Dan zou het op stream 2 geweest kunnen zijn, die check ik morgen nog even voor je ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:20 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb de uitzending bekeken en nog een keer..
Maar dank, iedereen hier is blij met je filmpjes!
Wat mij betreft mag één van de dames winnen. Nick eerst het huis uit en daarna Michel. En jij, zie jij Jill liever vertrekken?quote:
Haha, kan me voorstellen! Ik ga zeker nog meer filmpjes bekijken. Denk dat je er een hoop mensen een plezier mee doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via mijn account de aflevering terug kunt kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Nee, doe ik zeker niet. Maar is frustrerend als je het gehoord hebt en dan vervolgens niet meer kunt vinden ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:24 schreef NBWtje het volgende:
@:DGK_tegengas
Het maakt niet ut. Maak je niet druk doe ik ook niet 😉
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:25 schreef Pizzor het volgende:
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via
mijn account de aflevering terug kunt kijken.
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef NBWtje het volgende:
Is niet nodig @:pizzor
Ik kijk nu op mijn telefoon en dit weekend krijg ik mijn laptop terug na een schoonmaakbeurt dus kan ik weer gewoon streams kijken. Heb abonnement op Videoland.
Maar dank je wel voor je aanbod. 😊
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:30 schreef Pizzor het volgende:
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen over twee accounts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:35 schreef Pizzor het volgende:
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen
over twee accounts?
Aah, I see... Goed werk!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |