op instagram dat weet ik niet,quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
vraagjeaanderegie, wat deed thomas dan voor naars op insta?
en zit dat lekker insta, nieuwe bank nodig dus geïnteresseerdquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
tis niet dat je derop kan staan ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:55 schreef anine het volgende:
[..]
en zit dat lekker insta, nieuwe bank nodig dus geïnteresseerd
ja bah zegquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
Conclusie van vandaag, wat een hoop onzin wordt er dus verkondigd op de social media
dan hoef ik hem nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
tis niet dat je derop kan staan ofzo
Niks joh, was gewoon een leuk gesprek met Jerrel en Nathalie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
MIchel is de FEBO mol, die weet alles ....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
Michel heeft het juist.
"Ik hoop dat we er volgende week alle 5 op staan"
In principe klopt dat inderdaad.
nee nog steeds nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
Maargoed:
- Hebben Jill en Julie hun prijs al ontvangen?
- Heeft Michel Nick al straf gegeven voor het niet meelunchen vanmiddag? Zo niet, heeft BB Michel al een zwaardere straf gegeven voor het niet goed bewaken van de huisregels?
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:59 schreef snetje het volgende:
Ik vind Liese vaak wat weg hebben van de jonge Barbra Streisand ...
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze nooit aan fillers gaat beginnen ...![]()
[ afbeelding ]
Wie zit er ook op Instagram? Is Fok niet genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is zo'n beetje onmogelijk om op instagram te zitten:
Ik zit nu niet op instagram,
maar als ik op instagram zou zitten dan zou ik heel snel heel boos worden op thomas de slang,
waardoor ik heel snel heel plots niet meer op instagram mag zitten
vreselijk hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,
en Liese reageerde er in ieder geval heel ongeïnteresseerd op
Tot morgen en goed van je dat je hier even was vanavond.quote:
Alleen haar neus ... maar daar is niets mis mee ... en haar ondertand ook niet ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zoey vertelde over de hele reeks Turkse klinieken waar ze op "vakantie" was geweest voor plastische chirurgie,
en Liese reageerde er in ieder geval heel ongeïnteresseerd op
Zou je dat dak even kunnen beschrijvenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:03 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb een stream lock,..inzoom op het dak
Geweldig dak,....
Doeg suziquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |