Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:57 schreef engine het volgende:
Heb niet alles gezien maar het was wel leuk. Nick op bed tijdens de lunch haha. Naomi lekker mokken hele dag.
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....![]()
Hier staan meer filmpjes die je misschien leuk vind ....
Hoi en thanks, ik ga even kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot morgen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgen![]()
Maar nu inderdaad lekker slapen. Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik ga ook slapenLeuke avond.
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef Joyce-43 het volgende:
leuke website gevonden met info over alle Big brotherskenn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die filmpjes worden meestal snel verwijderd, wat zoek je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas,,.. Heb je ook opnames van de live uitzending van vanavond?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....![]()
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:13 schreef Pizzor het volgende:
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?
Ja, heb ik al naar gezocht voor je, maar heb ik helaas niet gevonden, sorry ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Jill mag nog blijven van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef Pizzor het volgende:
[..]
Ja, zeker wel! Ik ben heeeuuul blij dat Naomi het huis heeft verlaten en ik hoop dat Nick de volgende is.
Gewoon even zelf de uitzending terugkijken, ik hoorde ook zoiets maar heb het niet in mijn opnames.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:17 schreef NBWtje het volgende:
Ze geloven mij hier niet en ze hebben het toch echt gezegd in de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |