abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:34:48 #26
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198667920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Komt er eindelijk iets zinnigs uit??
In vergelijking met D66 en CDA was het een stuk beter wat Ploumen bracht ja.
pi_198667948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Het hele punt is dus dat de avondklok dan wisselgeld wordt en dan zou de Kamer en Nederland te klein (moeten) zijn.
Het wordt nu ook al als wisselgeld gebruikt voor kappers, scholen, click & collect, etc.

De horeca is de sector die altijd als eerste de sjaak is en pas als laatste vaak weer meer dingen mag. Dan vind ik het wel logisch dat dat een van de eerste prioriteiten zou moeten zijn.

Die hele wisselgeld logica vind ik ook niet tof overigens. Maar dat vond ik ook al bij de kappers en de scholen, etc.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2021 @ 16:36:44 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198667964
https://nos.nl/artikel/23(...)uik-goedgekeurd.html

Aan het plaatje te zien moet je zelf een wattenstaaf je hersens in douwen. _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198667968
Bedankt voor je bijdrage, CU-dame. Mijn hemel.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:37:23 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198667977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar ging het niet over. Wat mij betreft gaat alles eraf maar dat kan nog niet, en als er dan een keuze gemaakt moet worden weet ik wel voor wat ik kies.
niet met je eens, avondklok moet er als eerste af, dat jij er anders over denkt zegt al genoeg over hoe normaal men het is gaan vinden ook al is het misschien praktischer op jouw manier.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:37:36 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198667984
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef Netsplitter het volgende:

Rutte mag hem ergens anders in duwen wat mij betreft.
pi_198667996
quote:

Die roche sneltesten heb ik al thuisliggen. Is een ondiepe test die niet in je hersens moet
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:38:49 #33
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198668012
Ik ga volgende week nog ff een afspraakje bij de kapper plannen voordat ze de hele tiefuszooi weet dichtpleuren.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:39:04 #34
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198668017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het wordt nu ook al als wisselgeld gebruikt voor kappers, scholen, click & collect, etc.

De horeca is de sector die altijd als eerste de sjaak is en pas als laatste vaak weer meer dingen mag. Dan vind ik het wel logisch dat dat een van de eerste prioriteiten zou moeten zijn.

Die hele wisselgeld logica vind ik ook niet tof overigens. Maar dat vond ik ook al bij de kappers en de scholen, etc.
Ja eens en ik ben bang dat ze het straks met het hoger onderwijs, horeca en misschien zelfs met de sportscholen, ook weer gaan doen. Neemt niet weg dat ik er gewoon tegen ben, dus wat mij betreft eerst de avondklok en dan tegelijkertijd ook maar onderwijs, horeca of sportscholen, ze kiezen er maar een uit...
pi_198668027
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:38 schreef tja77 het volgende:
Ik ga volgende week nog ff een afspraakje bij de kapper plannen voordat ze de hele tiefuszooi weet dichtpleuren.
Ik had morgenavond een uitvaller gelukkig. Rest zit bomvol.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_198668040
quote:

Misschien is het wel een anaaltest _O-
https://www.volkskrant.nl(...)coronatest~bf42e9da/
pi_198668050
quote:

Zoiets hadden ze al veel eerder op de markt moeten brengen. Had veel besmettingen kunnen schelen.

Nu is het nog steeds handig, maar uiteindelijk kunnen we er weinig extra's mee. Ik zal ze best wel gebruiken als ik ergens op visite wil (totdat ik gevaccineerd ben), maar ook al test je negatief; je mag alsnog niet naar een evenement, of op vakantie. Want niemand die kan controleren of de test goed gedaan is. Of je uberhaupt de test gebruikt hebt. Dan voegt het al stukken minder toe. Je zou juist iets willen waarmee je je op elk moment thuis kan testen (of waar je ook bent) en dat je die kan linken aan de app zodat je niet naar een teststraat moet om leuke dingen te kunnen doen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 16:42:04 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198668084
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef XSbig het volgende:

[..]

Wat zei ze?
Later dan 21u kan niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198668085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet met je eens, avondklok moet er als eerste af, dat jij er anders over denkt zegt al genoeg over hoe normaal men het is gaan vinden ook al is het misschien praktischer op jouw manier.
Dat mag. Ik ben ondertussen wel klaar met de nadruk op burgerrechten in een extréém uitzonderlijke situatie terwijl ondernemers door die situatie aan de grond raken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198668113
Tankcommandant. :o
pi_198668114
quote:
9s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef nostra het volgende:
Bedankt voor je bijdrage, CU-dame. Mijn hemel.
Wel mooi dat ze namens nota bene de CU zei 'liever duidelijkheid nu dan hopen tegen beter weten in'
pi_198668138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waar heb ik het over een paar biertjes? Het gaat om mensen die ik kapot zie gaan aan deze hele crisis terwijl de focus ligt op of de burger 's avonds een uurtje of twee uurtjes verplicht binnen moet zitten voor hij gaat slapen.

Daarbij: de horeca is ook wel eens verteld dat first de lul first niet meer de lul zou zijn.
Het was idd niet een paar biertjes, dat is waar.

Het gaat er niet om of je een paar uurtjes verplicht binnen moet zitten voor je gaat slapen, het gaat erom dat er een maatregel is genomen die diep in de vrijheid van de mensen grijpt. Dat er mensen zijn die er geen last van hebben, top. De grondwet, ERVM, maar ook URVM zijn er juist om die minderheid die er wel last van heeft te beschermen.

Ondernemers die nu kapot aan het gaan zijn moeten de juiste financiële steun krijgen, dat staat los van wel of geen avondklok. Dat die ondernemers die steun niet krijgen is kwalijk en moet verholpen worden, maar niet door te zeggen: Ah joh, laat die avondklok er lekker op. Het is niet voor niets dat het moeilijk was de avondklok in te voeren.
pi_198668152
quote:

Het ziet eruit alsof je daarmee de boel makkelijk kan flashen. Dat vind ik prima.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:45:08 #44
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198668168
v/d Staaij is dus tankcommandant geweest, ik heb weer wat geleerd van dit debat.
pi_198668169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu is het nog steeds handig, maar uiteindelijk kunnen we er weinig extra's mee. Ik zal ze best wel gebruiken als ik ergens op visite wil (totdat ik gevaccineerd ben), maar ook al test je negatief; je mag alsnog niet naar een evenement, of op vakantie. Want niemand die kan controleren of de test goed gedaan is. Of je uberhaupt de test gebruikt hebt. Dan voegt het al stukken minder toe.
In de UK ligt er een voorstel om voor evenementen zo'n zelftest verplicht te doen (zowel voor- als achteraf), terwijl een ambtenaar op de app meekijkt. Ook moet je na afloop dan nog een paar dagen in zelfisolatie. En tijdens een kapje op. En afstand houden.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:45:23 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198668173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat mag. Ik ben ondertussen wel klaar met de nadruk op burgerrechten in een extréém uitzonderlijke situatie terwijl ondernemers door die situatie aan de grond raken.
de avondklok handhaven en de horeca dan gedeeltelijk open is ook nog geen oplossing, moeten we nog nog steeds heel vroeg gaan eten en drinken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2021 @ 16:45:48 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198668179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef Haags het volgende:

[..]

Het ziet eruit alsof je daarmee de boel makkelijk kan flashen. Dat vind ik prima.
Owwww. De upgrade van 5G naar 6G bedoel je?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198668195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ondernemers raken door die situatie niet aan de grond, de avondklok en ondernemers die aan de grond raken hebben helemaal niets met elkaar te maken. Ondernemers raken aan de grond door de maatregelen van de overheid en onvoldoende steun om ze open te kunnen houden. Dat deze ondertussen zo verweven zijn laat juist zien wat een smerig spelletje er met de avondklok gespeeld wordt.

Er is een hele set aan maatregelen die genomen kunnen worden, waar de avondklok er één van is. Dat staat los van of een sector wel of niet kapot gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 16:47:32 ]
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:48:08 #49
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198668235
Ben geen fan van Denk maar Azarkan maakt wel een goed punt dat de persco een stuk korter had gekund
pi_198668293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ondernemers raken door die situatie niet aan de grond, de avondklok en ondernemers die aan de grond raken hebben helemaal niets met elkaar te maken. Ondernemers raken aan de grond door de maatregelen van de overheid en onvoldoende steun om ze open te kunnen houden. Dat deze ondertussen zo verweven zijn laat juist zien wat een smerig spelletje er met de avondklok gespeeld wordt.

Er is een hele set aan maatregelen die genomen kunnen worden, waar de avondklok er één van is. Dat staat los van of een sector wel of niet kapot gaat.
Neemt niet weg dat er nu bedrijven naar de klote gaan omdat de overheid geen maatwerk wil toepassen.
Dat moet wel opgelost worden vind ik.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')