Ik vind het anders nogal wat, duizenden doden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zal de enige zijn, maar dat hele WK kan me eigenlijk heel weinig schelen.
Speelden wel gelijk in Frankrijk en wonnen er thuis van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is dan: is Turkije een 'sterkere tegenstander'
En tóch ga je kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Maar dan zijn al die mensen voor niets gestorvenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Niemand lacht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook spelers van PSV?
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Turken hebben dus gewoon spelers uit de 2. Bundesliga en de Ligue 2?
Lachwekkend.
En al die doden voor niks? Lekker danquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ah, dat is netjes. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het gehele interlandvoetbal eigenlijk totaal niet in de gaten houd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelden wel gelijk in Frankrijk en wonnen er thuis van.
Lekker bij de kerstboom genot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
Al besproken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En al die doden voor niks? Lekker dan
Een club in de marge van de Ligue 2 denk ik wel, Fortuna Dusseldorf is nog wel een redelijk team. Tenminste, die draaien nog wel aardig mee. Niet dat ik het wekelijks kijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Waarom loopt de rechtsback van Oranje met honger rond? Hij Kenny Tete
Leverkusen ging eruit tegen Young Boys. En dat is Bundesliga. (Ik zeg het maar even)quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet om nou heel lullig te doen maar zou dat niveau zoveel minder zijn dan de nummer 5 van de Eredivisie?
Hallo Paul.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |