Nee joh ... die kan haar serie Friends weer verder gaan afkijken ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi moet nu alleen in het hotel slapen, dat vind ik best sneu.
Zit daar in de buurt. Kijk op google maps. Zelf geen zin meer om op te zoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef snetje het volgende:
Wat is de naam van het hotel waar ze allemaal eerst inzaten? ...
Nee dat weten ze nog niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:12 schreef mario390 het volgende:
hebben ze dat door,dat ze niet
meer stemmen kunnen?
Michel zit gewoon nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
Laten we hopen @:engine
Ik wil nog wel wat streams kijken,..
Maar ik zie nu Michel in bed en ik hoor Liese en nog een paar op de achtergrond inde badkamer..
Of is dit Nick in bed,., ik hoor Michel in de badkamer,...
https://www.jaz-hotel.com/nl/hotels/jaz-in-the-city-amsterdamquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef snetje het volgende:
Wat is de naam van het hotel waar ze allemaal eerst inzaten? ...
Dronken vrouwen zijn een engel in bed hèquote:
Ah ja die was hetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.jaz-hotel.com/nl/hotels/jaz-in-the-city-amsterdam
zit ij de streams van gisteren te bekijken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
Maar ik zie nu Michel in bed en ik hoor Liese en nog een paar op de achtergrond inde badkamer..
Allemaal in de woonkamer behalve Nickquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef NBWtje het volgende:
betje laatquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee dat weten ze nog niet.
Ik hoop dat ze dat pas volgende donderdag te horen krijgen
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:15 schreef anine het volgende:
[..]
zit ij de streams van gisteren te bekijken?
zij is bijna niet dronkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn een engel in bed hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bijna niet? Bestaat nietquote:
Ik zie een rat!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit nog even Nick tegen Liese van vanmiddag terug te kijken, wat een lul zeg ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |