1 juno alles open zo te zienquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
En over perspectief gesproken:
[ afbeelding ]
Die groene 'piek' na 1 juni bevalt mij wel.
En doorgaan met maatregelen na 1 juni heeft ook nauwelijks een veel groter effect, dat bevalt mij nog meer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:
En over perspectief gesproken:
[ afbeelding ]
Die groene 'piek' na 1 juni bevalt mij wel.
'voor de zekerheid, baat het niet dan schaadt het niet'quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En doorgaan met maatregelen na 1 juni heeft ook nauwelijks een veel groter effect, dat bevalt mij nog meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Slechter worden van een avondklok of mondkapje? Doe normaalquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid.
Stop met het beslissen voor anderen waar ze wel of geen last van hebben.
Nee, niet wat mij uitkomt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus exact zoals galantis zegt, omdat de maatregelen jou zo uitkomen. Er is wel degelijk een grote groep mensen die slechter wordt van een avondklok. Om nog maar te zwijgen van het effect dat kinderen niet naar school kunnen. Dat jij het probleem niet ziet wil niet zeggen dat het er niet is.
Je = ikquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand vindt de maatregelen leuk.
Maar overlast slaat nergens op.
Je kunt prima leven zonder er echt problemen van te hebben na 9 uur na buiten te kunnen. Daar word je leven niet anders van.
Nee hoor, dat nieuws heb ik gezien. Als je hier kijkt:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wellicht heb je het nieuws gemist al vrij snel na de opening?
Dat er regelmatig besmettingshaarden op scholen zijn.
Zie alleen al de gigantische stijgingen in die leeftijdsgroepen.
Nee, dat verwoord je verkeerd.
Je kunt wel last hebben van de avondklok. We hadden het over mensen die daardoor depri worden.
Je kunt prima leven zonder er echt problemen van te hebben na 9 uur na buiten te kunnen. Daar word je leven niet anders van.
Als we nou dat figuur geen aandacht meer geven, teert zij/hij vanzelf wel weg ipv opbloeien en groeien zoals nu lijkt te gebeurenquote:
Dat het op jouw leven geen/weinig invloed heeft wil niet zeggen dat dit automatisch voor de rest van de wereld geldt. Ik ken er genoeg die er wél last van hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat het op jouw leven geen/weinig invloed heeft wil niet zeggen dat dit automatisch voor de rest van de wereld geldt. Ik ken er genoeg die er wél last van hebben.
Voor jezelf weet je dat natuurlijk wel goed te praten. Wat makkelijk toch.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De codes zijn niet relevant in hoe gevaarlijk een reis is en de risico's in besmettingen.
Openen scholen bv wel.
Of met teveel mensen zijn, geen afstand houden etc.
Hou hier gewoon mee op als je zelf geen kinderen hebt. Kinderen zijn niet in staat om zelfstandig te leren, de meeste ouders zijn geen leraar. Daar is een serieuze opleiding voor nodig. Kinderen hebben daarnaast compleet schijt aan de rest van de wereld, rationeel beseffen waarom de scholen dicht zijn zit er bij kinderen niet in. Voor kinderen brengt het sluiten van scholen een ander effect dan het openen heeft voor de risicogroep.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Slechter worden van een avondklok of mondkapje? Doe normaal
[..]
Nee, niet wat mij uitkomt.
Ik heb ook liever niets, net als iedereen.
Welk avondklok probleem? Even niet zo lang kunnen zuipen ergens?
Of op een andere tijd bij je ouders langs? Even een uurtje eerder wandelen?
Zwaar hoor!
Scholen waren niet gesloten!
Hoezo begrijpen mensen dat niet?
Ze waren gwn online open. Dus de complete Corona getallen laten oplopen en allemaal haarden creeren omdat je ipv online fysiek wil?
Belachelijk.
Natuurlijk heb je liever fysiek ipv online. Maar onderwijs kregen ze nog en het staat in geen enkele verhouding met de nadelen van wel openen.
Hoi ik wel, daar gaat je argument weer, doei Bianconeriquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Van een avondklok wordt geen mens slechter.
Hier kun je ze vinden:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch ook weer een schatting? De resultaten van sequencing zijn telkens nergens te vinden.
quote:Roep om haast met prikken zwelt aan
Expert: 'Vaccinatiebeleid moet zo snel mogelijk op de schop'
Door MAROUSCHA VAN DE GROEP
Gisteren, 20:08 in BINNENLAND
AMSTERDAM - De roep om sneller te vaccineren wordt alsmaar luider, nu de coronabesmettingen en ziekenhuisopnames weer in sneltreinvaart toenemen.
quote:Het vaccineren gaat nu op een idioot ingewikkelde bureaucratische manier", stelt vaccinatie-expert Herman van der Weide.
De kritiek op de strategie is volgens hem dan ook 'buitengewoon terecht'. ,,
De maatregelen die we met zijn allen moeten ondergaan zijn onderhand niet meer vol te houden.
De schade die wordt toegebracht aan ons welzijn en de economie is veel te groot.
Het tomeloze gedoe met die lockdown die maar doorgaat en doorgaat, daar gaat alle energie inzitten.
Het lijkt alsof we het vaccinatiebeleid er maar een beetje bij doen.
Dat kán toch niet", spreekt hij zijn verbazing uit.
BEKIJK OOK:
Coronapersconferentie: terrassen blijven nog dicht
Van der Weide was programmamanager tijdens de Mexicaanse griep in 2009, een van de grootste vaccinatieprogramma's die Nederland ooit heeft opgezet. Ook bij de pokkenpandemie was hij verantwoordelijk voor het draaiboek. ,,Toen kreeg ik de opdracht om te zorgen dat de gehele bevolking in enkele weken gevaccineerd kon worden. Dat was uiteindelijk niet nodig, maar op papier was alles wel rond."
Basisschoolleraar says no.quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:03 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)mogelijk-op-de-schop
Mensen zijn gewoon mentaal zwak tegenwoordig. In de hongerwinter had men het pas zwaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van een avondklok of mondkapjes wordt geen mens slechter.
Prehistorie!quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon mentaal zwak tegenwoordig. In de hongerwinter had men het pas zwaar.
Bij de Mexicaanse griep ging het wel om een eenvoudiger vaccin in vergelijking met pfizer/moderna, en het is toen slordig uitgevoerd qua registratie en tracering, waardoor bijvoorbeeld niet goed te achterhalen was welk merk en batch vaccin iemand had gehad als er sprake was van bijwerkingen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:03 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)mogelijk-op-de-schop
HUGO, HUGO, dwaas dat je bent
[..]
[..]
Wat wil je doen dan, ze opstellen in rijen van 3 rond de risicogroep?quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:35 schreef Za het volgende:
Wat doen we met de 3 miljoen Nederlanders die al besmet zijn geweest?
In hoeverre kunnen zij ingezet worden als buffer tussen nog niet geinfecteerden/gevaccineerden?
Met deze aanzwellende groep in handen kunnen we toch iets?
Er zijn experts die hebben opgeroepen om die mensen (nog) niet te vaccineren. https://www.telegraaf.nl/(...)-besmet-zijn-geweestquote:Op woensdag 24 maart 2021 01:35 schreef Za het volgende:
Wat doen we met de 3 miljoen Nederlanders die al besmet zijn geweest?
In hoeverre kunnen zij ingezet worden als buffer tussen nog niet geinfecteerden/gevaccineerden?
Met deze aanzwellende groep in handen kunnen we toch iets?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan, ze opstellen in rijen van 3 rond de risicogroep?
Bijzonder wel, nu het er juist op lijkt dat 65+ relatief weinig (< 50 pct) bescherming tegen herinfectie heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 01:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er zijn experts die hebben opgeroepen om die mensen (nog) niet te vaccineren. https://www.telegraaf.nl/(...)-besmet-zijn-geweest
Ow? Heb je een bron voor me?quote:Op woensdag 24 maart 2021 02:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Bijzonder wel, nu het er juist op lijkt dat 65+ relatief weinig (< 50 pct) bescherming tegen herinfectie heeft.
http://shorturl.at/jCT18quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |