Ik denk dat ze eerder bedoelen dat je niet moet gaan zeggen: We hopen dat de terassen met Pasen open kunnen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef Vasilevski het volgende:
De communicatie-experts spreken tot u: https://nos.nl/artikel/23(...)t-beloftes-doen.html
Oké dus Mark en Hugo hadden gisteren eigenlijk moeten zeggen: "We zitten nog niet op 3.600 besmettingen dus er kan niks en we kunnen geen enkel perspectief geven wanneer wel. Hou vol!"
En richting mensen die al een halfjaar (meer dan 2x zo lang als de eerste intelligente lockdown) allerlei dingen in hun leven moeten missen: "Uw gedrag is leidend" (met de implicatie dat dat nu nog niet goed genoeg is, anders hadden we nu lege ziekenhuizen zeker).
Op de prestigieuze bacheloropleiding communicatie hebben ze verder geleerd: visualiseer het met plaatjes en grafiekjes. Zo! Zoals die grafieken van Van Dissel waar altijd zo enthousiast op wordt gereageerd?
Ik lees dit en denk: Jezus Christus, ik heb genoeg aan te merken op de communicatie van het kabinet, maar dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens over. Als je het draagvlak wat er nog wel is wilt verliezen, moet je echt naar deze communicatie-experts luisteren, dan krijg je gegarandeerd weer rellen.
Ja, maar als ik dat lees, lijkt dat niet op jouw nogal dystopisch (of zoals een ander zei "dat vind ik geen leven") samenvatting.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze zijn niet een wet aan het maken daarvoor, het is een voorstel (vanuit Imperial College) om tot een werkbare situatie te komen. Dat heeft verder geen enkele waarde, laat staan dat van een wet, maar het geeft wel een beetje aan met welke ideeën men aan het spelen is.
Je ziet gewoon duidelijk dat men aan het zoeken is naar het nieuwe evenwicht dat er straks in de zomer gaat ontstaan en daar is nu gewoon nog heel erg veel onzeker over. Zoals de uitkomsten uit de meetmomenten na elke afzonderlijke fase vóór 21 juni, maar ook wat er aan restmaatregelen overblijft. Dát er, zeker in eerste instantie, restmaatregelen overblijven staat in ieder geval wel als een paal boven water. Dat kan gezocht wordt in verplicht testen, al dan niet in combinatie met een vaccinatiepaspoort. Waarschijnlijk meer hygiënemaatregelen bij toiletten, kassa's, bars, ingangen. Strikte eisen aan ventilatieapparatuur. Dat soort werk.
Tegelijkertijd zal er waarschijnlijk een hoop meer kunnen, in ieder geval in het VK. Dus je enthousiasme is zeker terecht, maar sla er ook weer niet té ver in door.
Lekker vaccins verkopen, echte VVDr.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef raptorix het volgende:
Rutte die zich wel gaat inzetten voor vaccins in Afrika
Dat kun je toch geen evenement meer noemen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
In de UK ligt er een voorstel om voor evenementen zo'n zelftest verplicht te doen (zowel voor- als achteraf), terwijl een ambtenaar op de app meekijkt. Ook moet je na afloop dan nog een paar dagen in zelfisolatie. En tijdens een kapje op. En afstand houden.
Niet alleen Nederland, het vaccineren is in de hele EU één groot fiasco dankzij diezelfde EU.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze vaccineren alleen met een rotvaart, en kunnen met zekerheid al zoiets beloven. GB heeft dit heel goed aangepakt en Nederland maakt er alleen een bende van.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand welke debiel er begonnen is met het woord prik te gebruiken.
Uhm, zie hierboven, ik het het even nagelezen, deze samenvatting is een beetje crap, het is A) geen overheidsvoorstel maar van imperial en B), er wordt meerdere keren expliciet benadrukt dat het gaat om alles weer mogelijk te maken op full capacity, wat dus per definitie geen afstand betekent. En na afloop isoleren is vrijwillig "best faith effort" en kan ook worden vervangen door een tweede sneltest.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen evenement meer noemen?
"De boodschap moet zijn dat de maatregelen blijven bestaan totdat ze niet meer nodig zijn en dat dat ligt aan het eigen gedrag, vindt Van den Putte. "Ons gedrag is de weg naar versoepeling, daar moet je iedereen van overtuigen.""quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef Vasilevski het volgende:
De communicatie-experts spreken tot u: https://nos.nl/artikel/23(...)t-beloftes-doen.html
Oké dus Mark en Hugo hadden gisteren eigenlijk moeten zeggen: "We zitten nog niet op 3.600 besmettingen dus er kan niks en we kunnen geen enkel perspectief geven wanneer wel. Hou vol!"
En richting mensen die al een halfjaar (meer dan 2x zo lang als de eerste intelligente lockdown) allerlei dingen in hun leven moeten missen: "Uw gedrag is leidend" (met de implicatie dat dat nu nog niet goed genoeg is, anders hadden we nu lege ziekenhuizen zeker).
Op de prestigieuze bacheloropleiding communicatie hebben ze verder geleerd: visualiseer het met plaatjes en grafiekjes. Zo! Zoals die grafieken van Van Dissel waar altijd zo enthousiast op wordt gereageerd?
Ik lees dit en denk: Jezus Christus, ik heb genoeg aan te merken op de communicatie van het kabinet, maar dit gaat natuurlijk echt helemaal nergens over. Als je het draagvlak wat er nog wel is wilt verliezen, moet je echt naar deze communicatie-experts luisteren, dan krijg je gegarandeerd weer rellen.
Gewoon het dubbele bieden, heb je zo de schuur vol. Watch Israël.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:35 schreef THEFXR het volgende:
Denk dat Hugo eens moet stoppen met zinloze apps en hard op zoek moet gaan naar vaccins!
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uik-goedgekeurd.html
Aan het plaatje te zien moet je zelf een wattenstaaf je hersens in douwen.
quote:De Jonge zegt dat "door de test naar de mensen te brengen in plaats van de mensen naar de test, we het virus sneller de pas kunnen afsnijden".
Vrees van wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]![]()
Zou hij een tekstschrijver hebben die dit voor hem bedenkt?
Zit Jack daar niet nog steeds of is die allang buiten beeld?quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]![]()
Zou hij een tekstschrijver hebben die dit voor hem bedenkt?
Ik zeg: Nationaliseren. Gewoon lekker communistisch streng zijn en die Big Pharma kapitalisten op hun plek zetten. Receptjes confisceren en we maken die dingen zelf wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:55 schreef quirina het volgende:
Beschouw dit maar als een verloren jaar. Astra Zeneca speelt heel slim, maar ook met mensenlevens.
En onze regering heeft geen ruggengraat om er wat aan te doen.
Buurtfeesten als we drie keer kansloos ten onder gaan? Hehehequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Die avondklok moet er ook af zijn voor Nederland zijn wedstrijden gaat spelen op het EK. De buurtfeesten en feestjes op pleinen moeten wel een beetje normaal doorgang kunnen vinden.
Kan wezen maar als je dat uurtje in januari zo effectief en heel belangrijk vond moet je nu het uurtje er niet afhalen omdat het toevallig beter uitkomt met handhaving. Dat is niet erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn (terecht) van mening dat er niet teveel tegelijk opgeheven kan worden. Dan vind ik de keuze tussen ongeloofwaardig en ondernemers die in de shit zitten helpen vrij eenvoudig.
Ik vond het ook wat vaag. Hij was zo stellig in januari en de uitleg die er nu over kwam, vond ik rammelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kan wezen maar als je dat uurtje in januari zo effectief en heel belangrijk vond moet je nu het uurtje er niet afhalen omdat het toevallig beter uitkomt met handhaving. Dat is niet erg geloofwaardig.
Wat is er nog wel geloofwaardig ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kan wezen maar als je dat uurtje in januari zo effectief en heel belangrijk vond moet je nu het uurtje er niet afhalen omdat het toevallig beter uitkomt met handhaving. Dat is niet erg geloofwaardig.
Presentatiecoach noemen ze dat op het ministeriequote:
Dat komt omdat er geen geloofwaardige uitleg meer is. Ze hebben zichzelf helemaal klem geluld met die avondklok.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:35 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik vond het ook wat vaag. Hij was zo stellig in januari en de uitleg die er nu over kwam, vond ik rammelen.
Grappig hoe men de schuld weet neer te leggen bij iemand die je nodig hebt voor de oplossing.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:55 schreef quirina het volgende:
Beschouw dit maar als een verloren jaar. Astra Zeneca speelt heel slim, maar ook met mensenlevens.
En onze regering heeft geen ruggengraat om er wat aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |