abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2021 @ 16:45:10 #201
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_198686411
Kamerleden die hun controlerende taak uitvoeren moeten worden weggewerkt. Tot zover de parlementaire democratie in Nederland.

Wat een lachertje zijn die beroepspolitici toch met hun gebazel over fatsoen, democratie en rechtstaat. :')
pi_198686526
Ben wel benieuwd waar die notitie over Omtzigt vandaan komt.

Iemand moet dat balletje in 1 van de "verkenners gesprekken" opgegooid hebben.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_198686575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:52 schreef Montagui het volgende:
Ben wel benieuwd waar die notitie over Omtzigt vandaan komt.

Iemand moet dat balletje in 1 van de "verkenners gesprekken" opgegooid hebben.
Ollongren en Jorritsma lezen natuurlijk ook de kranten hè, en als daarin staat dat er een interne strijd binnen het CDA om Omtzigt is willen die daar natuurlijk wel even het fijne van weten. Je kan moeilijk een stabiel kabinet vormen met een partij waar ze mekaar de tent uit vechten, de laatste keer dat dat geprobeerd is klapte de boel al na een jaar.
  donderdag 25 maart 2021 @ 17:06:26 #204
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198686771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:45 schreef detaris het volgende:
Kamerleden die hun controlerende taak uitvoeren moeten worden weggewerkt. Tot zover de parlementaire democratie in Nederland.

Wat een lachertje zijn die beroepspolitici toch met hun gebazel over fatsoen, democratie en rechtstaat. :')
Ja en maar kletsen over verbinding, samenwerken en ondertussen een mede kamerlid en partijlid allerlei ongein uithalen , wat een graf toestand dat Den Haag

vooral die Olllongren wat een dom grafwijf is dat
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198686827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja en maar kletsen over verbinding, samenwerken en ondertussen een mede kamerlid en partijlid allerlei ongein uithalen , wat een graf toestand dat Den Haag

vooral die Olllongren wat een dom grafwijf is dat
Jij denkt dat Ollongren op eigen houtje verzint dat Omtzigt moet worden gewipt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198687197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat jij het niet snapt betekent nog steeds niet dat het niet kan.
Ik kijk uit naar hun argumenten met de Bijbel in de hand.
  donderdag 25 maart 2021 @ 17:37:43 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198687217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]

Ik kijk uit naar hun argumenten met de Bijbel in de hand.
Ja maar dat is dus jouw interpretatie daarvan.
pi_198687231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus jouw interpretatie daarvan.
Nee hoor als ze het kunnen beargumenteren is het goed hoor.
Ik kan het zwak of sterk vinden maar het gaat om de argumentatie.
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:01:08 #209
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198687541
Bommelding?

Poging tot afleiding of wat?

:|W :|W
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:14:04 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198687724
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:01 schreef Dazalbest het volgende:
Bommelding?

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:15:28 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198687746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit soort lekken zijn trouwens zelden toevallig.
Dat dacht ik ook al :T Zoiets doe je niet per ongeluk lijkt mij
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198687751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:01 schreef Dazalbest het volgende:
Bommelding?

Ja. Pieter Omtzigt is zo overspannen dat hij de politie heeft gebeld, nou goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:26:36 #213
323876 michaelmoore
pi_198687901
quote:

Het is echt vreselijk he , wat een stel kleuters

vooalr die Ollongren domme baantjes jager
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:35:49 #214
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198688006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja. Pieter Omtzigt is zo overspannen dat hij de politie heeft gebeld, nou goed.
112 gebeld in plaats van 113 :P

Nou ja, het Kamerlid Omtzigt zal zijn langste tijd wel gehad hebben. Het is zo onterecht als het maar zijn kan, maar het is duidelijk dat iedereen van hem af wil.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 25 maart 2021 @ 18:39:27 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_198688063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

112 gebeld in plaats van 113 :P

Nou ja, het Kamerlid Omtzigt zal zijn langste tijd wel gehad hebben. Het is zo onterecht als het maar zijn kan, maar het is duidelijk dat iedereen van hem af wil.
Dit kan heel goed de laatste druppel voor hem zijn. Wat een slangenkuil daar. Gadverdamme :r
  donderdag 25 maart 2021 @ 18:54:04 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198688271
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:32 schreef Dazalbest het volgende:
Misschien kijk ik teveel films maar hoop echt dat er niks ernstigs met Pieter gaat gebeuren en hij binnenkort weer in het openbaar kan gaan reageren op deze walgelijke onzin.
Wat een stinkende zaak is dit nu al zeg....
Daar hebben we geen film voor nodig ....
https://geendoofpot.nl/getuigen-corruptie-schiphol-gezocht/

Gewoon een klassieker als een auto ongeluk -O-
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:24:15 #217
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198688747
quote:

Op zich logisch nu het parlement zelf verantwoordelijk is voor de regeringsformatie. En dus partij gekonkel een groter belang heeft gekregen. En gezien de verkiezingsuitslag is een meerderheid van het volk het daar mee eens. Denk daarbij aan D66 en de VVD.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 25 maart 2021 @ 20:06:29 #218
323876 michaelmoore
pi_198689669
Als ik het goed begrijp dan wil Rutte de heren Hoekstra en Omtzigt opzij schuiven zodat ie straks toch weer met Bokito met de mooie schoenen kan regeren

Zonder gestoord te worden met de Rutte doctrine kreten
pi_198690393
In de mail:

quote:
Beste -knip-,

Het is wat ons betreft klip en klaar: als partij staan wij achter Pieter Omtzigt. We zijn er als CDA’ers trots op het beste Kamerlid van Nederland in ons midden te hebben, met zijn ongeëvenaarde bevlogenheid, vasthoudendheid en inzet. En wij wensen hem alle beterschap.

Naar Pieter zelf hebben we dit uiteraard al eerder laten blijken, achter de schermen zoals we dat doen voor elke collega die om gezondheidsredenen een stap terug doet. Maar we voelden ons geroepen om dat in dit geval ook publiekelijk te doen. Onze politiek leider, Wopke Hoekstra deed dat ook. Aanleiding hiervoor zijn kwalijke suggesties die in de media rondgaan. Artikelen waarin wij ons niet herkennen en waar we ferm afstand van nemen.

Wij gunnen Pieter nu volledige rust, om te herstellen en zijn belangrijke werk als Kamerlid in de toekomst weer op te kunnen pakken. Wij steunen hem in deze moeilijke periode en wensen hem en zijn gezin toe dat hij de tijd en gelegenheid krijgt voor een voorspoedig herstel. Laten wij zijn privacy en rust respecteren en iedereen stimuleren dit te doen. Ook de andere partijen roepen we daartoe op, formatie of niet.

Want schokkend zijn de notities van verkenner Ollongren die vandaag naar buiten kwamen. Inmiddels hebben de verkenners Jorritsma en Ollongren zelf aangegeven dat de aantekeningen hun eigen inzet zijn en geen weergave van de gesprekken met de partijen. Terecht hebben zij hun taak inmiddels neergelegd. Onze politiek leider Wopke Hoekstra noemde dit inkijkje bizar en nam direct afstand van de inhoud van de aantekeningen. Hoekstra: 'Deze onderwerpen zijn geen van allen met mij besproken en de verkenners gaan hier ook niet over.'

Wilt u een bericht of kaart aan Pieter Omtzigt sturen? Dit kan u doen via CDA Enschede

t.a.v. Pieter Omtzigt, Postbus 20, 7500 AA Enschede. Zij zorgen dat de post zijn weg naar Pieter vindt.

Met vriendelijke groet,

Landelijk bestuur CDA
Met de linkjes naar:

twitter

twitter

twitter
pi_198690418
Wie gaat er een kaartje sturen? :D
pi_198690834
Door deze blunder van Ollongren is het vertrouwen onderling denk ik wel helemaal weg door die opmerking over Omtzigt _O-

Optie 1: Het was een eigen hersenspinsel van Ollongren. Dit lijkt mij de minst reële optie maar het kan. Maar dan nog zal de speculatie blijven bestaan of ze zich niet heeft laten voeden over deze optie voor een "andere functie" voor Omtzigt na gesprekken met de VVD, D66 of CDA.

Optie 2: VVD en/of D66 hebben die wens uitgesproken. Dan zou ik als CDA echt kwaad zijn dat er door andere partijen gespeculeerd wordt over het op een zijspoor zetten van Omtzigt. Maar in de reactie van Hoekstra zie ik niks van enige woede. Dus ik twijfel ook over deze optie.

Optie 3: De speculatie over de positie van Omtzigt komt uit de CDA top zelf. Dat zou echt een mes in de rug van Omtzigt zijn en kan potentieel voor een tweedeling in de partij zorgen. Gezien de milde reactie van Hoekstra lijkt mij dit best een aannemelijk optie. Zie ook dat artikel laatst over de "fluistercampagne" vanuit de CDA top tegen Omtzigt dat hij te labiel zou zijn.
pi_198690867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:36 schreef jameshond7 het volgende:
In de mail:
[..]

Met de linkjes naar:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dan zullen we het CDA nu toch het voordeel van de twijfel moeten geven. Die fluistercampagne hoeft natuurlijk geen actie van de hele partij te zijn, als die echt plaatsvindt. Het kan ook zijn dat een individu binnen de partij erachter zit.
Van iemand die bij de CU in een gemeenteraad (plattelandsgemeente in het noorden) met voorkeurstemmen was gekozen, heb ik ooit gehoord dat ze dreigtelefoontjes heeft gekregen van partijleden van haar afdeling. Haar tijd zou nog komen en als ze nu gewoon de lijstvolgorde respecteerde, kreeg zij een leuke positie in het bestuur van de afdeling. Zo niet, moest ze niet gek opkijken als ze voortaan persona non grata was. Zelfs in haar kerk bemoeide men zich ermee.
Gewoon haar zetel ingenomen natuurlijk. Alleen degene die nu niet werd geïnstalleerd, negeerde haar en verdween van het toneel.

Wat ik met dit verhaal wil zeggen, is dat er helaas ook kwaadwillende individuen rondlopen. Dat zijn geen loopjongens van het bestuur, maar hielenlikkers die trappen naar beneden, in de hoop zelf een wit voetje te halen. Die vind je bij het CDA, bij de VVD, bij FvD, bij de PVV, bij DENK, waar niet.
Zolang Pieter Omtzigt zelf nergens mee komt (en de Telegraaf zou de ruwe tapes van het interview zo plaatsen, sensatielust genoeg), moeten we ons maar niet met die partij bemoeien.
  Moderator donderdag 25 maart 2021 @ 20:58:27 #223
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198690929
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198691820
Ja hoor, eerst framet Nieuwsuur het al als 'wat is er aan de hand bij het CDA' en daarna komt die vieze Noorlander Omtzigt even als een ongeleid projectiel neerzetten.

Geen woord over de Rutte doctrine en dat die wellicht niet op Omtzigt en de parlementaire enquete zitten te wachten. Een smerige propagandazender is het.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198691880
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_198691885
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja hoor, eerst framet Nieuwsuur het al als 'wat is er aan de hand bij het CDA' en daarna komt die vieze Noorlander Omtzigt even als een ongeleid projectiel neerzetten.

Geen woord over de Rutte doctrine en dat die wellicht niet op Omtzigt en de parlementaire enquete zitten te wachten. Een smerige propagandazender is het.
De naam Rutte ben ik nog in geen enkel item of publicatie tegengekomen. Ook niet van andere media dan de NPO.

Er is (nog) geen bewijs dat Rutte de veroorzaker is van deze notitie maar waarom wordt hij zo gespaard?
pi_198691914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:40 schreef Weltschmerz het volgende:

Omtzigt en het CDA beginnen te lastig te worden voor de VVD en D66 lijkt het. Zelfs met 15 zetels zien ze het dus als een gevaar. Het is maar een geluk dat de meeste kiezers pal achter Rutte en de VVD staan, stel je voor dat beerputten opengetrokken worden.
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:54:08 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198692131
Hoekstra: 'Broos vertrouwen is beschadigd'

CDA-leider Wopke Hoekstra noemt het 'bizar' dat aantekeningen van de verkenners voor een nieuwe regering uitlekten, omdat Kajsa Ollongren ze naar de camera's hield. Ook is hij verbolgen om de zichtbare opmerkingen over de nummer twee op zijn lijst: 'Positie Omtzigt, functie elders'.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ertrouwen-beschadigd

Vertrouwen _O- _O- dat hij dat woord nog in zijn mond durft te nemen is al verbijsterend
Als er een iemand niet te vertrouwen is hij het wel, als er een partij niet te vertrouwen is is het het CDA wel
Hij is de combinatie van die twee :|W

Dit sujet hoort gemuilkorfd in de kelder te zitten totdat we hem nodig hebben voor zijn strafzaak :7
pi_198692253
quote:
6s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoekstra: 'Broos vertrouwen is beschadigd'

CDA-leider Wopke Hoekstra noemt het 'bizar' dat aantekeningen van de verkenners voor een nieuwe regering uitlekten, omdat Kajsa Ollongren ze naar de camera's hield. Ook is hij verbolgen om de zichtbare opmerkingen over de nummer twee op zijn lijst: 'Positie Omtzigt, functie elders'.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ertrouwen-beschadigd

Vertrouwen _O- _O- dat hij dat woord nog in zijn mond durft te nemen is al verbijsterend
Als er een iemand niet te vertrouwen is hij het wel, als er een partij niet te vertrouwen is is het het CDA wel
Hij is de combinatie van die twee :|W

Dit sujet hoort gemuilkorfd in de kelder te zitten totdat we hem nodig hebben voor zijn strafzaak :7
Het CDA misbruikt de situatie overduidelijk om te doen alsof zij wel te vertrouwen zijn (en pas in tweede instantie dat zij Omtzigt wel steunen)
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:05:01 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198693685
Ja, dit was voor Hoekstra wel het moment om te zeggen "Wij staan pal achter Omtzigt"
pi_198693895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Ja, dit was voor Hoekstra wel het moment om te zeggen "Wij staan pal achter Omtzigt"
Waarom? Dat staan ze sowieso al.

Wat ik raar vind is dat de media het CDA neer zet als een partij met onrust. Zonder namen te noemen wie wat heeft gezegd. Ik krijg steeds meer het idee dat de media er zelf een poppenkast van maakt.
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:17:39 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198693939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:15 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Wat ik raar vind is dat de media het CDA neer zet als een partij met onrust. Zonder namen te noemen wie wat heeft gezegd. Ik krijg steeds meer het idee dat de media er zelf een poppenkast van maakt.
Nou ik denk dat dit soort mensen niet opzeggen vanwege ongefundeerde verzinsels van de media.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)m-omgang-met-Omtzigt

https://www.dvhn.nl/drent(...)gloper-26733359.html
pi_198694056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou ik denk dat dit soort mensen niet opzeggen vanwege ongefundeerde verzinsels van de media.

Het lidmaatschap opzeggen heeft niet veel zin, sterker nog het maakt de positie van Omtzigt niet sterker. Behalve het oud statenlid in Overijssel heb ik nog niet vernomen van andere CDA leden dat ze hierom opgezegd hebben.

Het is zaak dat er bij de landelijke afdeling schoon schip gemaakt wordt. Er zitten een aantal stoorzenders in schijnbaar. Bepaalde media klopt het wel degelijk op, sensatie verkoopt. Het de taak van de media om zaken bloot te leggen, dat kan je ze dus niet kwalijk nemen. Helaas doen ze dat maar half en selectief.
pi_198694059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Bedankt voor het nieuws, leuke bronnen. Hier kan ik precies niks mee.
Dit zegt nog steeds helemaal niks over de aanstichting van de fluistercampagne.
pi_198694121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:15 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Er is echter wel iets meer aan de hand dan enkel stokende media. Net zoals bij elke andere partij zijn er ook in het CDA verschillende bobo's met soms tegengestelde belangen. Dat zorgt nu voor onrust in het landelijke CDA.
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:30:57 #236
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198694142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:24 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Bedankt voor het nieuws, leuke bronnen. Hier kan ik precies niks mee.
Dit zegt nog steeds helemaal niks over de mogelijke fluistercampagne?
Als trouwe actieve leden eruit stappen dan zal dat waarschijnlijk toch wel op meer gebaseerd zijn dan alleen wat krantenberichten. Dan zullen ze waarschijnlijk ook uit bronnen uit de partij meekrijgen dat dit soort zaken spelen.
pi_198694176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als trouwe actieve leden eruit stappen dan zal dat waarschijnlijk toch wel op meer gebaseerd zijn dan alleen wat krantenberichten. Dan zullen ze waarschijnlijk ook uit bronnen uit de partij meekrijgen dat dit soort zaken spelen.
Dat zijn nogal wat aannames, maar oké
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:07:06 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198694475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Dat zijn nogal wat aannames, maar oké
Nou nee, als trouwe actieve leden eruit stappen (zeker bij een partij als het CDA), dan is er wel serieus wat aan de hand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198694514
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, als trouwe actieve leden eruit stappen (zeker bij een partij als het CDA), dan is er wel serieus wat aan de hand.
Dit moet toch haast wel gaan uitlopen op een breuk tussen Omtzigt en het CDA?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:18:38 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198694570
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat weet ik niet (Omtzigt lijkt me ook buitengewoon trouw) maar als er een breuk komt dan zou hij zomaar eens een prima lijst kunnen samenstellen, of zelfs al partij kunnen hebben met mensen die weg willen door dit gedoe.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:23:46 #241
323876 michaelmoore
pi_198694612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat weet ik niet (Omtzigt lijkt me ook buitengewoon trouw) maar als er een breuk komt dan zou hij zomaar eens een prima lijst kunnen samenstellen, of zelfs al partij kunnen hebben met mensen die weg willen door dit gedoe.
Dat zou maar zo kunne, hij neemt maar zo 3 zetels mee, en daarom wil men hem zo snel mogelijk weg hebben
mooi dan hoef ik niet meer op het CDA te stemmen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:25:34 #242
323876 michaelmoore
pi_198694620
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja natuurlijk dit is een onhoudbare situatie

Omtzigt moet weg en Hoekstra weer als min FIN dan kan Hugo weer Rutte zijn holmaatje worden
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:47:48 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198694779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat zou maar zo kunne, hij neemt maar zo 3 zetels mee, en daarom wil men hem zo snel mogelijk weg hebben
mooi dan hoef ik niet meer op het CDA te stemmen
Ehm nee, hij neemt alleen zijn zetel mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198695309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm nee, hij neemt alleen zijn zetel mee.
Het risico bestaat natuurlijk dat hij nog enkele CDA’ers met een ruggengraat treft in de fractie die hem steunen.
Al lijkt die kans me klein. Omtzigt is geen held in vrienden maken en ruggengraten zijn zeldzaam bij onze christendemocratische vrienden.
pi_198695431
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 07:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het risico bestaat natuurlijk dat hij nog enkele CDA’ers met een ruggengraat treft in de fractie die hem steunen.
Al lijkt die kans me klein. Omtzigt is geen held in vrienden maken en ruggengraten zijn zeldzaam bij onze christendemocratische vrienden.
Omtzigt heeft vrij veel vrienden binnen het CDA. Als Omtzigt met ruzie vertrekt dan zal dat veel CDA'ers de partij doen verlaten. Statenleden, wethouders, raadsleden, bestuursleden en wellicht zelfs kamerleden. Je hoeft overigens geen vrienden te schrijven als je zo overduidelijk diepe minachting hebt voor alle CDA'ers.
pi_198695555
Zo te zien willen de volgende kabinet geen klokkenluider in huis hebben. Dat is schandalige.

Rutte speelt onschuldige schuld, zoals we in jaren al zo ziet. Dat men geen woord van Rutte gebruikt, komt doordat Rutte op afstand weet blijven. Zo voorkomt ie zelf in valkuil trapt. En hij offert anderen graag op.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_198695588
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zo te zien willen de volgende kabinet geen klokkenluider in huis hebben. Dat is schandalige.

Rutte speelt onschuldige schuld, zoals we in jaren al zo ziet. Dat men geen woord van Rutte gebruikt, komt doordat Rutte op afstand weet blijven. Zo voorkomt ie zelf in valkuil trapt. En hij offert anderen graag op.
Ik zag Rutte in het journaal iets zeggen als "Toen ik het hoorde heb ik meteen Kaag gebeld en we zeiden beide dat we het niet met elkaar over kamerleden hebben gehad"

Nee, niet met elkaar waarschijnlijk. Rutte heeft het wel 1:1 met de verkenners besproken? Of heeft hij daar geen actieve herinnering aan? Of heeft een trouwe ambtenaar van minAZ het opgeschreven?
pi_198695816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:07 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ik zag Rutte in het journaal iets zeggen als "Toen ik het hoorde heb ik meteen Kaag gebeld en we zeiden beide dat we het niet met elkaar over kamerleden hebben gehad"

Nee, niet met elkaar waarschijnlijk. Rutte heeft het wel 1:1 met de verkenners besproken? Of heeft hij daar geen actieve herinnering aan? Of heeft een trouwe ambtenaar van minAZ het opgeschreven?
Het zou me niets verbazen als het idd zo'n vies woordenspel is. En dan missen we in Nederland toch echt wel journalistieke kwaliteit. Mensen die doorvragen en doorvragen. Ook de journalistiek heeft een belangrijke taak in het controleren van de macht. Helaas verzaakt ze die maar al te vaak.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:34:53 #249
323876 michaelmoore
pi_198695818
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 07:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ja OMTZIGT is een eenmans fractie , maar toch zou hij er een of twee mee kunnen nemen di enet zo ziek zijn van het huidig CDA , ik hoop dat het gebeurt, dan kan de coalitie niet om hem heen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 26-03-2021 08:41:41 ]
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:37:10 #250
323876 michaelmoore
pi_198695844
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als het idd zo'n vies woordenspel is. En dan missen we in Nederland toch echt wel journalistieke kwaliteit. Mensen die doorvragen en doorvragen. Ook de journalistiek heeft een belangrijke taak in het controleren van de macht. Helaas verzaakt ze die maar al te vaak.
De huidige politiek zit zo dichtgetimmerd dat Rutte meer als een dictator wil gaan opereren met allemaal dikke vrienden en topambtenaren in de VVD coalitie

Daar past Omtzigt met zijn Rutte doctrine niet bij

Het is tijd dat Rutte gaat moven
pi_198695854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Luister en huiver:
twitter

Hij begint uit zichzelf over zijn telefoontje met Kaag. Collega van een andere partij erbij betrekken om je lezing te bevestigen en een rookgordijn op te trekken. Classic Rutte.
pi_198695862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja hij is een een mans fractie , maar toch zou hij er een of twee mee kunnen nemen di enet zo ziek zijn van het huidig CDA , ik hoop dat het gebeurt, dan kan de coalitie niet om hem heen
Het gaat niet alleen om de Tweede Kamer. Hij kan hele gemeentelijke afdelingen met zich meekrijgen, misschien zelfs een provincie. Dan heeft het CDA een groot probleem waarbij een paar kamerzetels niet zo groot probleem lijken.
pi_198695874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja hij is een een mans fractie , maar toch zou hij er een of twee mee kunnen nemen di enet zo ziek zijn van het huidig CDA , ik hoop dat het gebeurt, dan kan de coalitie niet om hem heen
Rutte is ook een eenmansfractie.

Maar dan met 34 zetels.

De VVD is al even democratisch als de PVV tegenwoordig. Leden en volksvertegenwoordigers van de VVD laten hun leider overal mee wegkomen :|W
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:42:30 #254
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198695894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:38 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Hij begint uit zichzelf over zijn telefoontje met Kaag. Collega van een andere partij erbij betrekken om je lezing te bevestigen en een rookgordijn op te trekken. Classic Rutte.
Ja, vies deze. Van wie zou het anders moeten komen, teflon markie?
Leugenaar.

Je hoort ook het cynisme in de toon van de nos verslaggever als hij zich realiseert dat hij wordt voorgelogen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198695954
Ben benieuwd hoe dit voor Omtzigt is. Aan de ene kant erg naar om van alle kanten tegengewerkt te worden, aan de andere kant misschien ook wel lekker dat het gewoon keihard naar buiten komt ipv dat geniepige en hij bevestiging krijgt van wat hij al eerder zei
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:52:19 #256
323876 michaelmoore
pi_198695986
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Zo praat mijn buurjochie ook als ie drop heeft gepikt, dan wil ie dat er nooit meer over gepraat zal worden
Rutte is een dictatoriale Rat en Ollongren is een warhoofd en mislukte baantjesjager die zichzelf te goed vind voor kamerlid

pi_198696034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:48 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit voor Omtzigt is. Aan de ene kant erg naar om van alle kanten tegengewerkt te worden, aan de andere kant misschien ook wel lekker dat het gewoon keihard naar buiten komt ipv dat geniepige en hij bevestiging krijgt van wat hij al eerder zei
Ollongren was heel eventjes een useful idiot ja
pi_198696057
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Zelfs de NOS verslaggever trekt het niet. Dit is zo veelzeggend. Omtzigt had het erover dat de overheid het vertrouwen van de burgers weer moet terugwinnen. Dat heeft gisteren wel weer een gigantische klap opgelopen. Is dit nog te herstellen? Ik zal zijn boek eens bestellen, eens kijken wat daar nog meer in staat.
pi_198696413
Gelukkig kon skivriendje Kelder gezellig om de hete brij heendraaien bij OP1..
pi_198697116
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Wtf hij zegt echt helemaal niets.
En hoezo kan ollongeren niet zeggen waarom ze dat opgeschreven heeft?

Dat heeft ze toch niet zelf verzonnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198697173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wtf hij zegt echt helemaal niets.
En hoezo kan ollongeren niet zeggen waarom ze dat opgeschreven heeft?

Dat heeft ze toch niet zelf verzonnen.
Rutte-logica: De verkenner Ollongren bestaat niet meer, het komt mij niet zo goed uit er over door te praten, dus we hebben het er niet meer over.
pi_198697255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Rutte-logica: De verkenner Ollongren bestaat niet meer, het komt mij niet zo goed uit er over door te praten, dus we hebben het er niet meer over.
Inmiddels heeft de PvdA aangegeven geen gesprek meer te voeren met verkenners voordat er duidelijkheid is. Er is ook een debat aangevraagd door CDA, PvdA, SP, PvdD, CU en PVV. Dit kan Rutte nu niet meer wegwerken. Dit kan nog leuk worden voor toeschouwers als ons.
pi_198697294
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Inmiddels heeft de PvdA aangegeven geen gesprek meer te voeren met verkenners voordat er duidelijkheid is. Er is ook een debat aangevraagd door CDA, PvdA, SP, PvdD, CU en PVV. Dit kan Rutte nu niet meer wegwerken. Dit kan nog leuk worden voor toeschouwers als ons.
D66 blijft angstvallig stil. Niet alleen Kaag, ook het D66-account, Jetten enz.

Waarschijnlijk wachten zij met hun steun voor een debat totdat duidelijk is dat het er toch wel komt.

Dan kunnen ze meegaan in de brede wens om te debatteren in plaats van een draai te moeten maken na de verklaring van Rutte gisteren dat ook Kaag niks te maken heeft met de notitie.
pi_198697329
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Maar de mens ollongeren bestaat nog wel. En die kan prima uitleggen wat er gebeurd is.

Ik zou als partij anders dan vvd en d66 ook uitleg willen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198697358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:46 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

D66 blijft angstvallig stil. Niet alleen Kaag, ook het D66-account, Jetten enz.

Waarschijnlijk wachten zij met hun steun voor een debat totdat duidelijk is dat het er toch wel komt.

Dan kunnen ze meegaan in de brede wens om te debatteren in plaats van een draai te moeten maken na de verklaring van Rutte gisteren dat ook Kaag niks te maken heeft met de notitie.
#nieuwlijderschap blijkt binnen 1,5 week dus al een farce te zijn.
pi_198697389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar de mens ollongeren bestaat nog wel. En die kan prima uitleggen wat er gebeurd is.

Ik zou als partij anders dan vvd en d66 ook uitleg willen.
Dit is niet hoe Rutte's politiek werkt.

Snelcursus crisiscommunicatie door Mark Rutte:
quote:
"Uitermate vervelend wat er gebeurd is, ook voor alle betrokkenen"
"Dank aan a, b en c"
"Veel succes aan x, y en z om nu snel de zaak los te trekken."
"Het is echt belangrijk de zaak snel weer op de rails te krijgen."
"Al mijn commentaar helpt de zaak ook niet dus dat moet ik niet doen."
"Ik heb contact gehad met [naam] en ook namens diegene kan ik zeggen dat wij niet verantwoordelijk zijn."
"Het was een opdracht van de kamer dus niemand hoeft zich te verantwoorden."
"Nee dit komt mij niet toevallig goed uit, het is heel vervelend."
Maak vooral aantekeningen en gebruik dit gerust ook in conflicten met je werkgever, partner en kinderen :D
pi_198697540
pi_198697624
quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft het verzoek voor een debat vrijdag rondgestuurd. Naast het CDA steunen PvdA, FvD, CU, SP, JA21, GL, PvdD, SGP en Denk de komst van een debat over het schandaal.
En dat is wel een meerderheid geloof ik. Het plan van Rutte om de waarheid heel diep te begraven gaat waarschijnlijk dus niet zomaar lukken.

Frappant ook dat zo te zien iedere partij het debat verzoek steunt muv D66 en VVD.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 11:17:21 ]
pi_198697719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:55 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dit is niet hoe Rutte's politiek werkt.

Snelcursus crisiscommunicatie door Mark Rutte:
[..]

Maak vooral aantekeningen en gebruik dit gerust ook in conflicten met je werkgever, partner en kinderen :D
En uiteraard staat er weer iemand tussen Rutte en het probleem dat hij heeft gecreeerd.

Sowieso haal je Jorritsma niet van stal voor haar sympathieke voorkomen, intelligentie en fijngevoeligheid. Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:48:12 #270
323876 michaelmoore
pi_198698113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En uiteraard staat er weer iemand tussen Rutte en het probleem dat hij heeft gecreeerd.

Sowieso haal je Jorritsma niet van stal voor haar sympathieke voorkomen, intelligentie en fijngevoeligheid. Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
Hugo zal de schoenen van Rutte wel weer likken morgen , die heeft ervaring met schoenen
pi_198698128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
_O-
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:50:04 #272
323876 michaelmoore
pi_198698135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

pak de popcorn maar vast

Het is tijd dat schipper Rutte weg gaat
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:56:36 #273
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_198698236
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:14 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

En dat is wel een meerderheid geloof ik. Het plan van Rutte om de waarheid heel diep te begraven gaat waarschijnlijk dus niet zomaar lukken.

Frappant ook dat zo te zien iedere partij het debat verzoek steunt muv D66 en VVD.
Het helpt wel dat het kabinet nu demissionair is en de verkiezingen geweest zijn. En een partij als CU geen verplichtingen meer heeft, zeker nu de kans bestaat dat ze eruit worden gebonjourd.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:23:31 #275
323876 michaelmoore
pi_198701178
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:56 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ollongren was heel eventjes een useful idiot ja
Is een baantjes jager

nutteloos mens
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:24:33 #276
323876 michaelmoore
pi_198701200
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig kon skivriendje Kelder gezellig om de hete brij heendraaien bij OP1..
Ja die zat er om zijn vriend Mark uit de wind te houden
terwijl het duidelijk van Rutte afkwam
pi_198701276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja die zat er om zijn vriend Mark uit de wind te houden
terwijl het duidelijk van Rutte afkwam
Hij kapte het ineens af voor een luchtiger onderwerp. Ik kan Kelder erg waarderen maar juist voor dit soort dingen moet je vermijden dat hij een rol heeft in de journalistieke beschouwing en controle van de macht, want die zit bij zjin vriend. Stuitend en veelzeggend is dan ook dat hij nog een van de meest kritische is bij de NPO.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:04:02 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198701682
Jort Kelder is de grootste schandknaap van Nederland ;)
Dat zo een sujet op tv mg verschijnen is mij een raadsel want op verstandige dingen zeggen heb ik hem nog nooit kunnen betrappen
En Rutte gebruikt hem als nuttige idioot en noemt hem een vriend :')
Rutte heeft geen vrienden, alleen familie en vijanden :7
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:25:40 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198706933
Dat lek komt voor Omtzigt als een geschenk uit de hemel
https://www.rtvoost.nl/ni(...)tzigt-waar-we-kunnen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:26:50 #280
323876 michaelmoore
pi_198706953

quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort Kelder is de grootste schandknaap van Nederland ;)
Dat zo een sujet op tv mg verschijnen is mij een raadsel want op verstandige dingen zeggen heb ik hem nog nooit kunnen betrappen
En Rutte gebruikt hem als nuttige idioot en noemt hem een vriend :')
Rutte heeft geen vrienden, alleen familie en vijanden :7
klopt, Rutte is de vriend van de marktwerking
pi_198707002
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat lek komt voor Omtzigt als een geschenk uit de hemel
https://www.rtvoost.nl/ni(...)tzigt-waar-we-kunnen
Dat (een bericht van dergelijke strekking) was er ook gekomen zonder lek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 21:29:58 ]
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:31:48 #282
323876 michaelmoore
pi_198707056
Ik word zo ziek van die achterlijke bende in Den Haag

Ik heb op deze man gestemd als mijn vertegenwoordiger!!!!

quote:
In een brief aan de leden hebben het bestuur, de Statenfractie en Kamerleden van CDA Overijssel hun steun uitgesproken voor Pieter Omtzigt. Gisteren ontstond ophef over de uitgelekte notitie op een formatiedocument waarop staat 'positie Omtzigt, functie elders'.
"Nog maar nauwelijks bekomen van de voor onze partij zo teleurstellende verkiezingsuitslag kregen we als CDA te maken met negatieve, breed uitgemeten berichtgeving", begint de brief aan de leden.

"Daar kwam gisteren de gelekte notitie bij van de verkenners die mogelijkheden voor een nieuwe regeringscoalitie in kaart moesten brengen. Deze elkaar snel opvolgende gebeurtenissen hebben ons allemaal in verwarring gebracht."

Vanuit alle hoeken van de samenleving krijgt Omtzigt, de nummer twee van de CDA-lijst nu steun en bijval. Niet alleen worden er massaal kaarten gestuurd naar de CDA-fractie in Enschede, lokale bloemisten hebben de handen vol aan mensen die bij Omtzigt een boeket willen laten bezorgen. Op Twitter wordt enorm veel gereageerd en op Facebook is een actie gestart.

Lees ook: Veel bijval voor Kamerlid Omtzigt; honderden kaarten en bloemen naar CDA-fractie in Enschede
'CDA'er in hart en nieren'
In Overijssel stemde zestig procent van de CDA-kiezers op Omtzigt. "Als CDA'ers in Overijssel zijn we er trots op dat we zo'n kanjer in ons midden hebben.

De vele steunbetuigingen van de afgelopen dagen getuigen daarvan. Juist daarom komt de negatieve berichtgeving (..) zo hard aan bij ons.

Pieter Omtzigt is een CDA'er in hart en nieren.

Een ware vertegenwoordiger van onze partij die staat voor rechtvaardigheid, voor barmhartigheid."

[ Bericht 34% gewijzigd door michaelmoore op 26-03-2021 22:12:49 ]
pi_198707583
Dit soort shit is dus exact waarom ik altijd blanco stem. Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_198708432
Fluusteren in het oar is niets van woar
pi_198710626
Bizar.
pi_198710629
Society gates.
pi_198710631
Ik waarschuw hier net als hem al jaren voor but noone listens
pi_198710633
Ik kreeg ook een permaban hier eerder.
Dit speelt overal.

Lastig? Weg ermee.
pi_198710634
Ook al heeft iemand gelijk. Je krijgt altijd de meute en the power tegen je.
pi_198710635
Dit speelt overal. In de politiek, in bedrijven (ik ken de verhalen van mijn vriend, ik zou me zo anders gedragen dan hij doet), op fora, in games. Overal waar er power is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 04:32:30 ]
pi_198710636
De eerlijken worden altijd weggestemd.
pi_198710637
Ik ben dan ook niet geschikt voor politiek, bedrijfsleven, fora, en games ;)
pi_198710638

Muziek past me het best en ook daar ben je een slaaf.
pi_198710745
Mooi gezopen?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 06:50:21 #296
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198710866
Sterkte met je kater zometeen @IxCalypso :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198711168
Die heb ik eigenlijk nooit of zelden , want ik drink minder dan mensen hier denken ;)
pi_198711175
Maar ey, het is Ix en Ix doet alles slecht ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 08:08:53 ]
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:01:23 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198711477
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:57 schreef Harmankardon het volgende:
Dit soort shit is dus exact waarom ik altijd blanco stem. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Met blanco stemmen helaas ook niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 27 maart 2021 @ 10:35:54 #300
323876 michaelmoore
pi_198712626
De politieke correctheid in dit land, samen met de eeuwige Mark Rutte dreigt af te glijden in een dictatoriale staat , met marionetten als Ollongren en Hugo

https://www.telegraaf.nl/(...)effect-van-een-fatwa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')