Als je doet alsof je belangrijk bent hoef je je niet aan de regels te houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik dacht da je niet mag reizen.
Ik doe echt wat fout
de zoey werd corona helemal niet boeienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
Met een gouden kut krijg je veel voor elkaar .....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik doe echt wat fout
ja ik weet het ook niet maar is 1 en 2 uur terugquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Als je doet alsof je belangrijk bent hoef je je niet aan de regels te houden
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met een gouden kut krijg je veel voor elkaar .....
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey is in dubai
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Elke kut is leading na 3 maanden onthouding...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja jammer.quote:
geld had ze ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nu doet Liese een Hollands accent na. Normaal spreekt ze met een Vlaams accent.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar nederlands praat zij bijna altijd
Ze moeten natuurlijk werken, ff een usb-stick in een draaitafel steken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik doe echt wat fout
Heel soms verbaas je mequote:
Laat lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu me wel,maar heb nog niet de test gedaan
bah zeg, waar denk jij allemaal aanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
Michel en Julie gaan naar de kamer. Wellicht neuken.
Michel gaat zijn blauwe ballen trainen...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
Vies hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
bah zeg, waar denk jij allemaal aan
Whahaha neverrquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:35 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat weet ik toch ook welquote:
paar uur fietsen, dan krijg je dikke paarse lippenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
En Jill zegt dat alles paars is
Wat hebben die meiden gehad? Ik wil het ook!!! 😂
Wijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
Een combi van Ursula Andress....en Barbra Streisandquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:59 schreef snetje het volgende:
Ik vind Liese vaak wat weg hebben van de jonge Barbra Streisand ...
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze nooit aan fillers gaat beginnen ...![]()
[ afbeelding ]
Net als haar aura zei ze. Waarop Liese zei: "Je aura is zwart bitch!"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef NBWtje het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.
Met vieze vlekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vuitton bikinitje aan. Mevrouw hoeft niet te klagen.
tuurlijk zou ik ook zeggenquote:
Precies, lekker droogneuken onder de dekens.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik voel nog een " kom maar bij mij liggen" komen.. veel tijd is er niet meer
Ik vond haar eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Maar dat is een persoonlijke smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat Zoey weg is, was wel eye candy soms ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat Zoey weg is, was wel eye candy soms ....
Twee mensen die meer voor elkaar voelen dan vriendschapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:44 schreef NBWtje het volgende:
Hoe zou jij het dan omschrijven @:greybones
Zeker, maar zonder pruik had ze wel wat, behalve haar badpak dan ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vond haar eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Maar dat is een persoonlijke smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
To much informationquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee, Liese is vrij sterk en haalt een beetje haar gram .....
daar was ik op de friedhofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, doe niet zo preuts, joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:50 schreef NBWtje het volgende:
Omg @:mario390 dat soort dingen moet je voor je zelf houden
tis bijna gedaan. Was een heftig dagje. Ben er zelf ook moe van gewordenquote:
Ze gaan slapen zoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar gelukkig ik niet bij hun in badkamer
Ja, zeker wel! Ik ben heeeuuul blij dat Naomi het huis heeft verlaten en ik hoop dat Nick de volgende is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:53 schreef NBWtje het volgende:
😉 @:pizzor
Wel leuk dat je reageert. Heb je nog iets over BB te zeggen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
tis bijna gedaan. Was een heftig dagje. Ben er zelf ook moe van geworden
Liggen altijd een poosje hand in hand. Nu ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
Waar die arm van Mich naar toe ligt...
[ afbeelding ]
Ohhw,.. daar.. jaja.. MamaCougar hapt niet...
[ afbeelding ]
Je moet het gewoon zien alsof ze alle 5 zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch jammer dat de nominaties er nu uit zijn, en dat wij zelf niet kunnen nomineren, #Faal ....![]()
De 🍆-bbq?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal de bbq voor de Naomi stemmers nog doorgaan
Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:57 schreef engine het volgende:
Heb niet alles gezien maar het was wel leuk. Nick op bed tijdens de lunch haha. Naomi lekker mokken hele dag.
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, had je nog niet eerder gezien hier, welkom aan boord .....![]()
Hier staan meer filmpjes die je misschien leuk vind ....
Hoi en thanks, ik ga even kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot morgen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja super streamdagje vandaag. Eerlijk waar, ik was er maar druk mee. Gebeurde zo veel vandaag. Dus tussen het werken, boodschappen doen, koken, huishouden door cossen teruglezen, streams op pauze, stukje terug. Intensief hoor BB volgen![]()
Maar nu inderdaad lekker slapen. Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik ga ook slapenLeuke avond.
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef Joyce-43 het volgende:
leuke website gevonden met info over alle Big brotherskenn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die filmpjes worden meestal snel verwijderd, wat zoek je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:09 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas,,.. Heb je ook opnames van de live uitzending van vanavond?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, staan ook veel leuke Jill momenten bij, deze van vandaag was de allerleukste ....![]()
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:13 schreef Pizzor het volgende:
Zo, daar ben ik wel even zoet mee, haha. Je hebt er een hele dagtaak aan, of valt het mee?
Ja, heb ik al naar gezocht voor je, maar heb ik helaas niet gevonden, sorry ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Jill mag nog blijven van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef Pizzor het volgende:
[..]
Ja, zeker wel! Ik ben heeeuuul blij dat Naomi het huis heeft verlaten en ik hoop dat Nick de volgende is.
Gewoon even zelf de uitzending terugkijken, ik hoorde ook zoiets maar heb het niet in mijn opnames.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:17 schreef NBWtje het volgende:
Ze geloven mij hier niet en ze hebben het toch echt gezegd in de uitzending
Dan zou het op stream 2 geweest kunnen zijn, die check ik morgen nog even voor je ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:20 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb de uitzending bekeken en nog een keer..
Maar dank, iedereen hier is blij met je filmpjes!
Wat mij betreft mag één van de dames winnen. Nick eerst het huis uit en daarna Michel. En jij, zie jij Jill liever vertrekken?quote:
Haha, kan me voorstellen! Ik ga zeker nog meer filmpjes bekijken. Denk dat je er een hoop mensen een plezier mee doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, het is inmiddels bijna een dagtaak, maar ik werk ook nog 32 uur per week voor een echte baas ....
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via mijn account de aflevering terug kunt kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
Nee, doe ik zeker niet. Maar is frustrerend als je het gehoord hebt en dan vervolgens niet meer kunt vinden ...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:24 schreef NBWtje het volgende:
@:DGK_tegengas
Het maakt niet ut. Maak je niet druk doe ik ook niet 😉
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:25 schreef Pizzor het volgende:
Heb/ken je de NLziet-app? Ik kan wel even een wachtwoord voor je aanmaken zodat je via
mijn account de aflevering terug kunt kijken.
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet nodig dank je, heb Videoland en dan kan het zowiezo ook.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:28 schreef NBWtje het volgende:
Is niet nodig @:pizzor
Ik kijk nu op mijn telefoon en dit weekend krijg ik mijn laptop terug na een schoonmaakbeurt dus kan ik weer gewoon streams kijken. Heb abonnement op Videoland.
Maar dank je wel voor je aanbod. 😊
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:30 schreef Pizzor het volgende:
Dat is waar, op Videoland kun je ook alle afleveringen terugkijken
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je morgen niets te doen hebt, dit is een ander account met fragmenten ....
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen over twee accounts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:35 schreef Pizzor het volgende:
Top, toegevoegd aan mijn favorieten! Heb je er bewust voor gekozen om de filmpjes te verdelen
over twee accounts?
Aah, I see... Goed werk!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Upload limiet per dag op DM, het zijn er trouwens vijf ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |