Pascalquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
Statement vanavond van het elftal tegen de racist Maarten Kamperman.
met 2 spitsen heb je wat meer aan snelheid dan die statische De Jong of Weghorst, dat lijkt me wel een optie voor de volgende wedstrijd omdat je dan meer in de 16 meter van de tegenstander bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:21 schreef AmaninFull het volgende:
Op papier moet dit winst zijn, maar je kunt zomaar gelijkspelen tegen Turkije.
Ik ben verder totaal niet overtuigd van de redenering van De Boer over het wel oproepen van Babel ("want een ander type speler") en het thuislaten van Weghorst.
Je zou bijvoorbeeld met twee spitsen kunnen spelen en dan zijn Memphis en Malen juist hetzelfde type terwijl je met Memphis- Weghorst of Memphis - L. De Jong twee verschillende spitsen hebt. Ik vind wel dat De Jong iets te snel wordt afgebrand hier. Hij kan dan wel niet voetballen, als breekijzer is hij beter dan Weghorst want een veel betere kopper, zelfs één van de beste ter wereld, zo heeft hij eigenhandig Sevilla de Europa League bezorgd.
quote:
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:21 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben verder totaal niet overtuigd van de redenering van De Boer over het wel oproepen van Babel ("want een ander type speler") en het thuislaten van Weghorst.
Babel blijf ik ook vreemd vinden, was ook wel een beetje verbaasd dat Perez Babel geen rare keuze vond omdat die volgens hem z'n waarde wel bewezen heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Babel is het type kutspeler en Weghorst het type doelpuntenmaker.
Toch twee heel verschillende types.
Maar maar hij doet het zo goed bij Atalanta!quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon opstellen als je ook Gravenberch hebt
DRANKED
"Balans"quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar maar hij doet het zo goed bij Atalanta!
Ik hoor het hem zo zeggen ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Balans"
"Je wint het niet met 11 ballerina's"
"Degelijk"
"Stug"
"Mannetjesputter"
"Brengt een bepaalde energie"
alles voor de balans, ik vind wel dat de rechterkant iets te verdedigend is, geen van drieën gaat ooit diepquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon opstellen als je ook Gravenberch hebt
DRANKED
Denk het wel, ik heb hem een paar keer gezien de laatste tijd toen vond ik hem wel knap spelen. Verdedigend beter, aanvallend iets minder (al vind ik daar bij Dumfries ook heel weinig uitkomen de laatste weken)quote:
Klinkt als een plan van Frank.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles voor de balans, ik vind wel dat de rechterkant iets te verdedigend is, geen van drieën gaat ooit diep
Veltman is nog beter dan Dumfriesquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het wel, ik heb hem een paar keer gezien de laatste tijd toen vond ik hem wel knap spelen. Verdedigend beter, aanvallend iets minder (al vind ik daar bij Dumfries ook heel weinig uitkomen de laatste weken)
Ik sta volledig achter Luuk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat @:zipportal @:coco en @:slobeend zich niet hard maken voor Weghorst
Van de grote Aad300?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt 1-3 heb ik zojuist vernomen.
Ohquote:
Ja ahahahahquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Een regenboogarmband, dat zal die arbeidertjes helpen.
Tom "ik heb geen mening" Egbersquote:
Smerige dikzak.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:31 schreef Bolasie het volgende:
Als ode aan deze wedstrijd sta ik op punt om een kapsalon te bestellen.
Op de vleugels zijn er sowieso niet zoveel in vorm.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
Malen niet in vorm bij PSV
Berghuis niet in vorm bij Feyenoord
maar wel in de basis van Oranje, weer die De Roon,
Tete?
Alle kleine beetjes helpen!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Een regenboogarmband, dat zal die arbeidertjes helpen.
dat is waarquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de vleugels zijn er sowieso niet zoveel in vorm.
Jesse Klaver kijkt nu naar Koeman.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik was alweer vergeten dat Frank de Boer de bondscoach is.
Tete zou bij Ajax op de bank zittenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Goh, Tete (Ajax) staat erin in plaats van Dumfries (PSV)
Bij Fulham ook.quote:
Frons baalt nog steeds dat hij in z'n Ajax-jaren geen De Roon in zijn selectie had. Zijn ultieme middenvelder.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
Gravenberch is alleen een optie in de kutpotjes dus.
Gudelj komt toch wel heel dichtbijquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Frons baalt nog steeds dat hij in z'n Ajax-jaren geen De Roon in zijn selectie had. Zijn ultieme middenvelder.
Lekker een kebab eten en de toeter in de auto plaatsen.quote:
Eindelijk, een leuke grap!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Cillessen kan niet keepen"
Dat is toch al jaren zo?
Mwah, is eigenlijk de enige keeper van niveau in Nederland. Nu moet je terugvallen op een keeper die niet eens op het hoogste niveau speelt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Cillessen kan niet keepen"
Dat is toch al jaren zo?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Commentator: Cillissen kan niet keepen
In other news: grass is green.
Tsja, tussen heel veel kutgrappen moet er ook wel eens eentje tussen zitten die wél slaagt.quote:
Championship is best een prima competitie hoor. Maar inderdaad niet het allerhoogste niveau.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, is eigenlijk de enige keeper van niveau in Nederland. Nu moet je terugvallen op een keeper die niet eens op het hoogste niveau speelt.
Karsdorp is op dit moment beter dan Tete denk ik ja..die had ik graag gezien. Berghuis..tsja. Wie moet je anders opstellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:51 schreef tompsv18 het volgende:
Toch weer een aantal vreemde keuzes. Waarom De Roon? Waarom Tete (Dumfries is mokerslecht dit seizoen, maar roep dan Karsdorp ofzo op)? Op Berghuis zit ik eigenlijk ook niet echt te wachten.
Kleine overwinning voor de Turken denk ik.
Ja!!! Of zoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt de keus voor Stekelenburg nog belachelijker dan het al was.
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt de keus voor Stekelenburg nog belachelijker dan het al was.
Hier ken ik een leuk gifje bij.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hem meenemen als derde keeper. Een 39 jarige bejaarde. Neem dan lekker Drommel mee ofzo.
Ik snap niet zo goed wat deze blessure anders maakt aan die keuze. Drommel heeft de bibbers sinds zijn 'transfer' naar PSV, laten we die nog maar niet in het NL elftal zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hem meenemen als derde keeper. Een 39 jarige bejaarde. Neem dan lekker Drommel mee ofzo.
Ik neem aan dat je voor een wedstrijd 'voor het echie' toch gewoon je drie beste doelmannen meeneemt en niet 2 goede doelmannen en iemand voor een leuk snoepreisje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat deze blessure anders maakt aan die keuze. Drommel heeft de bibbers sinds zijn 'transfer' naar PSV, laten we die nog maar niet in het NL elftal zetten.
Dat heeft @Coco volledig in handen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
Succes jongens laten we er een prachtige avond van maken!
Precies, logische keuze dus.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor een wedstrijd 'voor het echie' toch gewoon je drie beste doelmannen meeneemt en niet 2 goede doelmannen en iemand voor een leuk snoepreisje.
Als je hem meeneemt als 1ste of 2de keeper kun je nog zeggen dat het iets toevoegt. Nu helemaal niets.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
maar hij vroeg waarom het nu nog belachelijker is
Alsof ze hier al wisten dat Cillessen niet zou keepen.quote:
Nou, dat gaat ie nog wel een paar keer doen deze wedstrijd hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Malen schiet op de keeper. Hebben we dat ook weer gehad.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ken ik een leuk gifje bij.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
'de speler van mijn favoriete club hoort te spelen en anders is de bondscoach stom'!
Oneens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Berghuis is pure armoe.
Ook een beetje lastig voetballen met een blessure.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Roon speelt gewoon bij een Europese subtopploeg en is daar een van de sterkhouders.
Dat Hateboer niet speelt prima, die werkt niet zo goed in een systeem zonder 3 verdedigers, maar dat haten op De Roon altijd...
Ja, oke, bedoelde meer dat ik wel begrijp dat mensen het niet zo op Hateboer hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een beetje lastig voetballen met een blessure.
Is gewoon een hele matige speler, die eigenlijk zelden goed speelt in Oranje. Dan zie ik liever Gravenberch/Klaassen, die kunnen ook prima uit de voeten op dit middenveld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Roon speelt gewoon bij een Europese subtopploeg en is daar een van de sterkhouders.
Dat Hateboer niet speelt prima, die werkt niet zo goed in een systeem zonder 3 verdedigers, maar dat haten op De Roon altijd...
Klimaatverandering.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Paul het volgende:
hoe kan het nou 3 graden zijn in Turkije, hoax
Totaal verschillende spelers.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een hele matige speler, die eigenlijk zelden goed speelt in Oranje. Dan zie ik liever Gravenberch/Klaassen, die kunnen ook prima uit de voeten op dit middenveld.
Goed gezienquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers.
jajajajjajajaquote:
Niet overal natuurlijk, in Alanya was het vandaag bijna 20 graden bijv.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Paul het volgende:
hoe kan het nou 3 graden zijn in Turkije, hoax
Ja, maar de Roon voegt weinig toe dus kun je best wat anders proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal verschillende spelers.
Hou je het in de gaten voor je vakantie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet overal natuurlijk, in Alanya was het vandaag bijna 20 graden bijv.
Jij vond het zeker ook leuk toen we met Raf, Wes en RVP op het middenveld speelden?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar de Roon voegt weinig toe dus kun je best wat anders proberen.
All-inclusive met tante Ria en ome Cor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou je het in de gaten voor je vakantie?
De Roon ontbeert wel iedere dynamiek natuurlijk, en in Italie voldoen wel meer matige spelers.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft er niet zoveel mee te maken, maar nee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond het zeker ook leuk toen we met Raf, Wes en RVP op het middenveld speelden?
Oneens. (ik ben voor Willem II)quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap de keuze voor de Roon wel tegen sterkere tegenstanders maar verder mag Gravenberch daar staan.
(ik ben voor Ajax)
Maar de grote vraag is dan: is Turkije een 'sterkere tegenstander'quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap de keuze voor de Roon wel tegen sterkere tegenstanders maar verder mag Gravenberch daar staan.
(ik ben voor Ajax)
Oneensquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
(ik ben voor Ajax)
Wij hebben toch ook spelers van PSV?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Turken hebben dus gewoon spelers uit de 2. Bundesliga en de Ligue 2?
Lachwekkend.
Ik vind het anders nogal wat, duizenden doden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zal de enige zijn, maar dat hele WK kan me eigenlijk heel weinig schelen.
Speelden wel gelijk in Frankrijk en wonnen er thuis van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is dan: is Turkije een 'sterkere tegenstander'
En tóch ga je kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Maar dan zijn al die mensen voor niets gestorvenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Niemand lacht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook spelers van PSV?
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Turken hebben dus gewoon spelers uit de 2. Bundesliga en de Ligue 2?
Lachwekkend.
En al die doden voor niks? Lekker danquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ah, dat is netjes. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het gehele interlandvoetbal eigenlijk totaal niet in de gaten houd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelden wel gelijk in Frankrijk en wonnen er thuis van.
Lekker bij de kerstboom genot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En al die doden voor niks? Lekker dan
Een club in de marge van de Ligue 2 denk ik wel, Fortuna Dusseldorf is nog wel een redelijk team. Tenminste, die draaien nog wel aardig mee. Niet dat ik het wekelijks kijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Waarom loopt de rechtsback van Oranje met honger rond? Hij Kenny Tete
Leverkusen ging eruit tegen Young Boys. En dat is Bundesliga. (Ik zeg het maar even)quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?
Hallo Paul.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
PSV verloor van een stel Grieken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leverkusen ging eruit tegen Young Boys. En dat is Bundesliga. (Ik zeg het maar even)
--------quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Ja dat zeg ik Hansquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo hoeven we niet te twijfelen of we wel of niet naar Qatar moeten gaan.
Net Isaksson .quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krul ging daar als een zak aardappelen naar de hoek.
Nee joh. Die bal werd wel naar van richting veranderd.quote:
Krul ging als een zak aardappelen de hoek in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Die leek me houdbaar. Tegen de verhouding in, jammer.
Doe je niks aan als je al naar de hoek gaat en bal wordt aangeraakt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Die leek me houdbaar. Tegen de verhouding in, jammer.
Je verdorie, ik was hem net vergeten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Net Isaksson .
Kennen we die nog mensen???
Een goede keeper pakt zo'n bal gewoon.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh. Die bal werd wel naar van richting veranderd.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lucillewerner.jpgquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haat jij belasting betalen ook?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig brengt Drank straks Babel en komt alles goed.
Het was dus met elke keeper in de selectie nu 1-0quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een goede keeper pakt zo'n bal gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |