik vond haar eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Maar dat is een persoonlijke smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat Zoey weg is, was wel eye candy soms ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat Zoey weg is, was wel eye candy soms ....
Twee mensen die meer voor elkaar voelen dan vriendschapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef NBWtje het volgende:
Hoe zou jij het dan omschrijven @:greybones
Zeker, maar zonder pruik had ze wel wat, behalve haar badpak dan ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vond haar eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Maar dat is een persoonlijke smaak.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee, Liese is vrij sterk en haalt een beetje haar gram .....
daar was ik op de friedhofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, doe niet zo preuts, joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:50 schreef NBWtje het volgende:
Omg @:mario390 dat soort dingen moet je voor je zelf houden
tis bijna gedaan. Was een heftig dagje. Ben er zelf ook moe van gewordenquote:
Ze gaan slapen zoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar gelukkig ik niet bij hun in badkamer
Ja, zeker wel! Ik ben heeeuuul blij dat Naomi het huis heeft verlaten en ik hoop dat Nick de volgende is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:53 schreef NBWtje het volgende:
😉 @:pizzor
Wel leuk dat je reageert. Heb je nog iets over BB te zeggen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
tis bijna gedaan. Was een heftig dagje. Ben er zelf ook moe van geworden
Liggen altijd een poosje hand in hand. Nu ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
Waar die arm van Mich naar toe ligt...
[ afbeelding ]
Ohhw,.. daar.. jaja.. MamaCougar hapt niet...
[ afbeelding ]
Je moet het gewoon zien alsof ze alle 5 zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat de nominaties er nu uit zijn, en dat wij zelf niet kunnen nomineren, #Faal ....![]()
De 🍆-bbq?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal de bbq voor de Naomi stemmers nog doorgaan
Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:57 schreef engine het volgende:
Heb niet alles gezien maar het was wel leuk. Nick op bed tijdens de lunch haha. Naomi lekker mokken hele dag.
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....![]()
Hier staan meer filmpjes die je misschien leuk vind ....
Hoi en thanks, ik ga even kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot morgen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgen![]()
Maar nu inderdaad lekker slapen. Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik ga ook slapenLeuke avond.
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef Joyce-43 het volgende:
leuke website gevonden met info over alle Big brotherskenn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die filmpjes worden meestal snel verwijderd, wat zoek je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas,,.. Heb je ook opnames van de live uitzending van vanavond?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....![]()
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:13 schreef Pizzor het volgende:
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?
Ja, heb ik al naar gezocht voor je, maar heb ik helaas niet gevonden, sorry ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Jill mag nog blijven van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef Pizzor het volgende:
[..]
Ja, zeker wel! Ik ben heeeuuul blij dat Naomi het huis heeft verlaten en ik hoop dat Nick de volgende is.
Gewoon even zelf de uitzending terugkijken, ik hoorde ook zoiets maar heb het niet in mijn opnames.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:17 schreef NBWtje het volgende:
Ze geloven mij hier niet en ze hebben het toch echt gezegd in de uitzending
Dan zou het op stream 2 geweest kunnen zijn, die check ik morgen nog even voor je ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:20 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb de uitzending bekeken en nog een keer..
Maar dank, iedereen hier is blij met je filmpjes!
Wat mij betreft mag één van de dames winnen. Nick eerst het huis uit en daarna Michel. En jij, zie jij Jill liever vertrekken?quote:
Haha, kan me voorstellen! Ik ga zeker nog meer filmpjes bekijken. Denk dat je er een hoop mensen een plezier mee doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via mijn account de aflevering terug kunt kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Nee, doe ik zeker niet. Maar is frustrerend als je het gehoord hebt en dan vervolgens niet meer kunt vinden ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:24 schreef NBWtje het volgende:
@:DGK_tegengas
Het maakt niet ut. Maak je niet druk doe ik ook niet 😉
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:25 schreef Pizzor het volgende:
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via
mijn account de aflevering terug kunt kijken.
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef NBWtje het volgende:
Is niet nodig @:pizzor
Ik kijk nu op mijn telefoon en dit weekend krijg ik mijn laptop terug na een schoonmaakbeurt dus kan ik weer gewoon streams kijken. Heb abonnement op Videoland.
Maar dank je wel voor je aanbod. 😊
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:30 schreef Pizzor het volgende:
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijken
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen over twee accounts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:35 schreef Pizzor het volgende:
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen
over twee accounts?
Aah, I see... Goed werk!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |