abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198695854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als het idd zo'n vies woordenspel is. En dan missen we in Nederland toch echt wel journalistieke kwaliteit. Mensen die doorvragen en doorvragen. Ook de journalistiek heeft een belangrijke taak in het controleren van de macht. Helaas verzaakt ze die maar al te vaak.
Luister en huiver:
twitter

Hij begint uit zichzelf over zijn telefoontje met Kaag. Collega van een andere partij erbij betrekken om je lezing te bevestigen en een rookgordijn op te trekken. Classic Rutte.
pi_198695862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja hij is een een mans fractie , maar toch zou hij er een of twee mee kunnen nemen di enet zo ziek zijn van het huidig CDA , ik hoop dat het gebeurt, dan kan de coalitie niet om hem heen
Het gaat niet alleen om de Tweede Kamer. Hij kan hele gemeentelijke afdelingen met zich meekrijgen, misschien zelfs een provincie. Dan heeft het CDA een groot probleem waarbij een paar kamerzetels niet zo groot probleem lijken.
pi_198695874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja hij is een een mans fractie , maar toch zou hij er een of twee mee kunnen nemen di enet zo ziek zijn van het huidig CDA , ik hoop dat het gebeurt, dan kan de coalitie niet om hem heen
Rutte is ook een eenmansfractie.

Maar dan met 34 zetels.

De VVD is al even democratisch als de PVV tegenwoordig. Leden en volksvertegenwoordigers van de VVD laten hun leider overal mee wegkomen :|W
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:42:30 #254
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198695894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:38 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Hij begint uit zichzelf over zijn telefoontje met Kaag. Collega van een andere partij erbij betrekken om je lezing te bevestigen en een rookgordijn op te trekken. Classic Rutte.
Ja, vies deze. Van wie zou het anders moeten komen, teflon markie?
Leugenaar.

Je hoort ook het cynisme in de toon van de nos verslaggever als hij zich realiseert dat hij wordt voorgelogen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198695954
Ben benieuwd hoe dit voor Omtzigt is. Aan de ene kant erg naar om van alle kanten tegengewerkt te worden, aan de andere kant misschien ook wel lekker dat het gewoon keihard naar buiten komt ipv dat geniepige en hij bevestiging krijgt van wat hij al eerder zei
  vrijdag 26 maart 2021 @ 08:52:19 #256
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198695986
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Zo praat mijn buurjochie ook als ie drop heeft gepikt, dan wil ie dat er nooit meer over gepraat zal worden
Rutte is een dictatoriale Rat en Ollongren is een warhoofd en mislukte baantjesjager die zichzelf te goed vind voor kamerlid

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198696034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:48 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit voor Omtzigt is. Aan de ene kant erg naar om van alle kanten tegengewerkt te worden, aan de andere kant misschien ook wel lekker dat het gewoon keihard naar buiten komt ipv dat geniepige en hij bevestiging krijgt van wat hij al eerder zei
Ollongren was heel eventjes een useful idiot ja
pi_198696057
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Zelfs de NOS verslaggever trekt het niet. Dit is zo veelzeggend. Omtzigt had het erover dat de overheid het vertrouwen van de burgers weer moet terugwinnen. Dat heeft gisteren wel weer een gigantische klap opgelopen. Is dit nog te herstellen? Ik zal zijn boek eens bestellen, eens kijken wat daar nog meer in staat.
pi_198696413
Gelukkig kon skivriendje Kelder gezellig om de hete brij heendraaien bij OP1..
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198697116
quote:

[..]

Luister en huiver:
[ twitter ]
Wtf hij zegt echt helemaal niets.
En hoezo kan ollongeren niet zeggen waarom ze dat opgeschreven heeft?

Dat heeft ze toch niet zelf verzonnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198697173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wtf hij zegt echt helemaal niets.
En hoezo kan ollongeren niet zeggen waarom ze dat opgeschreven heeft?

Dat heeft ze toch niet zelf verzonnen.
Rutte-logica: De verkenner Ollongren bestaat niet meer, het komt mij niet zo goed uit er over door te praten, dus we hebben het er niet meer over.
pi_198697255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Rutte-logica: De verkenner Ollongren bestaat niet meer, het komt mij niet zo goed uit er over door te praten, dus we hebben het er niet meer over.
Inmiddels heeft de PvdA aangegeven geen gesprek meer te voeren met verkenners voordat er duidelijkheid is. Er is ook een debat aangevraagd door CDA, PvdA, SP, PvdD, CU en PVV. Dit kan Rutte nu niet meer wegwerken. Dit kan nog leuk worden voor toeschouwers als ons.
pi_198697294
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Inmiddels heeft de PvdA aangegeven geen gesprek meer te voeren met verkenners voordat er duidelijkheid is. Er is ook een debat aangevraagd door CDA, PvdA, SP, PvdD, CU en PVV. Dit kan Rutte nu niet meer wegwerken. Dit kan nog leuk worden voor toeschouwers als ons.
D66 blijft angstvallig stil. Niet alleen Kaag, ook het D66-account, Jetten enz.

Waarschijnlijk wachten zij met hun steun voor een debat totdat duidelijk is dat het er toch wel komt.

Dan kunnen ze meegaan in de brede wens om te debatteren in plaats van een draai te moeten maken na de verklaring van Rutte gisteren dat ook Kaag niks te maken heeft met de notitie.
pi_198697329
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Maar de mens ollongeren bestaat nog wel. En die kan prima uitleggen wat er gebeurd is.

Ik zou als partij anders dan vvd en d66 ook uitleg willen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198697358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:46 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

D66 blijft angstvallig stil. Niet alleen Kaag, ook het D66-account, Jetten enz.

Waarschijnlijk wachten zij met hun steun voor een debat totdat duidelijk is dat het er toch wel komt.

Dan kunnen ze meegaan in de brede wens om te debatteren in plaats van een draai te moeten maken na de verklaring van Rutte gisteren dat ook Kaag niks te maken heeft met de notitie.
#nieuwlijderschap blijkt binnen 1,5 week dus al een farce te zijn.
pi_198697389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar de mens ollongeren bestaat nog wel. En die kan prima uitleggen wat er gebeurd is.

Ik zou als partij anders dan vvd en d66 ook uitleg willen.
Dit is niet hoe Rutte's politiek werkt.

Snelcursus crisiscommunicatie door Mark Rutte:
quote:
"Uitermate vervelend wat er gebeurd is, ook voor alle betrokkenen"
"Dank aan a, b en c"
"Veel succes aan x, y en z om nu snel de zaak los te trekken."
"Het is echt belangrijk de zaak snel weer op de rails te krijgen."
"Al mijn commentaar helpt de zaak ook niet dus dat moet ik niet doen."
"Ik heb contact gehad met [naam] en ook namens diegene kan ik zeggen dat wij niet verantwoordelijk zijn."
"Het was een opdracht van de kamer dus niemand hoeft zich te verantwoorden."
"Nee dit komt mij niet toevallig goed uit, het is heel vervelend."
Maak vooral aantekeningen en gebruik dit gerust ook in conflicten met je werkgever, partner en kinderen :D
pi_198697540
pi_198697624
quote:
PVV-leider Geert Wilders heeft het verzoek voor een debat vrijdag rondgestuurd. Naast het CDA steunen PvdA, FvD, CU, SP, JA21, GL, PvdD, SGP en Denk de komst van een debat over het schandaal.
En dat is wel een meerderheid geloof ik. Het plan van Rutte om de waarheid heel diep te begraven gaat waarschijnlijk dus niet zomaar lukken.

Frappant ook dat zo te zien iedere partij het debat verzoek steunt muv D66 en VVD.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 11:17:21 ]
pi_198697719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:55 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dit is niet hoe Rutte's politiek werkt.

Snelcursus crisiscommunicatie door Mark Rutte:
[..]

Maak vooral aantekeningen en gebruik dit gerust ook in conflicten met je werkgever, partner en kinderen :D
En uiteraard staat er weer iemand tussen Rutte en het probleem dat hij heeft gecreeerd.

Sowieso haal je Jorritsma niet van stal voor haar sympathieke voorkomen, intelligentie en fijngevoeligheid. Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:48:12 #270
323876 michaelmoore
pi_198698113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En uiteraard staat er weer iemand tussen Rutte en het probleem dat hij heeft gecreeerd.

Sowieso haal je Jorritsma niet van stal voor haar sympathieke voorkomen, intelligentie en fijngevoeligheid. Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
Hugo zal de schoenen van Rutte wel weer likken morgen , die heeft ervaring met schoenen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198698128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Haagse politiek een mafiafilm zou zijn dan was Jorritsma degene die het lijk in stukken zaagt
_O-
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:50:04 #272
323876 michaelmoore
pi_198698135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

pak de popcorn maar vast

Het is tijd dat schipper Rutte weg gaat
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:56:36 #273
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_198698236
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:14 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

En dat is wel een meerderheid geloof ik. Het plan van Rutte om de waarheid heel diep te begraven gaat waarschijnlijk dus niet zomaar lukken.

Frappant ook dat zo te zien iedere partij het debat verzoek steunt muv D66 en VVD.
Het helpt wel dat het kabinet nu demissionair is en de verkiezingen geweest zijn. En een partij als CU geen verplichtingen meer heeft, zeker nu de kans bestaat dat ze eruit worden gebonjourd.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:23:31 #275
323876 michaelmoore
pi_198701178
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:56 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ollongren was heel eventjes een useful idiot ja
Is een baantjes jager

nutteloos mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')